MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Courser of Kruphix trigger

Ga naar beneden

Courser of Kruphix trigger Empty Courser of Kruphix trigger

Bericht van Walter op di mei 27 2014, 19:19

Als mijn tegenstander de lifegain trigger vergeet van zijn courser of kruphix, moet ik dit dan melden (omdat het een trigger is die het levenstotaal veranderd)?

Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Courser of Kruphix trigger Empty Re: Courser of Kruphix trigger

Bericht van afterparty05 op di mei 27 2014, 19:34

Nope, zolang er geen visual difference tussen levenstotalen zijn dan ben je nergens toe verplicht. Het is een beneficiary trigger voor je opponent, dus als hij hem vergeet en er niks mee doet dan gebeurt er niks. Roept hij later een judge dan mag jij kiezen of hij later alsnog op de stack gaat (en dat wil je natuurlijk niet, want zo ben je dan ook wel weer Very Happy ).

_________________
Why is my impressiveness
Written off like as it was ofcoursiveness
This is importantness!
afterparty05
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7523
Leeftijd : 119
Registration date : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Courser of Kruphix trigger Empty Re: Courser of Kruphix trigger

Bericht van Walter op di mei 27 2014, 20:22

Ok bedankt. Dan nog één want ik vind dit soort situaties altijd lastig in te schatten.

Mijn tegenstander heeft een polukranos en maakt hem monstrous. Hij plaats de counters maar vergeet de damage te schieten. Als hij de damage wel schiet gaat zijn polukranos dood maar ook mijn beesten. Ik wil dit liever niet want als ik untap maak ik zijn polukranos dood met een hero's downfall. Moet ik hem er op wijzen?

Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

Terug naar boven Ga naar beneden

Courser of Kruphix trigger Empty Re: Courser of Kruphix trigger

Bericht van Desmond op di mei 27 2014, 20:29

Je hoeft je tegenstander niet meer op zijn triggers te wijzen. Het mag wel.
Zowel de trigger van de courser als die van de polukranos zijn inderdaad beneficiary. Dit houdt vooral in dat je tegenstander geen warning krijgt op het moment dat er een judge geroepen wordt. Jij krijgt als opponent de keuze vervolgens of je de trigger alsnog op de stack wilt laten leggen.

Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2247
Leeftijd : 31
Registration date : 20-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Courser of Kruphix trigger Empty Re: Courser of Kruphix trigger

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum