MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jeroen wint de donderdraft van 6 december! **Gefeliciteerd!!!**
Donald wint het moderntoernooi van 29 november! **Gefeliciteerd**
André wint het Open Gronings Kampioenschap 2018! **Gefeliciteerd**
Christiaan wint de donderdraft van 8 november! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de PPTQ van 28 oktober! **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Marc Evers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eriror
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 99
Leeftijd : 27
Registration date : 09-07-10

BerichtOnderwerp: Marc Evers   di jun 11 2013, 21:38

Gegroet!

Ik ben Marc Evers, een bouwpakket uit september 1991. Ik ben begonnen met Magic tijdens Zendikar op Worldwake dankzij een vriend en Wytse/Desmond, tussen de colleges door op het Zernike. Sindsdien ben ik een paar keer aanwezig geweest op toernooien en langzamerhand iets beter geworden. Helaas ben ik door het stoppen van mijn studie rond New Phyrexia minder vaak aanwezig in Groningen, maar heb ik wel tussendoor nog een overwinning kunnen halen op de M12 Prerelease en een SOM Block Draft.

Omdat ik Magic toch wel heel erg miste ben ik eind 2011 begonnen met MTGO [UN: Tollaw] en daar redelijk intensief mee bezig geweest. Toch is het niet hetzelfde als echt spelen, dus ben ik blij dat ik in september weer met een studie begin en wat vaker langs kan komen [vooral aangezien het nu op donderdag is!]

Verder doe ik sinds 2005 aan pen-spinning [Promo], een hobby waar ik me altijd wel bezig mee kan houden. Hier heb ik wel op toernooien een redelijk resultaat, met als toppunt een 2e plek op een WK. Smile

Dat was het wel zo'n beetje, ik hoop richting het eind van het jaar weer wat vaker mee te doen, en een deel te zijn van de community. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   di jun 11 2013, 21:47

@Eriror schreef:

Verder doe ik sinds 2005 aan pen-spinning [Promo], een hobby waar ik me altijd wel bezig mee kan houden. Hier heb ik wel op toernooien een redelijk resultaat, met als toppunt een 2e plek op een WK. Smile

Wat een grappige hobby. Dat wil ik wel eens in het echie zien.
robdehaan1987
Pro Player

Aantal berichten : 370
Leeftijd : 31
Registration date : 25-05-11

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   di jun 11 2013, 21:53

Dwarlorf schreef:
@Eriror schreef:

Wat een grappige hobby. Dat wil ik wel eens in het echie zien.

Lieve help, dat ziet er gaaf uit. Ik ben echter bang dat als ik dat probeer ik de pen in mn oog krijg ofzo Sad
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   di jun 11 2013, 21:57

Ik wil ook penspinner worden.. kan ik mijn collega's echt impressen.. hoe doe ik dat? Heb ik daarvoor ook een speciale penspinner pen nodig "my precious" ofzo.. of volstaat een Big ook prima ?
https://magicgroningen.editboard.com
danodan
Pro - Kataki

Aantal berichten : 966
Leeftijd : 24
Registration date : 31-08-12

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   di jun 11 2013, 22:21

Een aantal van de basis tricks kun je gewoon met je standaard pennen doen, ik heb het ook een tijd serieus geprobeerd te doen maar het kan zo frustrerend zijn.
Eriror
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 99
Leeftijd : 27
Registration date : 09-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   vr jun 14 2013, 17:11

Jasper schreef:

Ik wil ook penspinner worden.. kan ik mijn collega's echt impressen.. hoe doe ik dat? Heb ik daarvoor ook een speciale penspinner pen nodig "my precious" ofzo.. of volstaat een Big ook prima ?

Het kan echt met een normale pen, maar met wat meer moeilijke tricks wordt het echt al een stuk lastiger. Razz

Zal een keer op donderdag proberen langs te komen voor een real-life demonstratie!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Marc Evers   

Marc Evers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: IK BEN NIEUW :: Stel je voor!-
Ga naar: