MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open Gronings Kampioenschap Magic the Gathering

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Open Gronings Kampioenschap Magic the Gathering    - Pagina 3 Empty Re: Open Gronings Kampioenschap Magic the Gathering

Bericht van afterparty05 op ma nov 23 2015, 11:16

Hahahaha, nice! Oepsie Very Happy

afterparty05
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7523
Leeftijd : 119
Registration date : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Open Gronings Kampioenschap Magic the Gathering    - Pagina 3 Empty Re: Open Gronings Kampioenschap Magic the Gathering

Bericht van Admin op ma nov 23 2015, 11:55

@Morphling schreef:Was an sich een leuk ogk. Leukste moment van het weekend was waarschijnlijk iemand, die pithing needle speelt en Splinter Twin noemt...

Bijna het leukste moment. Ik moet wel zeggen dat ik er gelukkig van werd. Het moment dat ik nog iets leuker vond was een speler die voor lethal aanviel en een creature moest sacrificen en er voor koos een attacker te saccen ipv een net gecast beestjes. Dat was mijn redding.. Razz

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 120
Registration date : 23-08-06

https://magicgroningen.editboard.com

Bericht van HoKuZpOkUz op ma nov 23 2015, 13:04

Was hartstikke gezellig en altijd leuk om jullie weer te zien:) Ik schrijf me vast in voor volgend jaar!
HoKuZpOkUz
HoKuZpOkUz
Ik ben beter dan Pannekoek

Aantal berichten : 236
Leeftijd : 33
Registration date : 16-07-07

Bericht van Eelco op ma nov 23 2015, 14:52

Natuurlijk sack je de 1/1 planttoken ipv de andere 3 creatures die beter zijn, Oh wacht je stond nog maar op 1.... Behalve dat en een instant-sorcery die mijn tegenstander probeerde te casten, toch wel een erg leuke pot magic.

Eelco
Topper
Topper

Aantal berichten : 682
Leeftijd : 41
Registration date : 07-08-13

Bericht van Admin op ma nov 23 2015, 14:56

@Eelco schreef:Natuurlijk sack je de 1/1 planttoken ipv de andere 3 creatures die beter zijn, Oh wacht je stond nog maar op 1.... Behalve dat en een instant-sorcery die mijn tegenstander probeerde te casten, toch wel een erg leuke pot magic.

Oepsie.. Razz

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 120
Registration date : 23-08-06

https://magicgroningen.editboard.com

Bericht van Morphling op ma nov 23 2015, 14:58

@Eelco schreef:Natuurlijk sack je de 1/1 planttoken ipv de andere 3 creatures die beter zijn, Oh wacht je stond nog maar op 1.... Behalve dat en een instant-sorcery die mijn tegenstander probeerde te casten, toch wel een erg leuke pot magic.

Gideon... Razz
Morphling
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 353
Leeftijd : 158
Registration date : 10-05-12

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

Permissies van dit forum: