MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Rutger wint het Legacytoernooi van 17 juni! **Gefeliciteerd!!!**
Christiaan wint de donderconstructed Modern van 14 juni! **Gefeliciteerd**
Jasper wint de donderdraft van 7 juni! **Gefeliciteerd**
Donald wint de donderconstructed Modern van 31 mei! **Gefeliciteerd!**
Christiaan wint de donderdraft van 24 mei! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Hans

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 33
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Hans   ma jun 10 2013, 11:21

Hallo allen,

De naam is Hans, geboren in 1984 te Utrecht. Ik ben relatief kort geleden begonnen met Magic the Gathering, namelijk met M12. Waarom ik uiteindelijk ben begonnen kan ik niet echt meer bedenken, maar volgens mij zocht ik een nieuw tijdrovende hobby na gestopt te zijn met World of Warcraft op hardcore niveau. Dat plus mijn verleden met Yu-Gi-Oh heeft mij naar Magic gebracht denk ik.

Ik zie mezelf als een speler van middelmatig niveau die nog steeds op zoek is naar zijn kleuren combinatie/type deck. Daarom heb ik ook nog niet echt een lijst met prestaties waar ik enorm trots op ben qua Magic wins. Als enige toppunt tot op heden is het 1e worden op dag 2 van het OGK 2012 en daarmee 3e plaats veroveren over het gehele OGK 2012. Daarnaast draft ik graag, maar voel ik me nog vaak zat een regelrechte noob wanneer ik weer eens een pile of crap bij elkaar heb gedraft.

Je zal mij vooral op vrijdag of in het weekend kunnen aantreffen op toernooien gezien ik door de weeks werk (in Groningen) en in Meppel woon. Helaas betekend dit dus dat ik vrijwel nooit op de donderdag mee kan doen. Daarnaast post ik zo goed als niets op dit forum, maar lees ik wel alles. Een ras echte forum lurker dus.

Groet,

Hans

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden

Hans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: IK BEN NIEUW :: Stel je voor!-
Ga naar: