MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 september! **Gefeliciteerd**
Donald wint de PPTQ van 12 augustus! **Gefeliciteerd**
Niels wint het legacytoernooi van 19 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint de donderdraft van 16 augustus! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint het moderntoernooi van 9 augustus! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest: 2 dec. t/m 16 dec.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   zo dec 23 2007, 12:09

Hehe, mijn kaart was gewoon niet afgeraakt dus wist al dat het noppes ging zijn. Toch een vraag Arne: Waar haal je dat van die wording?
Als je bvb Uphill Battle bekijkt staat er 'Creatures your opponents play come into play tapped.' Ik zie dus niet waarom het voor je eigen creatures zo anders verwoord zou moeten worden.

De combinatie sloom en first strike slaat op hetvolgende: Het armor is zo zwaar dat je er traag van in actie komt. maar omdat het wapen zo lang is kan je dat compenseren met first strike als je eenmaal aan het armor gewend bent geraakt.

Have fun Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3092
Leeftijd : 31
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   zo dec 23 2007, 13:37

Rith Primeval schreef:
Hehe, mijn kaart was gewoon niet afgeraakt dus wist al dat het noppes ging zijn. Toch een vraag Arne: Waar haal je dat van die wording?
Als je bvb Uphill Battle bekijkt staat er 'Creatures your opponents play come into play tapped.' Ik zie dus niet waarom het voor je eigen creatures zo anders verwoord zou moeten worden.

De combinatie sloom en first strike slaat op hetvolgende: Het armor is zo zwaar dat je er traag van in actie komt. maar omdat het wapen zo lang is kan je dat compenseren met first strike als je eenmaal aan het armor gewend bent geraakt.

Have fun Wink

Hee, ja, die uphill battle zegt dat inderdaad. Ik had gekeken bij kismet. Die zegt 'Artifacts, creatures and lands your opponents control, come into play tapped'. Dus vandaar.
Ik snap je bedoeling ook wel met dat first strike alleen voelt het voor mij niet echt goed aan. Zoals je zelf al zei, hij was niet echt af Razz ... en zo voelde dat ook aan. toch bedankt voor de feedback en succes bij de volgende contest

***Pauper to the People***
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   zo dec 23 2007, 13:41

@ rith,

ik heb nog even bij frozen aether gekeken en die geeft inderdaad jouw wording aan. sorry voor het ongemak. Echter als de wording had geklopt en je een acht had gekregen had je alsnog een 7,5 als eindcijfer gehad, wat niet genoeg was geweest voor de overwinning.

Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5875
Leeftijd : 37
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   zo dec 23 2007, 18:59

Reaver schreef:
Hennink, gefeliciteerd.. je hebt nu zo vaak gewonnen laat je ook wat over voor de rest?? Very Happy

greetzz
Wat? Dat was pas de derde of vierde keer Razz En: Weeeeeeeee! Thanx Arne, zie pm Wink

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   wo dec 26 2007, 18:59

Was ook niet bedoeld als kritiek ofzo hoor Arne. Gewoon in de zin van 'als je een voorbeeld van een kaart kon geven waaruit blijkt dat mijn wording inderdaad fout was, wist ik het vvor de volgende keer'. Om uit mijn fouten te leren dus eigenlijk Wink
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   wo dec 26 2007, 22:24

had het ook niet als kritiek opgevat... wilde wel even checken wie er goedf zat en dat was jijzelf Very Happy ...

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest: 2 dec. t/m 16 dec.   

Contest: 2 dec. t/m 16 dec.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: