MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 september! **Gefeliciteerd**
Donald wint de PPTQ van 12 augustus! **Gefeliciteerd**
Niels wint het legacytoernooi van 19 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint de donderdraft van 16 augustus! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint het moderntoernooi van 9 augustus! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

[Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2064
Leeftijd : 29
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   wo aug 14 2013, 14:51

Het eerste toernooitje met Junk Aristocrats eindigde in een niet al te beste record van 2-2. Bij de volgende twee eindigde ik echter 4-0, waardoor dit me wel een deck leek om in Warschau te spelen.

Ik heb mijn lijst gebaseerd op:

Maindeck: (60)
4 Overgrown Tomb
4 Temple Garden
4 Godless Shrine
4 Isolated Chapel
4 Woodland Cemetery
2 Sunpetal Grove
2 Gavony Township
1 Swamp
4 Doomed Traveler
2 Young Wolf
3 Skirsdag High Priest
4 Voice of Resurgence
4 Cartel Aristocrat
4 Blood Artist
2 Varolz, the Scar-Striped
1 Obzedat, Ghost council
3 Garruk Relentless
4 Lingering Souls
4 Tragic Slip

Sideboard:
4 Deathrite Shaman
3 Abrupt Decay
2 Smite
1 Sin Collector
2 Duress
2 Appetite for Brains
1 Obzedat, Ghost Council

Van de originele lijst vond ik 25 land net wat te veel. Het deck is heel colorintensive, maar ook redelijk gevoelig voor flooden. Verder wilde ik graag wel een 7e sac-outlet en minimaal 5 1-drops. Daarnaast is dit deck erg vatbaar voor Jace, Architect of Thought, waarvoor ik 1 Sorin, Lord of Innistrad mainboard speel in plaats van een Garruk Relentless. Hierdoor ziet mijn corelijst er als volgt uit.

4 Overgrown Tomb
4 Temple Garden
4 Godless Shrine
4 Isolated Chapel
4 Woodland Cemetery
2 Sunpetal Grove
2 Gavony Township
4 Doomed Traveler
1 Young Wolf
3 Skirsdag High Priest
4 Voice of Resurgence
4 Cartel Aristocrat
4 Blood Artist
3 Varolz, the Scar-Striped
2 Garruk Relentless
1 Sorin, Lord of Innistrad
4 Lingering Souls
4 Tragic Slip

Er zijn twee slots over: Ik ben uiteindelijk gegaan voor de 2e Young wolf, omdat het beste wat je kan doen met dit deck toch een 1 drop wil: skirsdag high priest en cartel aristocrat willen beide een 1 drop naast zich hebben. Daarnaast heb ik gekozen voor een Lifebane Zombie, omdat ik vrij veel jund verwacht. Een Thragtusk of Huntmaster of the Fells weghalen is dan altijd wel fijn. Daarnaast kan het prima schoppen tegen UWR.

Mijn Decklist:
Maindeck: (60)
4 Overgrown Tomb
4 Temple Garden
4 Godless Shrine
4 Isolated Chapel
4 Woodland Cemetery
2 Sunpetal Grove
2 Gavony Township
4 Doomed Traveler
2 Young Wolf
3 Skirsdag High Priest
4 Voice of Resurgence
4 Cartel Aristocrat
4 Blood Artist
3 Varolz, the Scar-Striped
1 Lifebane Zombie
2 Garruk Relentless
1 Sorin, Lord of Innistrad
4 Lingering Souls
4 Tragic Slip

Sideboard(15):
2 Scavenging Oonze
2 Ray of Revelation
2 Abrupt Decay
2 Smite
2 Sin Collector
1 Duress
2 Appetite for Brains
1 Lifebane Zombie
1 Obzedat, Ghost Council

Gameplan en Sideboarden:

Monorood/vergelijkbare aggro decks:
-2 Garruk, -1 Sorin, -1 Lifebane Zombie. +2 Oozes, +2 Abrupt Decay.

Deze matches zijn relatief makkelijk. Je doel is het board volgooien en dan met lingering souls of blood artist winnen, voordat zij meerdere hellriders hebben.

Aggrodecks met Ghor-clan Rampager:
-2 Garruk, -1 Sorin, -1 Lifebane Zombie, -1 Blood Artist, -1 Young Wolf. +2 Oozes, +2 Abrupt decay, +2 Smite.

Deze matchup speelt iets anders uit: Voor de rampager heb je een prima sideboard plan, je moet alleen wel zuiniger zijn met je tragic slips. Aangezien dat je antwoorden op hellkites zijn. Verder blijft je plan hetzelfde.

UWR/Esper/UW control/flash:
-2 Tragic Slip, -3 Blood Artist, -2 Young Wolf. + 2 Sin Collector, +1 Duress, +1 Lifebane Zombie, +1 Obzedat, Ghost council, +2 Ooze.

In deze match, wil je je sac-outlets goed kunnen beschermen. Ze zijn naast je planeswalkers en Obzedat je beste manier om te winnen. Daarnaast is Lingering Souls een van je beste kaarten. Gebruik je resources zorgvuldig! Voice wil je zelden sacrificen en sac liever je 2/2 Young Wolf dan je 1/1 Young Wolf, tenzij je klok er echt mee verandert. Tegen Esper wil je ook een Ray of Relevation vaak.

Jund:
-2 Young Wolf, -3 Blood Artist, +2 Appetite for Brains, +1 Lifebane Zombie, +1 Obzedat Ghost Council, +1 Sin Collector.

Ook in deze matchup wil je je sac-outlets goed beschermen. De timing van je spells is heel belangrijk, waardoor ik dit een van de leukste matchups vind. Je moet om zoveel heen spelen, het is aan jou om te kijken of je dat kan. Hoever kun je gaan voor Bonfire of Mizzium mortars vervelend is, of moet je die juist trekken? Wanneer kan je Lingering Souls wel casten en wanneer moet je om Ooze heen spelen? Obzedat is je beste manier om te winnen. Anders zul je veel moeten grinden, wat goed te doen is, maar bereid je voor op een lange match. Mocht je g2 een Curse of Death’s hold zien, board je -1 Sin Collector, +1 Duress/Ray of Revelation.

Bant Hexproof:
-2 Garruk Relentless, -2 Tragic Slip, -1 Lifebane Zombie. +2 Abrupt Decay, +2 Ray of Revelation, +1 Duress.

Deze matchup is vrij saai. Je gaat preboard dood aan een grote Invisible Stalker en aan trample (Rancor/Unflinching Courage). Postboard heb je ook daar genoeg antwoorden tegen. Blood Artist is heel goed in deze match. Als ze niet de nuts gaan kan je het deck redelijk goed racen en met Blood Artist de race in jou voordeel beslechten.

Aristocrats:
-1 Lifebane Zombie, -1 Young Wolf. +2 Abrupt Decay.

Dit is de leukste match om te spelen, omdat het een hele lastige match is. De keykaarten zijn: Skirsdag Highpriest, Blood Artist en Lingering Souls, in die volgorde. Verder wil ik het deck zo synergistisch mogelijk houden. Ik board dus geen Scavenging Ooze in tegen lingering souls.

Tijdens het testen in Warschau heb ik vooral games gegrind tegen Jund en andere decks gespeeld om aan te voelen hoe zij kunnen pakken en wat belangrijk voor ze is. Natuurlijk heb ik ook games tegen de andere decks gespeeld en zo een prima SB plan kunnen ontwikkelen. Bij de pool die we gemaakt hebben over hoeveel punten iedereen zou halen, durfde ik me echter niet op dag2 te zetten. Het deck is moeilijk om te spelen en dat kan je na 9 rondes opgebroken hebben.

Nu het toernooi. Als ik geen SB neerzet, dan board ik zoals boven aangegeven. Verder kan het zijn dat ik enkele games door elkaar haal, maar volgens mij is het verslag redelijk accuraat.

Ronde 1+2 gaan we met zijn 4en, Jasper, Jeroen, Gijs en ik, op zoek naar een supermarkt, zodat we wat te eten kunnen scoren voor ’s middags.

Ronde 3 vs. Natalia met Wr aggro

Ik win de die-roll, maar mulligan wel meteen naar 5. Als mijn tegenstandster dan opent met Plains into Doomed Traveler, denk ik te spelen tegen de mirror. Natalia speelt echter Wr aggro, met Silverblade Paladins en Sublime Archangels. Aangezien niks trample heeft of geeft, kan ik de board makkelijk controllen. Ik ga nog naar 8, maar kan daarna via Blood Artists haar van 17 naar -1 schoppen.

Ik board iets anders dan tegen monorood: de Oozes lijken me niet zo nodig, ik hou de Lifebane Zombies erin.

Game 2 mull ik nogmaals naar 5, maar ook deze game kan ik makkelijk naar me toe slepen via een boardstall.

3-0

Ronde 4 vs. Gustaw met UWR Flash

Game 1 zie ik een vrij nare hand: 2 Supreme Verdict, Warleaders Helix, Snapcaster Mage, Syncopate en een Island. De eerste Wrath vind ik altijd heel erg tegenvallen tegen mijn deck, maar een 2e is vaak wel naar. Ik overload het board, waardoor ik na de eerste Wrath een Varolz kan sticken, welke een 5/5 wordt via een gescavengde Lifebane Zombie. Gustaw komt hier niet meer van af en via een Blood Artist met Lingering Souls, krijgt hij geen tijd om een Sphinx’s Revelations te vinden en casten.

Fun fact: Gustaw roept tijdens deze game een Judge om te vragen of Varolz dood gaat aan een kaart die hij aanwijst. Aangezien ik zijn hand verder wist, wist ik dat hij of een Pillar of een Turn/Burn had bijgepakt. Ik heb Gustaw aangeraden om bij zo’n Judgecall even van de tafel weg te lopen.

Game2 laat Gustaw een behoorlijk haatplan zien: Naast de Renounce the Guilds en Izzet Staticasters gooide hij t2 een Rest in Peace op het veld. Mijn hand was: Voice of Resurgence, 2 Lingering Souls, Blood Artist, Skirsdag Highpriest en wat land. How about awkward? Gelukkig was een van de landjes een Gavony Township. T3 wordt mijn tip van hierboven terugbetaald: Ik moet mijn voice saccen aan Renounce the Guilds en maak geen token. Gustaw is vervolgens zo aardig om te zeggen dat ik de trigger niet moet vergeten. Helaas was ik die niet vergeten, maar bestond de trigger gewoon niet. Toch aardig van hem!
Nadat mijn dubbel Skirsdag High Priest beatdown gestopt was door een Supreme Verdict, kon ik een Sorin resolven. Deze heeft met de Gavony Township de game eruit gegrind voor me.

4-0

Ronde 5 vs. Richard met Aristocrats act2

Ik moet zeggen dat ik wel baal dat ik de Match-ups al in de titels zeg, het haalt iets van de spanning weg. Je leest zo wel waarom.

Al snel blijkt dat we de mirror spelen, al zit ik op Junk en Richard op WBR, waarbij ik denk aan Jaspers versie. Ik heb een Skirsdag High Priest, die ik naar 1-0 wil rijden. Ik kan er vanaf t3 demons mee maken, ik wacht echter nog een beurtje om om Tragic Slip heen te spelen. Ik had Doomed Traveler, Skirsdag High Priest en een Varolz liggen, waardoor, als ik de Traveler sac, mijn tegenstander nog kan reageren met een Slip voor ik weer 3 creatures heb. T4 Demons leken inderdaad genoeg. Mijn tegenstander sloopt dan maar mijn Varolz via de slip. Ik ben even verbaasd, maar denk dat hij er op moet hopen dat ik geen sac outlets meer heb. Nu komt de verrassing: Richard speelt nog de oude versie en het is een bijna complete blow-out dat hij opeens blasphemous act gaat. Gelukkig kon ik veel op hand houden door de demons en daarmee de pot alsnog thuisbrengen.

Game2 gaat Richard er met een t2 Skirsdag High Priest met de pot vandoor. Game 3 is weer een pot met High Priest voor mij. Richard haalt deze weg met een O-ring, maar de Blood Artist ernaast sleept de pot toch naar mij toe.

Het was niet helemaal de grindy mirror die ik verwacht had, maar het was wel lekker om wat sneller klaar te zijn.

5-0

Waar ik zojuist nog aan tafel 40 zat, moest ik opeens naar tafel 166. Hmm… Mijn punten kloppen en ik kijk verder en zie staan Nakamura, Shuuhei. Uho. Dit blijkt een VIP tafel te zijn.

Ronde 6 vs. Shuuhei Nakamura met G/R Aggro

De manier waarop g1 verloopt zet ik mijn tegenstander op een Hellrider om vervolgens op een massive attack te winnen. Doordat ik echter al wat agressiever heb gespeeld: mijn Lingering souls tokens vielen al vrij snel aan, stond ik op 10 en Shuuhei op 8. Zijn volgende attack zou precies 10damage doorduwen en ik had een 2/1 vampire met lifelink van Sorin.  Shuuhei rekent ook en volgens mij was mijn read goed, want we gaan naar g2. (mijn sequencing was volgens mij perfect deze game. Helaas weet ik niet meer precies wat ik allemaal speelde).

Game2 houdt Shuuhei een 1lander met 2 mana elfjes. Ik besluit mijn Tragic Slip te bewaren voor de Thundermaw Hellkites, maar zie t2 dat hij dus geen 2e landje speelt. Mijn Slip en Abrupt Decay locken Shuuhei uit de game. Shuuhei pakt nog vrij snel wat land, maar dan lig ik al te ver voor.

6-0, nog 1win te gaan!

Ronde 7 vs. Marcio met Jund

Ik hou een enigszins twijfelachtige hand in the dark: 3land, 2slips, cartel aristocrat on the draw. Het is alleen een echte mulligan naar 4 vs control en een die ik liever had willen mullen tegen jund. Het blijkt dus jund te zijn. Nadat ik ook alleen maar land bijpak, gaan we snel naar game2.
In de volgende game heb ik meerdere Skirsdag High Priests in mijn openingshand, als de 2e blijft liggen heb ik een goede kans om te winnen. Mijn tegenstander sloopt de eerste Priest via Huntmaster. Ik vergeet alleen even de fliptrigger op zijn Ravager of the Fells, aangezien ik 2spells cast, om zo mijn 2e Priest zo snel mogelijk online te krijgen. Marcio haalt hetzelfde trucje nog eens uit en ik lig redelijk uit de game als hij ook mijn tweede demon kan slopen.

6-1, 1win uit 2matches moet te doen zijn toch?

Ronde 8 vs. Nicolas met MonoRood

Of Nicolas was niet een heel beste magicspeler, of hij had geen idee wat hij moest doen tegen mijn deck. Either way, dank voor de 7-1! Ik win game1 terwijl ik maar 4spells totaal heb en cast en ook game2 zit Nicolas nooit in de game. Om toch een voorbeeld te geven hoe de pot verliep: Hij gaat  Firefist Striker, bind met Lightning Mauler en activeer Mutavault, schop. Ik ga pro rood op Cartel Aristocrat en block 2beesten dood in ruil voor 1 Young Wolf.

7-1 en mijn eerste dag2! Siebe doet mee en samen zorgen we ervoor dat Wytse geen hap uit zijn slipper hoeft te nemen.

Ronde 9 vs. Bartosz met Esper control

Mijn opponent speelt een Esper lijst met 4 Ratchet Bombs mainboard. Game 1 weet ik 19 damage te doen, waarvan 12 met Blood Artists. Ondertussen heb ik door 2 Ratchet Bombs heen gegrind en ligt er nog een 3e op 3counters. Mijn opponent heeft een lege hand en geen board. Ik heb een Garruk Relentless liggen, 2 Spirit tokens en een Wolf token. Het is mijn second mainphase. Ik laat Garruk vechten met mijn Spirit, zodat ik volgende beurt die laatste damage wel op de een of andere manier doordruk: Blood Artist of Varolz opzoeken, of misschien nog wel wat anders. Mijn opponent topdecked zijn 4e Ratchet Bomb en daarna een Sphinx’s Revelations.

Game2 kom ik niet echt goed in de game. Ik worstel me er wat doorheen, maar mis steeds net iets. Dit zorgt ervoor dat hij op 4 levens stabiliseert. 2 Sphinx’s Revelations later en ik geloof het wel.

7-2 Niet de 8-1 waar ik op hoopte na vorige ronde, maar hé ik had sowieso getekend voor dag2 aan het begin van de dag! Jasper sluit zich lekker aan bij ons en Siebe maakt er zelfs 8-1 van!

Ronde 10 vs. Rick met G/R aggro

Rick is een van de 11 Nederlanders op dag2. We zagen aan elkaars naam al dat we Nederlands zijn en maken het gezellig. Game 1 heb ik het initiatief en speel zo dat ik volgende beurt in de lucht en door Blood Artist win: ik flashback mijn lingering souls zodat ik 4extra damage door de lucht heb. Hierdoor maak ik mizzium mortars wel extra aantrekkelijk. Rick doet dit inderdaad en klaagt vrolijk dat ik de Blood Artist uitgerekend naast de flashback souls speelde. Dat was natuurlijk niet geheel per ongeluk. Ik cast vervolgens een 2e Lingering Souls en die neemt de pot mee naar huis. Op dit moment zegt Rick dat hij daar inderdaad niet omheen speelde en nog nooit tegen mijn deck heeft gespeeld.

Game2 mulled Rick naar 5 en heb ik een Smite voor zijn bloodrush. Op dit moment vergeet Rick ook de undying trigger van zijn Strangleroot Geist en weet ik dat ik de pot niet meer kan verliezen.

8-2, mooi begin van de dag.

Ronde 11 vs. Stanislav Cifka met UW control

Game1 blijft Cifka even op land steken (1beurt op 5mana) en dit kan ik afstraffen. Zijn Sphinx’s Revelation is hierdoor niet groot genoeg (2) en 2beurten later win ik de game.
In de tweede game pak ik een hoop sideboard kaarten, maar kan ik deze niet in het juiste plan gooien om te winnen. Dit was de game waar ik me echt outplayed voelde. In game3 pakte ik eerst alleen maar land bij, waardoor ik erop gok dat hij geen Azorius Charm heeft, zodat ik met mijn weinige kaarten genoeg druk kan zetten om het kaartnadeel niet te laten gelden. Ik sacrifice mijn Voice of Resurgence om die wat groter te maken. Mijn Voice token wordt toch gecharmed en hierdoor kom ik niet meer terug in de game.

8-3

Ronde 12 vs. Paulo Pinto met UWR Flash

Iets zegt me dat die naam me iets moet zeggen, maar ik heb geen idee, misschien iemand van jullie?

Game 1 ga ik voor een Voice of Resurgence into Lingering Souls into Sorin, Lord of Innistrad. Hier komt hij niet meer van terug en we gaan snel naar game2.
Deze keer heb ik een wat slome hand, met dubbel Lingering Souls. Als Paulo opeens Restoration Angel into Warleader’s Helix gaat, heb ik het gevoel dat ik in de problemen zit. Een Lifebane Zombie later zie ik waarom: Een Ratchet bomb zorgt ervoor dat hij de race kan winnen. Ik denk te lang na en kan daardoor de Tragic Slip niet representen. Het is een poging waard, aangezien het slechts 1beurt duurt als hij me called. Dit gebeurt en ik ben dood.
Paulo sloopt in deze game mijn Skirsdag High Priest in plaats van mijn Blood Artist. Een aantal beurten later heeft hij hier spijt van en kan ik hem eruit burnen. Paulo laat me nog mooi een hand zien met dubbel Supreme Verdict die lethal waren.

9-3

Ronde 13 vs. Pedro met Jund

Pedro heeft en een goede hand tegen me en pakt heel goed bij: Ik cast een Lifebane Zombie en zie Mizzium Mortars, Bonfire, Olivia, Liliana en 2land. Daarnaast miracled hij nog een Bonfire en heeft hij een 2e Olivia meteen nadat ik de andere Slip. Geen idee hoe, maar ergens heeft hij deze pot verneukt, want ik win via triple Lingering Souls. Helaas hield het daarna op voor me.
In de volgende game is de situatie: een lege hand voor beide spelers en op het board: een wolf token voor Pedro en een Obzedat voor mij. Pedro pakt vrij snel een Huntmaster en extra spells om deze weer te flippen bij, terwijl ik landje na landje na landje raap.
Game3 denk ik maar weer eens dat het goed is om naar 5kaarten te gaan en zit ik nooit in de game.

9-4

Ronde 14 vs. Szymon met Jund

Game 1 heb ik weer de Lifebane Zombie en zie ik een Olivia, een Putrefy en een Blood Crypt. Ik kom van de eerste Olivia af, maar ook deze tegenstander heeft door dat meerdere Olivia’s pakken goed is tegen mij. De tweede wrecked mijn board vakkundig.
In de tweede game mull ik volgens mij naar 4, een stapje lager kan altijd! Ook deze verlies ik vrij makkelijk.

9-5

Ronde 15 vs. Andre met G/R aggro

15 rondes is een lang toernooi, maar je weet pas echt hoelang als je ze hebt gehad. Ronde 15 heb ik echt heel slecht gespeeld. Bij Cifka had ik het idee dat ik outplayed werd, in deze match deden mijn hersenen het gewoon even niet. Game 1 heb ik een win de volgende beurt als hij niks doet. Deze zie ik en ik herhaal in mijn hoofd: sac de Traveler. Andre zegt go en ik untap meteen… Right. Nu speel ik de Sorin alsnog uit, maar maak nu maar een Vampire in plaats van de damage van een attack met 4 spirits die ik wilde doen te verdubbelen met een emblem. Twee beurten later bezwijkt Andre alsnog.

Ik sideboard nu echter mijn Blood Artists uit, yup, I was done for.

Game2 breng ik het nog tot een topdeck war, maar verlies vervolgende de topdecks. Game 3 let ik al niet meer op welke landjes ik speel, waardoor ik nog 2damage extra moet nemen. Gelukkig maakt niet uit, want Andre had de nootjes gepakt, waardoor ik eigenlijk al niet kon winnen.

9-6, Niet het resultaat waar ik op hoopte, maar op 2rondes en ergens een game na heb ik, volgens mij, mijn beste spel laten zien. Het deck voelde heel goed aan en door agressief te mulligannen heb ik meer mulligans gewonnen dan verloren. Het is wel een deck waar je veel procenten kunt pakken door het te kennen, zowel voor de speler als zijn tegenstander.

Wat ik zou veranderen aan het deck? Als je tegenstanders ook zo koning zijn in het pakken van Olivia’s, zou je kunnen overwegen om 1 Ray of Revelations eruit te halen en een Orzhov Charm in het sideboard te gooien. Otherwise denk ik dat je 4 slips genoeg moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2541
Leeftijd : 34
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   wo aug 14 2013, 19:21

nice read sir!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7405
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   do aug 15 2013, 08:34

Leuk stuk desmond, goed om te lezen en balen dat de tweede helft van dag 2 karig ging...

Tattoos of ships and tattoos of tears
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   do aug 15 2013, 08:51

Was die Natalia een beetje lekker? Very Happy 

En verder, netjes resultaat (jammer van dag 2) en een leuk verslag.
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1526
Leeftijd : 37
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   do aug 15 2013, 10:34

Leuk verslag. En congrats op je GP dag 2! Er gaan er vast meer volgen en dan vind ik eigenlijk wel dat je aantekeningen tijdens je matches moet maken zodat je wat gedetailleerder kunt beschrijven hoe je van Hall of Famers wint....
Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 2064
Leeftijd : 29
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   do aug 15 2013, 11:59

Thanks!

Niels, verkeerde focus:P, maar nee, al had ze wel een diep colleté. Must be tactics...
Maarten, Het was iets met uitcurven met o.a. lingering souls en Sorin, maar weet zo niet welke beurten die kwamen en wat ik verder speelde.:/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau   

[Tournament Report] Junk Aristocrats in Warschau
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: ALGEMENE INFORMATIE :: Artikelen-
Ga naar: