MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 21 juni! **Gefeliciteerd**
Rutger wint het Legacytoernooi van 17 juni! **Gefeliciteerd!!!**
Christiaan wint de donderconstructed Modern van 14 juni! **Gefeliciteerd**
Jasper wint de donderdraft van 7 juni! **Gefeliciteerd**
Donald wint de donderconstructed Modern van 31 mei! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
TdJ
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 66
Leeftijd : 33
Registration date : 03-01-13

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   zo aug 25 2013, 11:34

Ook maar een probeerseltje:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3637
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   zo aug 25 2013, 11:39

@TdJ schreef:

Maak hier maar een ubermythic van Very Happy Overpowered!
TdJ
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   zo aug 25 2013, 11:41

@Rob schreef:
@TdJ schreef:

Maak hier maar een ubermythic van :DOverpowered!
Hmm, mja, moet hem misschien nog maar even aanpassen.

Poke met een 6/6, 5/5 en 3/3 in beurt 3/4/5 is misschien wel beetje too much.
TdJ
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   zo aug 25 2013, 11:54

@TdJ schreef:
@Rob schreef:
@TdJ schreef:

Maak hier maar een ubermythic van :DOverpowered!
Hmm, mja, moet hem misschien nog maar even aanpassen.

Poke met een 6/6, 5/5 en 3/3 in beurt 3/4/5 is misschien wel beetje too much.
Wording was ook nog niet echt goed.

Hopelijk is het zo wat beter gebalanceerd.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   vr aug 30 2013, 21:47

Mijn entry op de valreep Razz

Ik ben gegaan voor zoveel mogelijk flavor! ^^
Hoop dat het opgemerkt wordt Razz
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7382
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   vr aug 30 2013, 22:55

Ook nog maar een echte inzending naast m'n neppe inzending van Where the Wild Things Are, maar eerst nog even een leuke kaart voor de fun die ik moest maken: Pulp Fiction. Wel silver-bordered natuurlijk, anders is het te gek :')

En dit is m'n definitieve inzending: Memento. Het hele spel gaat achterstevoren zodra deze hit, en geeft je maar een beperkte tijd voordat je alles kwijt bent en dus de pot verliest. Maar dat geldt voor iedereen. Volgens mij wel een coole kaart met een cool effect, dat lekker bij de film past.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   vr aug 30 2013, 23:52

@afterparty05: Vette kaart Very Happy
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2043
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   za aug 31 2013, 11:45

Deze strijd zal Zebraman niet winnen.. Very Happy

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   wo sep 04 2013, 11:54

Dit wordt een interessante judging Wink
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   wo sep 04 2013, 19:17

Sylke – Seven Samurai
Klassieker natuurlijk. Kaart is degelijk en qua abillities kan ik zien wat de referentie naar de film is. Aardige entry, maar niet bijzonder. Gezien de overige kandidaten ben je deze keer geen kanshebber

Dwarlorf – Good Fellas
Prima kaart voor een prima film. Flavorwise een prima vertolking van de film en de scene in het bijzonder. Het effect is leuk en origineel (je kunt het wel), daarom een kanshebber

Bart –Zebraman
Ik ken de film helemaal niet en IMDB biedt ook al geen uitkomst, behalve een sequel. De kaart is te goed denk ik. Onder bepaalde voorwaarden krijgt ie ‘Flash’? denk ik…. Er staat namelijk niet dat ik hem voor 1 zwart/wit niet mag casten. Dus dat zou ik doen beurt 1. Teveel abillities voor 1 mana, niet in balans daarom geen kanshebber

Lau – Leon, the Professional
Goed gebruik van Soulbond om het thema van de film te vertalen. Castingcost, abillties overal is over nagedacht. Flavor met een zwart/witte castingcost is ook prima. Duidelijk een kanshebber

Lermartes – Ghostbusters
De kaart doet wat de Ghostbusters doen. Echter 4 witte mana voor een 1/4 beest met een stevige cost voor de abillity is niet iets waar ik heel warm van wordt. Template van de kaart is ook niet goed, het ziet er wat rommelig uit. Daarnaast had de leave play trigger moeten zijn ‘Exiled by Ghostbusters’ Nu staat er ‘this way’ terwijl het geen onderdeel uitmaakt van de tap abillity.

Morphling – Catch me if you can
Grappige kaart, doet ook precies waar de film over gaat. Goede vertolking. Probleem is dat je dit oneindig mag doen, wie bepaalt dat het vangen van je tegenstander is afgelopen? Het potje zal denk ik een draw oid worden. Idee is goed, had iets meer uitwerking kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld met een tijdslimiet van 3 minuten ofzo

Shard – Debbie
Nasty.. maar vooruit de sfeer van de film is goed vertolkt door de kaart. 3 mana 4/1 infect is best een prima beater, maar ik word er niet warm van. OP GEEN ENKELE MANIER :p

Djmaxxl – Final Destination
Waarom heb je je kaart aangepast ? Zonde. Ik vond het oorspronkelijk beter bij de film passen dan je laatste entry. Misschien was iets van ‘Destroy all creatures that regenerated this turn’ een iets betere versie geweest. Ik vind de kaart passen bij de film maar erg zwak, daarnaast ook niet origineel. Volgende keer beter

Onzin – Inception
Leuke kaart met een origineel effect. Ik vind alleen de kaart de film niet goed vertolken. Als het iets met subgames (wat ook gesuggereerd werd) te maken had was het misschien een kanshebber geweest. Nu is het een leuke kaart, maar staat voor mij een beetje los van de film

Boerma – Schindler’s List
Goede kaart. Ik vind het replacement effect slechts deels bij de film passen. Ik denk dat het beter was geweest als alle creatures geexiled werden op het moment dat deze kaart in het spel kwam. Omdat het ook creatures van je tegenstanders maar ook teamgenoten kan raken vind ik het echt een witte kaart. Mooi ontwerp en je bent kanshebber

Tdj – Resevoir Dogs
Helaas is Resevoir Dogs een van de saaiste films die Tarantino ooit gemaakt heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening en daar kun jij ook niets aan doen dat ik dat vind :p
Ik zou je kaart wel spelen, voornamelijk omdat deze erg goed is. De kaart heeft qua art wel iets met de film te maken maar ik vind het moeilijk om het plot van de film er in terug te zien. De film draait om wantrouwen naar elkaar dat is niet goed vertolkt in mijn ogen

Bob- The Sorcerer’s Apprentice
Ik vind de kaart de sfeer en het verhaal van de film goed weergeven. Ik vind je kaart ook te goed. Je gaat waarschijnlijk nooit meer dan twee keer level up gebruiken, behalve als je mana over hebt. Je hebt dan een 1/3 looter die je twee kunt gebruiken. Dat is goed, maar ik denk te goed. De mind magic ultimate abillity is natuurlijk weer prachtig en zal leiden tot hilariteit wat bij een UN- kaart hoort. Flavor is opgemerkt!

Afterparty05 – Memento
Uitstekende entry. Memento is een klassieker en dat heb je goed vertolkt met deze kaart. Gebalanceerd op het gebied van casting cost en een zeer sfeervolle abillity. Duidelijk een kanshebber

WINNAAR WINNAAR WINNAAR WINNAAR

Wat weer een kwaliteit deze keer. Petje af. 4 kanshebbers. Van de vier kanshebber valt Boerma als eerste af, dit om de redenen zoals ik vermeld heb bij het commentaar. Ik vind de vertolking niet helemaal perfect. De tweede die afvalt is Dwarlorf. Je kaart is goed, sfeervol maar minder spannend dan de andere twee. Dan blijven Lau en Afterparty05 over. Beide kaarten hadden kunnen winnen, ik vind ze zo goed. Maar ik heb maar 1 prijs en die gaat deze keer naar Afterparty05. Ik vind je kaart prachtig en zeer goed bij de film passen. Lau een hele goede tweede!

Afterparty05 Gefeliciteerd!!!

Tot de volgende keer
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   wo sep 04 2013, 19:32

Jasper schreef:

Bob- The Sorcerer’s Apprentice
Ik vind de kaart de sfeer en het verhaal van de film goed weergeven. Ik vind je kaart ook te goed. Je gaat waarschijnlijk nooit meer dan twee keer level up gebruiken, behalve als je mana over hebt. Je hebt dan een 1/3 looter die je twee kunt gebruiken. Dat is goed, maar ik denk te goed. De mind magic ultimate abillity is natuurlijk weer prachtig en zal leiden tot hilariteit wat bij een UN- kaart hoort.  Flavor is opgemerkt!
En maakt de apprentice beter dan de meester, Richard Garfield! Razz
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2043

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   wo sep 04 2013, 20:20

Gefeliciteerd, maar je kent Zebraman niet.... de Memento kaart was tof!

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013   

Contest 25-07-2013 t/m 30-08-2013
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: