MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 21 juni! **Gefeliciteerd**
Rutger wint het Legacytoernooi van 17 juni! **Gefeliciteerd!!!**
Christiaan wint de donderconstructed Modern van 14 juni! **Gefeliciteerd**
Jasper wint de donderdraft van 7 juni! **Gefeliciteerd**
Donald wint de donderconstructed Modern van 31 mei! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7382
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 12:22

Hier maar even mn onzin spammen!

crappy locatie want de originele was vier weken geleden gecancelled. Het was koel maar warmt snel op. Wel goedkope catering en gratis water Smile

ronde 1: tegen bogles. Uhoh. Nu ik geen zwarte splash meer speel en dus geen faraway heb ben ik kansloos. Pot 1 wint hij dan ook op zn sloffen. Pot 2 gaat mn deck lekker en pyro maakt veel elementals om te chumpen terwijl ik m uitburn. Fijn plan.pot 3 heeft hij 1 land en twee paths fvoor mn delver en spellskite, en hij maakt een beestje met een spider umbra er op. Ik flood flink, maar dankzij zn twee paths kan ik mn sword of war and peace neerleggen en equippen en schoppen voor 9 terwijl ik 5 levens gain. Zn 2/2 man heeft ondertussen een rancor en twee ethereal armors maar hij moet verdedigen. Ik pak beesten bij, flip mn delver en val aan. Pillar maakt t af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1313
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 12:56

Succes! Altijd lekker om ronde 1 te winnen, zeker van een slechte matchup.

Also gratis water, de value... Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 13:05

free water.. must be nice..
Keep up the blog.. benieuwd hoe je het vandaag en morgen gaat doen!
https://magicgroningen.editboard.com
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 13:44

Ronde 2 tegen 4color loam. Deckchecktime! Mijn lijst is prachtig uitgeprint en kloppend, mn tegen stander geeft een fout. Nomnomnom. Pot 2 heeft hij beurt twee en liliana en die carried m eigenlijk de hele pot door. Jammer joh. Pot 3 houdt hij een hand met 1 land, een birds en een caryatid, mijn hand heeft de bolt, dus mijn mull naar zes was beter dan die van hem. Uiteindelijk kan ik hem mooi uitburnen en tempoen. Serum visions is een fijne kaart, je plan vooruit kunnen bedenken is heel fijn. Nu weer ff een broodje kaas en een koffie Very Happy

Tattoos of ships and tattoos of tears
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 2444
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 13:57

Goed bezig, Chris. Keep it going!
http://boer.ma
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 14:37

Ronde drie tegen jund. Nog een deckcheck! En nog een gameloss voor mn opponent! Krijg je van lastminute switches zonder je decklist aan te passen. Pot 2 landt hij een beurt twee goyf en ik heb niet zoveel. Samen met zn raging ravine kan ik niet racen met 1 delver. Hij maakt nog wel een fout door in mijn eot een anger of the gods te spelen. Eeeeen een warning. De kaart was wel aziatisch, dus daar ligt t vast aan. Pot 3 inquisitioned hij mn hand leeg en ik heb een grim lavamancer en een pyromancer. Hij gaat anger of the gods en ik slam een blood moon from the top tegenover zn vier nonbasics. Ik hebb verder niks behalve een sofai, maar pak een delver die niet flipt maar toch voor vijf hakt. Hij pakt nooit een nonbasic.

Nu tijd voor een peuk Very Happy

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 16:02

Ronde 4: deze keer geen deckchecks en gamelosses, tegen pyro. Pot 1 mull ik en hij ook maar heb geen disruptie. Das niet zo goed tegen ascension, dus ik ga dood. Pot 2 heeft hij wel veel maar ik heb belachelijk veel counters en win op gevaporsnagte snapcasters. Pot 3 staat hij op twee terwijl ik 1 spell snare heb en hij afgaat met een ascension die aan is, de tweede nog niet. Na 5 draws heeft hij kak bijgepakt en win ik de pot vlak voor tijd gecalled wordt. Dat was werken! Nu ff chillen, 4 0 voelt wel lekker!! Very Happy

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 17:51

Ik blijf maar lekker doorposten Very Happy

Net tegen valakut combo deck (ik vergeet altijd hoe die sac x land zoek x land kaart heet). Pot 1 mull ik, maar een delver en een young pyromancer samen met wat counters geeft me genoeg elementals om m rap dood te schoppen. Pot 2 heeft hij niet veel business, ik heb een delver waarvan 1 flipt en niet zoveel land (sulfur falls, island en tec edge). Hij heeft een valakut die ik edge om mn delvers te behouden, en als hij mn geflipte delver wil izzet charmen heb ik nog de spell snare. De twee delvers (waarvan 1 weigert te flippen) komen er echter snel als hij geen vierde land vindt en alleen maar peer throught depths into suspend zoek basic land kaart gaat.

Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 2444
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 18:08

@afterparty05 schreef:
die sac x land zoek x land kaart () suspend zoek basic land kaart
Voor de kijkers thuis: Scapeshift, Search for Tomorrow. Wink

5-1 nu, toch? Succes verder!
http://boer.ma
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 18:23

Ugh, net tegen selesnya haatdeck. Pot 1 redelijk kansloos tegen zn grotere beesten. Pot 2 heb ik een goede hand en ga mountain go, hij legt een land, ik island go. Hij legt een thalia en ik bolt m voor twee mana. Dan leg ik een fetch, zoek een island om een blood moon te leggen maar pak een kaart omdat ik denk dat ik eot heb gefetched. Uhoh bassie. We roepen de judge, er is wat discussie of de kaart mn hand had geraakt voor hij zei dat ik t verkeerd had gedaan (ik weet t echt niet meer, ik stop kaarten nooit direct in mn hand, maarja), en ik krijg een gameloss (denk wel terecht). Jammer, want met 11 kaarten te boarden gaat t een stuk beter en een blood moon tegenover alleen maar nonbasics is wel goed he! Jammer maar helaas, dus nu 4 1.

dit was dus ronde vijf, nu idd 5 1 Smile

henko
Topper
Topper

Aantal berichten : 556
Leeftijd : 12
Registration date : 10-02-13

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 18:31

speel je die UR faeries build?

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 19:36

Nee de young pyromancer build die ik had gepost.

net ronde 7, tegen bug delver. Pot heb ik een hoop delvers en kan ik genoeg value halen om m er uit te racen, ondanks zn goyfs. Pot twee mullt hij weer naar zes en heeft maar twee land, maar inqusitioned, thoughtseized en goyfd zich er rap doorheen. Pot 3 duurt lang, en na een poosje land ik een blood moon tegenover zn basic forest, island en nu dus wat mountains. Ik kan zn delvers doodburnen, een sofai en een spellskite landen en later zn laatste goyf disloyalen. Hij maakt een misplay met snapcaster, want hij cast m en wil dan gitaxian probe flashbacken, maar die ligt niet in zn graveyard. Hij wil de play terugnemen maar ik roep een judge die zegt dat snapcaster gespeeld is. Met een lectrolyze ruim ik t op.

Nu dus 6 1 en stond net 6e, tweede van alle vijftienpunters. Hopelijk kan (en wil mn opponent) ik in top 8 drawen, hoewel t niet heel zeker is..

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 19:58

nice!! go Chris
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 20:30

Opponent wilde niet drawen dus gaan we spelen. Hij speelt een soort delver deck, ur, met mainboard batterskull en academy ruins. Maar gaat wel 6 1 dus ik onderschat het niet. Ik heb een delver die snel flipt en hem in stukjes hakt terwijl we vechten over zijn snapcasters met remands enzo. Ik board mn meeste counters uit en batterskulls, zewaard, lavamancer en spellskite in. Hij pakt alleen maar dispels bij die niets doen, want ik heb bijna geen counters en ga voor het proactieve plan. Na een hoop favorable trades en hem geen mogeen mogijkheid te geven zn batterskull te resolven terwijl mijnes hem in stukjes hakt, ga ik nu 71!

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 20:32

Aangezien er 178 spelers zijn betekent dat dus dat ik top 8 ga, volgens mij met een prima seed (denk derde oid).

Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 20:33

Gefeliciteerd.. nu winnen he!
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 20:41

Zekers! Net gebeld door het hotel in asten dat ik voor 9 uur in moet checken. Uuuuuhm nee?? Gelukkig houden ze m vast maar ik hoop dat ik m niet nodig heb en vanavond weer naar grunn kan Wink

Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2028
Leeftijd : 29
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 20:52

lekker! Gefeliciteerd en succes!
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2536
Leeftijd : 34
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 21:31

succes!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 21:47

Crap. Kwartfinale opnieuw tegen selesnya haatdeck. Combust is wel een onverwachte awesome sideboardkaart, maar pot 1 heeft hij teveel en pot 2 steek ik op twee land en moet teveel chumpen terwijl hij lifegained met een ooze. Wel driekwart boosterbox gewonnen, nu naar mn hotel in Asten met onderweg een mac. Wat een marathon is zo'n ptq, t schijnt dat de dickmannetjes speed gebruiken dus die moet ik morgen maar ff aanschieten om t beter vol te houden Wink

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   za jul 05 2014, 22:37

Jammer Chris. Succes morgen!
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   zo jul 06 2014, 00:12

Dankjewel, nu een uurtje van t hotel af, ff tanken en peukie doen. Lijst bevoel wel, hoewel ik vapor snag als 2off niet echt awesome vond, hij deed me eigenlijk te weinig. Er liggen vaak meerdere beesten waardoor voor mn gevoel echoing truth beter zou zijn.

Vind t overigens wel superduf dat 1 dude met 1 rotmatchup mn kansen op een ptq win ontneemt :S

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   zo jul 06 2014, 09:53

Netjes hoor.
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2536
Leeftijd : 34
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   zo jul 06 2014, 10:46

Succes Chris, kick some German @$$!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   zo jul 06 2014, 12:05

Zoo, om half twee in het hotel, en na een kort nachtje en wat ontbijt weer op de weg. Allerhande werkzaamheden dus ik stuif om tien voor elf binnen maar ben net op tijd.

ronde 1: uwr delver geist met goblin guides. Pot 1 resolved hij een geist terwijl ik een mana leak op hand heb. Duuuuhr. Pot twee heeft hij drie guides dus ik pak genoeg land voor mn batterskull, maar in plaats van m te slammen speel ik om manaleak heen terwijl hij die heeft uitgeboard. Dus dan ga je dood he?! Typisch geval van te druk te veel en dus niet scherp genoeg. Volgende ronde beter, hoef er nog maar zeven te winnen Wink

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   zo jul 06 2014, 13:08

En ronde twee tegen een ouderwetse splintertwin lijst. Pot 1 heb ik een miljoen remands voor al zijn pestermites en deceivers terwijl ik m langzaam doodschop met snapcasters die remand flashbacken. Leuk spel Very Happy Pot twee heb ik niet zpveel land dus krijg niet zoveel op t bord, dus een paar billenknijpmomenten dat ie niet eot deceiver into twin gaat. Na wat vechten om een beest heb ik eindelijk een snapcaster op tafel waar ik mn sofai aan kan hangen. Als dat lukt is t snel bekeken. Nu dus 1 1 en nog maar zes wins te gaan!

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)   

het grote chris gaat naar ptq hannover en brussel (met live updates!)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: ALGEMENE INFORMATIE :: Artikelen-
Ga naar: