MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
André en Gideon winnen de prereleases Dominaria! **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de Donderdraft M25 van 12 april! **Gefeliciteerd**
Donald wint de donderconstructed van 5 april! **Gefeliciteerd!!!**
Donald wint de FNM Modern van 23 maart! **Gefeliciteerd**
Jasper Boelens wint de donderconstructed van 8 maart! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest 22 Jan tot 22 Feb.

Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gijsbert
Team Haaksman

Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 35
Registration date : 13-01-07

BerichtOnderwerp: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do jan 22 2009, 17:08

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik beloofd een contest te plaatsen en hier is ie dan! De bedoeling is een kaart met flashback maken die een nieuw deck in peasant mogelijk maakt samen met bestaande kaarten.

Het is dus handig als je het deck idee vertelt en zegt welke rol de flashback kaart in het deck speelt. De winnaar wint een draft setje te ontvangen uit mijn handen.

Tevens valt over de uitslag niet te discussieren het gaat er om dat IK het idee gaaf vind.

Succes allemaal !
Terug naar boven Go down
http://www.travelersintime.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr jan 23 2009, 05:11

Spirits uit kamigawa block worden eigenlijk niet gespeeld wat best zonde is. Samen met de nieuwe zwartwitte multicolor kaarten zou hier een leuk deck gesmeed kunnen worden. Ook zouden grote groene spirits teruggehaald kunnen worden. Changelings horen natuurlijk ook tot de mogelijkheden. 8)

ps; Ik noem toch even de ability 'soulshift'...
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2040
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo jan 25 2009, 17:42

Ik probeerde een kaart te maken die mijn waardeloze Silly Simic deck nieuw leven in zou kunnen blazen. Ik denk dat het hiermee wel is gelukt. Hij past mooi in de uncommon slot, 4 keer, hehe :-D

Heb ff gecheckt, maar er is niets supersmerigs mee te vinden, behalve de Favor the Overbeing en Shorecrasher Mimic.

Overigens, ik beschouw Silly Simic momenteel dus niet echt als een Peasent deck, omdat het nog veels te slecht is Smile

Het idee is natuurlijk wel om ofwel een Favor the Overbeing te zoeken, zodat het een 4/4 flying vigilance wordt ofwel eerst een Shorecrasher Mimic.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo jan 25 2009, 18:11

Hoe werkt de flashback met deze kaart?
(Ik heb nog niet eerder flashback op een permanent gezien.)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo jan 25 2009, 19:10

Ik stel voor: Flashback --> Evoke
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3089
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo jan 25 2009, 19:17

ja maar t moet een kaart met flashback zijn... en daar komt bij dat evoke vanuit je hand gespeeld wordt en flashback vanuit de graveyard... een wezenlijk verschil!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2040

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo jan 25 2009, 19:49

Mmm.. Ik las de flashback nog even goed en er staat idd 'and then remove it from the game'. Dat maakt hem natuurlijk wel iets minder, haha.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 12:44

Oeps, correctie. Ik bedoelde Unearth... geek
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 14:36

ja, eigenlijk wordt het zo een combinatie tussen evoke en unearth... hoe dan ook... je kunt hem laten staan, maar ben bang dat flashback op een creature niet echt goed aan

Terug naar boven Go down
NiRVeS
N00b
N00b

Aantal berichten : 49
Registration date : 17-05-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 15:25

Ik heb wel geen kennis over peasant, dus misschien is mijn perceptie verkeerd - maar mijn indruk is dat het formaat vrij snel is door storm/affinity/stompie/hymn to tourach.dec....Aangezien mono blue control nogal zwak is in zo'n omgeving en ik zelf graag control speel, doe ik dan maar een poging om daar wat verandering in te brengen:

In de eerste of tweede beurt is het een pseudo timewalk zodat je de tijd hebt om counterspell-mana op te bouwen, nadien kan je hem gekickt spelen zodat ie cantript. Dat laatste is misschien wat teveel van het goede, maar anders leek het zo'n waardeloze topdeck.

Naam: referentie naar stasis (ook zo'n fijn kaartje).
Art: niks beters gevonden en ziet er wel cool uit vind ik.

Hoera voor de contest!

Tom

*EDIT: kicker is cycling geworden (ook altijd leuk met flashback natuurlijk), flashbackcost verhoogd naar 1U.

Laatst aangepast door NiRVeS op do jan 29 2009, 19:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://users.skynet.be/nirves
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 34
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 15:47

@NiRVeS schreef:
Ik heb wel geen kennis over peasant, dus misschien is mijn perceptie verkeerd - maar mijn indruk is dat het formaat vrij snel is door storm/affinity/stompie/hymn to tourach.dec....Aangezien mono blue control nogal zwak is in zo'n omgeving en ik zelf graag control speel, doe ik dan maar een poging om daar wat verandering in te brengen:

In de eerste of tweede beurt is het een pseudo timewalk zodat je de tijd hebt om counterspell-mana op te bouwen, nadien kan je hem gekickt spelen zodat ie cantript. Dat laatste is misschien wat teveel van het goede, maar anders leek het zo'n waardeloze topdeck.

Hoera voor de contest!

Tom

Leuke kaart, maar wellicht wat goedkoop vergeleken met b.v. Think Twice. 2x een kaart pakken is wellicht wat te goed voor de kosten.

NiRVeS
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 16:22

@Anne schreef:
@NiRVeS schreef:

http://i61.servimg.com/u/f61/12/01/07/83/staseb10.jpg

Hoera voor de contest!

Tom

Leuke kaart, maar wellicht wat goedkoop vergeleken met b.v. Think Twice. 2x een kaart pakken is wellicht wat te goed voor de kosten.

Goh, het komt toch al op 6 mana voor 2 kaarten en een beetje power creep tov. think twice kan denk ik geen kwaad. Ik laat het nog even zo, als iemand met betere argumenten kan komen dat geef ik em mss wel cycling ipv kicker.
Terug naar boven Go down
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma jan 26 2009, 22:36

@NiRVeS schreef:
@Anne schreef:
@NiRVeS schreef:

http://i61.servimg.com/u/f61/12/01/07/83/staseb10.jpg

Hoera voor de contest!

Tom

Goh, het komt toch al op 6 mana voor 2 kaarten en een beetje power creep tov. think twice kan denk ik geen kwaad. Ik laat het nog even zo, als iemand met betere argumenten kan komen dat geef ik em mss wel cycling ipv kicker.

Als ik zo naar de kaart kijk ziet hij er gaaf uit. Het enige wat ik er apart aan vindt is dat deze kaart helemaal niet common 'voelt'. Twiddle is bijvoorbeeld een duidelijke common. Deze komt mij gewoon te powerfull over. Ik denk dat als je het gedeelte van "het niet untappen de volgende beurt" eruit haalt dat hij dan beter gebalanceerd is. (de vraag is dan alleen nog of hij dan nog steeds handig is:) )

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5839
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di jan 27 2009, 12:30

@NiRVeS schreef:
Het probleem is dat je niet alleen kaarten trekt. Het tap, doesn't untap effect is tegenwoordig sowieso wit, en zonder de kicker had ik het in die kleur ook al een sterke uncommon gevonden voor die cost. Tel daarbij op dat je met kicker (dus optioneel) ook nog eens cantript en je hebt een heel erg sterke kaart die erg aggressief gecost is en niet voelt als een common.

Ook nog eens een instant! Je houdt hem dus de eerste vier!!! beurten van een land drop af. Hoe frustrerend is dat?! Tegen de tijd dat hij zijn landje eindelijk mag gebruiken zit jij achter een dikke counterwall. Dat is ook de bedoeling van de kaart, dat snap ik wel, maar voor dat doeleinde is hij nog beter dan Rishadan Port, en common o_O

Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di jan 27 2009, 16:24

@Hennink schreef:
@NiRVeS schreef:
Het probleem is dat je niet alleen kaarten trekt. Het tap, doesn't untap effect is tegenwoordig sowieso wit, en zonder de kicker had ik het in die kleur ook al een sterke uncommon gevonden voor die cost. Tel daarbij op dat je met kicker (dus optioneel) ook nog eens cantript en je hebt een heel erg sterke kaart die erg aggressief gecost is en niet voelt als een common.

Ook nog eens een instant! Je houdt hem dus de eerste vier!!! beurten van een land drop af. Hoe frustrerend is dat?! Tegen de tijd dat hij zijn landje eindelijk mag gebruiken zit jij achter een dikke counterwall. Dat is ook de bedoeling van de kaart, dat snap ik wel, maar voor dat doeleinde is hij nog beter dan Rishadan Port, en common o_O

mag ik er 4? Very Happy

Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 14:24

Discard, hoewel erg goed, mist toch altijd dat ene beetje reach.
Bij deze een kaart die dood is in zijn eentje, maar uberziek in het juiste deck. (en nee, prosperity is niet het juiste deck! dat is al vies genoeg).
Geeft allen uw mening:

Laatst aangepast door Shard op vr feb 06 2009, 02:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 14:28

mmmm... beurt 1 dark ritual -> deze -> hymn to tupac? Very Happy heerlijk/Ziek!

is dat niet wat te goed?... in het 'juiste' deck, zoals je zegt, is dit wel een ranzig kaartje... bedenk dat je zo 4 van deze en je deck vol kunt proppen met discard... Laat je je tegenstanders zitten met een lege hand en jij met een aantal 2/1 beestjes... eigenlijk voor de prijs van 1!

Moet zeggen dat ik t idee wel erg tof, en de art erg bruut vind Very Happy

Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 14:46

@Arne schreef:
mmmm... beurt 1 dark ritual -> deze -> hymn to tupac? Very Happy heerlijk/Ziek!

is dat niet wat te goed?... in het 'juiste' deck, zoals je zegt, is dit wel een ranzig kaartje... bedenk dat je zo 4 van deze en je deck vol kunt proppen met discard... Laat je je tegenstanders zitten met een lege hand en jij met een aantal 2/1 beestjes... eigenlijk voor de prijs van 1!

Moet zeggen dat ik t idee wel erg tof, en de art erg bruut vind Very Happy

Dank Very Happy. over je beurt 1: das inderdaad heel erg ziek, maar wel een godhand, en een 3 kaarten combo to boot.

bedenk je ook dat discard zo vroeg moegelijk wil proberen je hand te strippen, en dus die ene extra mana die ervoor nodig is wel degelijk uitmaakt. en het is echt HEEEEEEEEL erg slecht om deze te topdecken, ik denk dattie wel gebalanceerd is, maar please, proove me wrong.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 15:31

Leuke kaart, minder broken dan die blauwe tapper van een paar posts terug, maar nog steeds erg goed. Zoals je zegt, geen autoinclude en een huivering wekkend slechte topdeck.

Los van Peasant zie ik hem ook in een deck met een loamcrime engine passen, zonder de over de top 0MG!!1br0korzNutz!1 te zijn.

Goed ontwerp, alleen denk ik niet dat hij als een common gedrukt zou worden.

darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 15:55

@Anne schreef:
Leuke kaart, minder broken dan die blauwe tapper van een paar posts terug, maar nog steeds erg goed. Zoals je zegt, geen autoinclude en een huivering wekkend slechte topdeck.

Los van Peasant zie ik hem ook in een deck met een loamcrime engine passen, zonder de over de top 0MG!!1br0korzNutz!1 te zijn.

I agree. Ik denk dat deze kaart eigenlijk iets te goedkoop is. Zelfs als je tegenstander maar 1 kaart moet discarden heb jij alsnog een zwarte Savannah Lions voor je ene zwarte mana. Ik zou de casting cost wat duurder maken, zowel zijn eigen als de flashback en dan is hij prima.

Voor de rest erg brute kaart, gave art en flavor komt goed over. cheers

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 18:28

@Shard schreef:
Geeft allen uw mening:
Unc much? Wel cool design.

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo jan 28 2009, 18:39

Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
NiRVeS
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do jan 29 2009, 19:09

@Hennink schreef:
@NiRVeS schreef:

Overtuigende argumenten, kaart aangepast (zie oorspronkelijke post).

Burnkaart hierboven: nice!

Grtz
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do jan 29 2009, 21:30

@NiRVeS schreef:
Overtuigende argumenten, kaart aangepast (zie oorspronkelijke post).
Ok, dit ga je natuurlijk niet aanpassen, maar ik zou de gewone cost op 1U zetten en de flashback op U, dat maakt hem net iets minder vernietigend in de eerste twee beurten.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di feb 03 2009, 20:03

Ik heb ook nog eens wat in elkaar geknutseld:
VERVANGEN!

Ik ben helemaal niet thuis in peasant en zocht wat decklijstjes. Ik ben daarbij nergens een lijst van mono groen Stompy tegengekomen en vond dit wat raar. Ik ben een grote fan van stompy en in dit format zou het volgens mij best wel brokken kunnen maken. Feral Surge lijkt me een leuk kaartje voor een stompy deck. Als je nogal veel beestjes trekt zonder pumpkaarten kan je lekker kaartjes trekken. Doorgaans vervangt ie zichzelf al, maar vaak zal je toch wel mat cardadvantage kunnen behalen. De flashback kost is zeker leuk in combinatie met Harvest Wurm.

Laatst aangepast door Rith Primeval op do feb 05 2009, 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di feb 03 2009, 20:58

Leuke kaart, maar behoorlijk undercosted imho. Eerder 2G cc oid, en dan is hij nog aan de nutsie kant.

Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di feb 03 2009, 22:01

@Anne schreef:
Leuke kaart, maar behoorlijk undercosted imho. Eerder 2G cc oid, en dan is hij nog aan de nutsie kant.
2nd that. Gave kaart maar te goedkoop.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di feb 03 2009, 22:33

Zelfs als je de cost aanpast moet deze minimaal uncommon worden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   di feb 03 2009, 22:52

Hmm, misschien wel ja Smile
Wat denken jullie als ik het targeted maak en laat cantrippen? Dan trek je zoiezo een kaart, en als je targetted creature damage doet krijg je een 2e.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo feb 04 2009, 07:56

Rith Primeval schreef:
Hmm, misschien wel ja Smile
Wat denken jullie als ik het targeted maak en laat cantrippen? Dan trek je zoiezo een kaart, en als je targetted creature damage doet krijg je een 2e.

Beter, maar met flashback is het wel 4 kaarten voor 1. En je kunt het meteen dubbel doen. GG draw 4 cards is ancestral recall categorie power (en AR is de op een na beste kaart allertijden!).

Cantrip + flash = meestal teveel van het goede.

AvdM
Legend
Legend

Aantal berichten : 1493
Leeftijd : 41
Registration date : 08-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo feb 04 2009, 10:04

Geen zin in gedoe met plaatjes dus hier een kaartje buiten competitie:

Cardname: Excellent...
Casting Cost: U
(Sub)Types: Instant
Rules Box: Draw a Card
If Excellent... is played from a graveyard target opponent puts
a card from his or her hand on top of his or her library.
Flashback: 1BBU

Aardig kaartje voor zowel Psychatog als dat nieuwe The Rack-deck.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 05 2009, 15:09

Mijn vorige inzending was inderdaad nogal overpowered. Daarom heb ik er eens opnieuw over nagedacht. Ook heb ik eens rondgekeken en gemerkt dat Berserk blijkbaar gebanned is in peasant. Dit is best jammer en een common, minder overpowered vervanger zou wel hip zijn.
Zie hier:

Een giant growth on steroids maar je verliest wel je beest. Het gebrek aan trample zorgt er imo voor dat het powerlevel nog meevalt. De flashback kost maakt het ook moeilijk voor een Stompy deck om deze in eenzelfde beurt te spelen en te flashbacken dus hoewel het een erg sterke kaart is lijkt het mij nog wel binnen de perken te zijn. Ik zie zelf in dat de kaart zoals ze nu is zoiezo nooit als common zou geprint worden, maar ik wou er geen uncommon van maken dus meh :p
Terug naar boven Go down
Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 29
Registration date : 10-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 05 2009, 17:56

Image hosted by servimg.com

Deze kaart kan in verscheidene decks goed werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een soort van discard deck met
Charm Peddler
Netter en-Dal
Merfolk looter

Volgens mij zijn er wel meer mogelijkheden die ik over het hoofd zie

EDIT: er nog eens naar kijkend zie ik wel dat hij in niet peasant decks broken zou zijn. gelukkig is het een peasant contest
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 05 2009, 18:07

@Guus schreef:
Image hosted by servimg.com

Deze kaart kan in verscheidene decks goed werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een soort van discard deck met
Charm Peddler
Netter en-Dal
Merfolk looter

Volgens mij zijn er wel meer mogelijkheden die ik over het hoofd zie

EDIT: er nog eens naar kijkend zie ik wel dat hij in niet peasant decks broken zou zijn. gelukkig is het een peasant contest

Origineel idee om de flashback cost een voordeel te maken.

Wel heel erg goed in Dredge denk ik.

Guus

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 05 2009, 18:23

jaa klopt helemaal, maar er bestaan toch geen peasant dredge decks?
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr feb 06 2009, 01:02

nog niet Twisted Evil

Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr feb 06 2009, 01:05

@Guus schreef:
jaa klopt helemaal, maar er bestaan toch geen peasant dredge decks?

Uhm, Tortured Existence anyone?
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr feb 06 2009, 01:50

@darafayen schreef:
@Anne schreef:

I agree. Ik denk dat deze kaart eigenlijk iets te goedkoop is. Zelfs als je tegenstander maar 1 kaart moet discarden heb jij alsnog een zwarte Savannah Lions voor je ene zwarte mana. Ik zou de casting cost wat duurder maken, zowel zijn eigen als de flashback en dan is hij prima.

Voor de rest erg brute kaart, gave art en flavor komt goed over. cheers

Lekker late reply hiero Smile

Als ie meer dan een mana zou kosten, wordt ie meteen onspeelbaar, bedenk wel dat je naast de portal ook nog eens discard moet spelen. Hij poepte oorspronkelijk 1/1 beestjes uit, maar ik vond hem conditioneel genoeg om er 2/1 dudes van te maken. Let wel dat je je nu al moet afvragen: beurt twee hymn, of beurt drie hymn+portal, dat maakt al een berg verschil! (dark rituals niet meegerekend)
Ik kan beter zeggen: beurt X discard, of een beurt later dezelfde discard met de portal, je kunt je eigenlijk die beurt al niet veroorloven.
Over de rarity had ik nog niet zoveel nagedacht, ik dacht eerst: leuke common splash in een discardblok, maar dan wordt de discard natuurlijk common, en deze is prima als unc.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr feb 06 2009, 08:51

Rith Primeval schreef:
Wow, brutal! Lijkt enigszins gebalanceerd en maakt Señor Stompy zeker een gevaarlijker deck.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   vr feb 06 2009, 08:59

Vraag mij alleen af, of dit wel op common niveau gedrukt wordt... Ook door zijn flashbkack (Met 3 mana kan je een trample beestje +8/+8 geven. Het is nog een instant ook...)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   ma feb 09 2009, 14:38

Even mezelf quoten Magno:
Citaat :
Ik zie zelf in dat de kaart zoals ze nu is zoiezo nooit als common zou geprint worden, maar ik wou er geen uncommon van maken dus meh :p
Terug naar boven Go down
RichardD
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 96
Registration date : 12-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo feb 25 2009, 20:35

Ook maar een creatie gemaakt.

Terug naar boven Go down
Guus

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo feb 25 2009, 20:56

Dat plaatje is dan wel heel erg gruwelijk!
Terug naar boven Go down
Gijsbert
Team Haaksman

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   wo feb 25 2009, 21:52

Hey Allemaal,

De contest was reeds 3 dagen geleden gesloten. Ik ga me eens verdiepen in de inzendingen en een winnaar kiezen. Verwacht geen al te heldere argumentatie. Ik doe het op gevoel....
Terug naar boven Go down
Guus

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 26 2009, 02:57

Whoei! wordt de inzending van RichardD dan ongeldig gemaakt? of laat je hem dan gewoon niet winnen Razz

Nou ik vind zijn inzending wel geldend! Surprised
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 26 2009, 12:36

Ik wilde nog wat maken, maar kwam niet tot inspiratie.
Toen merkte ik dat de datum voorbij was en boeide het me niet meer.
RichardD is gewoonweg te laat. lol!
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do feb 26 2009, 13:23

@Barachem schreef:
Het is een innovatieve kaart, maar de thread title zegt duidelijk t/m 22 februari. Ultiem is het natuurlijk gewoon aan Gijsbert om hem wel of niet goed te keuren, het is zijn contest.

Beginner
Beginner

Aantal berichten : 96
Registration date : 12-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   zo maa 01 2009, 00:58

@Hennink schreef:
@Barachem schreef:
Het is een innovatieve kaart, maar de thread title zegt duidelijk t/m 22 februari. Ultiem is het natuurlijk gewoon aan Gijsbert om hem wel of niet goed te keuren, het is zijn contest.

Tjah, ik ben ook gewoon te laat.

Ik kon het alleen niet laten om hem toch te posten.
Terug naar boven Go down
Gijsbert
Team Haaksman

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do maa 05 2009, 11:18

Hoi allemaal,

Ik heb er eens over nagedacht en vind dat Nirves een kaart heeft gemaakt waar ik het meeste gelukkig van zou worden. Hij wint dan ook deze contest. Je kan de boosters bij me ophalen of ik kan ze een keer mee nemen naar een toernooi.

Grts
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   do maa 05 2009, 12:02

Filseteerd NirVes Smile

BerichtOnderwerp: Re: Contest 22 Jan tot 22 Feb.   

Terug naar boven Go down

Contest 22 Jan tot 22 Feb.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: