MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 september! **Gefeliciteerd**
Donald wint de PPTQ van 12 augustus! **Gefeliciteerd**
Niels wint het legacytoernooi van 19 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint de donderdraft van 16 augustus! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint het moderntoernooi van 9 augustus! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Ook maar even introduceren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
EdMcGaik
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 44
Registration date : 07-09-15

BerichtOnderwerp: Ook maar even introduceren   wo nov 04 2015, 21:45

Mijn naam is Edwin Gaikema.

In een vorig leven heb ik heel veel en heel serieus magic gespeeld, met als hoogtepunt een overwinning op een destijds sterk bezet First Sunday tournooi ergens in de Necro-zomer, dat zal ergens rond 1995 geweest zijn. Zo rond 1998/99 de hele zwik verkocht en op 1 sealed deck tournooi na nooit meer een kaart aangeraakt.

Tot ik een klein half jaar geleden het Duel app-je op de iPad ontdekte en mijn oudste dochter dit ook erg interessant vond. Toen was het tijd om haar te vertellen dat Magic eigenlijk een kaartspel was. Na een oude map met commons van zolder te hebben getrokken om aan haar te tonen was het virus weer getriggered.

Her en der een partij kaarten opgekocht via Marktplaats en weer in de winkel maar weer eens een aantal Booster boxes gekocht ben ik druk doende om de speelcollectie weer op peil te brengen. Inmiddels een keer meegedaan aan een Donderconstructed en een Game Day tournooitje met een eigen brouwsel.

Eigen brouwsels zijn altijd wel mijn ding. Ik ben niet het type om een deck van het internet te kopieren, maar vind het vooral erg leuk om zelf dingen in elkaar te flansen. Al was het maar om de tegenstander te kunnen verrassen met iets dat ze nog niet vaker zijn tegengekomen.

Ik denk dat de mensen die op de donderdagen spelen mij nog wel veelvuldig tegen zullen komen de komende jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Ook maar even introduceren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: IK BEN NIEUW :: Stel je voor!-
Ga naar: