MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
John wint de Donderdraft van 26 oktober! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

FNM PROMO's -> Double Faced Tokens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
JasperB
The Legend

Aantal berichten : 889
Leeftijd : 39
Registration date : 24-08-16

BerichtOnderwerp: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   zo jul 16 2017, 21:18

The second is a move to foil double-sided tokens from the then-current set rather than foil cards from recent Standard-legal sets. We're hoping foil double-sided tokens offer something different and exciting. The player response has been very positive toward the recent foil Zombie tokens and the Thopter/Servo tokens, and they keep asking us for more venues in which we can give these out. We think players will find these rewards interesting and a fun reward for playing.

The first series of three tokens are all from Ixalan, and you'll be able to start getting them at FNMs starting October 6, after the release of the set. Those tokens will be given out prior to January 19, when Rivals of Ixalan releases.

http://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/store-play-evolves-2017-07-16

Wauw.. dit is echt super slecht. Fatal Push zal dus de laatste promo zijn die de moeite was om een FNM te spelen. Wat een slecht besluit. Ik vind doubled faced tokens prima, maar dan als extraatje.. niet in plaats van speelbare kaarten.

JasperB
The Legend

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 15:49

Niemand verder hier verontwaardigd over ? Ik speel zelf redelijk wat FNM's puur voor de promo's. Ik zal makkelijker weg kunnen blijven nu. Misschien iemand die het wel een goed idee vindt ?

Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3522
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 16:17

Fatal push en serum vision waren een uitzondering op de normaal gesproken belabberde promo's. Het zal me echt een worst wezen wat de uitdelen.

The Legend

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 16:27

Dit jaar ook nog Aether Hub, Renegade Rallier, en Unlicensed Disintergration. Allen zijn prima keuzes vind ik.
Ik geef toe, geen Stp of Brainstorm, maar mijlen beter dan tokens...

Andre Pannekoek
Pro Player

Aantal berichten : 743
Leeftijd : 38
Registration date : 27-07-15

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 16:55

Ik maak me hier niet druk om eerlijk gezegd. Dit soort prijzen bepalen mijn deelname echt niet aan een toernooi. Het zap voor mij iig geen reden zijn om makkelijk weg te blijven..
Terug naar boven Go down
rickwilbrink
Topper
Topper

Aantal berichten : 574
Leeftijd : 27
Registration date : 11-07-11

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 18:59

Vind dit echt een hele domme beslissing. Hoewel ik al een tijdje geen FNM's meer speel, vond ik het idee van de promo's altijd wel een goede. Je kunt op die manier best vette versies van kaarten krijgen (je kunt je afvragen hoeveel goede promo's men heeft geprint, maar dat is een andere discussie). Vraag me af hoeveel mensen op die tokens zitten te wachten.

Honey Bunny

Aantal berichten : 5786
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: FNM PROMO's -> Double Faced Tokens   ma jul 17 2017, 23:18

Als ze nou eens nonfoil alternate arts gingen printen van coole oude kaarten die ik in mijn cube run, dan zou ik... ze op MagicCardMarket kunnen kopen... Smile

FNM PROMO's -> Double Faced Tokens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Innistrad draft rules
» First Strike vs Double Strike
» Comic Promo: Treasure Hunt
» De gebruikte Ichorid Tokens!
» haves + wants

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: