MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 september! **Gefeliciteerd**
Donald wint de PPTQ van 12 augustus! **Gefeliciteerd**
Niels wint het legacytoernooi van 19 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint de donderdraft van 16 augustus! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint het moderntoernooi van 9 augustus! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   ma dec 17 2007, 22:35

Contest

Verzin een multi colored kaart die bestaat uit minimaal 3 kleuren. Daarnaast moet je aangeven waarom jou kaart voor de kleuren staat die hij heeft.

Criteria:
Orginaliteit (30%) Power (30%) Wording (20%) Flavor (5%) Art (5%) Uitleg (10%)

Prijs:

Art: Zelf uitzoeken

Iedereen veel succes gewenst
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicgroningen.editboard.com
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2043
Leeftijd : 33

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 15:58

De uitleg volgt later.

[EDIT] De uitleg [/EDIT]

Ik vond de art geweldig, dus daar moest ik een kaartje omheen verzinnen Smile De naam betekend iets van gal (uit maag) spuger.

Het is gewoon een beest (gezien zijn staat van leven een zombie Razz) dat gal op andere beesten kan spugen en die daardoor zwakker maakt. En gezien dat er nu Planeswalkers zijn, moet daar ook op gegald kunnen worden natuurlijk.

De reden dat hij 4 kost, is omdat ik hem zo wilde maken, dat hij in het rijtje van Loxodon Hierarch e.d. zou passen. Een mooie fattie (4/4) voor vier mana, met mooie abilities. Op zich kun je de ability pas een beurt later gebruiken en nog hoeft die niet supergoed te zijn. Dus dat rechtvaardigd zijn 4/4 zijn voor 4 mana gezien de manacost ook wel vind ik.

Laatst aangepast door op wo jan 02 2008, 11:52; in totaal 2 keer bewerkt
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3092
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 18:23

whahaha die art...

***Pauper to the People***
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 19:06

Die art komt me wel bekend voor zeg...

naja, hier komt mijn kaart:

Uitleg:
(Ik ben uitgegaan van een B/W vampire kaart die ik had liggen)

Flying omdat het een vampire is.
Lifelink omdat het een vampire is.
Het leven zuigen van je zelf, omdat het een vampire is.
Het omzetten van levens in damage, omdat het een vampire is.

Kleuren:
Zwart -> Vampires (duidelijk)
Wit -> Lifelink/Flying (Vind ik meer een witte als zwarte ability)
Rood -> Het damage doen.

Meer is er niet over te vertellen.
Heb groen eruit gelaten, zodat kaarten als bv. Birds of Paradise hem niet snel kunnen neer leggen op tafel.
Zijn 3e ability is momenteel nog te sterk denk ik, daar moet ik wel even aan 'tweaken'

Laatst aangepast door op do dec 20 2007, 17:28; in totaal 1 keer bewerkt
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 19:42

Magno schreef:
Die art komt me wel bekend voor zeg...

Is hij eerder gebruikt?
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 19:47

mmmm, dat kan ik me niet herinneren... voor een echte magic kaart is ie ook nig gebruikt. Heb geen idee. Misschien heeft magno hem zelf eens gebruikt voor een kaart...

@magno, vind je kaart wel erg leuk. Vind de derde ability niet eens zo heel erg te sterk hoor. Je kan niet meer schade doen als dat je aan leven hebt.

Bips
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 355
Leeftijd : 36
Registration date : 03-05-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 21:56

@Arne schreef:
mmmm, dat kan ik me niet herinneren... voor een echte magic kaart is ie ook nig gebruikt. Heb geen idee.

Nee, hij is niet gebruikt, maar het bijna dezelfde art als (ook van Ron Spencer) Plaguebearer (Exodus, R)
http://ww2.wizards.com/gatherer/CardDetails.aspx?&id=5200
Misschien heeft hij een serie gemaakt...

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 18 2007, 22:42

@Arne schreef:
mmmm, dat kan ik me niet herinneren... voor een echte magic kaart is ie ook nig gebruikt. Heb geen idee. Misschien heeft magno hem zelf eens gebruikt voor een kaart...
Mmm, misschien ken ik het plaatje dan ergens anders van... naja, boeiuh Smile

@Arne schreef:
@magno, vind je kaart wel erg leuk. Vind de derde ability niet eens zo heel erg te sterk hoor. Je kan niet meer schade doen als dat je aan leven hebt.
Nagedacht en je hebt gelijk. Smile
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 19 2007, 01:22

@Arne schreef:

uhm... je kunt elke beurt schade doen gelijk aan je leven minus een, das best wel heel erg goed volgens mij (en met iets om hem te untappen kan het zelfs vaker)
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 19 2007, 07:35

Hatred kost 5 mana om te casten en die zegt in principe ook: betaal X levens, doe X schade. Die kaart werd ondanks de 5 mana ook gespeeld. Dus wellicht is je ability toch wat goed Razz
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 19 2007, 15:23

@Bart schreef:
Hatred kost 5 mana om te casten en die zegt in principe ook: betaal X levens, doe X schade. Die kaart werd ondanks de 5 mana ook gespeeld. Dus wellicht is je ability toch wat goed Razz

Ik heb niet gespeeld rond dat tijdperk, maar hatred zegt:
Citaat :
As an additional cost to play Hatred, pay any amount of life.

Target creature gets +X/+0 until end of turn, where X is the amount of life paid this way.

Dat is 3 keer slechter dan de vamp:
1: hij maakt niets dood, hij doet alleen extra schade.(geen targeted removal dus)
2: hij is conditional, en natuurlijk te counteren
3: hatred heeft geen lifelink!
Bart
Lelijk Konijn

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 19 2007, 15:34

Waarmee ik dus inderdaad aan probeerde te geven hoe (te) goed de vampier is. Als Hatred destijds al gespeeld werd... Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 15:32

Mijn entry:

Waarom hoort de monnik bij deze kleuren.
Monks bij magic zijn grotendeels groene of witte creatures geweest. Deze monnik heeft een control-ability wat hem ook wel blauw-neigingen geeft.
De abilities duiden ook op de 3 kleuren.
In volgorde: Wit, groen, blauw

Laatst aangepast door op ma dec 24 2007, 15:03; in totaal 1 keer bewerkt
Onno
Topper
Topper

Aantal berichten : 663
Leeftijd : 24
Registration date : 23-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 16:28

Mijn entry: {nieuwe entry, deze deleted}

Laatst aangepast door op di dec 25 2007, 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Bips
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 355
Registration date : 03-05-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 17:00

Mijn entry:

Wit voor anti-artifact/enchantment en vigilance.
Blauw voor counter en shroud.
Rood voor damage en haste.

Achtergrond: Het is een oude wizard, die heel zijn leven in de bieb heeft zitten blokken op oude spreuken.
Drie van die spreuken heeft hij gekozen, waarmee hij bijna alles aankan.
Daarnaast heeft hij zich drie krachten eigen gemaakt, om zijn spreuken optimaal te kunnen gebruiken.

Artwork: De wizard staat met een boek in zijn handen en een beschermende bol om zich heen.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 17:31

Ben toch maar van het "Pay X life, "..." deals X damage" afgestapt. In mijn ogen is het toch wat té goed.

Nu heb ik dit:

Bloodthirst dus. Als de 'rode' ability. Daarbij vind ik dat wel mooi passen bij een vampier. Hij zuigt levens van je tegenstander.
Te goed? Nee, want je moet wel 4 mana hebben, en 2 rode, 1 zwart en 1 witte zorgen ervoor dat de tegenstander tegen die tijd vast wel iets heeft om hem te counteren of tegen te houden (Oblivion Ring bv.)
Barachem
Legend
Legend

Aantal berichten : 1266
Leeftijd : 41
Registration date : 18-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 17:33

Het is een kaart die de haat tussen de magic kleuren moet voorstellen, maar waar jij dus voordeel uit probeert te halen.

Ik heb hem 5 kleuren omdat hij voor alle 5 kleuren bedoeld is, maar wel met triple hybrid kleuren mana-symbolen om het mogelijk te maken om hem met maar 2 kleuren te kunnen spelen.
De enchantment is als ie in het spel komt dus altijd 5 kleuren en daarna mag je drie kleuren kiezen die hij dan wordt als je ze kiest.
De niet gekozen kleuren hebben dan een verbond gesloten om van de gekozen kleuren af te komen en doen dat door permanents te removen die minstens een van de gekozen kleuren heeft als er permanents gespeeld worden die geen van de kleuren heeft.
Alleen artifacts en landjes worden niet zomaar gemold, zoals het hoort.
Het is dus een aanpasbare universele kleur-hate kaart.

Ik vind hem wel leuk bedacht. lol!

Edit: Kaart aangepast aan de opdracht, nu met 3 kleuren i.p.v. 2.
Kwa power wat sterker en hopelijk beter. geek
MaartenK
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 157
Leeftijd : 34
Registration date : 29-09-07

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 18:10

Magno schreef:
Ben toch maar van het "Pay X life, "..." deals X damage" afgestapt. In mijn ogen is het toch wat té goed.

Nu heb ik dit:

Bloodthirst dus. Als de 'rode' ability. Daarbij vind ik dat wel mooi passen bij een vampier. Hij zuigt levens van je tegenstander.
Te goed? Nee, want je moet wel 4 mana hebben, en 2 rode, 1 zwart en 1 witte zorgen ervoor dat de tegenstander tegen die tijd vast wel iets heeft om hem te counteren of tegen te houden (Oblivion Ring bv.)

Deze vampier komt mij bekend voor. Volgens mij van het hoesje van het pc spel Vampire the Masquerade, wat overigens donkey balls zoog.
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 19:35

@Barachem schreef:

Het is een kaart die de haat tussen de magic kleuren moet voorstellen, maar waar jij dus voordeel uit probeert te halen.

Ik heb hem 5 kleuren omdat hij voor alle 5 kleuren bedoeld is, maar wel met triple hybrid kleuren mana-symbolen om het mogelijk te maken om hem met maar 2 kleuren te kunnen spelen.
De enchantment is als ie in het spel komt dus altijd 5 kleuren en daarna mag je drie kleuren kiezen die hij dan wordt als je ze kiest.
De niet gekozen kleuren hebben dan een verbond gesloten om van de gekozen kleuren af te komen en doen dat door permanents te removen die minstens een van de gekozen kleuren heeft als er permanents gespeeld worden die geen van de kleuren heeft.
Alleen artifacts en landjes worden niet zomaar gemold, zoals het hoort.
Het is dus een aanpasbare universele kleur-hate kaart.

Ik vind hem wel leuk bedacht. lol!

Kwa power wat sterker en hopelijk beter. geek

Dan speel je een stifle op de CIP ability en speel je verder alleen nog maar land en artifact... lekkere kaart dan...

Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 19:40

Whoops, ben vergeten alles om te draaien wat ik moest omdraaien.
Wordt morgen nog veranderd. 8)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 21:43

@MaartenK schreef:
Deze vampier komt mij bekend voor. Volgens mij van het hoesje van het pc spel Vampire the Masquerade, wat overigens donkey balls zoog.
Heb hem gewoon gegoogled. Maar weet niet meer op welke manier :'). Maar was geen spel, kwam van een vampierensite. Vond hem wel passend Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 20 2007, 22:49

Heb heel eventjes weer eens wat tijd over dus doe ook nog eens een poging. Erg leuke contest, ik hou wel van multicolored kaartjes. Mijn inzending:

Nawheera Gladekeeper is duidelijk een faerie, een tribe waarvoor deze kleurencombinatie al eens gebruikt is. Zie hier
Ik vind die Diamond Faerie echter niet zo geslaagd dus heb zelf maar mn best gedaan Very Happy.
De verklaring van de kleurencombinatie en de abilities is veel duidelijker aan de hand van de grotere originele art, vandaar een Magic Arcana:

The Keepers' Magic

Keepers zijn doorgaans oude, wijze wezens en kunnen van zowat elke tribe zijn. Ze worden uitverkoren door de geest van een bepaalde plek die aan hun Keeper een uitzonderlijk lang leven schenkt. Vaak ontvangen de Keepers ook een bijzondere gave, meestal krachtige magische talenten, om de plaats te beschermen tegen onheil.
Nawheera is een Faerie van nobele afkomst en werd al ongewoon vroeg door de geest van de Moonglade uitverkoren, ze was toen pas 17 jaar oud. Nawheera had toen al veel aanleg voor blauwe en witte magie. De geest van de Moonglade versterkte deze magie echter aanzienlijk door ze te binden met de groene magie van de Moonglade.

Heb_er_een_url_van_gemaakt_omdat_ik_anders_nogal_veel_plaats_inneem

De wezens van de Moonglade schenken Nawheera een fysieke kracht die niemand op basis van haar uiterlijk zou kunnen vermoeden. Als je goed kijkt in de art zie je allerlei dryads uit de bomen van de Moonglade tevoorschijn komen, als uitbeelding van de groene ability.
Daarnaast kan ze deze fysieke kracht kanaliseren naar haar aangeboren magische vermogens. Hiermee verleent ze de waakzaamheid van haar familie en de kunst van het vliegen van haar volk aan de bewoners van de glade. In de art zie je de blauwe en witte energie van Nawheera vloeien in de vorm van kleine lichtgevende faeries. De belichamingen van de blauwe en witte abilities.

Hope you all like it Wink Ik vond het alleszins alweer erg leuk om te doen!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 21 2007, 10:40

Mijn inzending:

Uitleg: Waarom deze kaart 5 verschillende kleuren mana kost lijkt me duidelijk. Het effect geldt voor alle landen.
Het idee erachter is dat het universum instabiel is geworden. De werelden in het universum worden dus ook instabiel en worden uiteindelijk ook vernietigd. Hoe "mana-rijker" een wereld is, hoe langer de instabiliteit kan worden gecompenseerd, maar het is slechts uitstel van executie.
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 21 2007, 11:28

Leuke enchantment.

Maar ik heb mijn kaart aangepast en meer op multiplayer betrokken.
Ik vind dat het effect in volle glorie misbruikt mag worden door iedere speler en dus voordeel kan brengen bij iets als X Headed Giant, Emperor en allianties bij Chaos multiplayer.
Het is dus nu een soort van strijd uitlokkende kaart, waarbij jij als speler bepaalt welke kleuren voordeel en welke nadeel hebben.
Uiteraard is het mogelijk om de enchantment zelf te targeten met de triggered ability omdat ie ja zelf zijn eigen kleuren met zichzelf deelt. What a Face
Dus nu zijn de schoonheidsfoutjes eruit en het stiflen van de ability helpt nu alleen degenen die in de gekozen kleuren zpelen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 21 2007, 11:38

Citaat :

Barachem, volgens mij maakt het niet uit dat je een kaart met 2 kleuren mana kunt casten, zolang hij maar uit minimaal 3 kleuren mana bestaat.
Bovendien kun je hem nu nog steeds casten met 2 kleuren mana: bijvoorbeeld 3 blauw en 2 wit.
Maar nogmaals: volgens mij is dat geen probleem!

Wel leuke kaart, inderdaad vooral in multiplayer.
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 21 2007, 15:23

wolfram-heart schreef:
Citaat :

Barachem, volgens mij maakt het niet uit dat je een kaart met 2 kleuren mana kunt casten, zolang hij maar uit minimaal 3 kleuren mana bestaat.
Bovendien kun je hem nu nog steeds casten met 2 kleuren mana: bijvoorbeeld 3 blauw en 2 wit.
Maar nogmaals: volgens mij is dat geen probleem!

Wel leuke kaart, inderdaad vooral in multiplayer.

Lol, ik heb hem anders geword om ervoor te zorgen dat ie met minstens 3 kleuren in het spel komt.
Casten kan nog steeds met elke combinatie van minstens 2 kleuren, dat klopt.
Bij 2 kleuren is het ook zo dat het logisch is dat je dan die 3 kleuren kiest welke je niet speelt. lol!Broken
Al met al een aparte maar leuke kaart.
Lau
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 143
Leeftijd : 30
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 21 2007, 19:46

Kleurkeuze lijkt me duidelijk, de drie meest "creature-happy" kleuren en een ability die eigenlijk even goed bij elk van de drie kleuren past.
De ability dat er niet aangevallen mag worden heb ik er ingedaan zodat je niet een instant kill ermee hebt

Laatst aangepast door op do jan 03 2008, 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   zo dec 23 2007, 18:33

Dit is mijn kaart.

Het zwarte uit zich in het feit dat het een demon is en je leven moet betalen om haar te kunnen untappen (een negatief effect voor jou om jezelf een positief effect ervoor terug te geven, puur zwart). Het blauwe lijkt me goed aanwezig. Draw a card, een duidelijk blauwe ability. Groen geeft trample (zeer groen) en een p/t boost wat ook erg groen is.

Voor de flavor zien we een slapend figuur met wat stekels uit haar rug... ik heb dat geïnterpreteerd als een demon die in haar dromen aan het groeien is. Vandaar dat ze ook alleen maar kjan groeien als ze getapt (slapende) is. wanneer ze dan wakker wordt is ze een beukende powerhouse die niks levend laat. eat that puny mortals bwoehahaha... sorry.

Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   zo dec 23 2007, 18:40

@Lau schreef:

Kleurkeuze lijkt me duidelijk, de drie meest "creature-happy" kleuren en een ability die eigenlijk even goed bij elk van de drie kleuren past.
De ability dat er niet aangevallen mag worden heb ik er ingedaan zodat je niet een instant kill ermee hebt

Er zitten overigens wel wat spelfouten in je kaart... no attack may be assigned bijv. en ook in je flavortekst. voor de rest een leuke kaart Smile

Onno
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 25 2007, 12:01

Mijn nieuwe entry:

Uitleg is simpel: hij is het ultieme creature met alle kleuren, omdat er niet een kleur sterker is dan een andere. Misschien een beetje overpowered, maarja Wink
EDIT: Zie reacties hierop.

Laatst aangepast door op do dec 27 2007, 13:08; in totaal 1 keer bewerkt
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di dec 25 2007, 15:45

ik vind de art wel bruut!!!

Onno
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 26 2007, 15:57

@Arne schreef:
ik vind de art wel bruut!!!
Ja he, was de eerste goede die ik tegen kwam:P
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 26 2007, 19:01

Ik zou zijn creature type toch nog wat veranderen. Volgens mij bestaat immortal nog niet en kan je beter iets als Elemental Dragon Avatar ofzo gebruiken.
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5875
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   wo dec 26 2007, 22:03

lordonno schreef:
Mijn nieuwe entry:
Uitleg is simpel: hij is het ultieme creature met alle kleuren, omdat er niet een kleur sterker is dan een andere. Misschien een beetje overpowered, maarja Wink
Beurt 2 Pentad Prism, beurt 3 deze kaart! Weeeeeee!

Ik zou hem wel reworden: Whenever a spell or ability you don't control would change ~'s power and/or toughness, counter that spell or ability and ~ gets +4/+4 until end of turn.

Zoiets anyway... Het wordt anders heel verwarrend met bijv Unstable Mutation (brrrrr).

Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 27 2007, 13:08

@Hennink schreef:
lordonno schreef:
Mijn nieuwe entry:
Beurt 2 Pentad Prism, beurt 3 deze kaart! Weeeeeee!

Ik zou hem wel reworden: Whenever a spell or ability you don't control would change ~'s power and/or toughness, counter that spell or ability and ~ gets +4/+4 until end of turn.

Zoiets anyway... Het wordt anders heel verwarrend met bijv Unstable Mutation (brrrrr).
Ja, nu veranderd.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 27 2007, 17:10

Godzijdank... hij is counterbaar Razz
Onno
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   do dec 27 2007, 17:31

Magno schreef:
Ja, of zorgen dat hij niet geplayd kan worden, maar anders ben je tot ondergang gedoemt:)
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 28 2007, 00:23

een innocent blood/cruel,diabolic en chainers edict/(small)pox wil ook nog wel eens helpen...

Pureekonijn
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 93
Registration date : 03-12-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 28 2007, 00:26

lordonno schreef:
Magno schreef:
Ja, of zorgen dat hij niet geplayd kan worden, maar anders ben je tot ondergang gedoemt:)

pacifism
Arrest
Hobble
Bound in Silence
Faith's Fetters
Light of Day
Pillory of the Sleepless
Utopia Vow

enzo Razz
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   vr dec 28 2007, 00:40

@Pureekonijn schreef:
lordonno schreef:
Magno schreef:

pacifism
Arrest
Hobble
Bound in Silence
Faith's Fetters
Light of Day
Pillory of the Sleepless
Utopia Vow

enzo Razz

Nee hoor... Very Happy je moet de nieuwe versie onderaan pagina twee even bekijken... die kan niet echt goed getarget worden Wink

Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   za dec 29 2007, 01:03

@Arne schreef:
@Pureekonijn schreef:
lordonno schreef:
Magno schreef:

pacifism
Arrest
Hobble
Bound in Silence
Faith's Fetters
Light of Day
Pillory of the Sleepless
Utopia Vow

enzo Razz

Nee hoor... Very Happy je moet de nieuwe versie onderaan pagina twee even bekijken... die kan niet echt goed getarget worden Wink
Heel subtiel de power/toughness altering requirement weggehaald...

Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   za dec 29 2007, 12:51

Dan doen we gewoon control magic + stifle voor de triggered ability Smile
Voor de fancy combo doen we dat Control Magic. Stifle op de stack - target de ability. Speel shock op oppo. Speel Need for Speed. Speel Scattershot, alles target de draak. Draak countered 5 scattershots en krijgt +15/+15. Stifle resolved, Control Magic resolved, sac een land, draak heeft haste, gg sir Smile
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   za dec 29 2007, 14:10

als je dat kan dan en ik zou dat beest hebben liggen, dan zou ik graag van je verliezen

Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   za dec 29 2007, 21:41

@Arne schreef:
als je dat kan dan en ik zou dat beest hebben liggen, dan zou ik graag van je verliezen
En stijlpunten geven, net zoiets als airmiles, maar dan nog nuttelozer.

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   zo dec 30 2007, 10:39

@Hennink schreef:
@Arne schreef:
En stijlpunten geven, net zoiets als airmiles, maar dan nog nuttelozer.
Hey ik heb de afgelopen jaren 17 stijlpunten verdient.. deze bewaar ik zodat ik ze een keertje kan inzetten als het echt nodig is..

Nutteloos... hoe komt ie erbij

greetzz
https://magicgroningen.editboard.com
Pureekonijn
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   ma dec 31 2007, 21:12

Ik pas misschien nog wat dingen aan, zowel de naam als de art kunnen beter, maar moet nog even zoeken. As it is:

Waarom WUB? Logisch, tis een cantrip Vindicate. Overpowered? neuh, ik vind de extra U wel opwegen tegen het feit dat hij zichzelf vervangt.
Barachem
Legend
Legend

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di jan 01 2008, 12:57

De naam Pure Justice vind ik niet bij zwart passen.
Dan had ik eerder groen of rood als derde kleur gekozen.
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di jan 01 2008, 14:41

ik ben het met Jan eens... ik denk dat zowel pure en justice wit uitstraalt... als je er bijv. Sinful justice of diabolic justice van had gemaakt had je sowieso de wit en zwart gehad en had je de blauw omvangen in de cantrip

Pureekonijn
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di jan 01 2008, 15:09

Ik zit idd nog met die naam te kloten... ik wil em namelijk een synoniem van Vindicate maken, maar dat is een beetje een strak begrip...
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   di jan 01 2008, 19:51

ik vind de art wel erg tof... datgene wat gemold wordt, wordt ook echt gemold! maar misschien komt de art wat te rood over ofzo? of zit je daat niet mee?

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008   

Contest 17-12-2007 t/m 03-01-2008
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: