MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chandra Pyromaster

Ga naar beneden

Chandra Pyromaster Empty Chandra Pyromaster

Bericht van afterparty05 op wo sep 25 2013, 22:30

Mijn opponent speelt een Chandra, Pyromaster en activeert direct de tweede ability: "Exile the top card of your library. You may play it this turn" In respons op de activatie Burst Lightning ik Chandra helemaal KAPOT! Bam.

Nou de vraag: mag de ge-exilede kaart nog steeds gespeeld worden? Als in: wordt aan de kaart meegegeven "jij mag deze beurt gespeeld worden" of wordt de ability om hem te spelen door Chandra gegeven?
afterparty05
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7523
Leeftijd : 119
Registration date : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Chandra Pyromaster Empty Re: Chandra Pyromaster

Bericht van Desmond op wo sep 25 2013, 22:42

De kaart mag gewoon gespeeld worden. Het you may play it this turn hoort bij de activated ability. En die resolved gewoon.

Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2247
Leeftijd : 31
Registration date : 20-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Chandra Pyromaster Empty Re: Chandra Pyromaster

Bericht van afterparty05 op ma sep 30 2013, 11:02

Prima, dank voor het antwoord!

_________________
Why is my impressiveness
Written off like as it was ofcoursiveness
This is importantness!
afterparty05
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7523
Leeftijd : 119
Registration date : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Chandra Pyromaster Empty Re: Chandra Pyromaster

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum