MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Intimidate en Landwalk geschrapt, Protection niet langer een evergreen keyword

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Intimidate en Landwalk geschrapt, Protection niet langer een evergreen keyword   zo jun 07, 2015 8:29 pm

http://magic.wizards.com/en/articles/archive/making-magic/evergreen-eggs-ham-2015-06-08

Scry en Prowess zijn nu evergreen en het nieuwe keyword menace is ter vervanging van intimidate.
Terug naar boven Go down
pcvogel
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 151
Leeftijd : 31
Registration date : 01-10-13

BerichtOnderwerp: Re: Intimidate en Landwalk geschrapt, Protection niet langer een evergreen keyword   zo jun 07, 2015 9:15 pm

Ik ben niet zo goed in correcte bewoording (ability/mechanic/keyword etc), maar zijn evergreens bepaalde mechanics waar Wizards zoveel waarde aan hecht dat ze nog een hele tijd gebruikt en gedrukt gaan worden?

Mooi dat prowess zo snel na KTK block weer als mechanic wordt gebruikt! Ik had eigenlijk het idee dat dat nog wel even kon duren. Hopelijk komen er wat mooie aanvullingen voor modern Esper Mentor decks.
Terug naar boven Go down
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Intimidate en Landwalk geschrapt, Protection niet langer een evergreen keyword   zo jun 07, 2015 9:43 pm

pcvogel schreef:
Ik ben niet zo goed in correcte bewoording (ability/mechanic/keyword etc), maar zijn evergreens bepaalde mechanics waar Wizards zoveel waarde aan hecht dat ze nog een hele tijd gebruikt en gedrukt gaan worden?

Mooi dat prowess zo snel na KTK block weer als mechanic wordt gebruikt! Ik had eigenlijk het idee dat dat nog wel even kon duren. Hopelijk komen er wat mooie aanvullingen voor modern Esper Mentor decks.

Evergreen houdt in dat een keyword in elke set kan voorkomen. Flying, Vigilance etc komen in elke set voor. Vanaf nu komen Scry, Prowess en dus het nieuwere Menace ook in elke set voor. Daar staat tegenover dat Landwalk en Intimidate niet terugkomen. Landwalk vind ik ergens jammer, want het was een leuk keyword qua flavor. Intimidate heb ik nooit bijzonder gevonden. Protection komt vanaf nu dus af en toe nog voor, maar is niet langer standaard in elke set te vinden.
Terug naar boven Go down

Intimidate en Landwalk geschrapt, Protection niet langer een evergreen keyword
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote Raadsel topic
» Papillon betekent helemaal niet rups!
» Geenpeil - Wel of niet?
» Het grote niet-whine topic.
» waar of niet waar?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: