MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 september! **Gefeliciteerd**
Donald wint de PPTQ van 12 augustus! **Gefeliciteerd**
Niels wint het legacytoernooi van 19 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint de donderdraft van 16 augustus! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint het moderntoernooi van 9 augustus! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Boris

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bohr
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 45
Registration date : 10-05-10

BerichtOnderwerp: Boris   wo jun 12 2013, 13:53

Dan ook maar een post van mij

Ik ben begonnen met magic in 1995. Revised en fallen empires waren net uit. Ik snapte er geen bal van maar met trial en error heb ik het mijzelf en 5 anderen geleerd. Duurde tot aan urza blok. Daarna viel wotc ve in herhaling vonden we.
Boel weer opgepakt tijdens worldwake en sindsdien er veel mee bezig. Even standaard geprobeerd maar dat was me veel te duur en decks veranderden te snel. Dus mij gestort op een duurzamer format: legacy.
Wil me ook wel op t modern format storten, maar dit is helaas nog niet vaak in groningen.
Sinds 1995 wel veel verandert. Afgestudeerd (biologie) diverse banen gehad (haskoning, BMD advies, DHV, en nu natuur en Milieufederatie) vriendin (marian) en twee kinderen (7 en 10 (spelen ook een beetje magic)) en per 1 augustus betrek ik voor de tweede keer een nieuw huis (te Scharmer). Net buiten de stad, ik zal dus aan zo veel mogelijk magic toernooitjes proberen mee te blijven doen.
Privé altijd erg druk met gezin en vrienden. Dus magic moet er echt nog even bij.

Grootste magic prestatie;
2x top 8 op legacy toernooi PD met een deckje waar ik voor het eerst mee speelde. (Ik speel vrijwel nooit meer buiten de toernooitjes om. Vriendenclub heeft magic opgegeven)
1789e bij GP Amsterdam.
En af en toe een booster bij een pre release.
1 keer gespeeld tegen Andre ( prestatie op zich)

Terug naar boven Ga naar beneden

Boris
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: IK BEN NIEUW :: Stel je voor!-
Ga naar: