MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 16:19

Mijn sportschool doet 11 & 12 oktober a.s. een sport actie voor het goede doel:

Sportief90 organiseert op 11 & 12 oktober 2013 het indoor evenement All4one'13 waarin door 60 teams 24 uur onafgebroken wordt gesport.  24 individuele deelnemers van die teams brengen sponsorgeld bijeen voor een goed doel. Dit jaar is het sponsorgeld bestemd voor de steun aan de chirurgische teams van de  Reach Another Foundation.

Het is voor mij de eerste keer in mn leven dat ik aan zoiets meedoe dus ik wil meteen zo veel mogelijk geld binnenharken maar het minimumbedrag dat ik wil/moet halen is €40.

Ik zoek dus een aantal sponsors. Wie wil me sponsoren met 1 of 2 euro? Meer mag natuurlijk ook. Ik leg zelf (minimaal) 5 euro in. Wie ook minimaal €5 toezegd ontvangt een door mij een gesigneerde magic kaart. Very Happy 

Wie mag ik noteren?

Voor meer info over het evenement: http://sportief90.nl/all4one
Voor meer info over Reach Another Foundation: http://reachanother.org/about

Sponsors
1. Andr้ €5 betaald
2. Jasper €5 betaald
3. Lennart €5 betaald
4. Gijs €5 betaald
5. Chris €5 betaald
6. Niels €5 betaald
7. Bassie €4 betaald
8. Dwarlorf €5 betaald
9.
10.

Laatst aangepast door Dwarlorf op za okt 12 2013, 09:24; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 16:26

Ik sponsor je wel voor 5 euro
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 16:28

Topper! Wie volgt?
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 16:54

Ook van mij 5 euro.. wil wel een gesigneerde beeble hebben
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 16:56

Top, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 21:29

Ik doe ook wel mee voor twee knaken.

EDIT; en ik wil bij voorkeur wel een gesigneerde tarmogoyf Razz

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di sep 10 2013, 21:45

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Thanx.
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 30
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   wo sep 11 2013, 09:45

Ik doe ook wel 5e, bij voorkeur de slechtste kaart die je bezit signeren Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   wo sep 11 2013, 09:54

Ik zal mn best doen. Bedankt
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7236
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   wo sep 11 2013, 13:08

Ik doe mee voor 5 euro en ik hoef geen kaart, hou maar gewoon zulke leuke avatars als je nu weer hebt dan vind ik t prima Very Happy Veel succes!!

Niels
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 218
Registration date : 02-04-13

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   wo sep 11 2013, 13:18

Zolang het goede doel niet stiekem verandert naar die enge clowns, sponsor ik je ook wel voor €5,-.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   wo sep 11 2013, 19:24

Toppers! Ik kom morgenavond langs in Atlantis. Dus wie dan al kan/wil inleggen kan dat dan doen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   do sep 12 2013, 21:59

Bassie heeft ook een duit in het zakkie gedaan, wie volgt?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di okt 08 2013, 20:37

Vandaag een proefrun RPM (spinning) gedaan als voorbereiding op vrijdag as (om 21u). Dat gaat helemaal goedkomen.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di okt 08 2013, 20:38

Ik glim van trots.. dat mijn € 5 maar goed besteed mogen worden
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di okt 08 2013, 20:40

Jasper schreef:
Ik glim van trots.. dat mijn € 5 maar goed besteed mogen worden
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   za okt 12 2013, 00:49

Nou jongens, ik heb hard m'n best gedaan vanavond. Lang geleden dat ik zo kapot was van sporten. Ik ben nog ff blijven hangen en halverwege stond de teller al boven €9200. Daar hebben jullie aan bijgedragen! Bedankt daarvoor.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7236
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   za okt 12 2013, 01:36

Goed geregeld Nelis!!

lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   za okt 12 2013, 09:12

Goed bezig! (en zet ff achter mijn naam dat ik betaald heb, als ambtenaar kan ik natuurlijk niet als wanbetaler te boek staan Razz)

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   za okt 12 2013, 09:26

Done! En ik was vanochtend ook nog eens voor de eerste keer onder de 88kg op de weegschaal. Ik ga dat spinning maar weer eens oppakken op de sportschool.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))   di okt 15 2013, 15:27

Gisteren stond de teller op meer dan €20.000!

Zelf ben ik er ook beter van geworden. Mijn moeder aangebracht als lid levert mij een maand gratis sporten op (en haar geen inschrijfgeld). Geld meteen mede ge๏nvesteerd in spinning schoenen. Win-win!
Terug naar boven Go down

Help mij geld inzamelen voor het goede doel (nee, ik ben zelf niet het doel :-))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tips voor een dropping.
» Wat zou je doen met heel veel geld?
» Anki, Mnemosyne, Memrise... Gespreide herhaling voor memorisatie.
» hoe maak je een goed deck?
» Links

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: