MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 10:51

Ik vind Henk een aardige vent.

Lees wat anderen van hem vinden:

http://www.strips-tekoop.nl/zinnebeeld.html
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

Aantal berichten : 1387
Leeftijd : 33
Registration date : 11-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 11:23

Nou, m'n lvl 55 Troll Deathknight heet niet voor niets Zinnehbild. Twisted Evil

Maar in alle eerlijkheid, Henk heeft wel (is een) karakter en daar houd ik wel van. Plus, hij is een onuitputbare bron van mooie anecdotes. Positief dus.
Terug naar boven Go down
http://www.geekstijl.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 11:36

Kon hem eerst ook niet uitstaan, maar hoe vaker je bij hem komt, hoe meer je met hem kan opschieten Smile. Aardige gast nu Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 11:55

Magno schreef:
Kon hem eerst ook niet uitstaan, maar hoe vaker je bij hem komt, hoe meer je met hem kan opschieten Smile. Aardige gast nu Smile

Zekers, hij deelt gelukkig ook nog eens dezelfde hobby als ik , jaren 60 en 70 cinema, dat maakt het xtra interessant.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 11:58

Euhw, schaamhaar en foute beats zijn niet mijn dingen.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 12:24

Henk is een prima kerel, ik kom al jaren af en toe hoesjes bij hem halen, en ik heb nog nooit problemen met hem gehad. Hij lacht zelfs naar mij Wink Moet gezegd worden, het is wel een karakter, hij houdt absoluut niet van onnozele mensen die gewoon maar wat lopen te zoeken zonder dat ze weten wat ze willen en vervolgens toch niets kopen. Volgens mij is zijn motto: "De échte verzamelaar heeft het er wél voor over."

Pro Player

Aantal berichten : 1723
Leeftijd : 30
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 14:19

Ik kan prima met Henk overweg, maar het is niet een uitgesproken amiabel persoon. We zijn nu allemaal redelijk aan hem gewend en weten ongeveer hoe we ons moeten gedragen om prettig contact met hem te hebben terwijl je daar aan het winkelen bent. Het is een nogal uitzonderlijk persoon met een handleiding, lijkt mij een goede samenvatting.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 15:15

Hij is gewoon een rare hippie!
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 17:29

ik refereer niet voor niets altijd naar het zinnebeeld als "ff bij de boze hippie langs".

Henk is een persoon die inderdaad een handleiding heeft, zoals reeds aangegeven houd hij HE-LE-MAAL niet van snuffelaars, en ergens om vragen en besluiten dat je het te duur vind is uit den boze.
Hij is prima bereid te doen wat je hem vraagt, maar neemt je heel letterlijk, hij is niet bereid de miniscule, logische denksprong voor je te maken als je iets niet tot in de details uitlegt (ik wou dat ik mij een voorbeeld kan herinneren) Maar als je eenmaal de handleiding hebt doorgenomen is het best een oké gast.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 20:03

@Shard schreef:
Hij is prima bereid te doen wat je hem vraagt, maar neemt je heel letterlijk, hij is niet bereid de miniscule, logische denksprong voor je te maken als je iets niet tot in de details uitlegt.
Je bedoelt dat als je om Suske en Wiske nummer 74, die met de gyronef, vraagt, terwijl dat eigenlijk nummer 75 is, hij toch met nummer 74 aan komt zetten, ook al gaat die duidelijk over krokodillen?

Legend
Legend

Aantal berichten : 1250
Leeftijd : 40
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo dec 17 2008, 21:55

Hij heeft er minder moeite mee als je iets van 2 uur door de common dozen struint en dan meer dan een tientje uitgeeft, dan dat je snel effe naar wat kaarten vraagt en dan een paar niet neemt en vervolgens ook iets van meer dan een tientje uitgeeft.
Hij's apart, nors als je iets te duur vindt.
Kwa onuitgezochte commons heeft ie echt tientallen lekker lange dozen, 10 cent per common, en verder is ie kwa manga ook redelijk kwa prijs, maar magic singles die hij voor je zoekt en dan vooral rares, dat is pokkeduur, net als de animefiguren.
Laatst kocht ik een Duress voor 10 cent. cheers
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3063
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 00:29

ik mag hem niet... dat is misschien wat ongenuanceerd, maar wel mijn gevoel bij die vent. En elke keer als ik bij hem langskom wordt dat gevoel bevestigd.

Ik heb altijd het idee dat ik bij hem op mijn tenen moet lopen en dat ik elk moment die winkel uitge-boos'd kan worden...

Anekdote; Ik had op een blauwe maandag een legacy spring tide deck in elkaar zitten. Ik mistte alleen nog een stroke of genius. ik op nedermagic kijken, daar stond ie op voor 6 maar ik moest hem snel hebben, dus ik naar Henk. Ik vraag hem om de kaart (benoem de kleur, rarity, serie, naam, hoeveel ik er van wil, wat voor saus ik er bij wil, etc, etc)
Henk zoekt dat kreng op, kijkt in dat blaadje van hem en zegt: 'dat wordt dan 12 euro' Shocked
Toen zei ik dat ik dat er niet voor over had en ik ging weer weg... kreeg ik nog achter me aangeschreeuwd dat ik maar weer snel op internet moest bestellen... maar ja, met zulke prijzen krijg je dat wel.

Hoorde later van Jasper dat ie altijd de dollar prijs naar euro's omzet en bij de mensen die ie niet mag, het ook nog even verdubbelt.

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Leeftijd : 28
Registration date : 10-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 01:48

Ik vind het opzich een hele aardige vent, en ik snap niet waarom zoveel mensen problemen met hem hebben.

Maar ik heb inderdaad wel een beetje het gevoel dat hij sommige mensen wat meer mag dan anderen. Soms vallen de prijzen best mee, en anders kan je altijd nog zeggen dat je daarvoor geen geld hebt Razz

Wel erg grappige reacties!
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 09:45

@Arne schreef:
verhaal

Terecht, geen blauwe kaarten aan Arne verkopen!
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 11:48

Ik ben er net nog weer langs geweest voor hoesjes, en heb gezellig een half uur staan kletsen. Ik snap niet hoe hij aan dat boze imago komt! Smile

Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 12:12

ach, je snapt het waarschijnlijk wel maar prijst jezelf gelukkig dat ie wel aardig tegen jou is.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 18 2008, 12:25

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   ma jan 05 2009, 16:39

Misschien is Henk niet een "doorsnee" aardige man, maar ik vind het wel meevallen. Misschien helpt het dat ik bij hem aardig wat gekocht heb / koop maarja hij wil wel even een babbeltje maken en wil ook wel helpen inderdaad als je een beetje weet wat je zoekt. Zinnebeeld blijft voor mij toch DE Magic winkel in de stad Groningen.

En ik sta altijd zo verbaasd als ik zijn spullen bekijk, zoveel dingen in zo'n relatieve kleine winkel. Mja, als hij het allemaal eens zou categoriseren enzovoorts, dan zou het toch niet echt zo'n leuke winkel zijn. Zinnebeeld heeft gewoon z'n charme, of je houdt ervan of juist niet. Smile
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   ma jan 05 2009, 17:26

Als je eens van spelers gekocht hebt, zul je nooit meer rares bij Zinnebeeld kopen tenzij je het een geval van leven of dood is.
Uncommons kunnen nog wel, maar ook daar kan ie enorm duur in zijn.
Commons zijn ook overprijst, maar dat valt nog te overzien.
Het beste kun je commons in zijn commonbakken bij elkaar sprokkelen, daar zitten nog wat leuke commonschatten verborgen.
Vraag maar gerust waar die die heeft als je dat nog niet weet.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   ma jan 05 2009, 22:18

ach ja.. de commonschatten in Henk zijn commonbakken:)

23x accumulated knowledge
16x exhume
13x brainstorm

en meer, meer, meer... maar goed, doet niet echt wat af aan mijn mening...

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di jan 06 2009, 16:23

Ah, okay dan. Ik heb toevallig nog een bak magic gevonden in mijn kast van de tijd dat ik echt begonnen was. Ik denk dat het vooral vanaf Tempest is. Niet veel rares ofzo denk ik, want die had ik altijd veel verkocht bij Zinnebeeld (ja, het spijt me nog steeds)

Maar wel leuk vandaag, ik ontving mijn Stoic Angels (ik had er nog drie bij gekocht met nog wat kaarten) en inplaats van een normale, kreeg ik een foil versie! Die ziet er heel erg leuk uit, vind ik. Very Happy
Terug naar boven Go down
de Bosman
Team Moosebite

Aantal berichten : 293
Registration date : 13-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr mei 15 2009, 15:23

Henk is toch wel mijn leverancier van Magic Literatuur, ook heb ik afgelopen zaterdag 3 foil nimble monoose gekocht voor 3 p/s, dit vond ik ook een erg mooi prijsje Smile.

Maar hij heeft inderdaad een handleiding, en deelt een hobby met mij en Appelflap 60's en 70's Cinema, kan er niet genoeg van krijgen afro

Team Moosebite did your sister in an extremely uncomfortable place.

In the back of a Volkswagen.
Terug naar boven Go down
Zuan
N00b
N00b

Aantal berichten : 12
Leeftijd : 23
Registration date : 17-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di sep 22 2009, 18:52

zal ik eens in deze langbestaande topic posten! =D
WARNING: WALL O' TEXT.

Ik ken Henk nu al een paar jaar.
Hij is niet zo maar de man van het Zinnebeeld voor mij.
Het is Henk. Very Happy

Vorig jaar ging ik elke week naar Henk om te kijken wat voor nieuwe manga hij had.
Dan zou ik op school zeggen ''hey ruben, ik ga weer naar Henk toe!'', waarop hij dan blij ''Jaaaa! Very Happy '' zou roepen.
Dan liepen we uit school over de spoorbrug, door de stad tot we bij het kleine winkeltje aankwamen.

Als we in de buurt kwamen keken we altijd eerst naar de overkant.. daar was het winkeltje dat alleen bestond als hij open was.
Ja, je hoort het goed. De winkel had een rare deur opening, een kleine inkeping in de straat.
Als de winkel dicht was ging er een tweede deur overheen, en was de winkel bijna ontzichtbaar.

Maar goed, we lopen de winkel binnen en ruiken de heerlijke geur van stripboeken en kartonnen dozen.
Ruben lijkt in de hemel te zijn, hij is namelijk een professionele striptekenaar
(hij won 3 jaar geleden zelfs het Nederlands Striptekenkampioenschap!).
We lopen naar binnen en ik zie Henk staan, soms pratend met iemand.
Ik roep ''Hoi Henk! Very Happy '' en hij zegt ''Hallo Tom'' terug, wij kennen elkaar
namelijk goed. Persoonlijk zelfs.

Mijn moeder zat namelijk op een koor, en toevallig zat er op dat koor
een bepaalde vrouw genaamd Ellekari. Deze vrouw is de vrouw van Henk.
Ik ben meerdere malen mee geweest als er een uitstapje was met het koor, of als er een optreden was.
Er was een goede vriendschap tussen de 2 damen, en ik vond haar ook aardig.
Later gingen we bij Ellekari op bezoek, ze hebben een groot appartement boven de winkel ''De overkant'', recht tegenover het Zinnebeeld.
Hier ontmoete ik kleine Sami, en later, toen hij thuis kwam van zijn werk,
de grote bebaarde man genaamd Henk. Het was een leuke avond, en het eten was lekker.
(een beetje te gezond voor mijn smaak, maar ja, het zijn zeer gezonde mensen Razz )

Sinds dien had ik een goede band met Henk, en daarna ben ik vaak in zijn winkel gekomen, en heb een boel Manga gekocht.
(21 exemplaren van One Piece, en 13 van D. Gray man. Razz )
Hij gaf me zelfs een keer 10% korting omdat ik er vaak kwam en omdat ik hem kende. 8)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di sep 22 2009, 20:19

Zinlozer dan bovenstaand heb ik hier zelden gezien.
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di sep 22 2009, 20:30

terwijl jij toch echt wel je best doet Pannekoek

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di sep 22 2009, 20:35

Zegt degene met 1650 posts die blijkbaar overal op reageert op dit forum
Terug naar boven Go down
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   di sep 22 2009, 23:04

Henk is Henk, niks aan te doen dus.
Wel goed om de gebruiksaanwijzingen te lezen om er voordeel mee te doen.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo sep 23 2009, 10:01

Als liefhebber van Henk vond ik dit een hartverwarmend verhaal! Very Happy

Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo sep 23 2009, 12:29

Ik kom er al jaren, magic kaarten kopen verkopen/inruilen, ik vind Henk een prima kerel. altijd tijd om even een praatje te maken en tegenwoordig doet hij zelfs vriendelijk.

ik denk dat henk het type is dat je eerst moet leren kennen (Vaker dingen kopen :p) voordat hij aardig doet :p
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   wo sep 23 2009, 13:24

Mr Pancake schreef:
Zegt degene met 1650 posts die blijkbaar overal op reageert op dit forum

we hebben het over kwaliteit en niet over kwantiteit Wink

Terug naar boven Go down
Paradoks
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 32
Registration date : 20-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 00:04

Hehe toen ik dat draftsetje ging kopen voor laatst was hij flink het vuur aan de schenen van een goedbedoelende nerd aan het leggen. (Trouwens ook typisch zinnebeeld; een drafsetje kost 10 euro, 3 boosters kosten.. nou ja.. meer. Rolling Eyes )
De bewuste nerd was het type magicspeler dat net een beetje ontdekt heeft dat er op internet veel gepraat wordt over magic en dat je een deck bij elkaar kan verzamelen. Hij had wat kaarten op papier gezet in een schattige multomap en ging ze bij Zinnebeeld kopen. Hij had alleen buiten deze Henk (ik noem hem zelf ook altijd gewoon Zinnebeeld) gerekend. Na nog geen drie kaarten te hebben genoemd kreeg hij de eerste aanval te verduren: "Als je ze nou per set opnoemt dat kan ik het makkelijk vinden". De nerd leek een klein beetje geschokt. Er begonnen zich scheuren af te tekenen in zijn beeld van de cliché vrolijke spelletjesmeneer. Hij bood netjes zijn excuses aan. OK, per set; dapper ging hij door met zijn kaarten opnoemen. 2 kaarten verder krijgt hij een diepe zucht te verduren: "Hoe lang gaat dit nog zo door?" De nerd wordt een beetje rood.. Voorzichtig stotterde hij "M..m..maar u wilde het toch per set? Ik hoef niet meer kaarten uit scourge!"
"Ja maar dan moet je ze wel op de goeie volgorde opnoemen, de basissets staan boven de andere sets, nu moet ik weer helemaal naar boven scrollen" (dat snap je toch wel!?)
*Zinnebeeld scrollt in stilte*
De nerd probeert een grapje te maken maar verslikt zich er bijna in van de zenuwen.
..
Tijdje later:
"Was dat het?"
(klein stemmetje) "Janouerwarennogtweecarddrawspellswaarvanikdenaamnietweet... maar.."
"Ja, als je niet weet hoe ze heten wordt het moeilijk"
In een poging zijn wereldbeeld (spelletjesmensen zijn vriendelijk) te redden, probeerde hij nog een conversatie aan te knopen
"Ik ga een clericdeck maken, maar dat had u vast al begrepen"
"..."
"het is vast niet erg goed, maar ik vind het wel leuk..."
(subtiel sarcastisch) "Sommige mensen kunnen heel goed plezier hebben zonder te winnen en dan moet je dat vooral doen"

Hij ging gebroken naar huis.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 00:19

Dat is... zielig Crying or Very sad Arme nerd!

Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 08:27

@Hennink schreef:
Dat is... zielig Crying or Very sad Arme nerd!

Zielig? Ik heb me verrot gelachen... Verbetert mijn beeld van Henk niet, maar het lijkt gewoon op een sketch...

***NU! NA JISKEFET'S 'DE DIERENWINKEL' HEB JE HIER ZINNEBEELD!!!***

Geniaal, ga het format uitwerken aan aanbieden bij eyeworks denk ik

Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 08:33

Go for it! Ik krijg nooit genoeg van de Zinnebild verhalen.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 09:08

Henk is een prima vent wanneer je hem een maal kent..
Terug naar boven Go down
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 34
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 11:56

Henk is idd een prima vent als je hem wat beter kent. En dan wil hij ook wel een beetje moeite voor je doen.
Maar als hij je niet kent en je komt met en lijst van 30 verschillende kaarten aan waarvan je alleen maar de naam hebt opgeschreven en je weet er verder niets van dan krijg je bovenstaande taferelen Smile

Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2028

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 13:01

Mr Pancake schreef:

Dat kan zijn, maar begin dan niet zo'n winkel..

Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 13:08

@Bart schreef:
Mr Pancake schreef:

Dat kan zijn, maar begin dan niet zo'n winkel..
Tja, als ie niet zo'n winkel was begonnen dan hadden wij jaren geleden al een artikel in het Gronings Dagblad moeten lezen waarin de onfortuinlijke dood van een rijke en excentrieke Groninger door een aardverschuiving van prullaria beschreven stond. Het is maar goed dat ie wel een winkel heeft, daardoor puilen zijn panden tenminste iets minder uit!

Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   do dec 03 2009, 15:18

Het is ook niet echt een winkel. Meer een prive-museum waar je, afhankelijk van het humeur van de verkoper, soms ook stukken kan kopen.

Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 1815
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 10:31

@Paradoks schreef:
verhaal over "nerd" bij zinnebeeld

Toch leuk hoe zulke verhalen altijd aangedikt worden.
Ik had trouwens niet gezien dat er nog anderen waren:o.
Daarnaast had ik geen multomap mee, maar mijn schrift, waar ik onder math IIB even aan mijn sideboard heb zitten werken. Nadat ik mijn 2wekelijkse boek had gehaald bij selexys (Ik ben van plan een aardige bibliotheek op te bouwen over de jaren), had ik nog tijd voor mijn trein ging, dus ging ik gelijk (misschien wat onvoorbereid) naar zinnebeeld.
Daarbij had ik ook maar een paar kaarten die ik zocht, dus dit viel wel mee. Zowel magic online, nedermagic en mws etc, als het zinnebeeld ken ik al jaren.

Toch grappig om eens op die manier over mezelf te lezen.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 11:15

Hehehehehehehe.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 11:17

@Desmond schreef:
@Paradoks schreef:
verhaal over "nerd" bij zinnebeeld

Toch leuk hoe zulke verhalen altijd aangedikt worden.
Ik had trouwens niet gezien dat er nog anderen waren:o.
Daarnaast had ik geen multomap mee, maar mijn schrift, waar ik onder math IIB even aan mijn sideboard heb zitten werken. Nadat ik mijn 2wekelijkse boek had gehaald bij selexys (Ik ben van plan een aardige bibliotheek op te bouwen over de jaren), had ik nog tijd voor mijn trein ging, dus ging ik gelijk (misschien wat onvoorbereid) naar zinnebeeld.
Daarbij had ik ook maar een paar kaarten die ik zocht, dus dit viel wel mee. Zowel magic online, nedermagic en mws etc, als het zinnebeeld ken ik al jaren.

Toch grappig om eens op die manier over mezelf te lezen.

Gna Smile

Wat voor boek heb je gekocht?
Terug naar boven Go down
Desmond
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 11:29

bones of the hills van conn iggulden.
Het gaat over Genghis Khan, aangezien het een verhaal is, is het natuurlijk geen heel accurate weergave van zijn leven, maar de schrijver wil wel dicht bij de realiteit blijven. In een soort appendix staat dan ook wat hij heeft aangepast en wat achtergrond informatie.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 12:09

Historische romans, dat zijn leuke boeken. Heb je Shogun al gelezen? dat is echt een topper.
Terug naar boven Go down
Desmond
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 12:46

Nog niet, ben de laatste tijd vooral bezig met vervolgboeken te lezen. Heb nogal wat open verhaallijnen momenteel (vooral veel van fantasy).

Maar ik zal hem bij mijn lijst zetten van boeken die ik nog eens moet halen:P.
Terug naar boven Go down
Anne
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 13:01

Gewoon de film huren!

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 13:08

De serie bedoel je zeker. Is vermakelijk maar het boek is leuker.
Terug naar boven Go down
Guus
Ik had meer dan 1000 posts

Aantal berichten : 660
Registration date : 10-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   vr dec 11 2009, 22:21

Callahan schreef:
Historische romans, dat zijn leuke boeken. Heb je Shogun al gelezen? dat is echt een topper.

het spijt me... maar dat boek is SAAAAAAAAAAAIIIIIIIII

Dan raad ik iedereen eerder aan om Non Nobis te lezen, erg ondergewaardeerde nederlandse schrijver.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   za dec 12 2009, 11:01

Dan heb jij geen verstand van boeken.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3483
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld   za dec 12 2009, 11:16

Verstand van boeken? Je bedoelt dat je vind dat hij geen smaak heeft.
Terug naar boven Go down

Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liefhebbers/Haters van Zinnebeeld
» Bestel From the Vault: Lore nu bij Zinnebeeld
» Bestel je Eternal Masters bij Zinnebeeld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: