MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Joep wint het moderntoernooi van 30 mei! **Gefeliciteerd**
Desmond wint de donderdraft van 23 mei! **Gefeliciteerd!**
Hoi nieuwe speler in Groningen Ei1e0i
Gijsbert wint het moderntoernooi van 16 mei! **Gefeliciteerd**
Andre wint het standardtoernooi van 2 mei! **Gefeliciteerd**
Rick wint de donderconstructed Modern van 25 april! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel

Hoi nieuwe speler in Groningen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
AdriaanDusee
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 32
Registration date : 19-04-19

Hoi nieuwe speler in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimevr apr 19 2019, 17:44

Hallo allen,

Mijn naam is Adriaan Dusée en 32 jaartjes oud. Ik ben in het dagelijks leven bijna constructeur en heb altijd veel van mijn vrije tijd aan verschillende games besteedt. Mijn MTG spel ervaring begon in 2000 op de middelbare school en sinds dien altijd interesse in het spel gehouden. Echter na een lange periode van niet spelen vind ik het weer tijd om me in de community te gaan begeven. Graag zoek ik dan ook een gezelschap om met mijn standaard deck tegen te spelen. En die hoop ik dan ook hier te vinden. Een modern deck komt eraan maar die heeft nog wat meer tijd en aandacht nodig. En als het echt goed bevalt om weer te spelen wil ik misschien wel wat DOQ toernooien gaan proberen mocht dit erin zitten. En mocht mijn deck dat toelaten.

Ik zag al dat jullie iedere donderdag wat doen met betrekking tot MTG en wie weet zien jullie me op één van die dagen verschijnen.

Met sportieve groet,

Adriaan Dusée
Terug naar boven Ga naar beneden
JasperB
The Legend
JasperB

Aantal berichten : 1534
Leeftijd : 40
Registration date : 24-08-16

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimevr apr 19 2019, 17:55

Hoi Adriaan. Welkom op ons forum. Leuk dat je weer war meer wilt gaan spelen. Donderdag 2 mei is weer standard. Dat hebben we lang niet gespeeld maar met de komst van Arena willen mensen het gelukkig weer spelen. Hopelijk tot dan

AdriaanDusee
Nieuwkomer
Nieuwkomer

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimeza apr 20 2019, 01:09

Ik zal 2 mei zeker aanwezig zijn. Is het ook een probleem om met mijn standard deck op de modern avonden te spelen? Dan kan ik al wat vaker aanschuiven mocht dit mogelijk zijn
jonaah
Judge
Judge

Aantal berichten : 573
Leeftijd : 26
Registration date : 28-01-12

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimezo apr 21 2019, 10:13

Aangezien alle kaarten van standard vrijwel per definitie legal zijn in modern is er helemaal geen probleem!
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat de kwaliteit van modern decks nogal wat hoger ligt dan die van standard decks, je winkansen zullen dus aanzienlijk lager liggen.
AdriaanDusee
Nieuwkomer
Nieuwkomer

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimema apr 22 2019, 12:40

Ja dat kwaliteit verschil daar ben ik mij ook zeker bewust van. Ik mis alleen een goede reeks aan series om een leuk modern deck te kunnen bouwen.
Pieter B
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 415
Leeftijd : 27
Registration date : 01-09-14

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitimema mei 13 2019, 13:20

Late reactie, maar zoals men zegt beter laat dan nooit.

Welkom!

En als je het vraagt of aangeeft in één van de topics is er vaak de mogelijkheid een deck te lenen van iemand voor bijvoorbeeld de modern avond. Op deze manier kan je vaker mee spelen en kijken of het format je inderdaad leuk lijkt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hoi nieuwe speler in Groningen   Hoi nieuwe speler in Groningen Icon_minitime

Hoi nieuwe speler in Groningen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: IK BEN NIEUW :: Stel je voor!-
Ga naar: