MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
André en Gideon winnen de prereleases Dominaria! **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de Donderdraft M25 van 12 april! **Gefeliciteerd**
Donald wint de donderconstructed van 5 april! **Gefeliciteerd!!!**
Donald wint de FNM Modern van 23 maart! **Gefeliciteerd**
Jasper Boelens wint de donderconstructed van 8 maart! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Pre-orders Dominaria available a week early!

Go down 
AuteurBericht
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 2351
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Pre-orders Dominaria available a week early!   ma 16 apr - 13:52

For Dominaria you can now pick up a full display booster box of the return to Magic’s home a week early! If you pre-order a booster box of Dominaria from your local game store, you can take it home Prerelease weekend (April 21-22). Draft with friends, get a head start on your collection, build a new deck, or gather as many Legends as you can—all a week earlier! The promotion is only valid through Prerelease Weekend; after that you’ll have to wait till the release on April 27 to pick up any preordered box.

Taking advantage of this is easy—simply talk to your local store and let them know you’d like to pre-order a box of Dominaria for pickup on Prerelease weekend. If they have any available, then you’re all set! And, while you’re at it, you might as well sign up for the Prerelease as well. Because Prereleases are awesome.

But that’s not all!

For Dominaria, we’re also doing something special with the Buy-A-Box Promo. It looks a little something like this:

This Promo is only available with the Buy-a-Box promo. It's not in booster packs. It's not in Bundles. It's not in any store outside of the Wizards Play Network.

That means to get a copy of Firesong and Sunspeaker you’ll need to purchase a box of Dominaria (as usual, while supplies last), or trade with a really nice friend of yours.

Wil jij ook zo’n mieterse promo? Bestel dan jouw doos door hieronder een berichtje achter te laten, of direct bij Zinnebeeld (050-3128472 of zinnebeeld@hetnet.nl). Alle boosterboxen die voor vrijdag 20 april om 15:00 uur besteld zijn, zijn dit weekend op de prerelease af te halen.
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5839
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   ma 16 apr - 19:30

Ik heb vorige week al twee dozen gepreordered (en betaald), kan ik die ook dit weekend ophalen?

Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   ma 16 apr - 20:44

Jazeker!
Terug naar boven Go down
JasperB
The Legend

Aantal berichten : 1162
Leeftijd : 39
Registration date : 24-08-16

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   ma 16 apr - 20:59

Ook 1 doos besteld (per e-mail)

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5839
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   ma 16 apr - 23:51

@Boerma schreef:
Jazeker!
Cool! Ik kan helaas niet mee prereleasen, maar dan kom ik denk ik zaterdagochtend/begin van de middag even langs Smile

N00b
N00b

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 31
Registration date : 23-06-13

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   vr 20 apr - 12:10

Bij deze zou ik graag 1 boosterbox meenemen op de zondag pre release. Kan ik die ter plekke contant betalen? En hoeveel kost een box? Alvast bedankt!
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   vr 20 apr - 12:51

De kosten zijn € 90 per boosterbox; dat kan je contant afrekenen op de prerelease.
Terug naar boven Go down
Frank
N00b
N00b

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 31
Registration date : 23-06-13

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   vr 20 apr - 13:43

Top! Zou ik er zondag graag 1 meenemen. Dank :-)
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pre-orders Dominaria available a week early!   

Terug naar boven Go down

Pre-orders Dominaria available a week early!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: