MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo nov 02 2014, 14:52

Datum:Zondag 22 februari 2015
Gedempte Zuiderdiep 61
Groningen
Kosten:€ 0.00 (Invite only)
Formaat:3 stuks. 2 x limited en 1 x constructed
Rules Enforcement Level:Regular
Zaal open:11.00 uur
Aanvang:11.30 uur
Prijzen:NNB
GMC Multiplier:X 1
Volledige agenda 2015 :http://magicgroningen.editboard.com/t487-toernooiagenda-2014-2015
LET OP!:De Atlantis is een horeca gelegenheid. Het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen en binnen te nuttigen.
Op dit moment zijn geplaatst:

1. Sylke Gosen, winnaar GMTQ 09-03-2014
2. Eelco Clobus, winnaar Gameday 19-10-2014
3. Allard van der Made
4. Desmond Scholtens
5. Jasper Boelens
6. Gijs de Goeijen
7. Rob de Jonge
8. Chris **

Tijdens dit toernooi zullen we drie verschillende formaten gaan spelen:
2 x limited
1 x constructed

Op dit moment is er 1 limited formaat bekend: Rotisserie Draft met Revised (3rd edition)
Regels:

A Rotisserie Draft requires one or two complete Magic: The Gathering sets (one copy of each card), and a number of players such that the number of cards divided by the number of players is somewhere around 40 or 50. Each card is placed face up on a table in collector number order (or, for older sets without collector numbers, alphabetically by color). The players then roll dice to determine who will get to pick first, second, third, and so forth. The first drafter selects a card and places it face down in front of his or her seat. Picks continue until the last player has picked a card. The draft order then reverses: the last player selects a second card, then the second-to-last player, and so on. When it gets back to the first player, that player takes two cards, and so on. For example, if there were four players (A, B, C, and D) in the draft, the pick order would be A, B, C, D, then D, C, B, A, then A, B, C, D. Drafting continues until all the cards are selected, then the players add as many basic lands (Plains, Islands, Swamps, Mountains, and Forests) as they like, build decks of at least 40 cards, and play.

Aanpassing van de regels: We gaan met een dobbelsteen bepalen wie waar komt op de pick order. Wie het hoogst gooit mag zelf bepalen of hij als eerste, derde of achtste aan de beurt is.
Toevoeging aan de regels: de set is en blijft eigendom van mij.. dus ook de 10 duals moeten na afloop weer terug  Very Happy
Bekijk hier de volledige set: Revised

- Update 09-12-2014
Het constructed formaat dat we gaan spelen is 'Perfect Pool'.
Een hybride formaat van constructed en limited. Het formaat gaat als volgt:
- Je kiest drie series (het is toegestaan om dezelfde serie meerdere keren te kiezen) en elke serie mag. Van Alpha tot Fate Reforged. De volgende series zijn gebanned voor 'Perfect Pool': Master Edition I, Master Edition II, Master Edition III, Master Edition IV, Vintage Master, Modern Masters en Conspiracy.
- Per serie kies je een (mythic)rare, drie verschillende uncommons en 10 verschillende commons. Als het ware stel je de ideale boosters samen! Als je drie keer dezelfde serie kiest dan kun je drie keer dezelfde (Mythic)rare hebben, 3 x 3 dezelfde uncommons en 3 x 10 dezelfde commons.
- Bouw een deck van minimaal 40 kaarten (incl basic land) met de gekozen kaarten. Dit doe je voorafgaand aan het toernooi al!
- Kaarten die je niet gebruikt zitten in je sideboard.
- Je mag andere versies van kaarten spelen die in de gekozen set zitten. Bijvoorbeeld een counterspell uit Mercadian Masques als je Ice Age als set kiest
- Lever een decklijst aan gesorteerd op booster (dus 3 kolommen voor je main deck en 3 kolommen voor je sideboard). Geef aan per kolom wat de serie is, wat de rare, wat de uncommons en wat de commons zijn. Excl basic land noteer je dus 42 kaarten.

- Update 05-01-2015
Het tweede limited formaat wat we gaan spelen is Silent Auction Khans of Tarkir Block. Voor de regels zie: http://www.angelfire.com/games4/magicvariants/Auction_Draft_Silent.htm

Laatst aangepast door Jasper op ma feb 23 2015, 07:42; in totaal 15 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Ontmoet uw helden   zo nov 02 2014, 14:52

Hier komen de profielen van de 8 deelnemers te staan:

Naam: Desmond Scholtens
Leeftijd: 25

Hoe lang speel je al magic: Sinds Onslaught block. Ik ben er tussen Kamigawa en Worldwake een tijd er tussenuit geweest. Ben met Worldwake ook toernooien gaan spelen.
Favoriete formaat: Cube! Laatste tijd draften we storm online. Meer dan 21kaarten in een beurt pakken? I'll take it.
Beste resultaat op een toernooi: Het toernooi winnen.. Mijn mooiste resultaat blijft mijn eerste NKQ voor het nog echte NK: 5-0-2, en de draws waren niet intentional.
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Dit had eigenlijk Onslaught vs Khans fetch moeten zijn! Onslaught voor mij trouwens (ook qua art vs Khans), Esper-kleuren zitten erin.
Favoriete deck en waarom: Junk aristocrats, zoveel synergie en zo veel manier om voordeel te halen.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Silent Auction.

Naam: Sylke Gosen
Leeftijd: 19

Hoe lang speel je al magic:
Ik speel nu ongeveer 2 jaar Magic.
Favoriete formaat: Zolang het geen commander is vind ik bijna elk formaat wel leuk, maar ik hou me wel het meest met modern en booster draft bezig en daar presteer ik over het algemeen ook het beste in.
Beste resultaat op een toernooi: Waarschijnlijk GP Antwerpen 2013 toen ik 8-1 ging op dag 1 en 76e plaats haalde uiteindelijk.
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Aangezien ik (nog) geen legacy speel zijn Zendikar fetches voor mij toch wel een stuk vertrouwder.
Favoriete deck en waarom: Als ik het hou bij de decks die ik zelf gespeeld heb is mijn favoriete deck UWR Kiki Control. Het is naar mijn mening best wel een goed deck en speelt ook erg fijn.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Van deze formaten is Silent Auction de enige die ik ooit gespeeld heb, maar Rotisserie draft klinkt ook wel erg leuk (vooral met revised boosters) dus dan ga ik toch maar voor Rotisserie draft.

Naam: Gijs de Goeijen
Leeftijd: 28

Hoe lang speel je al magic: Sinds Planeshift aan de keukentafel, later ook toernooien. Tussen Planar Chaos en Alara Reborn alleen maar keukentafel weer, na Alara Reborn weer toernooien opgepakt met dit keer ook PTQs en GPs.
Favoriete formaat: Qua constructed: Legacy, diepe cardpool met veel opties, modern is wel een close second. Qua limited: any cube, cube is awesome!
Beste resultaat op een toernooi: 2 T64 finishes op GPs, 34e GP Lissabon (RTR limited) en 63e GP Gent (Legacy)
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Onslaught, mooiere art. Onslaught > Zendikar >>>> KTK Smile
Favoriete deck en waarom: All-time: Legacy Stoneblade, veel variaties van gespeeld maar met name Esperblade lang en met goed resultaat gespeeld, oa een T64 finish in Gent. Op het moment: Modern Splinter Twin, het feit dat je in verschillende matchups of zelfs gedurende games moeiteloos kunt switchen van 'role' is geweldig, de instant speed nature van het deck past ook perfect bij mijn speelstijl.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Rotisserie lijkt me erg leuk, een limited formaat waar je je toch op voor kunt bereiden lijkt me wel wat hebben.

Naam: Chris:
Leeftijd: 99

Hoe lang speel je al magic: Tijdens Urza Block en Exodus wat gespeeld aan de kantinetafel, maar nooit echt. Bij New Phyrexia begonnen met Magic en al snel ook wat meer competitief.
Favoriete formaat:Legacy RUG Delver was ontzettend leuk, maar heb hier nooit genoeg tijd in gestoken. Modern is ook erg mooi. Toch blijft mijn favoriet Chaos Draft. Uit allerhande kakboosters een mooi deck bouwen op basis van fictieve archetypes is echt ontzettend leuk en een kunst op zich.
Beste resultaat op een toernooi: Afgelopen zomer 42e geworden op GP Manchester, oa dankzij een win op Kai Budde. Fijne momentjes Smile
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Zendikar: Teveel herinneringen aan Misty Rainforest en Scalding Tarn in Legacy.
Favoriete deck en waarom: Ik denk toch de Spellstutter Sprite versie van UR Delver in Modern, met een kleine zwarte splash. Bijna dag twee mee gehaald op GP Antwerpen. Was echt een petdeck dat onder de radar was. Helaas was het snel daarna niet goed genoeg meer door teveel spotremoval en is het nu verworden tot UR Delver on a Boat wat iedereen speelt.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Ik ga hier voor Perfect Pool. Heb al veel nagedacht over mogelijke decks, synergiën en onmogelijke combo’s. Volgens mij is dit een ontzettend leuk formaat waar echt meer mee gedaan zou moeten worden met een totaal eigen meta. Er zijn zo veel mogelijkheden!

Naam: Jasper Boelens
Leeftijd: 36

Hoe lang speel je al magic: Sinds 4th Edition. Dat is bijna 20 jaar geleden.
Favoriete formaat: Chaos Draft. Een formaat dat je niet zoveel kunt spelen, gelukkig hebben we in Groningen de Big Box die er wel wat op lijkt. Het gevoel dat je krijgt als je een booster Mirage opent of Revised is ongeëvenaard. Ik raad het iedereen aan!
Beste resultaat op een toernooi: Het winnen van de WMCQ vorig jaar. Ondanks dat ik op de Pro Tour ben geweest en al  12 keer dag twee heb gehaald op een GP, blijft dit me het meeste bij. Het spelen van het WK was uitzonderlijk. Het teamgedeelte was ontzettend leuk, vooral omdat we een goed team hadden met alleen maar leuke en goede spelers  Cool
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Heel duidelijk de Onslaught fetches. Artwork is zoveel beter dan de Zendikar en vooral foil zijn ze een lust voor het oog.
Favoriete deck en waarom: Human Aristocrats. Het deck waar ik de WMCQ mee heb gewonnen en later dag 2 heb gehaald op GP Warschau. Het lijkt veel op het deck wat Desmond aanhaalt, maar ik vind deze versie leuker om te spelen. De synergie is prachtig, helaas niet mogelijk in het huidige standard (Thoughtseize heeft een hekel aan synergie). Heb het deck proberen te spelen in Modern, maar helaas niet goed genoeg.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Rotisserie Draft. Revised is zo verschrikkelijk slecht als serie, vooral voor limited. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen op een Shivan Dragon of een Vesuvan Doppelganger.

Naam: Rob de Jonge
Leeftijd: 30

Hoe lang speel je al magic: Sinds Mirage ongeveer, na Urza's Destiny gestopt en met Lorwyn weer begonnen
Favoriete formaat: Legacy! Prachtig wat er allemaal mogelijk is.
Beste resultaat op een toernooi: Wat me het meest is bijgebleven is denk ik de 2e plek op een standard PTQ met een geleend ongetest tier 1.5 deck zonder kennis van de meta. Mn huidige streak top 4's in legacy in Groningen is ook wel aardig.
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Onslaugt, vroeger was alles beter.
Favoriete deck en waarom: Het meeste plezier heb ik het afgelopen jaar gehad met Jund Depths in Legacy, al vermaak ik me ook kostelijk met random combodecks in modern (OmNarscience e.d.)
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Perfect pool lijkt me interessant, ben benieuwd waar iedereen mee aan komt zetten.

Naam: Eelco Clobus
Leeftijd: 36

Hoe lang speel je al magic: Ik ben 15 jaar geleden begonnen en heb wat draftjes gespeeld in Picadilly. Zelfs een keer een PTQ voor Chicago (ik hoorde dat pas toen ik er was :-) ). Daarna heb ik een hele tijd niet meer gespeeld, maar kwam ik een keer filmpjes op YouTube tegen van Magic en ben weer begonnen te spelen. Dat is nu ongeveer anderhalf jaar geleden.
Favoriete formaat: Modern. Eternal constructed format met een vriendelijker prijskaartje dan dat aan Legacy hangt om in het formaat te stappen, zeker nu ze de fetches reprinten en sommige staples in Modern Masters.
Er zit veel diversiteit in het formaat en een heleboel decks zijn viable. De meta is relatief stabiel (behalve nu dan met ascendacy en treasure cruise) waardoor je je echt op een deck kunt toeleggen en de match-ups leren, zonder dat het elke week of maand veranderd, of dat er maar een 2 of 3 decks echt Top-Tier zijn zoals vorig standard seizoen.
Beste resultaat op een toernooi: Winnaar Gameday Khans of Tarkir, de manier waarop ik mijn ticket voor de GMT heb gewonnen.
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Zendikar, vanwege de volgende vraag
Favoriete deck en waarom: U/R Delver, maar dan de versie voor Treasure Cruise. Dat is meer een aggro-control versie ipv aggro-burn. Je kunt een heleboel kanten op met het deck. De mogelijkheid om je threat te beschermen, board van de tegenstander leeg te houden en het disrupten van het gameplan van de tegenstander.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Silent Auction, de mind-games om te bepalen hoeveel iemand anders misschien gaat bieden om die ene kaart binnen te halen.

Naam: Allard van der Made
Leeftijd: 38

Hoe lang speel je al magic: Sinds The Dark, dus al twintig jaar.
Favoriete formaat: Het is moeilijk kiezen tussen Legacy (zeer uitdagend vanwege haar complexiteit) en Peasant (nog veel ruimte voor innovatie).
Beste resultaat op een toernooi: Tweede plaats Open Fries Kampioenschap.
Zendikar fetch of Onslaught fetch: Maakt me geen klap uit.
Favoriete deck en waarom: Lastige vraag... Over het algemeen ben ik wel gecharmeerd van mana ramp decks met Primeval Titan of Wurmcoil Engine.
Pick one - Silent Auction, Perfect Pool of Rotisserie draft: Perfect Pool.

Laatst aangepast door Jasper op vr jan 09 2015, 11:30; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di nov 18 2014, 07:18

Datum is bekend.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di dec 09 2014, 20:57

Constructed formaat is bekend: Perfect Pool. Zie omschrijving in de eerste post. Start brewing!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za dec 13 2014, 09:33

Modern Masters, Vintage Masters, Master Edition I tm IV zijn allen toegestaan om als boosters te gebruiken voor het Perfect Pool formaat
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3532
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za dec 13 2014, 09:41

Zijn proxies toegestaan? Razz
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za dec 13 2014, 09:47

@Rob schreef:
Zijn proxies toegestaan? Razz

Goede vraag.. antwoord is helaas nee. Black Lotus mag je gerust spelen, maar dan moet je hem wel hebben. (misschien Koos lief aankijken)
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 2121
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za dec 13 2014, 20:31

Ik wil met alle plezier een proxy maken als je Lotus tijdens het toernooi beschadigd raakt… Smile
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   wo dec 24 2014, 22:32

Alle 8 spelers zijn bekend. De nummer 2 heeft zich afgemeld, waardoor Chris een plekje opschuift en zich alsnog gekwalificeerd weet.
Terug naar boven Go down
AvdM
Legend
Legend

Aantal berichten : 1463
Leeftijd : 40
Registration date : 08-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   do dec 25 2014, 13:27

Jasper schreef:
Modern Masters, Vintage Masters, Master Edition I tm IV zijn allen toegestaan om als boosters te gebruiken voor het Perfect Pool formaat

Kan ik toevallig van iemand drie Ancestral Recalls lenen?
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za dec 27 2014, 09:35

Zie de tweede post voor profielen van de top 8 speler en kies je favoriet!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo dec 28 2014, 07:05

Gijs en Sylke zijn toegevoegd aan de tweede post
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   ma jan 05 2015, 21:56

Desmond en Chris zijn toegevoegd
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   ma jan 05 2015, 22:04

Nummer 5: 'Moi' ook toegevoegd.. Nu alleen Rob, Allard en Eelco nog!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7276
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di jan 06 2015, 14:57

Vraagje: hoe groot zijn de pods voor Silent auction en rotisserie draft?

Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di jan 06 2015, 15:13

4/8
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di jan 06 2015, 15:19

Wat hij zegt!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   di jan 06 2015, 17:04

Cool! Winnen dus met die dobbelronde bij revised Very Happy

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   wo jan 07 2015, 11:54

Profiel van Rob is toegevoegd aan de tweede post. Nog twee profielen te gaan!!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   do jan 08 2015, 13:49

Ook de 7e held (Eelco) heeft de vragen beantwoord. Bekijk de tweede post voor een compleet overzicht
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   vr jan 09 2015, 11:30

Ook Allard heeft gereageerd. Alle 8 kandidaten zijn te bewonderen in de tweede post
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   do jan 15 2015, 23:40

Update voor het formaat Perfect Pool:

De volgende series zijn alsnog gebanned voor dit formaat:
- Master Edition I, Master Edition II, Master Edition III, Master Edition IV, Vintage Master, Modern Masters en Conspiracy. Deze series zijn ontworpen specifiek voor limited en hebben een afwijkende hoeveelheid goede kaarten ten opzichte van de andere magic sets. Om te voorkomen dat iedereen drie keer Vintage Master als booster kiest, heb ik ervoor gekozen deze stap te nemen.
- Als je Time Spiral als serie kiest dan mag je de Timeshifted kaarten gebruiken (paarse logo) ze tellen mee voor de rarity van de oorspronkelijke set. Voorbeeld: Tormod's Crypt is timeshifted en zat oorspronkelijk als common in The Dark. De kaart telt mee als common. Akroma, Angel of Wrath zat als rare oorspronkelijk in Scourge en telt dus mee als rare.

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   vr jan 16 2015, 10:51

Twee kleine vraagjes voor Perfect Pool:

- Zijn CE/IE kaarten toegestaan voor dit formaat? (alleen afwijkende border op de achterkant... pleeeaaase?!)
- Mogen er ook basic landjes in je sideboard zitten?

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   vr jan 16 2015, 11:21

afterparty05: Twee kleine vraagjes voor Perfect Pool:

- Zijn CE/IE kaarten toegestaan voor dit formaat? (alleen afwijkende border op de achterkant... pleeeaaase?!)
Nee. Geen proxies
- Mogen er ook basic landjes in je sideboard zitten?
Ja, geen probleem. Tellen mee als commons en ze moeten in de set zitten waar je de booster van kiest
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   za jan 17 2015, 12:40

@vintage masters: Allard had toch gelijk?
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 14:34

Tussenstand na twee ronden Revised Rotisserie Draft:

1 Scholtens, Desmond 6 50 100 50
2 Gosen, Sylke 6 50 80 50
3 **, Chris 3 66.5 60 50
4 Boelens, Jasper 3 66.5 50 50
5 De Jonge, Rob 3 66.5 50 50
6 De Goeijen, Gijs 3 66.5 40 50
7 Van Der Made, Allard 0 50 20 50
8 Clobus, Eelco 0 50 0 50
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 16:57

Tussenstand na vier ronden:

Jasper, Rob, Sylke 9 punten
Eelco, Desmond, Chris 6 punten
Gijs 3 punten
Allard 0 punten

Chris komt op weerstand bij Jasper, Rob en Sylke op tafel 1 voor de Silent Auction
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 18:31

Eindstand:

1: Sylke 15 50 78.57 49.05
2: Rob 12 61.11 57.14 58.67
3: Jasper 12 44.44 61.54 45.08
4: Desmond 9 61.11 50 57.02
5: Gijs 9 50 50 47.62
6: Chris 6 61.11 40 57.81
7: Eelco 6 50 30.77 47.56
8: Allard 3 38.89 33.33 41.11
Terug naar boven Go down
SHE
Admin
Admin

Aantal berichten : 2359
Leeftijd : 32
Registration date : 08-06-14

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 18:43

TOF! Congrats Sylke!!!

danodan
Pro - Kataki

Aantal berichten : 938
Leeftijd : 23
Registration date : 31-08-12

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 19:11

Gefeliciteerd Sylke!
Terug naar boven Go down
Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 1907
Leeftijd : 28
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 20:06

Nogmaals gefeliciteerd Sylke!
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 21:04

Gefeliciteerd Smile

Baas

Aantal berichten : 553
Leeftijd : 32
Registration date : 06-02-07

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   zo feb 22 2015, 21:47

gefeliciteerd !
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   ma feb 23 2015, 07:47

Congrats sylke, goed gedaan!!

Dank voor het organiseren, was een erg leuke dag! En prachtig om met time aults en tezzeret te spelen, perfect pool is echt awesome!! 😊
Terug naar boven Go down
Pieter B
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 324
Leeftijd : 25
Registration date : 01-09-14

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   ma feb 23 2015, 13:32

Gefeliciteerd!
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   ma feb 23 2015, 23:40

Decklists Perfect Pool

Eelco Clobus - 3x New Phyrexia (2-0)

1 Batterskull (R)
1 Sword of War and Peace (R)
1 Triumph of the Hordes (U)
1 Dismember (U)
3 Glistener Elf
3 Blighted Agent
2 Viridian Betrayers
3 Gitaxian Probe
3 Mutagenic Growth
2 Apostle’s Blessing
3 Vapor Snag
10 Forest
7 Island

Sideboard:
1 Spellskite (R)
2 Corrupted Resolve (U)
2 Dismember (U)
1 Viral Drake (U)
1 Triumph of the Hordes (U)
1 Reaper of Sheoldred (U)
3 Gut Shot (U)
3 Psychic Barrier
3 Impaler Shrike
1 Apostle’s Blessing
1 Viridian Betrayers
3 Swamp

N.b.: Gut Shot stond als common op de lijst.

Gijs de Goeijen - 3x Champions of Kamigawa (0-2)

3 Dampen Thought (U)
3 Candles’ Glow (U)
1 Eerie Procession (U)
3 Psychic Puppetry
3 Consuming Vortex
3 Peer Through Depths
3 Reach Through Mists
3 Ethereal Haze
11 Island
7 Plains

Sideboard:
1 The Unspeakable (R)
1 Yosei, the Morning Star (R)
1 Konda, Lord of Eiganjo (R)
2 Eerie Procession (U)
3 Sift Through Sands
3 Eye of Nowhere
3 Thoughtbind
3 Hisoka’s Defiance
3 Quiet Purity

Jasper Boelens - 3x Lorwyn (2-0)

2 Sower of Temptation (R)
1 Wydwen the Biting Gale (R)
3 Shriekmaw (U)
2 Faerie Harbinger (U)
1 Marsh Flitter (U)
1 Familiar’s Ruse (U)
1 Makeshift Mannequin (U)
3 Mulldrifter
3 Pestermite
3 Spellstutter Sprite
3 Nameless Inversion
? Land

Sideboard:
1 Captivating Glance (U)
3 Peppersmoke
1 Aethersnipe
2 Whirlpool Whelm
2 Faerie Trickery
2 Eyeblight’s Ending
2 Broken Ambitions
2 Mournwhelk
2 Stonybrook Angler
1 Aethersnipe

Rob de Jonge - 3x M13 (2-0)

3 Jace, Memory Adept (M)
3 Augur of Bolas (U)
3 Mind Sculpt
3 Essence Scatter
3 Rewind (U)
3 Kraken Hatchling
2 Negate
1 Unsummon
2 Sleep (U)
17 Island

Sideboard:
2 Unsummon
1 Negate
1 Tormod’s Crypt (U)
3 Encrust
3 Divination
3 Scroll Thief
3 Vedalken Enhancer
3 Faerie Invaders

Sylke Gosen - 1x M12, 2x 7th Edition (1-1)

1 Day of Judgment (R)
2 Wrath of God (R)
1 Elixir of Immortality (U)
1 Timely Reinforcements (U)
1 Oblivion Ring (U)
1 Reprisal (U)
2 Opportunity (U)
1 Ponder
1 Divination
3 Pacifism
1 Mana Leak
1 Cancel
2 Sleight of Hand
2 Inspiration
2 Counterspell
1 Force Spike
9 Island
8 Plains

Sideboard:
1 Reprisal (U)
1 Confiscate (U)
1 Arcane Laboratory (U)
1 Negate
1 Angel’s Mercy
1 Merfolk Looter
1 Gideon’s Lawkeeper
1 Demystify
1 Remove Soul
2 Circle of Protection: White
2 Circle of Protection: Blue
2 Circle of Protection: Black
2 Circle of Protection: Red
2 Circle of Protection: Green

Chris  ** - 2x Unlimited, 1x Shards of Alara (1-1)

2 Time Vault (R)
1 Tezzeret the Seeker (M)
2 Sol Ring (U)
2 Demonic Tutor (U)
2 Counterspell (U)
1 Esper Charm (U)
1 Filigree Sages (U)
1 Fatestitcher (U)
2 Terror
1 Prodigal Sorcerer
2 Power Sink
2 Spell Blast
1 Cancel
1 Courier’s Capsule
1 Sanctum Gargoyle
1 Tidehollow Strix
1 Esper Panorama
1 Obelisk of Esper
? Land

Sideboard:
2 Blue Elemental Blast
2 Disenchant
2 Circle of Protection: Black
2 Circle of Protection: Red
2 Dark Ritual
2 Pestilence
1 Prodigal Sorcerer
1 Hindering Light
1 Executioner’s Capsule
1 Shadowfeed
1 Oblivion Ring

Allard van der Made - 3x Onslaught (0-2)

3 Exalted Angel (R)
3 Lightning Rift (U)
3 Astral Slide (U)
3 Akroma’s Blessing (U)
3 Renewed Faith
2 Lay Waste
3 Shock
3 Forgotten Cave
3 Secluded Steppe
7 Mountain
7 Plains

Sideboard:
3 Battering Craghorn
3 Pacifism
3 Sparksmith
3 Demystify
3 Disciple of Grace
1 Lay Waste

Desmond Scholtens - 3x Khans of Tarkir (0-2)

1 Master of Pearls (R)
2 High Sentinels of Arashin (R)
2 Disowned Ancestor
1 Murderous Cut (U)
3 Raiders’ Spoils (U)
3 Mardu Hordechief
3 Mardu Skullhunter
2 Sultai Scavenger
3 Chief of the Edge (U)
3 Mardu Hateblade
3 Scoured Barrens
7 Plains
7 Swamp

Sideboard:
1 Murderous Cut (U)
1 Suspension Field (U)
3 Ainok Bond-Kin
3 Debilitating Injury
2 Rush of Battle
3 Feat of Resistance
2 Rakshasa’s Secret
1 Sultai Scavenger
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari   

Terug naar boven Go down

Groninger Master Toernooi 2015: 22 februari
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wint het Groninger Master Toernooi 2016 ?
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Legacy toernooi 3 september in groningen
» MWS Legacy toernooi! Ronde 5 tot woensdag 17-02-2010
» Modern toernooi emmen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: TOERNOOIEN IN GRONINGEN :: Overige toernooien in Groningen-
Ga naar: