MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 08:27

Ongelofelijk wat een mensen:

Grand Prix Las Vegas Participation Capped
Helene Bergeot
Thursday, June 20, 2013

ith roughly 4,000 players already preregistered for Grand Prix Las Vegas, this event is going to be the largest Magic: The Gathering event ever, blowing all expectations out of the water. While Cascade Games is excited to be running the largest Magic tournament ever, they are also aware that they must still provide an excellent experience for all who attend the event. With that in mind, Cascade Games has announced that it will cap the event size at 4,500 players to ensure the best possible experience.
Online preregistration was available through the Cascade Games website. Players were highly encouraged to take advantage of online preregistration. Online preregistration remained open until 9 p.m. PT June 20, 2013, or until 4,400 players are preregistered, whichever came first.
It will allow Cascade Games to secure a minimum of 100 seats for players who have opted for on–site registration on Friday. On-site registration will start at 9 a.m. PT as announced previously and will be handled on a first-come, first-serve basis.
In the event some players may not be able to secure their seat in the Grand Prix, side event Modern Masters drafts will also be organized on-site.
If you are not going to be playing in Grand Prix Las Vegas, be sure to tune into the live web coverage at twitch.tv/magic.

Dit is een GP waar ik wel graag bij had willen zijn. 4500 deelnemers gaan ze vast ook wel halen.

greetzz
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 08:40

Idd, ik heb met mijn vriendin nog overlegd om daarheen te gaan met vakantie, maar werktechnisch was het niet mogelijk :-(
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:13

spijtig. Was wel een ervaring geweest.. Misschien komt er een MM2 GP over 3 jaar ofzo, een roadtripje organiseren moet dan tot de mogelijkheden horen
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:16

Eigenlijk wel slecht dat ze dat nu aankondigen.
Stel: Je zit in het vliegtuig en wil je onsite registreren (Omdat je nog niet zeker was dat je ook daadwerkelijk heen kon. ).
Kom je aan, is het vol... :\
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:18

dat lijkt me idd vrij vervelend. Deze cap hadden ze twee weken geleden ook al kunnen aankondigen volgens mij. Maar goed nieuw terrein enzo..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:20

Sorry maar dan ben je wel echt dom als je veel geld betaalt voor een vliegticket zonder vantevoren een belangrijk aspect als deelname te regelen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:25

Mijn broer is daar op dit moment. Stel dat hij de mogelijkheid had gekregen om maandag vrij te zijn, dan kan hij vandaag nog in het vliegtuig stappen (In Amerika kan je vanaf de meeste plekken meerdere keren per dag naar Las Vegas vliegen. Er is ook bijna altijd nog wel plek).
Alleen heeft dat waarschijnlijk geen nut omdat hij zich nu niet meer pre-registeren kan.

Daarnaast:
Ik ken ook mensen, die hun persoonlijke gegevens niet op internet willen (Niels?) en dus daarom niet hun Bank/Creditcard nummer willen doorgeven via internet aan Cascade Games. Die zullen zichzelf dus alleen onsite willen registreren...
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:34

Echt zo jammer dat er geen MM GP in Europa is Sad. 4500 mensen is wel echt absurd veel, word wel laat denk ik..
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:45

4500 spelers zal de limiet zijn voor 10 ronden, anders kom je waarschijnlijk uit op 11. Daarnaast is het helemaal niet bekend of WER (volgens mij gebruiken ze stiekem nog DCI reporter) wel dergelijke grote aantallen spelers aan kan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:46

@kwebie: Dan kijk je toch ff vantevoren op de site voor je een vliegticket koopt? Maar het ging mij specifiek om een trip vanaf NL waar je zo'n €1000 (AMS - Las vegas) voor neerlegt. Als je dan op de bonnefooi gaat dan vind ik dat op zn minst naïf. 

Als ik me online op die wijze zou moeten registreren ga ik gewoon niet of ik maak een uitzondering. In mijn geval zou ik dus niet gaan want ik zal nooit meer in m'n leven naar de US gaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:51

Ze gebruiken nog DCI Reporter. WER kan alles boven (ik meen) 999 niet aan op dit moment.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 09:56

Dwarlorf schreef:
In mijn geval zou ik dus niet gaan want ik zal nooit meer in m'n leven naar de US gaan.

Mag je er niet meer in ? Of zijn 1.2 KG zakken M&M's een te grote verleiding voor je.... of vind je ze allemaal stom?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 10:05

Uit principe niet, met die registratiedrift van die amerikanen. En die M&M zakken zijn ook te verleidelijk.

PS: Hoe krijg jij wel een fatsoenlijke quote op het scherm?
Terug naar boven Go down
Boerma
Judge
Judge

Aantal berichten : 1984
Leeftijd : 29
Registration date : 14-05-13

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 10:10

Dwarlorf schreef:
JavaScript uitzetten werkt in ieder geval.
Terug naar boven Go down
http://boer.ma
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 10:22

@Boerma schreef:
Dwarlorf schreef:
JavaScript uitzetten werkt in ieder geval.
Dat werkt, alleen krijg ik dan een invoer scherm van 1 regel. is ook niet echt praktisch. En geen smilies meer. Dit schakelt wel weer en heleboel andere features uit. Ik geloof dat ik me maar uitschrijf op dit forum als dit niet snel verandert.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 11:09

Ik wil je account ook wel verwijderen.. sta je ook nergens meer geregistreerd met je persoonlijke gegevens.. veel veiliger Cool
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 11:26

Die staan helaas al voor eeuwig op internet.... Ik heb linkedIn...

Alhoewel geen persoonsdetails maar wel mijn opleidings en werkervaring. (edit: maar dat is aan te passen zie ik nu, mooi.) Daarnaast kun je verder uit mijn naam alleen afleiden dat ik magic speel.
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

Aantal berichten : 948
Leeftijd : 30
Registration date : 09-12-11

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 12:06

Wat is er precies zo erg aan als er gegevens op internet staan?

Als ik werkgever was en ik zou een werknemer zoeken op internet, maar helemaal niks vinden zou ik dat wel vreemd vinden. 

Ik vind het juist prima als werkgevers van mij kunnen vinden wat ik graag doe in mijn vrije tijd.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 12:19

Omdat ik er geen behoefte aan heb dat Jan en alleman alles van mij weet / te weten kan komen. En je weet niet wat er in de toekomst allemaal gaat gebeuren met die gegevens. 

Sterker nog, in mijn functie als moderator is er iemand geweest die heel graag mijn achternaam en telefoonnummer had geweten zodat ie bij me op bezoek kon gaan om z'n gram te halen.

Zo zijn er legio redenen om voorzichtig met je gegevens om te gaan: Bekijk deze aflevering maar http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1350594

Hoe een jongen die met zn vrienden in de buurt was van een misdrijf door naming and shaming op internet kapot is gemaakt terwijl ie waarschijnlijk (uitspraak moet nog volgen) onschuldig is.

Of wat te denken van het meisje die geen stageplek kreeg omdat ze een vakantiekiekje van zichzelf in bikini op Hyvves had staan. (kan ik helaas geen verwijzing naar vinden)

Dat zijn allemaal redenen (en er zijn er nog miljoenen meer) om voorzichtig te zijn met wat je allemaal over jezelf op internet plempt.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 12:24

Maar goed, dat is een hele andere discussie (Ik geef Niels 100% gelijk) maar hier wil ik het graag over GP Vegas hebben. Of zijn we al klaar met het onderwerp.. ? Dat kan natuurlijk ook
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5772
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 13:30

Dwarlorf schreef:
Kopieer gewoon de tekst van de post die je wil quoten en plak deze tussen [ quote = " ... " ] [ / quote ] tags in je reply  Smile

Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 13:37

@Hennink schreef:
Dwarlorf schreef:
Kopieer gewoon de tekst van de post die je wil quoten en plak deze tussen [ quote = " ... " ] [ / quote ] tags in je reply  Smile
Dat kan ook. Maar deze reactie gaat nu wel goed dus wellicht is het probleem opgelost. Ik vind het nog niet prettig dat de tags niet zichtbaar zijn maar ik kan nu in ieder geval gewoon weer lui zijn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 13:52

6 uur voordat de daadwerkelijke registratie begint, staan er al 35 mensen in de lijn.
4400 voorinschrijvingen, nog 65 plekken over (Virtueel gezien)... ugh
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 14:39

Ik zeg "Volle Bak!" Lijkt me wel een toffe ervaring.
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 15:13

Dwarlorf schreef:
Uit principe niet, met die registratiedrift van die amerikanen. En die M&M zakken zijn ook te verleidelijk.

TIP: gebruik het meest rechtse knopje/icoontje. Dat zegt 'switch editor mode' en dan werkt t weer zoals vanouds.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   vr jun 21 2013, 16:36

@tarzan schreef:
Dwarlorf schreef:

TIP: gebruik het meest rechtse knopje/icoontje. Dat zegt 'switch editor mode' en dan werkt t weer zoals vanouds.

Oeh, da's een hele echte pro tip. Thanx!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:09

Rudy is daar, staat 8-1. Nice!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:17

Netjes van rudy!! Hoe awesome, moet ook vet om te draften zijn. Ben benieuwd hoe t gideon verder vergaat Smile

en 4500 mensen, wat on-wijs bi-zar. Ik denk dat helene t goed zegt dat alle verwachtingen geshattered zijn. Tis wel een hit dus, dat modern masters :') ben onwijs benieuwd hoe t is daar, de sfeer moet echt awesome zijn, komen vast erg leuke verhalen over straks op tcgplayer, cfb, scg etc. Echt een event waar nog heeeeeel lang over gepraat gaat worden met zo onwijs veel mensen met zo'n vette set.
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1723
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:19

Maar toch, het formaat sealed modern masters lijkt mij super lame.

Draft lijkt me inderdaad de bom, maar als je van je geluk afhankelijk bent of je synergistische dingen open maakt in je 6 boosters...
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:22

@Schepijs schreef:
Maar toch, het formaat sealed modern masters lijkt mij super lame.

Draft lijkt me inderdaad de bom, maar als je van je geluk afhankelijk bent of je synergistische dingen open maakt in je 6 boosters...
ik denk dat t niet heel anders is dan gewoon sealed: goede beesten, goede removal en planeswalkers en je bent geramd. Hoewele r tussen die 4500 pools vast wel 1 nootjes storm deck zit met 5 manamorphose, 3 grapeshot, een empty en een zwik rituals Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:24

Geen nieuw record btw(blijft bij Yu-Gi-Oh met 4369 volgens mij), omdat 300 mensen gedropt zijn voor deckswap. 

Heb via kv een pool met 1 tarmogoyf foil en 2 non-foil goyfs gezien. Tja, dan zou ik ook droppen (heeft hij on-site verkocht voor 700 dollar...)
Terug naar boven Go down
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1723
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:35

Ik neem aan dat dat niet mag eigenlijk? Razz Droppen voor deck swap, that is.
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 10:49

Voor zover ik weet wel, maar normaal gebeurd dat volgens mij niet zo vaak omdat je niet zulke absurd dure kaarten in de set hebt zitten.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers   zo jun 23 2013, 11:04

Het mag inderdaad wel, is uitvoerig besproken van te voren omdat ze er al 'bang' voor waren.
Terug naar boven Go down

GP Vegas. Maximaal 4500 deelnemers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: