MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Utrecht 1/3 the Quest for more players!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3082
Leeftijd : 31
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   ma maa 03 2008, 11:42

Hee,

Nou, afgelopen zaterdag was het dan zover. André, Gijsbert, Rob en ik in een auto richting Utrecht en Bart met de trein naar dezelfde plek. Waarom? omdat we graag een toernooi wilde spelen met andere spelers, in een andere meta en met meer mensen :p

Daar aangekomen zien we dat Stefan (je weet wel, die met zijn soldiers) er ook is. Dat maakt al 5 mensen wiens deck ik kende. Best leuk maar ja, je komt toch voor de andere spelers.

Het aantal mensen wat er uiteindelijk mee zou doen was maar liefst 10. Oftewel ik kende 5 spelers, dat liet vier anderen over.

leuke opkomst :s

maar goed... de eerste pairing:

tegen Bart Holkenborg met UBW control

Ik win het eerste potje vrij gemakkelijk en het tweede potje ook. Best wel een verrassing want Bart is een goede spelert en ondanks dat ik wist dat mijn deck een betere matchup had, kwam het toch onverwacht. Bart was dan ook zeker niet amused met de snelheid, cunning, pure kracht en sexyness waarmee mijn deck korte metten maakte met de zijne.

1-0

ronde 2: Rob Werkman met Meathooks

preboard heeft mijn deck het nog wel eens moeilijk met het deck van Rob. Daar was het eerste potje anders niks van te merken. Ondanks dat Rob een actieve aether vial heeft liggen, trekt hij niks en verliest hij al zijn land. De slivers die hij wel trekt gaan gelijk dood aan een innocent blood een smallpox of andere shit. Ik win...
Het tweede potje board ik needles en shit in tegen zijn vials. Rob heeft nu helemaal geen kans want zonder hand, land en creatures win je het niet. Een welgemikte Tombstalker maakt dan ook snel korte metten met Rob.

2-0

Ronde 3: tegen Jos (schreurs???) met aggro loam

Dit is een kut matchup. Ik kan wel gaan discarden en zijn land vernietigen. een mox diamond en zijn loam herstellen hem toch wel weer. Op den duur komt er een volrath's stronghold te liggen en dan zijn ook zijn beestjes recurring... mmm, volgende pot.
het tweede potje trekt Jos geen mox, dan is zijn land voor mij... geen groen sources jos? mmmm, dan kun je ook geen loam casten... een tombstalker en later een tweede maken het af... 1-1.
het derde potje blijf ik steken op nonbasics en heeft jos een loam op handen met een wasteland in zijn GY. kutzooi... hij speelt het snel uit.

2-1

Ronde 4: André Pannekoek met UG thresh

Ronde 1 en ronde 2 heb ik simpelweg een betere matchup. Valt niks over te zeggen... het was quick and painless.

3-1

Ronde 5: Stefan Leidorf met soldiers.

Kut, een snel aggro deck... moeilijk... ik verlies heel erg snel van Stefan... en dat ondanks de damnations op side... wat een kutzooi.

3-2 9 punten

en dan nu de einduitslag:

1. Jos (Schreurs?) - aggro loam, 15 punten
2. Arne Haak - B/W pox, 9 punten
3. André Pannekoek - U/G Thresh, 9 punten
4. Bart Holkenborg - UWB Control, 9 punten
5. Stefan Leidorf - Soldiers, 9 punten
6. Gijsbert Haaksman - Meathooks, 7 punten
7. Ayolt (???) - Survival, 5 punten
8. Rob Werkman - Meathooks, 3 punten
9. Ferry (???) - Angel Staxx, 3 punten
10. Jelmer Zeilstra - Demon Stompy, 0 punten

ik word tweede, win een russian 10th booster waar niks in zit en een urza's destiny booster waar ik een masticore uitpluk.

t was erg gezellig verder maar een beetje te weinig man :s

Zo was het volgens mij... maar goed, weet dat niet meer helemaal zeker

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2036
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   ma maa 03 2008, 17:59

@Arne schreef:
tegen Bart Holkenborg met UBW control

Ik win het eerste potje vrij gemakkelijk en het tweede potje ook. Best wel een verrassing want Bart is een goede spelert en ondanks dat ik wist dat mijn deck een betere matchup had, kwam het toch onverwacht. Bart was dan ook zeker niet amused met de snelheid, cunning, pure kracht en sexyness waarmee mijn deck korte metten maakte met de zijne.

Tsss... Pox is inderdaad een pokkematchup.. Maar om nou te spreken van sexyness van jouw kant ( afro ), haha lol!

Waarom is het trouwens deel 1/3 van Utrecht?
Terug naar boven Go down
Bastiaan
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 132
Leeftijd : 29
Registration date : 03-11-06

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   ma maa 03 2008, 20:26

@Bart schreef:

1 maart?
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   ma maa 03 2008, 20:55

Doh! cyclops
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3082
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   di maa 04 2008, 02:01

@Bastiaan schreef:
@Bart schreef:

1 maart?

touché

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Bastiaan
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 132
Leeftijd : 29
Registration date : 03-11-06

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   di maa 04 2008, 12:20

Welke lijst speelde je Bart? UWB of UW?
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   di maa 04 2008, 17:34

UWb met Moat en Hoofprints.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Utrecht 1/3 the Quest for more players!   

Terug naar boven Go down

Utrecht 1/3 the Quest for more players!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Utrecht 1/3 the Quest for more players!
» Legacy 29 maart in Utrecht
» Legacy (GPT) Chicago Toernooi in Utrecht op 18 januari
» Grand Prix 2013 (aka winter)
» PTQ 27 juli Utrecht. Formaat Modern

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Algemene toernooi informatie-
Ga naar: