MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic the gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Peter Bonthuis wint de modern fnm van 19 mei **Gefeliciteerd**
Christiaan van Harten wint de dondermodern van 4 mei **Gefeliciteerd**
Ramon de Jong wint de GMTQ van 7 mei! **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de donderdraft van 11 mei **Gefeliciteerd!!!**
Rutger Bottema wint de tweede releasedraft van 30 april **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote niet-whine topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Het grote niet-whine topic.   vr okt 04 2013, 11:24

André Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:
Nieuw telefoon abonnement afgesloten. Kosten blijven gelijk maar het aantal belminuten gaat omhoog en ............. ik heb ook 500 MB internet. En dat allemaal nog op mn oude dag. Very Happy 
Installeer Whatsapp ook ff, ik heb nog 5000 MB
Mijn telefoon heeft gelukkig geen mogelijkheid tot whatsapp.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7202
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo okt 13 2013, 21:27

Soms is magic awesome. En ja, ik had de gorgon die een viper's kiss had teruggehaald met een gesaccede grey merchant. Abhorrent overlord erbij als mooi toetje en laat het scoopfeest beginnen Very Happy
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo okt 13 2013, 23:10

Vandaag voor de 4de keer de wisselbeker gewonnen van mijn magic groep. Voor het eerst Theros gdraft en ik had een vrij awesome deck. Maar 1 game verloren in 6 rondes en dat was van een mulligan naar 5.

1x Akroan Crusader
1x Cavelry Pegasus
1x Arena Athlete
1x Akroan Hoplite
1x Observant Alseid
1x Spearpoint Oread
2x Minotaur Skullcleaver
1x Anax and Cymede
1x Fabled Hero
1x Ember Swallower
1x Borderland Minotaur
1x Purpheros, God of the Forge
1x Coordinated Assault
1x Gods Willing
1x Magma Jet
2x Lightning Strike
2x Ordeal of Purpheros
1x Dauntless Onslaught
1x Portent Betrayal
1x Rage of Purpheros
1x Temple of Triumph
8x Plains
8x Mountain

Liep echt als een trein. Lekkerste was toch wel toen ik beurt 3 en 4 Anax and Cymede en de Fabled Hero neerlegde en beurt 5 Dauntless Onslaught en Coordinated Assault op beide ging. Hier, neem eens 26 Trample damage Razz

Ow en ik mag zeker niet klagen over wat ik uit mijn 5 prijsboosters haalde: Temple of Mystery, Fleecemane Lion, Nykthos, Shrine to Nyx, Xenagos the Reveler en een Stormbreath Dragon! Very Happy
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma okt 14 2013, 08:58

Je hebt ook een stapel bombrares in je deck zitten, die 4 rares alleen al zijn een deck Very Happy Maar t ziet er erg sweet uit Very Happy Very Happy

afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di okt 15 2013, 23:26

Walnoten zijn echt heerlijk na anderhalf uur spinnen. T ging ook een stuk soepeler dan de eerste keer, vorige week. Nom nom.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 16 2013, 09:23

@afterparty05 schreef:
Walnoten zijn echt heerlijk na anderhalf uur spinnen. T ging ook een stuk soepeler dan de eerste keer, vorige week. Nom nom.
's Avonds een half uur voor het slapen gaan ook nog een halve bak magere kwark wegwerken. Die eiwitten worden 's nachts langzaam door je lichaam opgenomen en dat is goed voor het herstelproces.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 16 2013, 09:30

Haha, ja daar zat ik vorige week idd aan, is erg lekker en vult goed. Moet zeggen dat na anderhalve week intensief sporten ik de sport-bug al te pakken heb, terwijl ik er van overtuigd was dat ie voor mij niet zou bestaan Very Happy

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 16 2013, 09:34

@afterparty05 schreef:
Haha, ja daar zat ik vorige week idd aan, is erg lekker en vult goed. Moet zeggen dat na anderhalve week intensief sporten ik de sport-bug al te pakken heb, terwijl ik er van overtuigd was dat ie voor mij niet zou bestaan Very Happy
Hehe, dat heb ik ook jaaaaaaaren gedacht. Lekker, heh. Very Happy 
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2467
Leeftijd : 32
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   vr okt 18 2013, 14:42

Deck voor Antwerpen compleet... (ervan uitgaande dat Nedermagic dingen die vandaag besteld en betaald zijn voor die tijd levert)

Wel een rib uit mijn lijf, die mox opals....

Bij BoM waren ze € 45 per stuk! gelukkig vroeg Nedermagic ''maar'' € 34 per stuk. Op alle andere sites waren ze uitverkocht. zou wel eens een teken kunnen zijn dat ik veel mirrors ga spelen in Antwerpen.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za okt 19 2013, 12:27

ADE was weer een toppertje, Dave Clarke presents in de Melkweg. Wat een mooi feestje, maar nu na vier uur slaap wel een tikkeltje brak Very Happy

Meddle
Pro Player

Aantal berichten : 1062
Leeftijd : 33
Registration date : 02-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo okt 20 2013, 12:54

mijn tegenstanders elspeth jatten met een psychic intrusion!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo okt 20 2013, 17:37

Met 5 color slivers de finale verliezen!!!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma okt 21 2013, 08:30

Ff online swissdraftje doen, finale verloren. Wel een Master of Waves en een Elspeth geopend. Dankuwel Very Happy Maakt gister tot een mooi profitable dagje qua magic samen met de Bloodstained Mire van Legacy Very Happy

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di okt 22 2013, 00:03

Vanavond voor het eerst in 1,5 maand weer op de weegschaal gestaan.
Sinds de vorige keer 11 kilo kwijt. Dagelijks 2x 45 minuten lopen werkt dus wel. Nu nog minder snacken (voornamelijk in de PD, thuis heb ik al nooit meer wat liggen)

Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di okt 22 2013, 09:56

Goedzo. Nu nog brood en fruit meenemen naar de PD en regelmatig eten om de 2,5/3u. Dat voorkomt dat je trek krijgt in snacks. Leerzame link: http://www.leerwiki.nl/Wat_is_de_glycemische_index (platte kaas is belgisch voor kwark) ps: Ook niet stiekum chips en Red Bull gehad gisteravond?

Ik had gisteren op de sportschool een laagterecord met een vetpercentage van 17% bij een gewicht van 87,6 en de metabolische ('echte') leeftijd van 25, ook een record. (altijd een geinig gegeven verder niet zo relevant). En nu net op de weegschaal thuis 87,0 kG.
Terug naar boven Go down
Pim
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 192
Leeftijd : 29
Registration date : 29-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di okt 22 2013, 10:04

Hey hey hey Niels, even rustig aan. Maximaal 7 eet/drink momenten per dag. Anders zitten je tanden binnen no time vol gaten. Zeker met allemaal zoete/zure rommel.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di okt 22 2013, 10:17

Uiteraard jezelf niet met zoete rommel volstouwen maar met producten die er toe doen. Vandaar mijn link. Maar is er niets mis met 8 eetmomenten.  Als je echt bang bent voor gaatjes dan kan je ook 's middags je tanden poetsen maar niet vlak voordat je gaat eten en zeker niet vlak erna. Ook niet na zoete rommel. http://www.kiezenoftrekken.nl/faqs/tandenpoetsenwanneer/index.html

Voor de duidelijkheid, ik bedoel vanaf het opstaan tot het slapen gaan. Dan kom je op max 6 maaltijden per dag.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 08:40

Nog 1 ellendige werkdag, daarna naar de GP!
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5734
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 09:22

Kijk, een fatsoenlijk opiniestuk over de vermeende slavernij connecties in de Sinterklaas-folklore in plaats van bevooroordeelde moddergooierij en voorbarige conclusies. Persoonlijk vind ik het nog steeds onzinnig om op deze manier naar het moderne Sinterklaasfeest te kijken. De oorsprong van een feest zou toch geen reden moeten zijn om de huidige vorm te bekritiseren. Ik dacht dat we ons als samenleving ondertussen wel hadden bevrijd van het idee van de erfzonde...

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 09:50

De erfzonde is nog zeer levend. Wat te denken van boetedoening voor de politionele acties in Indonesie. En wat de denken van de roep om excuses voor de slavernij?
Terug naar boven Go down
Pim
Wannabe
Wannabe

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 15:22

@Hennink schreef:
Kijk, een fatsoenlijk opiniestuk over de vermeende slavernij connecties in de Sinterklaas-folklore in plaats van bevooroordeelde moddergooierij en voorbarige conclusies. Persoonlijk vind ik het nog steeds onzinnig om op deze manier naar het moderne Sinterklaasfeest te kijken. De oorsprong van een feest zou toch geen reden moeten zijn om de huidige vorm te bekritiseren. Ik dacht dat we ons als samenleving ondertussen wel hadden bevrijd van het idee van de erfzonde...
De directeur van het Rijksmuseum nodigt de voorzitter van de commissie die het zou moeten onderzoeken (die zo bevooroordeeld is als pest) uit om schilderijen te bekijken van voor de slavernij waar Sinterklaas al, inclusief zwarte pieten, gevierd werd. Kwam op de radio vanochtend, vond ik wel geestig. Overigens, waar doen we zo moeilijk over? Heeft een kind wel eens een Zwarte Piet gezien en gedacht dat het een minderwaardige slaaf was omdat hij zwart is? Is er in Syrie niet iets aan de hand met chemische wapens en genocide?
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 16:47

@Pim schreef:
@Hennink schreef:
De directeur van het Rijksmuseum nodigt de voorzitter van de commissie die het zou moeten onderzoeken (die zo bevooroordeeld is als pest) uit om schilderijen te bekijken van voor de slavernij waar Sinterklaas al, inclusief zwarte pieten, gevierd werd. Kwam op de radio vanochtend, vond ik wel geestig. Overigens, waar doen we zo moeilijk over? Heeft een kind wel eens een Zwarte Piet gezien en gedacht dat het een minderwaardige slaaf was omdat hij zwart is? Is er in Syrie niet iets aan de hand met chemische wapens en genocide?
Oh eens, maar het was wel verademend om een stukje te lezen dat niet uit principe RACISME! RACISME! schreeuwt maar een gefundeerd betoog houdt. Betekent nog niet dat ik het er mee eens ben, maar er valt in ieder geval een discussie te houden. Feit blijft natuurlijk dat er een minderheid in Nederland is die zich wel vervelend voelt bij de Zwarte Piet.

@Dwarlorf: Dit is eigenlijk voor het whine-topic, want helaas moet ik je gelijk geven. Hoewel ik moet toegeven dat ik het idee wel kan snappen als het om "langlevende" entiteiten als het Koninkrijk der Nederlanden gaat. Ondanks dat er andere bestuurders zijn, moeten die zich natuurlijk niet kunnen verschuilen achter het feit dat bij een dergelijk orgaan nou eenmaal eens in de zoveel jaar een wisseling van de macht plaatsvindt. Als het om staatobligaties gaat kunnen ze zich tenslotte ook niet aan hun verantwoordelijkheden onttrekken ("Ja sorry, maar die zijn onder Gerrit Zalm uitgegeven, die zit er niet meer, dus die papieren zijn nu niks meer waard he!", zie je het al voor je?).

Pro Player

Aantal berichten : 1723
Leeftijd : 30
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 17:20

Ik vind dat je daarin wel een scheiding moet maken tussen verschillende situaties.

Een staatsobligatie is een bindend contract (of ik moet het wel heel verkeerd begrepen hebben). Partij A legt geld in en partij B geeft daar over x jaar een ander bedrag voor terug.

Een handeling, belofte of uitspraak uit het verleden hoeft een persoon van nu zich mijn insziens niet verantwoordelijk voor te voelen. Uit morele/politieke overwegingen zou je een smet uit het verleden kunnen proberen weg te poetsen, maar daar ligt denk ik geen verplichting of verantwoording.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo okt 23 2013, 18:15

Mijn punt is meer dat partij A in het geval van overheden e.d. organen tot op zekere hoogte partij A blijft zo lang er vreedzame wisselingen van de macht plaatsvinden. Vanuit dat oogpunt is het begrijpelijk dat men het Koninkrijk der Nederlanden aansprakelijk probeert te stellen voor het slavernij verleden van het Koninkrijk der Nederlanden (see what I did there?). Dat geldt m.i. niet als men Jan de Vries aansprakelijk probeert te stellen voor de daden van zijn vader Piet de Vries.

Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma okt 28 2013, 15:07

Thijmen vindt omwaaien grappig Smile

Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma nov 04 2013, 21:58

NK, here I come!

Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 1869
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma nov 04 2013, 22:31

Goeie marge ook met nummer twee in die poll. Smile

Proficiat!
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Pim
Wannabe
Wannabe

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 05 2013, 11:51

Go Lennart!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 05 2013, 12:57

Dwarlorf schreef:
 Als je echt bang bent voor gaatjes dan kan je ook 's middags je tanden poetsen maar niet vlak voordat je gaat eten en zeker niet vlak erna.
Trouwens, ik heb het laatst nog ff nagevraagd bij de tandarts. Maar je kunt beter vlak voor het eten je tanden poetsen dan vlak erna. Als je na het eten wilt tandenpoetsen zou je eigenlijk een uurtje moeten wachten.
Terug naar boven Go down
Pim
Wannabe
Wannabe

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 05 2013, 13:45

Dat ligt er aan. Als je bijvoorbeeld sinaasappelsap gaat drinken kun je beter na het drinken een half uurtje tot een uurtje wachten en dan je tanden poetsen. De biofilm van tandplaque geeft je tanden bescherming tegen de zuurstoot van het vruchtensap. Als je net je tanden hebt gepoetst ligt je glazuur bloot en spoel je het zuur direct langs het glazuur.

Daar komt ook nog eens bij dat wanneer er tandplaque is en glazuur lost op spoelen de bestanddelen niet meteen weg met het speeksel, waardoor er mogelijkheid is tot remineralisatie van de kristallieten.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 05 2013, 14:04

Hmm, nou ja ik heb ook niet naar specifieke situaties gevraagd. Ik ben zelf gestopt met te zure dingen eten en drinken. Ik at altijd een grapefruit tussendoor maar daar ben ik van afgestapt. Nu nog een minder zuur alternatief daarvoor vinden want dan alleen maar bananen eten is weer wat teveel aan koolhydraten.
Terug naar boven Go down
The Meddling Mage
N00b
N00b

Aantal berichten : 46
Leeftijd : 24
Registration date : 28-07-12

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 05 2013, 20:03

Dit is ik hoe ik mij Desmond altijd voorstel als hij als laatste de locatie van een tournooi verlaat.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo nov 06 2013, 00:13

Dwarlorf schreef:
Hmm, nou ja ik heb ook niet naar specifieke situaties gevraagd. Ik ben zelf gestopt met te zure dingen eten en drinken. Ik at altijd een grapefruit tussendoor maar daar ben ik van afgestapt. Nu nog een minder zuur alternatief daarvoor vinden want dan alleen maar bananen eten is weer wat teveel aan koolhydraten.
Honing-pomelo!

Wannabe
Wannabe

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo nov 06 2013, 00:29

Humble Bundle aanbieding, voor $5,- Batman Arkham Asylum, Arkham City, Fear 2 + 3, LotR: War in the North en nog een spel Smile Geen slechte deal
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 07 2013, 08:49

Mijn stofzuiger doet het nu supergoed. Er zat een verstopt (letterlijk en figuurlijk) filter in. Die is nu schoon. Eén van die kleine dingen die het leven een klein beetje aangenamer maken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 07 2013, 08:52

Weekend!!!
Terug naar boven Go down
Pim
Wannabe
Wannabe

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 07 2013, 10:51

Als je je verveeld heb ik nog wel wat voor je te doen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 07 2013, 12:14

@Pim schreef:
Als je je verveeld heb ik nog wel wat voor je te doen.
Sorry, ik heb al klusjes en moet leren...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma nov 11 2013, 20:22

1 week strak op het eten letten (ondanks een verjaardag) en wat me in 4 weken niet lukte lukt me in 1 week wel. 1,3 KG eraf!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di nov 12 2013, 23:32

Deftige benentraining gedaan vandaag. En als klap op de vuurpijl 2 nieuwe truitjes binnen. Wie had ooit gedacht dat me die ooit in L zouden passen.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo nov 13 2013, 02:19

Nieuw EDH deck met Ronnie de Rhino! Very Happy Very Happy

lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 14 2013, 10:07

Eerste tentamenresultaten druppelen binnen:

Bedrijfseconomie (had ik al een tijdje) 9,6
Fin. rekenkunde 7,8
Verbintenissenrecht 9,6

nu onderzoekstheorie en Nederlands nog afwachten, maar het is in ieder geval een prima begin!

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 14 2013, 10:16

Nice, gefeliciteerd
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 14 2013, 10:50

Goed bezig! En Nederlands? Jij moet leren spreken Nederlands?

lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 14 2013, 21:57

Nee, ik moet vooral contaminaties en andere stijlfouten herkennen. Verder zit daar een stuk interpunctie, werkwoordspelling en algemene spelling in. Volgens mij heb ik dat ook wel gehaald.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo nov 20 2013, 20:39

Een cheers voor Rob de Haan vanwege alle goodies die ik van hem heb gekregen voor het aan hem uitlenen van mijn deck.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 21 2013, 00:03

Met wat vrienden zaterdag avond naar Electric Six lekkere foute muziek luisteren! Voor de mensen die het niet kennen:

Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 21 2013, 09:59

Wortelkanaalbehandeling! Nou hopen dat de pijn weg is als de verdoving uitgewerkt is...

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 21 2013, 11:26

IPMA congres 2013. Interessante lezingen van Wim Pijbes (directeur Rijks Museum), Daan Roosegaarde (droomprojecten in de realiteit, gistern op TV over verlichte fietspaden) en Rob Wijnberg (voormalig redacteur NRC next en eigenaar van de Correspondent.nl)
Mocht je iets met projecten doen (-leider of participant) dan is dit congres volgend jaar zeker een aanrader.
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do nov 21 2013, 16:53

Afgelopen week eindelijk sporten en eten hoe ik voor ogen had. 6 uur gesport in 4 dagen en redelijk gelet op wat ik at. Gelijk mooi resultaat: 2 kg vet kwijt en 2 kg spieren erbij. Hoppatee! Very Happy

Het grote niet-whine topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 22Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote niet-whine topic.
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote Raadsel topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-