MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bas

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bas Empty Bas

Bericht van Bas wo sep 01 2021, 16:08

Hallo allemaal,
heb enkele jaren geleden meerdere keren meegespeeld op donderdagavonden/prereleases en toernooien en zou daar graag weer mee beginnen!
Het forum lijkt redelijk ongebruikt op het moment maar las net in het voorstel topic van Rinne dat er nog wel op donderdagavond wordt gespeeld (goed om te horen).

Voor de mensen die mij niet kennen, ik ben Bas Blanken, 33 jaar, woon in Groningen en werk als programmeur bij een bedrijf dat voornamelijk webshops maakt.
Paar jaar geleden na het vinden van mijn oude kaarten van toen ik rond de 12 jaar weer gaan spelen en verder gegaan met het uitbreiden van mijn collectie.

Groet,
Bas

Bas
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 112
Leeftijd : 33
Registration date : 31-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bas Empty Re: Bas

Bericht van JasperB wo sep 01 2021, 21:46

Hoi Bas. We hebben verschillende WhatsApp groepen voor magic in Groningen. Eentje algemeen voor de donderdagavonden en de prereleases. Eentje voor commander en een gezamenlijke met de Friezen voor Old School (93/94 only). Als je mij je nummer via een privébericht toestuurt dan voeg ik je toe aan de groepen naar voorkeur.

The Legend

Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 42
Registration date : 24-08-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: