MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Hallo allemaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 11:56

Ik weet niet goed waar dit te posten, maar het zal wel als onzin worden gekenmerkt, dus dan maar hier :-)

Ik ga dit forum per ommegaande verlaten.

De reden dat ik dit alles doe is omdat ik steeds vaker een ongemakkelijk gevoel krijg op de "MagicGroningen Toernooien". Het is duidelijk dat er voor mij als persoon weinig sympathie is (overgebleven) en ik door allerhande "gebeurtenissen" niet bepaald het gevoel heb gekregen dat mijn aanwezigheid op zowel dit forum als irl gewenst is. Dat is vaak te merken en duidelijk voelbaar, zoals recentelijk in het PTQ/WMCQweekend wel te voelen was. Dat ik dan een excuusPM daarover krijg is lovend, maar ik kreeg zelf het verwijt dat gedrag te vertonen, iets dat niet waar is en die persoon ook zelf wel weet. Ook zie ik in toenemende mate "gekliek", grootschalige escalaties binnen de Groninger magicscene, raar gemodereer om mensen/onderwerpen monddood te maken en zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Aangezien ik het niet kan veranderen, wend ik mij er maar helemaal van af.

Hoe heeft dat zo kunnen lopen? Ik zie het als een samenloop van omstandigheden, ik weet dat ik nogal bot over kan komen, sommigen vinden mij arrogant (wellicht komt dat zo over, maar ik denk dat ik juist een hartelijke man ben), ook circuleert het verhaal dat ik zou genieten van ruzies, dat is natuurlijk klinkklare nonsens. Ook werd het verwijt uitgesproken dat ik zou cheaten (nooit bewezen en ook niet waar), grappig dat degene die daar over begon zelf geDQd is op een PTQ vanwege cheaten.  Maar ik dacht wel wat meer krediet te hebben bij bepaalde personen die ik al ik erg lang ken en waarvan ik altijd dacht dat ik daar een goede band mee had.

Het is niet zo dat ik de hand niet in eigen boezem steek, bij deze doe ik dat.

Groet,

André
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 12:10

Gelukkig kom ik je off-line nog vaak genoeg tegen. Wink En wees gerust, je bent in mijn ogen ook een hartelijk persoon.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 12:20

Niemand die mijn magic carriere dusdanig heeft gevormd als jou Andre. Je bent een fijne gozer in omgang en vind mij dus ook niet in de beschuldigingen van anderen.

Gelukkig mag ik je nog gewoon meemaken tijdens de FNM's en kan ik nog gewoon genieten van je spel, humor en verhalen!

Tot vrijdag Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 12:24

Dankjewel Niels en Kwebie. 

Het is tijd om mij op andere zaken te gaan focussen dan ellende omtrent mijn hobby. Ik ga trouwen etc, ik heb liever dat soort "zorgen" aan mijn hoofd :-)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 12:26

Raar zeg... Ben benieuwd of ze daarna je bammetjes ook nog smeert Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 12:28

Huwelijkse voorwaarden Kwebie :p
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 15:08

Hmm... Dat verklaard wellicht waarom ik je niet op de prerelease tegenkwam. Jammer die schifting in de scene Sad Succes (en veel plezier) met wat de toekomst brengen moge, en bedankt voor de mooie potjes. (En wie weet zien we elkaar nog eens bij de PD)

BarbaBAAS

Aantal berichten : 7259
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 17:46

Jammer André, je weet hoe ik er over denk en ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat. De kans dat ik je op toernooien zie neemt zo wel af, maar wellicht nog wel op GP's enzo. Ik wens je het beste iig!!

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 18:58

Ja Chris, dat weet ik. Ik hoor dat mensen het jammer vinden enzo, krijg zo hier en daar wat pmmetjes hierover, maar dat is vooral van de mensen waar ik buiten magic om toch al mee om ga. Wat jij er van vind weet ik, ik heb je al een keer uitgelegd wat mijn gevoel is, de symptomen zijn zo duidelijk, die negeer ik niet langer.

Ik kom heus wel een keer een toernooi spelen, maar dat zal een ogk of NkQ oid zijn (en het mastertoernooi). Op GPs /PTQ's zul je me zeker terug zien, ik ga mezelf weer in vorm proberen te krijgen en de prestaties van 2010-2013 proberen te evenaren en ga me maar eens wagen aan magic online. More magic, less fuss.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2497
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 21:03

matig... Ik hoop idd wel dat we elkaar op GP's en PTQ's blijven zien, vind het altijd gezellig.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3079
Leeftijd : 31
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   ma sep 22 2014, 22:25

Oh, dan zien we elkaar op MTGO! Pannekoek, ik zit niet meer in the groningen scene, dus heb geen idee waar t allemaal over gaat, maar ik heb je altijd een topper gevonden!

***Pauper to the People***
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   vr sep 26 2014, 16:07

Op verzoek van Andre is zijn account verwijderd. Thread is daarmee gesloten
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com