MAGIC GRONINGEN
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Double Strike + Sword of Feast and Famine

Ga naar beneden

Double Strike + Sword of Feast and Famine Empty Double Strike + Sword of Feast and Famine

Bericht van Insanity op wo aug 29 2012, 11:48

Ik denk dat ik goed heb hoe dit werkt, maar toch even een check voor de zekerheid. Stel ik heb een double striker, zoals Mirran Crusader met een sword of feast and famine. Hij valt aan en komt ongeblocked door. Ik heb een aantal land liggen waaronder een Kessig Wolf Run. Ik tap alles voor de eerste combat damage step zodat hij gepompt wordt met Kessig Wolf Run, hij connect met tegenstander, hij discard ik untap, voor de tweede combat damage step tap ik weer alles en pomp hem nog een keer met Kessig Wolf Run, hij discard en ik untap alles weer.

Klopt dit?

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Insanity
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 35
Registration date : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Double Strike + Sword of Feast and Famine Empty Re: Double Strike + Sword of Feast and Famine

Bericht van DeJong op wo aug 29 2012, 11:51

Als je dat zou willen zou het idd kunnen. De correcte termen zijn geloof ik niet 1ste en 2de combat damage step, maar voor de rest klopt het verhaal volgens mij wel.
DeJong
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 29
Registration date : 27-02-10

Double Strike + Sword of Feast and Famine Empty Re: Double Strike + Sword of Feast and Famine

Bericht van afterparty05 op wo aug 29 2012, 11:51

Ja.
afterparty05
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7523
Leeftijd : 119
Registration date : 15-04-11

Bericht van Insanity op wo aug 29 2012, 11:54

Dank u. En het beeste moet een naam hebben toch? Razz

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Insanity
Insanity
Kletskous
Kletskous

Bericht van lennartL op wo aug 29 2012, 12:09

Als je een kessig wolf run hebt dan maakt het denk ik ook niet zo heel veel meer uit dat het beest geblokt wordt.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!

lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2567
Leeftijd : 36
Registration date : 19-10-11

Bericht van Gast op wo aug 29 2012, 12:45

waarschijnlijk niet inderdaad Razz

Al vermoed ik ook, dat zijn tegenstander gewoon dood is... Zal minimaal 4 en wss wel 8 ofzo op eerste swing zijn. En dan 12 op 2e swing Smile

Gast
Gast

Bericht van Insanity op wo aug 29 2012, 13:50

Het gaat om het idee, plus hij zou geblockt kunnen worden door een andere first strike/double striker of wat dan ook :-)

Insanity
Insanity
Kletskous
Kletskous

Bericht van Lourens op do aug 30 2012, 06:04

als het beest dood gaat van de first strike, dan doet de 2de strike toch niks? maar je kan wel een ander beesje die +x trample geven natuurlijk
Lourens
Lourens
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 161
Registration date : 31-03-12

Bericht van Gast op do aug 30 2012, 08:45

LourensEgberts schreef:als het beest dood gaat van de first strike, dan doet de 2de strike toch niks? maar je kan wel een ander beesje die +x trample geven natuurlijk

Voor zover ik weet zorgt trample ervoor dat die tweede hit wel volledig gaat naar de player, omdat er geen beest voor ligt met toughness om de (partiële) klap op te vangen.

Gast
Gast

Bericht van Gast op do aug 30 2012, 09:14

Bob schreef:
LourensEgberts schreef:als het beest dood gaat van de first strike, dan doet de 2de strike toch niks? maar je kan wel een ander beesje die +x trample geven natuurlijk

Voor zover ik weet zorgt trample ervoor dat die tweede hit wel volledig gaat naar de player, omdat er geen beest voor ligt met toughness om de (partiële) klap op te vangen.

Dat is helemaal correct Jorrit.

Gast
Gast

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: