MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigbox wants

+48
auminoz
Roety
JasperB
Andre Pannekoek
HoKuZpOkUz
christiaanvh
Koos Cramer
dooiefries
MexicanMonkey
boerma
AvdM
Djmaxxl
Niels
Gijs
Thyrrus
henko
hpdavids
dipian
lennartL
Paradoks
Onzin
BaasJuul
afterparty05
mathijs
Meddle
klootviool
Desmond
Jeroen
DeJong
Threeohthree
de Bosman
Reighdar
Barachem
RichardD
Rob
Guus
tarzan
Anne
Arne
darafayen
Shard
Gijsbert
Hennink
Tom Wijers
Martijn
Admin
Bart
Douwe
52 plaatsers

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe do dec 04 2008, 16:44

collectocrat schreef:Ik heb er tijd zat voor. Maar of ik er het intellect voor heb is een tweede.

Ik heb nog geen feitelijke informatie van Douwe ontvangen op mijn vraag. Dus zal ik hem niet zomaar in alles geloven.

Ze zullen de wereld wel vol met kerncentrales pleuren, trouwens.

En mogelijk zit er veel olie, mineralen en uranium onder de noordpool, daar komen we de komende 10 jaar wel bij als er geen ijs meer ligt.

PS: Slijmbal!

Wat versta je onder feitelijke informatie? Ik kan je niet vertellen hoe de situatie exact is in 2020. De reden daarvoor is dat het nog geen 2020 is. Ik kan alleen maar aannemelijk maken dat het er niet goed uit ziet door grafieken te extrapoleren naar 2020. Het kan zijn dat er onder het noordpoolijs ineens bergen met olie gevonden worden, waarschijnlijk is dat echter geenszins. Het kan best zijn dat er een technologische doorbraak komt die het hele verhaal op zijn kop zet. De kans daarop is echter klein.

Ook kerncentrales zijn geen oplossing. Ten eerste kost het meer dan 10 jaar om zo'n ding te bouwen. Ten tweede is het verhaal van uranium weinig anders dat dat van olie, gas of steenkool. De hoeveelheid die economisch winbaar is, is eindig. Bij huidig gebruik kunnen we misschien 100 jaar vooruit met uranium. Wanneer we uranium substitueren voor olie of gas loopt deze termijn snel terug.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast do dec 04 2008, 16:47

ik ben nog zo jong en onschuldig! Shocked de wereld mag niet vergaan: dan komen er geen nieuwe sets uit, dan is magic niets meer aan. Sad

oja en we zijn allemaal dood.

En over Douwe: hij heeft het inderdaad allemaal al uitgepluisd, maar hij is net een politicus. Het kan niet zo zijn, als het gaat om een echte belangrijke discussie betreffende eenieders toekomst, dat deze verzaker van de openlijke orde met wan-argumenten en loze aannames zijn metgezellen van valse stellingen probeert te ovetuigen... toch?

Nee douwe, je hebt niet het alleenrecht op de waarheid Razz... ik ben nog niet overtuigd. Wink... NIET OPGEVEN MENSEN!

EDIT: 10 jaar is niet zo lang, en als die extra uraniumjaren ons genoeg tijd geven om bijvoorbeeld kernFUSIE-centrales rendabel te maken, dan zijn de vooruitzichten toch wel erg goed, vind je niet douwe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast do dec 04 2008, 16:54

Douwe schreef:
Anne schreef:Douwe! Iemand wil beleggen! Praat het uit zijn hoofd!

PS: Staatsloterij betaalt het bedrag over 25 jaar (ofzo) uit, je krijgt helaas geen 25 miljoen in 1x op je rekening om binnen 2 jaar op te maken.


Deze energieconsumptie kan echter niet verder stijgen en zal op korte termijn gaan dalen en blijven dalen totdat alle natuurlijke hulpbronnen op zijn. Het effect hiervan zal veel groter zijn dan die van eventuele technologische vernieuwing. Ergo er is maar een kant waar de waarde van aandelen op de lange termijn heen kan gaan, en dat is omlaag.

Mijn vraag is hoe je dit zo stellig kan beweren, je kunt er hoogstens een aanname over doen maar dan wil graag weten waar je die aanname op baseert.

Douwe schreef:
collectocrat schreef:Ik heb er tijd zat voor. Maar of ik er het intellect voor heb is een tweede.

Ik heb nog geen feitelijke informatie van Douwe ontvangen op mijn vraag. Dus zal ik hem niet zomaar in alles geloven.

Ze zullen de wereld wel vol met kerncentrales pleuren, trouwens.

En mogelijk zit er veel olie, mineralen en uranium onder de noordpool, daar komen we de komende 10 jaar wel bij als er geen ijs meer ligt.

PS: Slijmbal!

Wat versta je onder feitelijke informatie? Ik kan je niet vertellen hoe de situatie exact is in 2020. De reden daarvoor is dat het nog geen 2020 is. Ik kan alleen maar aannemelijk maken dat het er niet goed uit ziet door grafieken te extrapoleren naar 2020. Het kan zijn dat er onder het noordpoolijs ineens bergen met olie gevonden worden, waarschijnlijk is dat echter geenszins. Het kan best zijn dat er een technologische doorbraak komt die het hele verhaal op zijn kop zet. De kans daarop is echter klein.

Ook kerncentrales zijn geen oplossing. Ten eerste kost het meer dan 10 jaar om zo'n ding te bouwen. Ten tweede is het verhaal van uranium weinig anders dat dat van olie, gas of steenkool. De hoeveelheid die economisch winbaar is, is eindig. Bij huidig gebruik kunnen we misschien 100 jaar vooruit met uranium. Wanneer we uranium substitueren voor olie of gas loopt deze termijn snel terug.

Ik wou ook niet beweren dat kerncentrales oneindige energie kunnen leveren maar het stelt je doemscenario (blijkbaar) met minstens 100 jaar uit. En in 100 jaar kan idd veel gebeuren.

Ik denk dat je (en dat uit mijn mond) een te grote doemdenker bent.

But I'll gant you the fact that it wil be an ugly mess we'll be in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe do dec 04 2008, 17:00

Ik vind dat je volledig gelijk hebt, Daniel. Niemand moet mij op mijn woord geloven. Ik presenteer selectief data en argumenten om een punt te illustreren waarin ik zelf geloof. Maar in onze complexe wereld is er zoveel data dat het mogelijk is om letterlijk alles aan kunnen tonen, mits je maar de daarvoor geschikte data uitkiest.

Zo kan ik bijvoorbeeld aantonen dat slagbomen van spoorwegovergangen altijd dicht zijn. Dit toonde ik nog maar eens aan toen ik enige tijd geleden in de trein zat en turfde hoeveel slagbomen er dicht waren.

Iedereen moet voor zichzelf maar tot een conclusie komen op dit punt. Dat kost echter veel tijd en energie. Het vereist kennis van macro-economie en de werking van financiele markten in het westerse kapitalisme, olie- en gaswinning, massapsychologie en politieke mechanismes.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe do dec 04 2008, 17:09

@ Niels

1) Ik heb voor een belangrijk deel al uitgelegd waarom het onwaarschijnlijk is dat technologische vernieuwing ons zal behoeden voor ellende. Ik kan het echter niet keihard maken. Er kan immers morgen een ruimteschip met aliens landen die ons een energiebron geven waarmee we weer verder kunnen. Het kan, het is echter onwaarschijnlijk.


2) Wat betreft uranium moet je echt beter lezen. Ik zeg dat we bij huidig gebruik 100 jaar mee kunnen. Dat betekent dus zolang we niet meer uranium verbruiken per jaar. Als we de hele wereld laten draaien op uranium dan is het in 10 jaar op. Dus als we het op die manier bekijken is het dus een uitstel van executie van 10 jaar in ruil voor een enorme berg radioactief afval.


Voor de mensen die weten wat een torrent is:
http://www.torrents.to/search/247/crude+awakening.html

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast do dec 04 2008, 17:24

Verdomme Douwe, mijn excuses, ik had een paginaatje gemist zie ik nu.

Maar als zijnde een anomische nihilistische fatalist maakt het me toch niks uit wat de toekomst ons brengt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Admin do dec 04 2008, 17:25

collectocrat schreef:Verdomme Douwe, mijn excuses, ik had een paginaatje gemist zie ik nu.

Maar als zijnde een anomische nihilistische fatalist maakt het me toch niks uit wat de toekomst ons brengt.

Hulde!

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 124
Registration date : 23-08-06

https://magicgroningen.editboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast do dec 04 2008, 17:29

Douwe schreef:
fogbeast schreef:ja en als de hele wereld ziet dat de energie daadwerkelijk achteruitgaat, zoals al die lastige doem-roepers al tijden hebben gezegd, zal dat de technologische ontwikkeling een ontzettende boost geven: Dan zal die 1% snel 5-7% worden Wink... Je weet dat de dagelijkse zonne-energie op aarde groter is dan het jaarlijkse menselijke verbruik, gekke douwe Wink


Duss...

investeren. Red je niet alleen je eigen fortuin, maar misschien ook de hele wereld mee cheers


Sorry Fogbeast maar je redenering klopt niet. Investeringen en technologische innovatie nemen alleen maar af, omdat daar simpelweg geen of nauwelijks kapitaal voor is in een krimpende economie.
Je ziet het nu al als gevolg van de kredietcrisis. Nieuwe investeringen worden vrijwel niet meer gedaan. Ook niet in technologische innovatie.

Dan neem je niet het feit mee dat het nog nooit zo is geweest dat we wel moesten.

En nog een stukje leuke info:
In het existentialistische L'Étranger van Albert Camus, worstelt de hoofdpersoon Meursault met het opstellen van een individueel systeem van waarden om de waarden die verdwenen zijn te vervangen. Hij bevindt zich hierbij in een staat van anomie, zoals blijkt uit de apathische openingszin: "Aujourd'hui, maman est morte. Ou peut-être hier, je ne sais pas" ("Vandaag is mama overleden. Het zou ook gisteren kunnen zijn, ik weet het niet.").

Dostojevski, die vaak beschouwd wordt als de filosofische voorganger van het existentialisme, gebruikte dikwijls eenzelfde bezorgdheid in zijn boeken. In De gebroeders Karamazov vraagt Dmitri Karamazov aan zijn atheĂŻstische vriend Rakitin, "'...without God and immortal life? All things are lawful then, they can do what they like?'" ("'...zonder God en onsterfelijkheid? Dan zijn alle zaken rechtvaardig, ze kunnen doen wat ze willen?'".

Raskolnikov, de antiheld van Dostojevski's boek "Misdaad en Straf", gebruikt deze filosofie als hij een oude lommerdhouder en haar zuster vermoordt, terwijl hij redeneert "ik doodde geen mens, ik doodde een principe!".

In recenter tijden worden de hoofdpersonen in Martin Scorseses film Taxi Driver en Chuck Palahniuks Fight Club beschouwd als lijdend aan anomie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne do dec 04 2008, 17:33

Jasper schreef:Wel moet ik nog een keertje goed gepresteerd hebben op een GrandPrix ergens.

Dan zal ik maar snel beginnen olie te besparen hahahahahahahaha drumroll cheers
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe do dec 04 2008, 19:02

On a completely different note. Ik las net dat er een nieuwe holiday promo is:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=260324714941

En die zit nog niet in de bigbox.

Nog 36 te gaan dus.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Guus do dec 04 2008, 23:43

fogbeast schreef:
Nee douwe, je hebt niet het alleenrecht op de waarheid Razz... ik ben nog niet overtuigd. Wink... NIET OPGEVEN MENSEN!

Ik zeg dat je ook niet moet opgeven, en alles wat douwe zegt voor zoete koek aannemen, je zou wel gek zijn Razz maar douwe overtuigen, en daarom ook de discussie aangaan lijkt me niet nodig, je overtuigt hem toch niet. Hij heeft er immers teveel over opgezogt.
Tenzij je van discussieren houdt, het interessant vindt wat anderen erover zeggen, of gewoon een discussie wilt... etc etc etc, dan heb ik niets gezegd.

Douwe schreef:
Ik las net dat er een nieuwe holiday promo is


Erg vette kaart!


Laatst aangepast door Guus op vr dec 05 2008, 02:44; in totaal 5 keer bewerkt

Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 35
Locatie : Groningen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne vr dec 05 2008, 01:43

Guus schreef:
fogbeast schreef:
Nee douwe, je hebt niet het alleenrecht op de waarheid Razz... ik ben nog niet overtuigd. Wink... NIET OPGEVEN MENSEN!

Ik zeg ook niet dat je moet opgeven, en alles wat douwe zegt voor zoete koek moet aannemen, je zou wel gek zijn Razz maar douwe overtuigen, en daarom ook de discussie aangaan lijkt me niet nodig, je overtuigt hem toch niet. Hij heeft er immers teveel over opgezocht.
Tenzij je van discussieren houdt, het interessant vindt wat anderen erover zeggen, of gewoon een discussie wilt... etc etc etc, dan heb ik niets gezegd.

Allemachtig Guus.
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Guus vr dec 05 2008, 02:42

Anne schreef:
Guus schreef:
fogbeast schreef:
Nee douwe, je hebt niet het alleenrecht op de waarheid Razz... ik ben nog niet overtuigd. Wink... NIET OPGEVEN MENSEN!

Ik zeg ook niet dat je moet opgeven, en alles wat douwe zegt voor zoete koek moet aannemen, je zou wel gek zijn Razz maar douwe overtuigen, en daarom ook de discussie aangaan lijkt me niet nodig, je overtuigt hem toch niet. Hij heeft er immers teveel over opgezocht.
Tenzij je van discussieren houdt, het interessant vindt wat anderen erover zeggen, of gewoon een discussie wilt... etc etc etc, dan heb ik niets gezegd.

Allemachtig Guus.

hmm dat gaat inderdaad wel een beetje ver. het was al laat.... zo aangepast!
maar met moet is niets mis, want ik zeg dat iets niet moet.... Razz

Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 35
Locatie : Groningen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne vr dec 05 2008, 09:18

Guus schreef:
Anne schreef:
Guus schreef:
fogbeast schreef:
Nee douwe, je hebt niet het alleenrecht op de waarheid Razz... ik ben nog niet overtuigd. Wink... NIET OPGEVEN MENSEN!

Ik zeg ook niet dat je moet opgeven, en alles wat douwe zegt voor zoete koek moet aannemen, je zou wel gek zijn Razz maar douwe overtuigen, en daarom ook de discussie aangaan lijkt me niet nodig, je overtuigt hem toch niet. Hij heeft er immers teveel over opgezocht.
Tenzij je van discussieren houdt, het interessant vindt wat anderen erover zeggen, of gewoon een discussie wilt... etc etc etc, dan heb ik niets gezegd.

Allemachtig Guus.

hmm dat gaat inderdaad wel een beetje ver. het was al laat.... zo aangepast!
maar met moet is niets mis, want ik zeg dat iets niet moet.... Razz

Ja, de niet aan het begin van de zin gaat ook over de tweede moet.
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Guus vr dec 05 2008, 12:06

Anne schreef:

Ja, de niet aan het begin van de zin gaat ook over de tweede moet.

Wat?

Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 35
Locatie : Groningen
Registration date : 10-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne ma dec 08 2008, 11:48

Waarom zit er geen Creakwood Liege in de BB? L0lzrolfma0
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Arne ma dec 08 2008, 13:17

die liege heb ik nog wel... die doneer ik aan de BigBox
Arne
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3095
Leeftijd : 37
Locatie : Resistance Fighters Alley
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe ma dec 08 2008, 13:39

Dank je Arne, bij deze een streepje door Creakwood Liege.

Nog 35.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe za dec 13 2008, 08:59

Creakwood Liege toegevoegd met dank aan Arne.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe zo dec 21 2008, 17:16

Met dank aan Pannekoek Fetid Heath toegevoegd.

Nog 34.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Martijn za jan 24 2009, 03:17

Juzam Djinn kan doorgestreept worden, nog 33 te gaan.
Martijn
Martijn
Spammer
Spammer

Aantal berichten : 1711
Leeftijd : 44
Locatie : Bootje om de hoek
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne za jan 24 2009, 03:40

Martijn schreef:Juzam Djinn kan doorgestreept worden, nog 33 te gaan.

Topper! Hulde.

Misschien moeten we een potje maken voor de laatste kaarten, niemand doneert een mox, maar 20,- is nog eens op te hoesten af en toe.
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Martijn za jan 24 2009, 09:53

voor 6 of 7 tientjes heb je ook een set proxies die haast niet van echt te onderscheiden zijn. Maar van de andere kant voor 130 eu heb je ook een enorm afgeragde mox bij Rudy
Martijn
Martijn
Spammer
Spammer

Aantal berichten : 1711
Leeftijd : 44
Locatie : Bootje om de hoek
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe di feb 24 2009, 11:23

Alle commons en uncommons uit Conflux zijn inmiddels toegevoegd. Er missen momenteel nog 30 rares en mythics uit Conflux.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Rob di feb 24 2009, 11:41

wat moet er nog van conflux?

ik heb nog gwafa hazid, rakka mar, scepter of dominance, cylian sunsinger en paleoloth over, heb je die al?
Rob
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3710
Leeftijd : 39
Registration date : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe di feb 24 2009, 11:56

Gwafa Hazid en Scepter of Dominance missen nog

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van darafayen di feb 24 2009, 11:57

Ja, post ff je lijst wat je nu nog nodig hebt.
darafayen
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 41
Locatie : Groningen
Registration date : 21-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Rob di feb 24 2009, 11:57

oke, die neem ik wel mee naar peasant vrijdag
Rob
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3710
Leeftijd : 39
Registration date : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe di feb 24 2009, 12:11

Lijst bijgewerkt 6/3

martial coup
ethersworn adjudicator
inkwell leviathan
nyxathid
scepter of fugue
banefire
cliffrunner behemoth
noble hierarch
thornling
child of alara
conflux
knight of the reliquary
magister sphinx
nicol bolas, planeswalker
obelisk of alara
exotic orchard


Laatst aangepast door Douwe op vr maa 06 2009, 23:22; in totaal 5 keer bewerkt

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Anne di feb 24 2009, 12:35

Ter donatie:

1x Mark of Asylum

Op papier heb ik 7x banefire, maar in de praktijk maar 3. Als die anderen ooit nog binnen komen kan ik er daar wel eentje van missen.
Anne
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 40
Registration date : 11-04-08

http://www.geekstijl.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe di feb 24 2009, 13:08

Genoteerd

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Arne di feb 24 2009, 14:38

hee Douwe,

ik heb nog een aantal rares:
- bloodhall ooze
- exotic orchard
- telemin performance
- magister sphinx
- apocalypse hydra
- cliffrunner behemoth
- inkwell leviathan
- wall of reverence

ik doneer ze echter niet, wil er wel wat voor terug... ben je op peasant?
Arne
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3095
Leeftijd : 37
Locatie : Resistance Fighters Alley
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe di feb 24 2009, 15:35

Peasant staat wel op de planning

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe za feb 28 2009, 00:19

7 rares uit Conflux toegevoegd met dank aan vele mensen.

nog 56 te gaan waarvan 23 uit Conflux

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van RichardD za feb 28 2009, 14:17

Douwe schreef:7 rares uit Conflux toegevoegd met dank aan vele mensen.

nog 56 te gaan waarvan 23 uit Conflux

Nog een lijstje van ALLE kaarten die nog nodig zijn?

RichardD
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 41
Registration date : 12-01-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast za feb 28 2009, 14:41

RichardD schreef:
Douwe schreef:7 rares uit Conflux toegevoegd met dank aan vele mensen.

nog 56 te gaan waarvan 23 uit Conflux

Nog een lijstje van ALLE kaarten die nog nodig zijn?

Zie pagina 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van RichardD za feb 28 2009, 17:22

Ik heb nog wel een Timetwister waar ik niet te veel waarde aan hecht.
Misschien kunnen we een keertje ruilen Douwe. Wink

Ben je morgen op de PTQ?

RichardD
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 41
Registration date : 12-01-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe za feb 28 2009, 18:47

RichardD schreef:Ik heb nog wel een Timetwister waar ik niet te veel waarde aan hecht.
Misschien kunnen we een keertje ruilen Douwe. Wink

Ben je morgen op de PTQ?

Leuk, maar ik ben helaas niet op de PTQ. Als ik naar je Nedermagic wantlijstje kijk, kan ik wel je helpen aan het grootste deel.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van RichardD zo maa 01 2009, 00:57

Douwe schreef:
RichardD schreef:Ik heb nog wel een Timetwister waar ik niet te veel waarde aan hecht.
Misschien kunnen we een keertje ruilen Douwe. Wink

Ben je morgen op de PTQ?

Leuk, maar ik ben helaas niet op de PTQ. Als ik naar je Nedermagic wantlijstje kijk, kan ik wel je helpen aan het grootste deel.

Misschien moet ik die eens updaten... :S

Nouja, ik zie wel nog wel eens ergens met een ruilmap.

RichardD
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 41
Registration date : 12-01-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Admin zo maa 01 2009, 08:05

Ik wil de Timetwister wel een gezamenlijk project maken Douwe..

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 124
Registration date : 23-08-06

https://magicgroningen.editboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe vr maa 06 2009, 08:52

Maelstrom Archangel (Andre) en Apocalypse Hydra (Douwe) toegevoegd.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe vr maa 06 2009, 23:23

Ian heeft toegezegd een Tarmogoyf te doneren.


Laatst aangepast door Douwe op zo maa 08 2009, 14:50; in totaal 1 keer bewerkt

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast za maa 07 2009, 11:17

Ik heb een Nyxatid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe za maa 07 2009, 12:28

Da's mooi. Kan ik daaruit afleiden dat je die wel wil doneren?

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gast za maa 07 2009, 12:36

Ja bijdehandje!

Je mag me er ook een Path To Exile voor geven als je die hebt, trouwens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Barachem zo maa 08 2009, 03:02

Inkwell Leviathan
Scepter of Fugue

Die heb ik nog over.
Barachem
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1276
Leeftijd : 46
Registration date : 18-01-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe zo maa 08 2009, 08:38

Heel mooi, ik heb ze bij deze doorgestreept.

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe zo maa 08 2009, 14:53

Gedoneerd zijn sinds vrijdag 6 maart:

Allard -> Sigil of the Empty Throne, Kederekt Parasite, Voracious Dragon, Worldheart Phoenix en Charnelhoard Wurm

Niels -> Nyxathid

Andre -> Maelstrom Archangel

Jasper -> Ethersworn Adjudicator, Cliffrunner Behemoth, Child of Alara, Magister Sphinx en Nicol Bolas, Planeswalker.

Douwe -> Apocalypse Hydra, Thornling, Martial Coup en Knight of the Reliquary

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Douwe zo maa 08 2009, 15:09

Alles bij elkaar nog 40 te gaan waarvan er 4 zijn toegezegd.

Ian -> Tarmogoyf

Jan -> Scepter of Fugue en Inkwell Leviathan

Douwe -> Conflux

Douwe
Nederlands Kampioen 2005

Aantal berichten : 953
Leeftijd : 46
Locatie : Groningen
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Reighdar ma maa 09 2009, 10:10

Ik heb de Tarmogoyf gevonden, die komt definief in de Big Box
Douwe, jij kan hem doorstrepen. Smile
Reighdar
Reighdar
Captain Ian

Aantal berichten : 389
Leeftijd : 67
Locatie : Wildervank, directly above the center of the Earth.
Registration date : 16-10-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Bigbox wants - Pagina 3 Empty Re: Bigbox wants

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum