MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Danny wint het moderntoernooi van 11 januari! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de donderconstructed van 4 januari! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7291
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 11:11

Ik denk dat het gebruik van keywords beter en cleaner is, zeker als het effect hetzelfde is. Op die manier zou je er ook voor kunnen kiezen reminder text weg te laten waardoor het helemaal clean wordt Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 11:25

Alleen komt het effect niet overeen met daadwerkelijk Unearth effect. Haste is belangrijkste missende deel bv:
"Return this card from your graveyard to the battlefield. It gains haste. Exile it at the beginning of the next end step or if it would leave the battlefield. Unearth only as a sorcery.)"
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 11:39

@Kwebie schreef:
Alleen komt het effect niet overeen met daadwerkelijk Unearth effect. Haste is belangrijkste missende deel bv:
"Return this card from your graveyard to the battlefield. It gains haste. Exile it at the beginning of the next end step or if it would leave the battlefield. Unearth only as a sorcery.)"

Maar, en dat is wat Sepp ook zegt, volgens mij is het ontbreken van haste een foutje en geen opzet. Zeker als verwezen wordt naar de keyword op de kaart. Dus dan valt het wel mee toch? Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 11:43

Wat niet mogelijk is, want iets met Unearth heeft altijd haste. Dus dan zou er een nieuw keyword moeten worden verzonnen als je het zonder haste wil (Hoogst onwaarschijnlijk gok ik zo...)
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 11:49

Wat ik probeer te zeggen, is dat Oswin het stukje over haste is vergeten op z'n kaart te zetten, aangezien hij ook naar de keyword verwijst. Maar dat kan hij zelf het beste bevestigen. Sorry voor de onduidelijkheid.
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 16:10

@afterparty05 schreef:
Wat ik probeer te zeggen, is dat Oswin het stukje over haste is vergeten op z'n kaart te zetten, aangezien hij ook naar de keyword verwijst. Maar dat kan hij zelf het beste bevestigen. Sorry voor de onduidelijkheid.

Klopt nu ik het lees zie ik de fout ook, alleen om het nog gekker te maken, Magic Set Editor gaf zelf de reminder text toen ik Unearth invoerde. Best wel bizar dat het zelf verkeerde remindertext toevoegt want idd want als je Unearth hebben creatures altijd haste.

Maar even aan de tekentafel om de fout weg te werken Neutral 
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   di jul 16 2013, 23:43

Zo een revisie, het bizarre was dat de Unearth reminder text bleef tenzij ik unearth zonder hoofdletter invoer. Nou ja klein detail.
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   wo jul 17 2013, 15:58

@Onzin schreef:

Zo een revisie, het bizarre was dat de Unearth reminder text bleef tenzij ik unearth zonder hoofdletter invoer. Nou ja klein detail.

rechtermuisklikken, en "remindertext" uitzetten. (of ctr+r)

Judge
Judge

Aantal berichten : 2180
Leeftijd : 30
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   do jul 18 2013, 00:40

Vooral omdat ik dacht dat W/B leuk bij de art paste.
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5799
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   do jul 18 2013, 11:00

@Shard schreef:
@Hennink schreef:
Mooie art!

sda niet een beetje OP?

d'r is niet zo heel veel vergelijkingsmateriaal wat double strike betreft, bij veel kaarten moet je door een hoepeltje springen (van verschillende groottes)
maar als ik em naast een mirran crusader leg wint deze toch echt wel... De haste is in dit geval beter dan protection, want je ziet em niet aankomen, waarna twee van je dudes niet kunnen blokken, nooit meer.
Hound of griselbrand legt het af, undying is heel goed, maar dat betekent dus gewoon dattie niet dood moet gaan. Ook kost die 4.
Blijft er markov blademaster over, die is gewoon meh.

Ik vind het oprecht een leuk design, maar hij kriebelt mijn OP radar iets te veel. ik zou hem misschien 1/1 maken... Het is zowiezo 4 dmg voor 3 mana, dat vind RDW al prima, alle extra gravy maakt het alleen maar beter.
Volgens mij valt het wel mee. We zijn een beetje geconditioneerd om double strike als een OP mechanic te evalueren, maar welke van de door jou genoemde drie kaarten heeft in standard play gezien? Alleen de crusader volgens mij, en dat was juist omdat de protection heel relevant was in combinatie met zijn ability om equipment te dragen in een goed wit deck. Als je trouwens een beestje legt de beurt nadat deze heeft aangevallen kan dat beestje gewoon wel blocken, dus ook het nooit meer blocken gedeelte valt wel mee Wink Ik zou in elk geval wel eens willen zien wat deze in standard zou doen! Volgens mij blijft het bij een bescheiden impact, voornamelijk omdat RDW altijd populair is en 4 damage voor 3 mana een goede rate is (een rate die hij als 1/1 niet gaat halen).

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   do jul 25 2013, 08:50

Uitslag

Wat een groot aantal inzendingen. Dank daarvoor. Ik moet zeggen dat er een mooie diversiteit aan kaarten is opgeleverd, zowel creatures (zelfs een unicorn.. see what you did there!) als enchantments en instants.
Ik beperk de jurering tot de kaarten die er voor mij echt uitspringen. De eerste kaart is Morphling. Een uitstekende entry wederom. Kaart is gebalanceerd, doet iets unieks en heeft goede flavor. De tweede is de kaart van Shard. Niet vanwege het feit dat het een unicorn is, maar de kaart zit gewoon goed in elkaar. Dit is een kaart waar ik wel mee zou willen spelen. De derde kaart is van Sylke. Simpel design maar effectief. Goed gebalanceerd en goed gebruik van de art.
Lemartes had een goed kans als de kaart geen Cat tokens zou maken. Ik vind de kaart goed verzonnen, maar Cat tokens? Honorable mention though!
De andere kaarten deden het niet voor mij. Of te complex, niet origineel of geen goed gebruik van de art.

Winnaar Winnaar Winnaar

De Abrupt Decay gaat naar Sylke. Ik ben wel een fan van je kaart en zou deze zeer waarschijnlijk wel spelen in mijn terminator deck. Gefeliciteerd! De kaart van Morphling is zeker goed en een close contender, ik moest helaas kiezen. De kaart van shard had iets goedkoper gemogen. Ik denk zelf dat 3 mana prima was geweest. 4 mana voor een 2/1 is stevig. Daar heb je ook een 4/1 flyer voor met haste en een stoere abillity.

Greetzz en tot de volgende contest

Jasper

Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   vr jul 26 2013, 08:57

Jasper schreef:
Uitslag

Wat een groot aantal inzendingen. Dank daarvoor. Ik moet zeggen dat er een mooie diversiteit aan kaarten is opgeleverd, zowel creatures (zelfs een unicorn.. see what you did there!) als enchantments en instants.
Ik beperk de jurering tot de kaarten die er voor mij echt uitspringen. De eerste kaart is Morphling. Een uitstekende entry wederom. Kaart is gebalanceerd, doet iets unieks en heeft goede flavor. De tweede is de kaart van Shard. Niet vanwege het feit dat het een unicorn is, maar de kaart zit gewoon goed in elkaar. Dit is een kaart waar ik wel mee zou willen spelen. De derde kaart is van Sylke. Simpel design maar effectief. Goed gebalanceerd en goed gebruik van de art.
Lemartes had een goed kans als de kaart geen Cat tokens zou maken. Ik vind de kaart goed verzonnen, maar Cat tokens? Honorable mention though!
De andere kaarten deden het niet voor mij. Of te complex, niet origineel of geen goed gebruik van de art.

Winnaar Winnaar Winnaar

De Abrupt Decay gaat naar Sylke. Ik ben wel een fan van je kaart en zou deze zeer waarschijnlijk wel spelen in mijn terminator deck. Gefeliciteerd! De kaart van Morphling is zeker goed en een close contender, ik moest helaas kiezen. De kaart van shard had iets goedkoper gemogen. Ik denk zelf dat 3 mana prima was geweest. 4 mana voor een 2/1 is stevig. Daar heb je ook een 4/1 flyer voor met haste en een stoere abillity.

Greetzz en tot de volgende contest

Jasper

Van harte Sylke. Eigenlijk blij dat mijn kaart in de smaak viel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013   

Terug naar boven Go down

Contest 30-06-2013 t/m 20-07-2013
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Contest 27-07 t/m 17-08-2007
» Grand Prix 2013 (aka winter)
» GP's 2013. Wie gaat mee waarheen?
» Contest 01/04 tot en met 15/04
» Contest 12-11-11 tot 4-12-11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: