MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic the gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jasper Boelens wint de donderdraft van 22 juni **Gefeliciteerd**
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**

Deel | 

GP report Lille

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2469
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: GP report Lille   ma aug 29 2016, 18:40

Het feit dat ik voor het eerst in tijden weer eens dag 1 van een GP gehaald heb vind ik een reden om jullie in vogelvlucht mee te laten genieten van het weekend.

Na een wat langere toeristische route dan aanvankelijk gepland, kwamen Chris, Gijs, Jasper P, Donald en ik op donderdagmiddag aan bij een oud krakend gebouw (wel mooi, maar lastig voor de lichte slapers onder ons) dat wij voor de komende vier dagen samen met 11 anderen ons huis mochten gaan noemen. De rest volgde snel. Boodschappen gedaan om vrijdag te kunnen koken, beetje aangeklooid en vervolgens mijn deck in elkaar gezet van 75 geleende kaarten (Koos, Jasper, Jonathan en Rob, SUPER BEDANKT!). Voor de mensen die het constructed gedeelte van deze site niet lezen: Ik had besloten om kiki-chord te gaan spelen. Een paar games tegen Jasper B gespeeld om erachter te komen dat het deck inderdaad zo moelijk is als ik dacht en vervolgens uit eten gegaan bij een of andere tent met onmeunig grote hamburgers met onmeunig veel kaas erop.

Op vrijdag heb ik de hele dag samen met Eelco staan koken. Ik vind magic super tof, maar om nu met een deck dat ik nauwelijks ken € 15 per ronde te gaan betalen om te oefenen leek mij wat karige expected value, dus thuis tijdens het koken wat games gespeeld om een wat beter gevoel voor het deck te krijgen. Ik had er wel veel over nagedacht en wat streams gekeken, maar als je de rommel in je handen hebt is het toch altijd anders dan wanneer een of ander iemand die het deck helemaal stuk gespeeld heeft zit te streamen.
Na het eten nog wat games gespeeld, uiteindelijk besloten dat ik liever de izzet staticaster in het maindeck had dan de deceiver exarch en vervolgens de deceiver exarch maar helemaal gecut. Omdat de Tron match-up vrij hopeloos leek nog maar ruimte in het sideboard gemaakt voor 3 stony silences (die leggen iets van 20 kaarten van dat deck plat) en lopen debatteren over het cutten van de emrakul uit het mainboard ‘omdat je meestal toch al aan het winnen bent als je nahiri naar 8 krijgt en emrakul een redelijk karige topdeck is’  en  lang lopen emmeren over het cutten van 1 noble hierarch voor de vierde wall  of roots tegen iedereen die wilde luisteren, wat ik gezien de toch al ambitieuze manabase van het deck toch ook weer niet aandurfde. Uiteindelijk was dit de 75 die ik op zaterdagochtend om 09:00 inleverde na in totaal hooguit 20 games gespeeld te hebben.

4 wooded foothills
4 windswept heath
1 firelit thicket
3 razorverge thicket
2 stomping ground
1 breeding pool
1 hallowed fountains
1 sacred foundry
1 temple garden
2 forest
1 plains
1 mountain
4 birds of paradise
2 noble hierarch
3 wall of roots
2 wall of omens
3 voice of resurgence
1 scavenging ooze
1 spellskite
1 qasali pridemage
2 eternal witness
2 restoration angel
1 kiki-jiki, mirror breaker
1 izzet staticaster
1 emrakul, the aeons torn
1 glen elendra archmage
1 pia and kiran nalaar
4 nahiri, the harbinger
4 chord of calling
4 path to exile

SB

3 engineered explosives
3 stony silence
1 reclamation sage
1 scavenging ooze
2 lightning helix
2 negate
1 thragtusk
1 eidolon of rhetoric
1 lone missionary

Kijkend naar het sideboard had ik wel zo mijn bedenkingen. Engineered explosives en stony silence zijn beide heel goed tegen affinity, maar het is natuurlijk wel een behoorlijke nombo met elkaar. De EE waren eigenlijk bedoeld voor fish, Jund, tokens en infect terwijl de stony silences voor Tron waren. Ik besloot dat als ik affinity tegen zou komen, dat het er gewoon allemaal in zou gaan en dat ik de nombo maar zou accepteren. Geen idee of het goed is… Verder had ik gevoelsmatig niet genoeg tegen dredge, maarja, de dredge match-up was nog enigszins te doen met 2 oozes en 4 chords terwijl de tron match-up echt kapot hopeloos leek zonder stony silence.

Of het voor het resultaat uiteindelijk handig was om dit deck te spelen in plaats van infect (waar ik al vijf of zes toernooien mee gespeeld had) weet ik niet (denk het niet…) maar ik heb het hele weekend echt ongelofelijk veel lol gehad met het deck. Je speelt gewoon ontzettend veel leuke games. Ik heb op sommige momenten tijdens het fetchen wel moeten opletten welke beesten ik nu precies in het deck had zitten die de komende beurten goed zouden kunnen zijn om met chord op te halen en mijn gebrek aan kennis van het formaat breekt mij met een reactief deck veel meer op dan met een pro-actief deck, maar ik kan iedereen het deck aanraden. Het heeft best een hoog powerlevel en het is ontzettend leuk om mee te spelen. Maargoed, de rondes.

Mijn aantekeningen laten mij hier en daar wat in de steek en ik heb veel moeten reconstrueren aan de hand van levenstotalen, maar de belangrijke punten staan er wel in.

Ronde 1, Cyril met U/W-Tron

Ik wist voor het toernooi al dat Tron één van de mindere match-ups van het deck is. Ik had een paar games tegen Peter gespeeld en die allemaal snoeihard verloren. Toen mijn tegenstander beurt 1 Urza’s iets (één van de drie) into expedition map ging, was ik bepaald niet optimistisch over de afloop van deze match. Een beurt 2 hallowed fountain betekent U/W Tron, wat wellicht nog erger is omdat hij ook nog mijn end of turn chords kan counteren. Ik leg ondertussen wat manadorks en een wall of omens en voordat ik een beetje damage doe zitten we al rond beurt 5 omdat hij door twee remands heen cyclet op mijn aanvallende mannen.
Op een bepaald moment speelt hij een gifts ungiven voor elesh norn, iona, sword of the meek en unburial rites. Ik geef hem de unburial rites en het zwaard in zijn hand. Waarom hij niet gewoon voor 2 kaarten zocht snapte ik niet echt, want die elesh norn had wel snel werk van mijn board gemaakt en nu gebeurde er niet zoveel. Hij heeft op de een of andere manier zijn Tron nog niet compleet, dus in zoverre nog niet veel aan de hand. Mijn plan is nu om in response op zijn day of judgment/wrath of god of thirst for knowledge discard die zooi voor Glen Elendra archmage te chorden en ondertussen te winnen. Mooi plan, maar als je dan de Glen Elendra pakt, dan ben je niet overdreven vrolijk.  Ik besluit om de archmage maar gewoon te spelen (als dat ding niet op tafel ligt houdt het sowieso wel redelijk op) en tot mijn grote verbazing heeft hij geen counter. Volgens mij had hij minder agressief moeten remanden want ik heb hem geen land-drop zien missen de hele game. Hij gaat de beurt daarop inderdaad DoJ (gelukkig geen verdict), die ik dus counter met de archmage. De beurt daarop blink ik mijn Glen Elendra om een expedition map te kunnen counteren. Hij speelt daarna een detention sphere op mijn Glen elendra, maar ik heb nog een chord voor een antwoord. 1-0 voor mij.

SB:
+ 3 stony silence
+2 negate
+1 reclamation sage
-3 path to exile
-2 Wall of omens
-1 spellskite
Ik laat de izzet staticaster in het deck zitten omdat ik een sword of the meek gezien heb, wat vermoedelijk wel thopter foundry betekent (waarom zou je dat ding anders spelen?).

In game 2 is  hij op de play en ik heb een openingshand met twee shocklanden, een razorverge thicket,  een wall of roots, een nahiri, voice of resurgence en een eternal witness. Hij gaat land go en ik ook. Vervolgens gaat hij land go en ik pak een noble hierarch. Gezien hoe agressief hij door zijn remands heen ging in game 1 probeer ik hem de noble hierarch te laten remanden, wat hij keurig doet. Vervolgens leg ik dat ding weer van mijn razorverge thicket en pass de turn. Hij gaat land go en ik leg nahiri omdat ik zo efficient mogelijk gebruik wil maken van mijn mana om threats te casten. Nahiri resolved (!) en ik discard emrakul (die ik een onwaarschijnlijk aantal keren in mijn hand gehad heb). Twee beurten later steekt hij in zijn beurt zijn hand uit omdat hij geen antwoord heeft op de emrakul.

2-0 in games, 1-0 in matches.
Ronde 2, Thomas met Burn

Ik verlies de roll en vraag grappend ‘so I play first?’ en hij zegt: ‘sure!’. Nu was het een Fransman en zijn Engels was niet heel best, dus ik vraag hem nog eens of hij het zeker weet en ja hoor, ik mag beginnen. Mijn hoofd draait tijdens het schudden overuren om uit te vogelen wat voor deck hij dan in godsnaam speelt, en het enige dat ik kan bedenken is dredge, hoewel je met dat deck volgens mij ook gewoon zelf wil beginnen. Ik besluit dat ik het gewoon niet weet en maar van mijn eigen plan uit te gaan. Ik ga land manadork en hij gaat mountain, goblin guide in voor 2. Volgens mij is burn nu zo’n typisch deck waar je wel mee op de play wilt zijn, maar het zal wel aan mij liggen ofzo.

Tijdens de game neemt hij verder alle damage van zijn eidolon of the great revel en ik minimaal 4 damage minder dan ik had moeten nemen. Daardoor stabiliseer ik uiteindelijk op nog maar 1 leven met een spellskite in play en twee blauw open. Hij is hellbent en heeft al één Boros charm en twee lava spikes (of zoiets, in ieder geval in totaal drie dingen die alleen op spelers kunnen) gespeeld. Ik heb nog twee aanvallen nodig voor lethal. Kort gezegd: ik had er wel redelijk vertrouwen in dat dit goed zou komen. Maarja, hij pakt dus zijn tweede Boros charm en dat was game 1.

SB:
-1 Chord of calling
-1 Emrakul
-1 kiki-jiki
-1 izzet staticaster
-1 nahiri

+1 lone missionary
+2 lightning helix
+1 thragtusk
+1 scavenging ooze

Game 2 gaat prima. Hij valt met zijn goblin guide aan in mijn Wall of Omens (meer land is meer beter) en moet dat ding wegbranden. Vervolgens path ik in zijn volgende attack phase de guide en uiteindelijk heb ik meerdere lightning helixes en eternal witness om hoog genoeg te blijven terwijl ik langzaam aan met een witness en een pridemage voor lethal aanval.
In game 3 begint hij wel zelf (zou hij mij dan echt verkeerd begrepen hebben en ik hebben lopen cheaten ofzo?) en hij blijft op één land steken. Ik leg een beurt 3 thragtusk, die hij kapot moet branden en ik witness dat ding terug. Dat liep wel gesmeerd.

4-1 in games, 2-0 in matches

Ronde 3, Robbert met G/W Humans

Hij is op de play en begint met een avacyn’s pilgrim. Vervolgens beurt 2 en 3 allemaal dikke mannen waaronder een Thalia’s lieutenant, waar hij voor uittapt. Ik heb in mijn beurt een PtE en probeer te beredeneren of zijn deck iets van bescherming voor de mannetjes speelt. Ik heb werkelijk geen flauw idee, ken het deck niet en na wat nadenken besluit ik dat het risico gewoon te groot is omdat hij in mijn beleving van alles kan hebben en ik PtE in mijn mainphase. Mooi dom, hij heeft de twee beurten daarna keurig al zijn mana opgemaakt en ik loop de rest van de game dik achter de feiten aan. Ik heb ook geen protection spell gezien. 1-0 voor gebrekkige kennis van het formaat en een reactief deck spelen.

SB
+3 engineered explosives
+2 lightning helix
+ 1 scavenging ooze
+1 thragtusk
-2 chord of calling
-1 emrakul
-1 glen elendra
-1 nahiri
-1 spellskite
-1 hallowed fountain

Hier laten mijn aantekeningen mij redelijk in de steek. Ik kan mij herinneren dat hij beide post-board games lang niet zo explosief was als game 1 en dat ik game 3 op de combo gewonnen heb. Game 3 was hij redelijk flooded en game 2 redelijk light on lands. In ieder geval was mijn SB hier prima, EE is best prima tegen dat deck.

6-2 in games, 3-0 in matches

Ronde 4, Pavel met infect

In game 1 ben ik op de play. Ik heb een hand die in de blind goed is, maar werkelijk waardeloos tegen infect omdat er 0 interactie in zit. Als hij beurt 3 een probe speelt en ziet dat de weg vrij is kunnen we weer gaan schudden.

SB
+3 engineered explosives
+2 lightning helix
+1 reclamation sage

-1 emrakul
-2 chord of calling
-1 glen elendra
-1 nahiri
-1 scavenging ooze

In game 2 heb ik wel voldoende interactie en als ik de damage neem van een swing voor 7 en einde beurt zijn inkmoth nexus PtE heeft hij niets meer. Als je dan eenmaal volledig gestabiliseerd bent tegen zo’n deck is het nog een kwestie van tijd.

In game 3 is hij op de play. Ik heb een openingshand met Chord of calling, noble hierarch, wall of roots, wall of omens, voice of resurgence en twee land. Ik kan in mijn derde beurt dus vrij makkelijk voor een spellskite chorden, wat mij prima lijkt. Bovendien heb ik twee muren die een turn 1 glistener elf prima kunnen blokken. Een opening met inkoth nexus is normaal gesproken te traag tegen deze hand tenzij hij meerdere mutagenic growths heeft. Het enige probleem is dus de blighted agent. Lang verhaal kort: De hand is niet fantastisch, maar volgens mij ook op de draw te goed  om te mulligannen (iemand die hier anders over denkt?).

dit is wat er gebeurde:

7-4 in games, 3-1 in matches

Ronde 5, Matthew met Fish
Ik ben op de play en heb een openingshand met breeding pool, fetch-land, noble hierarch, wall  of omens, birds en nog wat zooi. De manier om de minste damage van mijn land te nemen is om de hierarch  beurt 1 te droppen met de breeding pool  en beurt 2 te fetchen naar een getapte stomping grounds. Dus dat maar doen en hij gaat Island, Aether vial (zul je altijd zien dat je net op zo’n moment tegen fish speelt…) Goed, hij legt allerhande stomme mannen (en om de rub-inns compleet te maken geen enkele spreading seas) terwijl mijn muren lekker bezig zijn muren te zijn en vooral niet bezig zijn met blokken vanwege die stomme breeding pool. Ik flash aan het einde van zijn vierde beurt een restoration angel in om in mijn vijfde beurt te kunnen winnen als ik een Chord of kiki pak. Ik pak een Chord, hij heeft geen dismember of vapor snag en ik mazzel mezelf uit een game die er niet al te best uit zag. Better lucky than good, zullen we maar zeggen.

SB
+3 engineered explosives
+1 reclamation sage
+2 lightning helix
+1 scavenging ooze
-3 chord of calling
-1 emrakul
-1 hallowed fountain
-1 spellskite
-1 glen elendra

In game 2 heb ik vrij vroeg een engineered explosives voor zijn eerste vissen en een helix voor zijn follow-up. Hij komt eigenlijk nooit echt in de game en was wel redelijk salty over zijn draw in game 2, waar ik op zich wel in kan komen.

9-4 in games, 4-1 in matches

Ronde 6, Didier met Jund

Game 1 kwam aan op liliana vs. Nahiri, maar hij had een confidant waar ik niet tijdig een antwoord op had. Mijn beesten gingen dus dood aan van alles en nog wat terwijl hij vrolijk mijn nahiri dood maakt met raging ravine en uieindelijk liliana ultimate gaat. Raging ravine is best goed tegen nahiri trouwens.

SB
+2 engineered explosives
+1 thragtusk
+1 scavenging ooze

-2 Wall of omens
-1 izzet staticaster
-1 chord of calling

Game 2 gaat erg lang omdat ik in het begin zijn goyf weghaal met nahiri, hij mijn beesten weghaalt met AotG en ik een path voor zijn raging ravine pak de beurt nadat dat hoerending mijn nahiri heeft gesloopt (mooi op tijd). Hoewel dat normaal gesproken in mijn voordeel zou moeten zijn, heeft hij op een gegeven moment twee confidants die ik niet kan beantwoorden. Ik ben enigszins flooded, maar ik had ook continu het gevoel dat hij veel beter wist waar hij de game heen wilde hebben dan ik en ik daardoor vreselijk achter de feiten aan bleef lopen. Het duurde dus zoals gezegd lang en ik verlies de game op het kaartvoordeel van de confidants en zijn twee scavenging oozes die ervoor zorgen dat hij genoeg leven gained, maar als ik bij de tafel wegloop kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat ik deze game gewoon verloren heb van een speler die de match-up beter getest had / snapte dan ik.

9-6 in games, 4-2 in matches

Ronde 7 Fabian met Jund

In game 1 ben ik op de play en hij thoughtseized mij. Ik laat een land met voice of resurgence, scavenging ooze, 2 land waaronder een razorverge thicket en een chord zien (beiden mulligan naar 6) Hij pakt de voice en ik leg mijn tweede shockland tapped. Hij speelt een goyf en legt er een dobbelsteen op 3 naast om de grootte van goyf aan te onthouden voor zichzelf. Ik ga in mijn beurt Ooze, remove mijn eigen voice go. Hij valt aan met zijn goyf, Ik blok en hij zegt: ok, ooze dies. Nou, nee dus. Je hebt net een prachtige chump-attack met je goyf gemaakt. Vervolgens gaat hij land into liliana o/t veil -2 en ik speel een witness die ik bijgepakt heb. De witnnes slaat de beurt daarna zijn liliana dood en ik win een game die volgens mij voor hem had moeten zijn.

SB: zelfde als vorige match Game 2 gaat weer heel erg lang. Hij heeft een confidant die hij drie keer (waarvan twee keer achter elkaar) vergeet. Hij flipt een cage van zijn confidant terwijl ik net een chord gepakt heb (kutzooi) maar om de een of andere reden legt hij de cage niet. Ik begin te chorden en hij legt de cage weer niet in zijn volgende beurt. Uiteindelijk win ik op damage en het feit dat hij alsnog veel damage neemt van zijn confidant. Na de game gaf hij aan dat hij zijn cage niet kon leggen omdat hij twee kitchen finks op tafel had. Het zal wel…

11-6  in games, 5-2 in matches

Ronde 8, Olivier met fish
In game 1 houdt hij een zes kaarten (scry to top) hand en opent met ghost-quarter go. Ik begin met een hierarch en hij legt mutavault en passed. Ik snap niet zo goed meer wat hij speelt, maar beurt 3 legt hij een island en een aether vial en dan is het duidelijk. Hij loopt inmiddels echter al zo ver achter dat ik nooit meer in de problemen kom.

SB: zelfde als eerdere match tegen fish

In game 2 heeft hij weer een trage start en ik heb op een bepaald moment een engineered explosives op 2, een pia and kiran nalaar, een restoration angel, 6 mana en een realisatiemoment dat drie thopter tokens (die nog steeds in mijn tas zitten, van wie had ik die dingen?) wellicht wat te weinig was om mee te nemen. Nahiri tikt vrolijk door en hij is dood op een moment dat ik nog 4 antwoorden in mijn hand heb. Best prima.

13-6 in games, 6-2 in matches

Ronde 9, weet ik niet met Bant eldrazi

In game 1 begint hij en hij gaat volledig de nuts. Ik probeer nog te stabiliseren maar reality smashers hebben trample en thought-knot seers gaan ook door wall of omens heen. Net als het allemaal een beetje goed lijkt te komen, hij hellbent is en ik favorable kan gaan blokken, heeft hij een PtE van de top geript in zijn beurt waardoor mijn driedubbel-blok op zijn smasher mis gaat en mijn elemental token precies te klein is voor zijn thoughtknot seer. Ik stond al laag en vraag mij echt af of ik hier om PtE heen had moeten spelen. Ik stond al laag en moest sowieso wel blokken. Als ik om PtE heen speende had ik het idee dat het heel slecht was als hij niets had, maar nu was het allemaal in één grote blow-out over. Deze game voelde best kansloos.

SB
-1 emrakul
-2 chord of calling
-2 wall of omens
+2 lightning helix
+1 reclamation sage
+1 thragtusk
+1 scavenging ooze

Ik open met een noble hierarch en een voice of resurgence. Ik heb een stomping grond op tafel en een Pia en een restoration angel in mijn hand. Hij PtE mijn voice of resurgence in zijn beurt en ik zoek vermoeid en gedachteloos een forest op. Pia en Kiran Nalaar kost dus dubbel rood… Ik wordt gelukkig genadeloos afgestraft voor deze blunder omdat hij twee beurten later met een thoughtknot seer mijn Pia en Kiran weghaalt. Ik flash mijn restoration angel in. Uiteindelijk eindigt hij de game op 2 leven en wint hij doordat hij smasher, thoughtknot seer en smasher en ik land, land land pak, maar ik had gewoon nooit in die situatie mogen komen. Als ik gewoon een basic mountain had gezocht was deze game vrijwel zeker voor mij geweest op de Pia and kiran. Mooi weggegooid dus.
13-8 in games, 6-3 in matches

’s  avonds heb ik nog best wel lang getwijfeld of ik dag 2 zou spelen. Met 6-3 moet je 6-0 gaan op dag twee om geld te winnen en als ik voor spek en bonen of één propunt moet speel ga ik liever 2HG of chaosdraften op zondag. Laten we wel zijn, Ik heb gezien de hoeveelheid tijd die ik tegenwoordig nog in magic steek niet de illusie dat de kans dat ik in het geld of in de T8 eindig hoger is dan bij een van de andere 2.000 spelers op een GP (ik heb helaas niet het ruwe talent voor het spelletje wat sommige Nederlanders wel hebben), maar als het allemaal echt niet meer mogelijk is dan doe ik liever iets anders.  Uiteindelijk besluit ik om maar gewoon mee te doen en te droppen bij mijn eerste loss op dag 2.

Ronde 10, Duitser met infect

In game 1 gaat hij op de play de stone-cold nuts met een noble hierarch en een blighted agent. Ik ben beurt 3 dood terwijl ik een PtE had. Die games heb je.

SB: zelfde als eerdere infect match-up

In game 2 maak ik drie infect mannen stuk met een helix, een PtE en een blok en hij moet over op het damage plan. Dat damage plan gaat best goed en het wordt nog close, maar uiteindelijk is chorden voor mijn spellskite nadat ik één van zijn beide skites heb weggehaald met een nahiri (zijn damage plan bestond uit een spellskite met een rancor, gaat best goed).
In game 3 gaan we lang en inmiddels staan er meerdere Groningers mee te kijken. Ik heb hem op een bepaald moment op drie leven en hij durft in zijn beurt niet in mijn 7 of 8 open land voor de kill te gaan en speelt het dus langzaam uit. Mijn aanval wordt geblokt door twee van zijn drie inkmoth nexussen (nexi?) en uitendelijk doet hij precies genoeg poison.
Ik moet toegeven, uitgaande van de board-state kwam wat hij deed precies uit, maar hij gaf mij drie beurten de tijd om iets te pakken wat zijn plan volledig onderuit schoffelde en dat had denk ik niet gehoeven. Gelukkig voor hem pakte ik hier keurig drie land op rij. Aan de andere kant weet ik niet wat hij op welk moment op hand had. Ik heb zelf een paar toernooien infect gespeeld en ik weet heel goed hoe eng een tegenstander met drie kaarten op hand en veel land untapped is. Ik denk dat zijn manier van spelen in ieder geval verdedigbaar was met de informatie die hij beschikbaar had.

14-9 in games, 6-4 in matches, drop om 2HG te gaan spelen.

Ik ben eigenlijk best wel tevreden over de 75 kaarten. Ik had alleen op een aantal momenten wel graag ergens in mijn 75 een selfless spirit gehad om te kunnen reageren op een AotG, Supreme verdict of DoJ. Ik wil ook wel iets meer tegen dredge hebben dan ik nu had, misschien moet ik de Tron match-up gewoon opgeven en de dredge match-up verbeteren. Allemaal leuke dingen om over na te denken.

Rob in ieder geval super gefeliciteerd met de 32ste plek, Christiaan en Jelmer gefeliciteerd met de pro-punten! Verder iedereen bedankt voor het gezellige weekend en het tolereren van mijn aanwezigheid.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
AvdM
Legend
Legend

Aantal berichten : 1383
Leeftijd : 40
Registration date : 08-07-07

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 19:13

@lennartL schreef:
Het feit dat ik voor het eerst in tijden weer eens dag 1 van een GP gehaald heb vind ik een reden om jullie in vogelvlucht mee te laten genieten van het weekend.

Je bent veel te bescheiden Lennart.
Terug naar boven Go down
Andre Pannekoek
Pro Player

Aantal berichten : 653
Leeftijd : 38
Registration date : 27-07-15

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 19:30

Leuk Lennart!

De rest ook gefeliciteerd met de resultaten!
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2469
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 19:37

@AvdM schreef:
@lennartL schreef:

Je bent veel te bescheiden Lennart.

Als je de vorige drie GP's waar je heen zou door een operatie, een aanrijding met de trein waar je net in zit en een keer vergeten in te schrijven dag 1 niet haalt, dan is dag 1 halen wel weer eens een feestje waard Razz

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
JasperB
The Legend

Aantal berichten : 705
Leeftijd : 38
Registration date : 24-08-16

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 20:03

Leuke read lennart!

Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3035
Leeftijd : 30
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 22:09

I am a simple man; I read 'onmeunig', I like!

Goed, dat wilde ik melden... nu weer verder lezen.

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3035
Leeftijd : 30
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: GP report Lille   ma aug 29 2016, 22:29

Voor de rest was het ook een leuk verslag! Gefeliciteerd!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down

GP report Lille
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GPT Lille Standard DEFINITIEF op 18-2-2012 !!!
» Gp Lille 4 en 5 juli 2015 - Legacy
» [Tournament Report] Lennart's grote magictoernooien blog
» Zondag 3 mei: GPT Lille LEGACY
» GP Lille do 25 t/m ma 29 augustus 2016

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: