MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Proph3t
N00b
N00b

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 55
Registration date : 22-05-13

BerichtOnderwerp: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   vr sep 13 2013, 15:44

Vandaag is er (Nederlands initiatief!) een crowdfunding project gestart op kickstarter voor de eCounter en eCounter Avatar. Twee innovaties voor Magic the Gathering!
Check it out!

http://www.kickstarter.com/projects/653883082/ecounters-trading-card-gaming-evolved

Wat vinden jullie er van?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   vr sep 13 2013, 16:01

Ziet er goed uit.
Terug naar boven Go down
Walter
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 266
Leeftijd : 29
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   vr sep 13 2013, 22:06

Ze hebben wel erg veel geld nodig voor iets waarvoor de retail prijs nog niet bekend is (althans, ik kan het niet vinden).
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   za sep 14 2013, 01:29

Dwarlorf schreef:
Ziet er goed uit.
Jammer het is nog steeds geen sleeve met alarmfunctie voor het geval je je Commander door je deck schudt Wink 
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   za sep 14 2013, 01:29

@Walter schreef:
Ze hebben wel erg veel geld nodig voor iets waarvoor de retail prijs nog niet bekend is (althans, ik kan het niet vinden).
Ik zag in een kolom aan de zijkant staan dat het 8 pond is, en 2 pond verzendkosten per counter.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   zo sep 15 2013, 22:12

Ziet er heel vet uit, maar voor 42 pond (geen idee waarom het er in ponden staat...) kan ik een héleboel dobbelstenen en andersoortige counters kopen, en zes ecounters gaat bij lange na niet genoeg zijn voor mijn Mimeoplasm commander deck...

Legendary Creature

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   zo sep 15 2013, 22:44

Het staat in ponden omdat kickstarter in Groot Brittanië of VS gestart kan worden, ik vermoed dat de verzendkosten lager zijn vanuit GB dan VS, en dat de nederlandse makers daarom GB hebben gekozen.
Ik heb zelf ook gekeken voor eigen project maar dan is het heel irritant dat alles vanuit de VS of GB moet komen, het is wachten tot er iets voor de EU komt...
Terug naar boven Go down
Robert
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 190
Leeftijd : 34
Registration date : 13-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   ma sep 16 2013, 10:49

Ben het wel met Hennink eens. Het lijkt leuk, maar ik vind het nogal aan de prijzige kant.

Die avatar counter is wel vet, die zijn erg handig voor Commander, geen gedoe meer met oneindig veel d6 om je lifetotal aan te geven.
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 35
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   ma sep 16 2013, 10:57

Ik vind ze wel vet, zou er best 2 willen hebben als het uitkomt =)

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!   

Terug naar boven Go down

Nieuw Magic gerelateerd kickstarter project gestart!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Magic Groningen Website
» Peasant Magic, Seizoen 3 Ranking
» Magic Groningen naar de film: Transformers III
» Vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuw jaar!
» De toekomst van Peasant Magic in Groningen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: