MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 december! **Gefeliciteerd!!!**
Donald wint het moderntoernooi van 29 november! **Gefeliciteerd**
André wint het Open Gronings Kampioenschap 2018! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de donderdraft van 8 november! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de PPTQ van 28 oktober! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di jul 15 2014, 20:40

Ontwerp een kaart met deze Art:

Let op het dorpje op z'n rug, dat zegt iets over de verhoudingen

De leukste/mooiste/meest originele wint!

Prijs: Gratis deelname aan de prerelease Khans of Tahkir (zaterdag of zondag) van Magic Groningen twv € 25,-

Succes iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicgroningen.editboard.com
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di jul 15 2014, 21:04

MIjn eigen creatie (ik doe niet mee voor de prijs :-)

Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5883
Leeftijd : 37
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:09

Huh, hoe komt land search op een mono-zwarte kaart?

Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 353
Leeftijd : 156
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:21

@Hennink schreef:
Huh, hoe komt land search op een mono-zwarte kaart?

Zou in theorie kunnen, maar dan moet je wel iets saccen lijkt mij. Dus als je op etb zelf een landje sacced en dan vervolgens zoekt... en misschien wat leven betalen... dan is het niet zo far-fetched lijkt me.
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:25

Meh. Het past bij de art. Daarnaast kun je met demonic tutor ook land op zoeken. Dat kan al sinds alpha :-)
Morphling
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:27

Jasper schreef:
Meh. Het past bij de art. Daarnaast kun je met demonic tutor ook land op zoeken. Dat kan al sinds alpha :-)

Point taken. Het past inderdaad bij de art, maar het voelt wel vreemd om het zo te zien op een zwarte kaart.
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3671
Leeftijd : 34
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:28

Liliana of the uber crap doet het ook Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:39

Laten ze die eens printen zeg. Smile
Morphling
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 10:58

Dwarlorf schreef:

Voor je mono zwart edh deck zeker.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 11:17

Liliana en Demonic Tutor leggen hem net op het battlefield, dat voelt veel te groen aan imho...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 11:28

@Morphling schreef:
Dwarlorf schreef:

Voor je mono zwart edh deck zeker.

Dat zou zo maar kunnen. Smile
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 11:38

De kaart is uiteraard veel groener dan zwart.. colourwheel, smoulerwheel..  Laughing 

Wat vinden jullie van de rest van de kaart ? Castingcost, p/T etc. Uiteraard daag ik jullie graag uit om met iets beters te komen :-).. free prerelease anyone?

ggreetzz
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 36
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 12:13

Laat ik ook maar weer eens een keertje meedoen.

Zwart doet niets gratis, vandaar dat je ook je eigen land moet exilen.
Verder lekker recht voor zijn raap, groot en hard beuken en vereist snel een antwoord anders ben je je land en levens kwijt.

Let niet te veel op het M12 symbool, stond geen nieuwere bij op de site waar ik de kaart heb gemaakt.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 12:39

afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7449
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 16 2014, 13:11

Jasper schreef:
De kaart is uiteraard veel groener dan zwart.. colourwheel, smoulerwheel..  Laughing 

Wat vinden jullie van de rest van de kaart ? Castingcost, p/T etc. Uiteraard daag ik jullie graag uit om met iets beters te komen :-).. free prerelease anyone?

ggreetzz

Ik vind t een prima kaartje, wel een rare en dan verder qua powerlevel prima. En lekker simpel: doet 1 duidelijk ding. Enige nadeel is dat ie in Limited niets doet tenzij je ook een nonbasic gedraft hebt, en hij misschien niet in elk Standard formaat goed is.
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2045
Leeftijd : 33

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   za jul 19 2014, 18:19

Gruwelijke art zeg! Ik vind dat je zelf moet winnen Jasper, alleen al door het aanleveren van deze art Very Happy

Bij deze mijn inzending. Ereboria is het dorpje van Erebos, een bekende uit een vorige serie geloof ik. Het dorpje begint gewoon als een soort Swamp en na verloop van tijd groeit er een monster onder. Het verliezen van levens staat voor de mensenoffers die in het dorpje gedaan worden. Dan krijgt de speler de keuze om hem als monster in te zetten of om de Timmy uit te hangen en te gaan voor het superwezen (de art eigenlijk) dat met zijn goddelijke kracht (en het dorpje op z'n rug) de tegenstander in een keer af maakt.

Zoiets.

[UPDATE] Naar aanleiding van Morphling's opmerking heb ik er geen leveler, maar een land van gemaakt. Vind hem inderdaad beter zo.

Laatst aangepast door Bart op zo jul 27 2014, 16:52; in totaal 5 keer bewerkt
Morphling
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo jul 20 2014, 07:17

Leuk Bart. Ik ben dus niet de enige, die dacht om er een landje van te maken Very Happy.

Ik denk overigens dat je Figure of Destiny in deze als voorbeeld moet nemen. Die levelled ook als het ware en verandert van creature type etc. 'Eroboria becomes a 5/5 ?? with:"This creature has protection from spells" and deathtouch.´ Denk alleen dat dat niet echt past op de kaart.
Arne
Team Moosebite

Aantal berichten : 3094
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo jul 20 2014, 08:39

Zit een beetje met de wording, maar dacht aan zoiets.

1e editie was 4/4 voor BB2 en had de return clausule niet in het contract...
2e editie is weg te burnen met bolt oid, kan nagenoeg enkel in fully committed black en heeft een niet goed geld terug garantie voor de tegenstander

***Pauper to the People***

Laatst aangepast door Arne op zo jul 20 2014, 09:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1323
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo jul 20 2014, 09:44

Misschien iets als Banisher Priest als template voor de exile-tot-hij-dood-is clausule? Dat is hoe ze het tegenwoordig doen zodat je niet op de cip ability kunt reageren en shit permanent kunt exilen Razz
Arne
Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo jul 20 2014, 09:50

Ah, dank je! Ik zocht namelijk al zoiets:)

Morphling
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di jul 22 2014, 17:30

Het gaat dit keer dus voornamelijk om originaliteit, flavor en of de kaart dus bij de art past?
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di jul 22 2014, 17:39

@Morphling schreef:
Het gaat dit keer dus voornamelijk om originaliteit, flavor en of de kaart dus bij de art past?

Geen scores, de kaart die mij het meest aanspreekt wint. Ikiwisi
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di jul 22 2014, 23:59

@afterparty05 schreef:
Jasper schreef:

ggreetzz

Ik vind t een prima kaartje, wel een rare en dan verder qua powerlevel prima. En lekker simpel: doet 1 duidelijk ding. Enige nadeel is dat ie in Limited niets doet tenzij je ook een nonbasic gedraft hebt, en hij misschien niet in elk Standard formaat goed is.
Hij lijkt mij flink above the curve. Kan het natuurlijk mis hebben, er is tenslotte niet echt goed vergelijkingsmateriaal beschikbaar in modern, maar als ik extrapoleer kom ik op 3 mana zonder body attached, misschien 2 als je het heel erg pushed. Aan de ene kant is Rampant Growth een common, aan de andere kant is het zoeken van een nonbasic land heel, heel veel beter dan het zoeken naar een basic land. In dat kader zou ik ook niet moeilijk doen en het woord nonbasic gewoon weglaten, dus "... search your library for a land card ...", dat is nauwelijks krachtiger dan alleen nonbasic, en ook speelbaar in limited. Een 3/3 voor 3 mana is in zwart ook al above the curve, normaal zit aan deze size voor deze cost een lifeloss nadeel verbonden. Kortom, je krijgt een gratis above curve body bij een correct gecost (hoewel in de verkeerde kleur) effect. Het lijkt me dat het powerlevel dus wat hoger ligt dan WotC zelf zou printen.

Voor mensen die het effect met Demonic Tutor en Liliana of the Dark Realms vergelijken: Er is in de hele historie van Magic geen enkele mono-zwarte kaart geprint die een land card op de battlefield legt. Een kaart opzoeken en in de hand stoppen: ja. Een landje in het spel leggen en daarmee mana rampen: nee.

Ik heb dus om meerdere redenen "problemen" met de kaart van Jasper (vanuit designer perspectief  Wink).

Edit: Landen (tijdelijk) jatten is overigens wel één keer eerder gedaan in mono-zwart, zie Herald of Leshrac

Judge
Judge

Aantal berichten : 2590
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 00:42

Leuk voor EDH joh.

(Het is trouwens een mythic, maar MSE wil geen symbooltjes doen. Soit.)
http://boer.ma
Morphling
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 07:10

Urborg was omringt door de zogenaamde glistening oil en is daardoor levend geworden. Als levend wezen wil Urborg maar één ding... meer swamps...
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 07:35

@Hennink schreef:

Hij lijkt mij flink above the curve. Kan het natuurlijk mis hebben, er is tenslotte niet echt goed vergelijkingsmateriaal beschikbaar in modern, maar als ik extrapoleer kom ik op 3 mana zonder body attached, misschien 2 als je het heel erg pushed. Aan de ene kant is Rampant Growth een common, aan de andere kant is het zoeken van een nonbasic land heel, heel veel beter dan het zoeken naar een basic land. In dat kader zou ik ook niet moeilijk doen en het woord nonbasic gewoon weglaten, dus "... search your library for a land card ...", dat is nauwelijks krachtiger dan alleen nonbasic, en ook speelbaar in limited. Een 3/3 voor 3 mana is in zwart ook al above the curve, normaal zit aan deze size voor deze cost een lifeloss nadeel verbonden. Kortom, je krijgt een gratis above curve body bij een correct gecost (hoewel in de verkeerde kleur) effect. Het lijkt me dat het powerlevel dus wat hoger ligt dan WotC zelf zou printen.

Voor mensen die het effect met Demonic Tutor en Liliana of the Dark Realms vergelijken: Er is in de hele historie van Magic geen enkele mono-zwarte kaart geprint die een land card op de battlefield legt. Een kaart opzoeken en in de hand stoppen: ja. Een landje in het spel leggen en daarmee mana rampen: nee.

Ik heb dus om meerdere redenen "problemen" met de kaart van Jasper (vanuit designer perspectief  Wink).

Edit: Landen (tijdelijk) jatten is overigens wel één keer eerder gedaan in mono-zwart, zie Herald of Leshrac

Het is een krachtig effect voor drie mana. Maar het effect doet niets in limited vermoed ik (daarom maakt het denk ik wel uit dat het een non-basic betreft.) Aan de andere kant is de kaart mythic en zal niet met bosjes gedraft worden. Groen heeft een common in 'Crop Rotation' die op instant speed een land op kan zoeken. Ik denk dat die kaart beter is dan mijn 3/3 man.
WotC pushed creatures enorm, de curve van nu is compleet anders dan de curve van zeg 10 jaar geleden. Nu heb je een 4/5 voor 4 mana met drie + abillities waar je voorheen een 4/5 voor 4 een drawback moest hebben. Nog maar te zwijgen over de 4 mana 6/6 flyers, de 1 mana 2/2 (op uncommon) of de 2/4 voor 3 mana die je landje van je deck laat spelen..oh en levens laat gainen.
Ik snap wel dat de kaart problemen oplevert en gezien de overige entry's had ik mezelf ook niet tot winnaar uitgeroepen. Ik vind het argument van "het is nooit eerder gedaan" geen argument. Ik weet alleen niet of dat een van je argumenten is Hennink.

Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 08:23

Jasper schreef:
Het is een krachtig effect voor drie mana. Maar het effect doet niets in limited vermoed ik (daarom maakt het denk ik wel uit dat het een non-basic betreft.) Aan de andere kant  is de kaart mythic en zal niet met bosjes gedraft worden. Groen heeft een common in 'Crop Rotation' die op instant speed een land op kan zoeken. Ik denk dat die kaart beter is dan mijn 3/3 man.
WotC pushed creatures enorm, de curve van nu is compleet anders dan de curve van zeg 10 jaar geleden. Nu heb je een 4/5 voor 4 mana met drie + abillities waar je voorheen een 4/5 voor 4 een drawback moest hebben. Nog maar te zwijgen over de 4 mana 6/6 flyers, de 1 mana 2/2 (op uncommon) of de 2/4 voor 3 mana die je landje van je deck laat spelen..oh en levens laat gainen.
Ik snap wel dat de kaart problemen oplevert en gezien de overige entry's had ik mezelf ook niet tot winnaar uitgeroepen. Ik vind het argument van "het is nooit eerder gedaan" geen argument. Ik weet alleen niet of dat een van je argumenten is Hennink.

Ik bedoelde dat ik hem juist naar land zou laten zoeken zodat ie wel wat doet in limited, anders is het een unexciting mythic om te openen op je prerelease. Voor constructed purposes boeit het geen hol, dus maak de kaart dan iets interessanter voor limited is mijn devies.

Crop Rotation is een kaart die ze tegenwoordig nooit zouden printen, de kaart is notabene 9 jaar lang gebanned geweest in vintage! Lijkt me niet dat je die kaart als benchmark wilt gebruiken, en bovendien heb je daar ook nog de sacrifice cost, die jouw kaart niet heeft.

Het gaat met er verder ook niet zo om dat de body over the curve is, dat gebeurd soms inderdaad, maar doorgaans met een drawback. De 6/6 voor 2BB kan niet altijd aanvallen, of je kunt de game niet winnen zo lang hij op tafel ligt. De 2/2 voor B komt getapped in het spel. Feit is dat voor zwart jouw creature above the curve is.

Bij die over de curve body komt dus een effect dat ik op een sorcery (zonder body dus) op 3 mana zou waarderen. Dubbel over de curve dus! Smile

Ik vind het argument van "het is nooit eerder gedaan" ook geen argument. Dat was ook niet mijn argument. Mijn argument is dat het effect juist veelvuldig is gedaan, maar nog nooit, in de hele historie van Magic, in monozwart. Dat schept een precedent. Er is een plek voor dit effect in Magic, en die plek is groen.

Voor de volledigheid, dit is niks persoonlijks, maar je vroeg om onze mening, en de enige reacties die je kreeg waren in de trant van "sure, fijn kaartje!". Sure, het is ook een fijn kaartje vanuit speler optiek, maar zowel vanuit designer optiek (door de bril van MaRo als het ware) als vanuit development optiek (power level) is het volgens mij niet een kaart die WotC ooit zou printen.

Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 08:32

Ik ga er vanuit dat het niet persoonlijk is.. waarom zou dat zo zijn ? Ik ben het met veel van je kritieken wel eens, ik stel ze ook erg op prijs.
Wizards print met enige regelmaat kaarten boven de curve zodat ze kunnen verkopen. Crop rotation zal niet snel gereprint worden, maar reken maar dat er kaarten zullen komen die OP zullen schreeuwen. De jitte's en pack rats zullen altijd blijven komen.
Ik kan het niet over de andere kaarten hebben, omdat ik jury, rechter en beul ben.. :-) .. mijn eigen kaart daarentegen kan volledig afgefikt of opgehemeld worden :-)
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 09:40

Jasper schreef:
Ik ga er vanuit dat het niet persoonlijk is.. waarom zou dat zo zijn ?
Over het internet is het moeilijk om intentie af te leiden uit wat er geschreven wordt, en ik was je kaart toch behoorlijk aan het bekritiseren. Het is erg prettig dat jij daar tegen kunt, maar mijn ervaring op fora heeft mij geleerd om af en toe een expliciete disclaimer te plaatsen Very Happy Bij nader inzien kan ik dat misschien beter doen op het moment dat de spreekwoordelijke vlam in de pan slaat, vanuit het niets roepen dat iets niet persoonlijk bedoeld is komt misschien ook wel wat verdacht over  Laughing 
Jasper schreef:
Ik ben het met veel van je kritieken wel eens, ik stel ze ook erg op prijs.
Wizards print met enige regelmaat kaarten boven de curve zodat ze kunnen verkopen. Crop rotation zal niet snel gereprint worden, maar reken maar dat er kaarten zullen komen die OP zullen schreeuwen. De jitte's en pack rats zullen altijd blijven komen.
Ik kan het niet over de andere kaarten hebben, omdat ik jury, rechter en beul ben.. :-) .. mijn eigen kaart daarentegen kan volledig afgefikt of opgehemeld worden :-)
Oh zeker, OP kaarten blijven geprint worden, maar de meeste OP kaarten zijn bij het printen niet direct overduidelijk OP. Pack Rats is tijdenlang genegeerd in constructed. Bij Jitte was het natuurlijk wel vrij snel duidelijk, maar dat is al weer een kaartje uit 2005. Het duidelijkste voorbeeld in jaren van een obviously pushed boven de curve mythic is Brimaz, King of Oreskos, maar dat is een puur combat georiënteerde kaart. Jouw inzending stapelt een heel erg goede enters the battlefield effect out of color op een (slightly) boven de curve body. Als het ergens geprint wordt, dan op mythic, sure, maar dan zou ik op zijn minst verwachten dat je het effect zwart laat voelen, en dat is ook niet het geval. Als je kaart bijvoorbeeld onderstaande tekst had gehad, dan had ik 1. minder problemen gehad met de body (want life loss), en 2. minder problemen gehad met de mana ramp, omdat je een throwback doet naar een bestaande zwarte kaart (Vampiric Tutor). Ondanks dat de kaart daardoor sterker wordt, is het minder blatantly out of color en pushed, hoe paradoxaal dat ook klinkt.

"When Asmodan, City Chainer enters the battlefield, you lose 2 life. Then search your library for a card, shuffle your library and reveal that card. If it's a land card, put it onto the battlefield tapped, otherwise put it on top of your library."

In plaats van een zwarte kaart met een groen effect heb je nu een zwarte kaart met een zwart effect, met een bleed naar een groene ability. Voelt een stuk minder tegennatuurlijk voor mij.

Brobbe

Aantal berichten : 3671
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 09:58

Vampiric tutor met upside op een 3/3 man! Nice, helemaal niet overpowered.
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 10:02

De kaart is inderdaad veel zwarter op deze manier, maar nog wel iets beter zelfs.. daarom -> I like!

Back to business people.. waar blijven de nieuwe entry's ?
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 10:09

@Rob schreef:
At your service! Ik denk trouwens dat Vampiric Tutor een stuk beter is, want instant en één mana en niet legendary. In standard en modern gaat iedereen natuurlijk helemaal los, dus waarschijnlijk zou ik hem uiteindelijk op 3 life loss designen. Dan is ie ook mooi in synch met alle andere 3'en op de kaart (power, toughness, converted mana cost)  :-)  Anyway, mijn punt was een beetje dat mythics inderdaad af en toe OP kunnen zijn, maar dat ik dat beter te behappen vind als het effect op de kaart on color voelt.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo jul 23 2014, 11:26

@Hennink schreef:
@Rob schreef:
At your service! Ik denk trouwens dat Vampiric Tutor een stuk beter is, want instant en één mana en niet legendary.

Nee hoor, want voegt niets toe aan je Devotion to Black. Wink  Ik vind trouwens dat ie BBB moet zijn, Jasper. Very Happy
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   ma aug 18 2014, 19:13

Iemand nog zin in een gratis prerelease?
Venema
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 179
Registration date : 15-08-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   ma aug 18 2014, 19:50

zeg misschien een beetje een domme vraag maar welk programma gebruiken jullie om die kaarten te maken Razz
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   ma aug 18 2014, 19:55

Magic set editor. Ff googlen en huppa
Mercator
Judge
Judge

Aantal berichten : 5
Registration date : 14-11-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   ma aug 25 2014, 22:42

Vanaf de laptop in het hotel, dus geen set editor bij de hand:

Underworld Behemoth
1BB
Creature - Behemoth
Underworlds Behemoth's power and toughness are equal to the number of lands exiled with it.
As ~ comes into play, exile any number of lands you control.
Exile a land you control: Tap Underworld Behemoth. Any player may play this ability.
*/*

Pureekonijn
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 93
Registration date : 03-12-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   di aug 26 2014, 00:02

Een gratis Pre-release in Groningen? Dat kan ik niet laten liggen! Tijd om het oude account even af te stoffen Wink

Had nog niemand een WB vibe gekregen van deze kaart?

Rejected flavour texts:

"Its parish is carried on its back, destined to fall when it does."
"In life, he build the church with his strength of body. In death, he protects it with his strength of spirit."
"The robbers saw the church as an easy target. The church saw the robbers as easy souls."
"That's what you get for building on an Indian burial ground."
rutgerwessels
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 30-03-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   wo aug 27 2014, 23:30

Hierbij mijn poging Smile

Een re-usable wrath. Necropolis (de stad van de doden) moet natuurlijk gemeden worden. Doet men dat niet, dan komt Necropolis tot leven en dan zal men het berouwen. De speren die naar Necropolis worden gegooid op de art maken dit verhaal compleet.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   za aug 30 2014, 19:43

Ik ga voor beetje meer oldskool. ^^
Ik twijfelde over activated, zoals bij Glory. Maar dat lijkt me wel heel erg sterk.

Mijn entry:

EXTRA: En voor de flavor ook in de oude stijl ontwikkeld, zodat hij naast Genesis en Glory beter zou passen.

Laatst aangepast door Bob op zo aug 31 2014, 10:45; in totaal 4 keer bewerkt
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   za aug 30 2014, 23:11

Originele artwork (en artist) gevonden: http://ptitvinc.deviantart.com/art/Death-colossus-213007094

Team Moosebite

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   za aug 30 2014, 23:13

Cool Martijn!

Pureekonijn
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 93
Registration date : 03-12-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   za aug 30 2014, 23:15

Dat is wel even een toffe artist zeg! Alsook, die Katena is beter dan Braids 0.0 Supertof.
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 648
Leeftijd : 38
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 01:24

Mijn inzending nog voor het sluiten van de markt.

Sylke
GMT Champ 2015

Aantal berichten : 267
Leeftijd : 23
Registration date : 02-12-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 03:02

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 07:50

Lekker veel inzendingen zo op de valreep. Contest sluit vanavond om 23:59. Als je nog creatieve inspiratie hebt, leef je gerust uit
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1323
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 09:53

Zal ook eens een poging wagen. Had het counter effect eerst ook op de kaart staan, maar dit leek me toch een elegantere oplossing.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 10:21

Even voor de zekerheid.

Jasper, is het toegestaan om de originele artwork die Hennink gevonden heeft, te gebruiken in onze entries?
Het is namelijk technisch gezien niet DE artwork die jij hebt opgegeven aan het begin van deze thread en het zou zonde zijn als mensen hierdoor minpunten krijgen.

Laatst aangepast door Bob op zo aug 31 2014, 16:45; in totaal 1 keer bewerkt
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 10:31

Wat vind jij dat ik moet doen Jorrit?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   zo aug 31 2014, 10:41

Jasper schreef:
Wat vind jij dat ik moet doen Jorrit?

Ik begrijp je vraag niet. Dit is toch jouw contest?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014   

Contest 15-07-2014 t/m 31-08-2014
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: