MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter wint de donderconstructed Modern op 2 november! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 10:47

Hallo Dames en Heren,

Vanaf vandaag tot/met 25 september kan iedereen, met een lidmaatschap van dit forum, weer nieuwe artikelen, primers en tournamentreports plaatsen.
Na 25 september zal er een poll gehouden worden waarbij de winnaar een gratis donderdraft uitgereikt zal krijgen.

Succes met het schrijven!

greetz

Jasper

Laatst aangepast door Jasper op zo aug 25 2013, 22:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 11:50

Ik wil me wel eens wagen aan een artikel, draftsetje is voor mij niet super belangrijk, wil wel eens wat leuks schrijven op zn Pannekoeks".

Iemand een leuke suggestie qua onderwerp?
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3522
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:10

'politieke spanningen tussen kopten en moslims in zuid-limburg'
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:18

@Rob schreef:
'politieke spanningen tussen kopten en moslims in zuid-limburg'

Interessant, echter iets Magic The Gathering gerelateerds lijkt me passender.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:27

http://kampen.christenunie.nl/k/news/view/499036/335179/christenunie-en-cda-wie-stak-kerk-in-brand-in-egypte.html

In Egypte speelt het probleem wel Rob, in Nederland/Limburg leeft het niet zo erg.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3522
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:30

Dat is dus aan jou om uit te zoeken!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:45

André Pannekoek schreef:
Ik wil me wel eens wagen aan een artikel, draftsetje is voor mij niet super belangrijk, wil wel eens wat leuks schrijven op zn Pannekoeks".

- Set review M14 voor limited Draft en sealed
- Impact op standard met de komst van M14
- Welke ontwikkelingen zijn er in Modern zichtbaar
- Hoe bereid je je voor op een groot toernooi, zeg een Pro TOur

zoiets?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:47

Jasper schreef:
André Pannekoek schreef:

zoiets?

Inderdaad, zoiets, geef jij maar aan welke.. :-)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 12:52

André Pannekoek schreef:
Jasper schreef:
André Pannekoek schreef:

zoiets?

Ik kies wel voor je, doe maar de 3e.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 13:10

Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
Jasper schreef:
André Pannekoek schreef:

zoiets?

Ik kies wel voor je, doe maar de 3e.

Eigenlijk wel een lastig onderwerp, ik bedenk zelf wel wat..
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   ma jul 22 2013, 18:54

Neen neen, jij zij zelf dat het aangegeven moest worden, Niels geeft aan dat het onderwerp drie moet worden, dus dan kan je niet meer terug Smile
Terug naar boven Go down
darafayen
Legend
Legend

Aantal berichten : 1283
Leeftijd : 35
Registration date : 21-05-08

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   wo jul 24 2013, 07:56

Jasper schreef:
André Pannekoek schreef:

zoiets?

Ik ben wel benieuwd naar jouw inzichten voor M14 voor Limited Draft en sealed.

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   wo aug 21 2013, 15:32

Zijn er nog mensen die een artikel willen indien of wachten voor 23 augustus als we weer van start gaan!
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1724
Leeftijd : 31
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   wo aug 21 2013, 15:34

Ik wil nog wat schrijven over Warschau, maar ik kom daar niet aan toe voor volgende week. Ik weet ook niet of het dan nog zo relevant is, maar goed.

Anyway, voor de 23ste heb ik geen inzending.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   zo aug 25 2013, 22:25

Update!! nieuw content is gewenst. Derde periode voor een gratis draft 25-08 t/m 25-09
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   za sep 14 2013, 22:12

Wie heeft er nog een mooi idee voor een artikel en wil deelname aan een donderdraft winnen?
Terug naar boven Go down
danodan
Pro - Kataki

Aantal berichten : 938
Leeftijd : 23
Registration date : 31-08-12

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   di sep 20 2016, 20:18

Ik vind het jammer dat er in dit gedeelte van het forum niet zo veel meer gepost word en kwam op het idee om zelf iets te gaan schrijven, zouden jullie geďnteresserd zijn in een primer van mij over Jund in modern? Mocht het een beetje aanslaan en als het schrijven een beetje lukt leek het mij ook leuk om allerlei matchups in detail uit te lichten hoe ik ernaar kijk. Ook om wat discussie op gang te brengen!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7267
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   di sep 20 2016, 20:40

Lijkt mij awesome Danny!!

JasperB
The Legend

Aantal berichten : 897
Leeftijd : 39
Registration date : 24-08-16

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 22 2016, 07:03

Goed idee Danny. Ik heb Jund gespeeld in legacy en was best leuk om weer eens te doen, misschien waag ik wel de overstap naar Modern.

lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2507
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 22 2016, 18:10

Ik heb straks Kiki chord compleet en aangezien dat een deck is waar best veel aan te tweaken valt op basis van persoonlijke voorkeur, meta, weet ik veel wat en mijn versie op dit moment nog best wel ruw is, zou ik best wel een vergelijkbaar iets willen doen als ik indertijd met legacy U/W miracles gedaan heb.

Dat betekent een thread maken met doorlopend bevindingen naar aanleiding van gespeelde toernooien, korte verslagen en dat soort dingen. Het is dan niet echt een primer maar het geeft wel inzicht in hoe ik doorlopend nadenk over kaartkeuzes, match-ups enzovoorts.

Ik heb de komende drie of vier maanden als het goed is ook wel redelijk wat tijd om toernooien te spelen.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Andre Pannekoek
Pro Player

Aantal berichten : 748
Leeftijd : 38
Registration date : 27-07-15

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 22 2016, 19:02

En je hebt een gp om te grinden Lennart :-)
Terug naar boven Go down
danodan
Pro - Kataki

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 00:08

Ik heb inmiddels een eerste versie van de primer geschreven, ik heb het alleen geschreven in LaTeX (fancy programma!), dus ik kan het exporten als pdf. Hoe kan ik dit het beste delen? Is een blog/site maken het makkelijkst?
Terug naar boven Go down
Andre Pannekoek
Pro Player

Aantal berichten : 748
Leeftijd : 38
Registration date : 27-07-15

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 06:43

@danodan schreef:
Ik heb inmiddels een eerste versie van de primer geschreven, ik heb het alleen geschreven in LaTeX (fancy programma!), dus ik kan het exporten als pdf. Hoe kan ik dit het beste delen? Is een blog/site maken het makkelijkst?

Je kunt het ook gewoon posten op dit forum.
Terug naar boven Go down
JasperB
The Legend

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 06:47

Ik zou het in een blog doen. Posten op dit forum sloopt je opmaak.

Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5786
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 07:14

@danodan schreef:
Mijn hemel, LaTeX? Staan er formules in je primer die er gewoon netjes uit moesten zien of ben je stiekem een sado-masochist? Razz

Judge
Judge

Aantal berichten : 2088
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 07:38

latex2html?
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
danodan
Pro - Kataki

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 08:02

@Hennink schreef:
@danodan schreef:
Mijn hemel, LaTeX? Staan er formules in je primer die er gewoon netjes uit moesten zien of ben je stiekem een sado-masochist? Razz

Ik ben het zo gewend om met LaTeX te werken dat ik Word niet meer aan kan zien (verder heb ik ook geen Word). Ik zal wel even kijken of ik snel zo'n blog kan maken!
Terug naar boven Go down
JasperB
The Legend

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 08:30

Mijn blog 'sidedeck' heb ik via https://nl.wordpress.com/?ref=footer_website aangemaakt.. klik - klik - klaar

Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5786
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   do sep 29 2016, 10:06

@danodan schreef:
@Hennink schreef:
@danodan schreef:

Ik ben het zo gewend om met LaTeX te werken dat ik Word niet meer aan kan zien (verder heb ik ook geen Word). Ik zal wel even kijken of ik snel zo'n blog kan maken!
Heh, bij informatica was LaTeX de standaard in 1999, en werd verwacht dat je je verslagen daarin opmaakte. Ik heb er dus best veel mee gewerkt, en je hebt inderdaad meer zelf de controle over je opmaak dan in Word. Dat gezegd hebbende, Word werkt voor huis-, tuin- en keukengebruik veeeeeeel makkelijker Smile

Googlen op "LaTeX" is leuk trouwens Smile Het verschil tussen de All results en Images results is vermakelijk Very Happy

BerichtOnderwerp: Re: En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content   

Terug naar boven Go down

En we gaan verder in de zoekttocht naar nieuwe content
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GP Praag 21 en 22 mei 2011
» Magic Groningen naar de film: Transformers III
» Daar gaan we weer!
» Mars One - Mars kolonisatie in 2023?
» Waar luister je naar