Bigbox wants
+48
auminoz
Roety
JasperB
Andre Pannekoek
HoKuZpOkUz
christiaanvh
Koos Cramer
dooiefries
MexicanMonkey
boerma
AvdM
Djmaxxl
Niels
Gijs
Thyrrus
henko
hpdavids
dipian
lennartL
Paradoks
Onzin
BaasJuul
afterparty05
mathijs
Meddle
klootviool
Desmond
Jeroen
DeJong
Threeohthree
de Bosman
Reighdar
Barachem
RichardD
Rob
Guus
tarzan
Anne
Arne
darafayen
Shard
Gijsbert
Hennink
Tom Wijers
Martijn
Admin
Bart
Douwe
52 plaatsers
Pagina 11 van 21
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Re: Bigbox wants
Toegevoegd aan de bigbox:
Douwe -> Dread Cacodemon, Riddlekeeper
Daarmee zitten alle kaarten uit de Commander decks "Heavenly Inferno" en "Devour for Power" in de bigbox. Daarnaast heeft Gijsbert alle missende kaarten uit het deck "Counterpunch" toegezegd. Er missen nu alleen nog kaarten uit de decks "Political Puppets" en "Mirror Mastery". Zie de eerste pagina van deze thread voor de lijst van missende kaarten.
Douwe -> Dread Cacodemon, Riddlekeeper
Daarmee zitten alle kaarten uit de Commander decks "Heavenly Inferno" en "Devour for Power" in de bigbox. Daarnaast heeft Gijsbert alle missende kaarten uit het deck "Counterpunch" toegezegd. Er missen nu alleen nog kaarten uit de decks "Political Puppets" en "Mirror Mastery". Zie de eerste pagina van deze thread voor de lijst van missende kaarten.
Douwe- Nederlands Kampioen 2005
- Aantal berichten : 953
Leeftijd : 47
Registration date : 23-08-06
FYI: Ik heb van de big box een sticky gemaakt vanwege de aparte status ervan binnen de magiccommunity in Groningen.
Gast- Gast
oh... da's snel. Ik heb hem vandaag ook gekregenGijsbert schreef:De OoOoZzEe zit er al in
Gast- Gast
Purperen Draak schreef:oh... da's snel. Ik heb hem vandaag ook gekregenGijsbert schreef:De OoOoZzEe zit er al in
Het gaat hier om een andere Ooze dan die van jou, namelijk Scavenging Ooze.
Gast- Gast
Okay, in overleg met Desmond een gezamenlijke donatie van De Purperen Draak en Desmond... Yule Ooze!
Gast- Gast
Purperen Draak schreef:Okay, in overleg met Desmond een gezamenlijke donatie van De Purperen Draak en Desmond... Yule Ooze!
Wooow, dat is nogal wat, een donatie van een kaart van €100!! Sweet!
afterparty05- BarbaBAAS
- Aantal berichten : 7527
Leeftijd : 123
Registration date : 15-04-11
Op het moment van de post was de laagste prijs op MCC 89.95. Ik heb Desmond gevraagd of hij bereid is een GPT te judgen in ruil voor een halve Yule Ooze, wij hebben de andere helft gedoneerd...
Maar mocht je donaties van 70 euro matigjes vinden, Evil Presents staat nog op de wishlist en is goedkoper
Maar mocht je donaties van 70 euro matigjes vinden, Evil Presents staat nog op de wishlist en is goedkoper
Gast- Gast
Wat maakt het nou uit of het 100 of 70 eu is.
Het is iig een kaart die veel waard is.
Goed bezig Martijn en Desmond!
Het is iig een kaart die veel waard is.
Goed bezig Martijn en Desmond!
Jeroen- GMT Champ 2013 en 2019
- Aantal berichten : 1642
Leeftijd : 35
Registration date : 01-02-10
Holiday promo's zijn altijd lastig, tof dat ie op deze manier in de BB komt.
Martijn- Spammer
- Aantal berichten : 1711
Leeftijd : 44
Holiday Promo´s zijn officieel ook bedoeld als bedankje voor wpn-winkels en medewerkers van WotC. Ik heb begrepen dat Jasper vroeger de promo´s van Henk kreeg (en terecht, want Henk was alleen wpn-winkel door de inzet van Jasper en de andere mensen van Magic Groningen), maar dat Henk dat nu niet meer wil door de overstap naar de Purperen Draak (en waarschijnlijk ook omdat Henk ook gezien heeft dat die kaarten best wat waard zijn)Martijn schreef:Holiday promo's zijn altijd lastig, tof dat ie op deze manier in de BB komt.
Aan de ene kant vind ik het hardstikke leuk om zo'n promo in mijn promomap te stoppen, aan de andere kant denk ik dat door de donatie aan de big box er meer mensen plezier van hebben. Ik ben dan ook erg blij dat Desmond open stond voor mijn voorstel! Voor mij is de waarde van de kaart minder relevant dan het gebaar van Wizards dat zij de inspanningen van tournament organisers en winkeleigenaren waarderen. Dat geeft mij het gevoel dat wij (organisatie van Magic-evenementen, dus ook de mensen achter Magic Groningen) belangrijk zijn voor hen.
Gast- Gast
Ik vind het heel erg leuk dat Desmond en de mensen van de Purperen Draak dit hebben weten te regelen. Hulde.
Gijsbert -> Alliance of Arms, Celestial Force. Soul Snare, Vow of Duty, Syphon Flesh, Vow of Malice, Hornet Queen, Tribute to the Wild, Vow of Wildness, Ghave, Guru of Spores, Karador, Ghost Chieftain, Vish Khal, Blood Arbiter, Acorn Catapult, Command Tower
Gijsbert -> Alliance of Arms, Celestial Force. Soul Snare, Vow of Duty, Syphon Flesh, Vow of Malice, Hornet Queen, Tribute to the Wild, Vow of Wildness, Ghave, Guru of Spores, Karador, Ghost Chieftain, Vish Khal, Blood Arbiter, Acorn Catapult, Command Tower
Desmond heeft inmiddels Yule Ooze, wanneer ben je aanwezig op een toernooi of FNM om hem ceremonieel in ontvangst te nemen (inclusief knuffels van Desmond)?
Gast- Gast
Douwe -> Crescendo of War, Martyr's Bond, Flusterstorm, Spell Crumple, Vow of Flight, Chaos Warp, Death by Dragons, Vow of Lightning, Nin, the Pain Artist, Ruhan of the Fomori, Zedruu the Greathearted, Champion's Helm
Douwe -> Crescendo of War, Martyr's Bond, Flusterstorm, Spell Crumple, Vow of Flight, Chaos Warp, Death by Dragons, Vow of Lightning, Nin, the Pain Artist, Ruhan of the Fomori, Zedruu the Greathearted, Champion's Helm
Ik heb die lelijke draak ook nog steeds liggen. Zodra ik je zie, geef ik hem.
Onzin- Legendary Creature
- Aantal berichten : 648
Registration date : 01-09-06
Hulde aan Martijn,Hillie en Desmond voor deze donatie. Ik weet niet zeker of Zinnebeeld dergelijke promo's ontvangt wel weet ik zeker dat ik ze nooit heb gekregen van Henk :-)
Ik heb een aantal holiday kaarten , maar deze heb ik zelf gekocht.
Donatie = meedoen hè!!!
Ik heb een aantal holiday kaarten , maar deze heb ik zelf gekocht.
Donatie = meedoen hè!!!
Desmond & Purperen Draak -> Yule Ooze
Erik Sander -> Angelic Overseer, Stony Silence
Oswin -> Balefire Dragon
André -> Increasing Vengeance, Elbrus, the Binding Blade // Withengar Unbound, Alpha Brawl, Feed the Pack, Curse of Bloodletting, Increasing Savagery, Archangel's Light, Zombie Apocalypse, Lost in the Woods
Johnny -> Increasing Confusion, Requiem Angel, Ravenous Demon // Archdemon of Greed, Dungeon Geists, Beguiler of Wills, SĂ©ance
Niels -> Curse of Misfortunes, Markov Blademaster
Gijsbert -> Hellvault, Curse of Echoes, Fiend of the Shadows
Douwe -> Ghoultree, Mondronen Shaman // Tovolar's Magehunter, Sudden Disappearance, Predator Ooze, Geralf's Messenger
Desmond & Purperen Draak -> Yule Ooze
Erik Sander -> Angelic Overseer, Stony Silence
Oswin -> Balefire Dragon
André -> Increasing Vengeance, Elbrus, the Binding Blade // Withengar Unbound, Alpha Brawl, Feed the Pack, Curse of Bloodletting, Increasing Savagery, Archangel's Light, Zombie Apocalypse, Lost in the Woods
Johnny -> Increasing Confusion, Requiem Angel, Ravenous Demon // Archdemon of Greed, Dungeon Geists, Beguiler of Wills, SĂ©ance
Niels -> Curse of Misfortunes, Markov Blademaster
Gijsbert -> Hellvault, Curse of Echoes, Fiend of the Shadows
Douwe -> Ghoultree, Mondronen Shaman // Tovolar's Magehunter, Sudden Disappearance, Predator Ooze, Geralf's Messenger
Counterlash
Geralf's Mindcrusher
Havengul Runebinder
Deze zitten in m'n ruilmap, zal ik aan Jasper geven of aan jou de volgende keer dat ik je zie
Geralf's Mindcrusher
Havengul Runebinder
Deze zitten in m'n ruilmap, zal ik aan Jasper geven of aan jou de volgende keer dat ik je zie
afterparty05- BarbaBAAS
Soulblighter schreef:Wat zijn de voordelen van het doneren en hoeveel moet iemand doneren?
De BigBox is een verzameling kaarten die van de gemeenschap is. Het doneren van kaarten heeft geen persoonlijke voordelen, het is een manier waarop je kunt tonen betrokken te zijn bij de gemeenschap (ik zeg 'een' en niet 'de', omdat er ontzettend veel manieren zijn om je betrokkenheid te tonen). Donatie is vrijwillig en zeker geen verplichting, hoeveel je moet doneren is dus een vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Mensen doneren de kaarten waar ze geen waarde aan hechten of dat ze het mooi vinden dat de bigbox weer een stukje completer wordt. Indien je graag mee wilt spelen met de BigBox dan kun je dit aangeven bij Douwe, hij organiseert tot op heden de BigBox avonden.
Wat ik nu ga zeggen is misschien wat gevaarlijk, maar de avonden van de bigbox zijn hoofdzakelijk bedoeld voor de gezelligheid, er is een bepaalde klik tussen de mensen. In het verleden is op basis van dat principe wel eens besloten mensen wel of niet uit te nodigen. Hier moet je verder geen conclusies uit trekken, ik wil alleen maar aangeven dat een donatie niet standaard tot een uitnodiging zal leiden, of dat een uitnodiging alleen op basis van donatie tot stand zal komen
greetzz
Jasper schreef:Soulblighter schreef:Wat zijn de voordelen van het doneren en hoeveel moet iemand doneren?
De BigBox is een verzameling kaarten die van de gemeenschap is. Het doneren van kaarten heeft geen persoonlijke voordelen, het is een manier waarop je kunt tonen betrokken te zijn bij de gemeenschap (ik zeg 'een' en niet 'de', omdat er ontzettend veel manieren zijn om je betrokkenheid te tonen). Donatie is vrijwillig en zeker geen verplichting, hoeveel je moet doneren is dus een vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Mensen doneren de kaarten waar ze geen waarde aan hechten of dat ze het mooi vinden dat de bigbox weer een stukje completer wordt. Indien je graag mee wilt spelen met de BigBox dan kun je dit aangeven bij Douwe, hij organiseert tot op heden de BigBox avonden.
Wat ik nu ga zeggen is misschien wat gevaarlijk, maar de avonden van de bigbox zijn hoofdzakelijk bedoeld voor de gezelligheid, er is een bepaalde klik tussen de mensen. In het verleden is op basis van dat principe wel eens besloten mensen wel of niet uit te nodigen. Hier moet je verder geen conclusies uit trekken, ik wil alleen maar aangeven dat een donatie niet standaard tot een uitnodiging zal leiden, of dat een uitnodiging alleen op basis van donatie tot stand zal komen
greetzz
Het is niet gevaarlijk wat je zegt, maar juist erg logisch. Je wil gezelligheid.
Gast- Gast
afterparty05 schreef:Counterlash
Geralf's Mindcrusher
Havengul Runebinder
Genoteerd, ik denk dat ik vrijdag of zondag wel present ben.
Ik maak me geen illusies over dat ik op dit moment die 'bepaalde klik' heb met de BigBox crew, maar gewoon uit nieuwgierigheid; Hoe steekt het format in elkaar?
Paradoks- Wannabe
- Aantal berichten : 160
Leeftijd : 39
Registration date : 20-07-07
Call to the Kindred
Deranged outcast
Vorapede
Heb ik
Deranged outcast
Vorapede
Heb ik
Rob- Brobbe
- Aantal berichten : 3710
Leeftijd : 40
Registration date : 01-11-08
Paradoks schreef:Ik maak me geen illusies over dat ik op dit moment die 'bepaalde klik' heb met de BigBox crew, maar gewoon uit nieuwgierigheid; Hoe steekt het format in elkaar?
Alle kaarten die ooit gedrukt zijn 1 keer, met uitzondering van de kaarten die nog missen in de 1e post. Daar maakt Douwe boosters van en dan gaan we draften/sealed/2hg etc etc onder het genot van een biertje.
Rob- Brobbe
- Aantal berichten : 3710
Leeftijd : 40
Registration date : 01-11-08
Damn, ik wil Yule Ooze terug! Als jullie Desmond toch niet uit gaan nodigen...Jasper schreef: ik wil alleen maar aangeven dat een donatie niet standaard tot een uitnodiging zal leiden, of dat een uitnodiging alleen op basis van donatie tot stand zal komen
greetzz
Gast- Gast
Dat klinkt als een hoop werk voor Douwe :p
Selecteert hij (semi-)willekeurig?
Hoe speelt het format? Heb je naast de normale last-picks niet ook nog kaarten waar je helemaal niks mee kan door het gebrek aan synergie? (slivers of infect bijvoorbeeld)
Selecteert hij (semi-)willekeurig?
Hoe speelt het format? Heb je naast de normale last-picks niet ook nog kaarten waar je helemaal niks mee kan door het gebrek aan synergie? (slivers of infect bijvoorbeeld)
Paradoks- Wannabe
- Aantal berichten : 160
Leeftijd : 39
Registration date : 20-07-07
Purperen Draak schreef:Damn, ik wil Yule Ooze terug! Als jullie Desmond toch niet uit gaan nodigen...Jasper schreef: ik wil alleen maar aangeven dat een donatie niet standaard tot een uitnodiging zal leiden, of dat een uitnodiging alleen op basis van donatie tot stand zal komen
greetzz
Volgens mij heeft Desmond al meerdere BigBox avondjes meegedaan.
Afgelopen november heb ik inderdaad meegedaan. En daarvoor kwam het een aantal keer niet uit voor me.
Desmond- Judge
- Aantal berichten : 2247
Leeftijd : 35
Registration date : 20-11-09
Grafdigger's Cage doneer ik
darafayen- Legend
- Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 42
Registration date : 21-05-08
Purperen Draak -> Havengul Lich
Jasper -> Geist of Saint Traft
Jeroen -> Moonveil dragon
Michiel -> Grafdigger's Cage
Douwe -> Jar of Eyeballs
Chris -> Counterlash, Havengul Runebinder, Geralf's Mindcrusher
Rob -> Deranged Outcast, Call to the Kindred, Vorapede
Purperen Draak -> Havengul Lich
Jasper -> Geist of Saint Traft
Jeroen -> Moonveil dragon
Michiel -> Grafdigger's Cage
Douwe -> Jar of Eyeballs
Chris -> Counterlash, Havengul Runebinder, Geralf's Mindcrusher
Rob -> Deranged Outcast, Call to the Kindred, Vorapede
Douwe -> Increasing Devotion, Thraben Doomsayer, Flayer of the Hatebound, Hellrider, Grim Backwoods, alle nog missende commons & uncommons
Douwe -> Increasing Devotion, Thraben Doomsayer, Flayer of the Hatebound, Hellrider, Grim Backwoods, alle nog missende commons & uncommons
Desmond -> Huntmaster of the Fells // Ravager of the Fells, Falkenrath Aristocrat, Gravecrawler, Increasing Ambition, Mikaeus the Unhallowed, Thalia Guardian of Thraben
Lennart -> Vault of the Archangel
Douwe -> Wolfbitten Captive // Krallenhorde Killer
Desmond -> Huntmaster of the Fells // Ravager of the Fells, Falkenrath Aristocrat, Gravecrawler, Increasing Ambition, Mikaeus the Unhallowed, Thalia Guardian of Thraben
Lennart -> Vault of the Archangel
Douwe -> Wolfbitten Captive // Krallenhorde Killer
Ik heb volgens mij alles van het commander deck behalve de Riku. Moet even checken, maar kom iig een heel eind
DeJong- Sugarclaw
- Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 33
Registration date : 27-02-10
DeJong schreef:Ik heb volgens mij alles van het commander deck behalve de Riku. Moet even checken, maar kom iig een heel eind
Hallo Wytse, hartstikke mooi. Ik hoor het wel.
Ik heb idd alles behalve de Riku Zal ik ze morgen gewoon ff langs komen brengen?
DeJong- Sugarclaw
- Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 33
Registration date : 27-02-10
er mag een streep door de Sorin, Lord of Innistrad
Martijn- Spammer
Martijn schreef:er mag een streep door de Sorin, Lord of Innistrad
Toppie!
Kheb net de Riku of Two Reflections toegevoegd aan een bestelling dus die mag ook een streepie krijgen
Martijn- Spammer
Uitstekend. Ik heb 'm doorgestreept.
Wytse -> Animar Soul of Elements, Homeward Path, Magmatic Force, Collective Voyage, Edric Spymaster of Trest, Trench Gorge, Hydra Omnivore
Allard -> Drogskol Reaver
Verder heeft Wytse toegezegd Liliana of the Veil te doneren. Daarmee zijn we tot en met Dark Ascension weer helemaal compleet, natuurlijk met uitzondering van een illuster rijtje oude kaarten.
Wytse -> Animar Soul of Elements, Homeward Path, Magmatic Force, Collective Voyage, Edric Spymaster of Trest, Trench Gorge, Hydra Omnivore
Allard -> Drogskol Reaver
Verder heeft Wytse toegezegd Liliana of the Veil te doneren. Daarmee zijn we tot en met Dark Ascension weer helemaal compleet, natuurlijk met uitzondering van een illuster rijtje oude kaarten.
Awesomeness, thanks Wytse!!!
afterparty05- BarbaBAAS
Martijn -> Sorin, Lord of Innistrad, Riku of Two Reflections
Martijn -> Sorin, Lord of Innistrad, Riku of Two Reflections
Gijs-> Soul of the Harvest, Descendant's Path, Revenge of the Hunted, Dual Casting, Gloom Surgeon, Champion of Lambholt, Conjurer's Closet, Burn at the Stake, Exquisite Blood, Moonsilver Spear, Devastation Tide, Descent into Madness
Chris -> Ulvenwald Tracker, Infinite Reflection, Hound of Griselbrand, Desolate Lighthouse, Malignus
Rob -> Slayer's Stronghold, Archwing Dragon, Tyrant of Discord, Angel of Jubilation, Spirit Away, Stolen Goods
Martijn -> Dark Imposter, Somberwald Sage, Rite of Ruin
Douwe -> Reforge the Soul, Druid's Repository, Herald of War, Demonlord of Ashmouth
Op pagina 1 van deze thread heb ik inmiddels alle missende mythics en rares uit Avacyn Restored neergezet.
Gijs-> Soul of the Harvest, Descendant's Path, Revenge of the Hunted, Dual Casting, Gloom Surgeon, Champion of Lambholt, Conjurer's Closet, Burn at the Stake, Exquisite Blood, Moonsilver Spear, Devastation Tide, Descent into Madness
Chris -> Ulvenwald Tracker, Infinite Reflection, Hound of Griselbrand, Desolate Lighthouse, Malignus
Rob -> Slayer's Stronghold, Archwing Dragon, Tyrant of Discord, Angel of Jubilation, Spirit Away, Stolen Goods
Martijn -> Dark Imposter, Somberwald Sage, Rite of Ruin
Douwe -> Reforge the Soul, Druid's Repository, Herald of War, Demonlord of Ashmouth
Op pagina 1 van deze thread heb ik inmiddels alle missende mythics en rares uit Avacyn Restored neergezet.
Laatst aangepast door Douwe op vr mei 04 2012, 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Siebe -> Demonic Rising, Wild Defiance, Divine Deflection, Griselbrand, Otherworldly Atlas, Gallows at Willow Hill
Siebe -> Demonic Rising, Wild Defiance, Divine Deflection, Griselbrand, Otherworldly Atlas, Gallows at Willow Hill
Ik heb voor de Bigbox de volgende kaarten, als Douwe ze de volgende keer meeneemt uit de winkel:
Dread Slaver
Zealous Conscripts
Wolfir Silverheart
Dread Slaver
Zealous Conscripts
Wolfir Silverheart
Gast- Gast
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Pagina 11 van 21
Permissies van dit forum: