MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thunderbreak Regent en may-abilities

Ga naar beneden

Thunderbreak Regent en may-abilities Empty Thunderbreak Regent en may-abilities

Bericht van christiaanvh op do jul 09 2015, 13:58

Tegenstander heeft:
Een Thunderbreak Regent

Ik heb:
Een Frontier Siege op stand Dragons

Ik speel een vliegend beest, en heb dus de keuze om hem te laten vechten tegen Thunderbreak Regent. Klopt het dat als ik het beest speel, ik de trigger op de stack moet zetten en daarbij Thunderbreak Regent moet kiezen en 3 damage pak, ongeacht of ik hem laat vechten of niet?

christiaanvh
Legend
Legend

Aantal berichten : 1202
Leeftijd : 33
Registration date : 04-09-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Thunderbreak Regent en may-abilities Empty Re: Thunderbreak Regent en may-abilities

Bericht van Boerma op do jul 09 2015, 14:06

Kort antwoord: Ja, dat klopt.

Lang antwoord:

Thunderbreak Regent zegt: “Whenever a Dragon you control becomes the target of a spell or ability an opponent controls, Thunderbreak Regent deals 3 damage to that player.”

Frontier Siege zegt: “Whenever a creature with flying enters the battlefield under your control, you may have it fight target creature you don't control.”

Als je een flyer speelt, triggert je Siege. Je moet een target kiezen om de ability op de stack te leggen, en pas als de ability resolvet kies je of je wil te vechten. Als je Thunderbreak kiest als target, triggert zijn ability, ongeacht of je wil vechten. Je pakt dus sowieso 3 damage.
Boerma
Boerma
Geen Judge meer

Aantal berichten : 2800
Leeftijd : 32
Registration date : 14-05-13

http://boer.ma

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum