MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Demonmail Hauberk

Ga naar beneden

Demonmail Hauberk Empty Demonmail Hauberk

Bericht van DeJong op wo okt 31 2012, 17:42

Demonmail Hauberk (4)
Artifact — Equipment
Equipped creature gets +4/+2.
Equip—Sacrifice a creature.


Als je maar 1 creature hebt, mag je die dan aan dit ding sacrificen? Ik weet niet helemaal of dat beest nou target en cost tegelijk kan zijn.
DeJong
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 29
Registration date : 27-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Demonmail Hauberk Empty Re: Demonmail Hauberk

Bericht van Desmond op wo okt 31 2012, 19:49

Jahoor, Je kiest een target voordat je de costs betaald bij het activeren van een ability. Dus dan is het beest nog aanwezig. De ability fizzled alleen op het moment dat ie zou resolven.

Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2247
Leeftijd : 31
Registration date : 20-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum