MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 10:15

André Pannekoek schreef:
Ik betaal 127 p/m maar dat is inclusief tandarts etc. Ik krijg via mijn werkgever 75 euro bruto korting per maand omdat ik bij ,m werkgever verzekerd ben.

:-) Das de enige manier om die kosten laag te houden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 10:18

Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
Ik betaal 127 p/m maar dat is inclusief tandarts etc. Ik krijg via mijn werkgever 75 euro bruto korting per maand omdat ik bij ,m werkgever verzekerd ben.

:-) Das de enige manier om die kosten laag te houden.

Ik heb door die bruto 75 euro ook een betere verzekering genomen (hievoor betaalde ik bij Agis 161 p/m en daar kreeg ik geen korting!!!)
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7237
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 12:41

Ik heb alleen basis. De bonusverzekeringen zijn alleen maar duur en als er echt iets aan de hand is (gebitsreconstructie oid) krijg je het toch uit je basisverzekering vergoed. Een gaatje per jaar en twee controles is goedkoper dan een tandartsverzekering. En fysio krijg je toch maar een paar keer vergoed met een zeer bijzondere indicatie. Steek dat geld liever in m'n zak en betaal t wel als het nodig is.

En Niels: leeftijd zou niet uit mogen maken op je premie, dat zou discriminatie zijn Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 13:17

Hoewel ik je mening deel (begin te delen) over het nut van zo'n aanvullende verzekering, kloppen er een aantal dingen die je zegt niet (volgens mij). Je hebt helemaal geen bijzondere indicatie nodig bij fysio als je ergens last van hebt kan je gewoon jezelf aanmelden bij de fysio zolang je er maar niet heen gaat voor een gewone massage. Daarnaast kunnen tandartskosten wel degelijk uit de hand lopen (daar weet André wel meer van, mijn moeder trouwens ook met €2000+ aan kosten). Aan de andere kant is dat wellicht ook een reden om geen verzekering te nemen, als je toch zoveel moet betalen kan er ook wel €350 eigen risico extra bij. Maar goed, ik zat er ook aan te denken om de extra verzekering op te zeggen maar daar moet ik weer een jaar op wachten. Ik denk zowieso dat het voor mensen die 'genoeg' geld verdienen beter is om geen extra verzekering te nemen als je in staat bent om grotere uitgaven 'relatief' makkelijk te doen.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 13:26

Je hebt volledig gelijk. Alleen voor fysio krijg je vaak maar 9 keer vergoed: als je meer nodig hebt moet je echt een halve dwarslaesie hebben wil je het vergoed krijgen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 14:36

Ik zie dagelijks gevallen voorbijkomen waaruit blijkt dat men onderverzekerd/niet verzekerd is. Het is slechts een kwestie van welk risico je zelf wil nemen en wat je wil betalen om het risico op een verzekeraar af te wentelen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 14:45

@afterparty05 schreef:
Je hebt volledig gelijk. Alleen voor fysio krijg je vaak maar 9 keer vergoed: als je meer nodig hebt moet je echt een halve dwarslaesie hebben wil je het vergoed krijgen.

Dat moet haast wel want een vriend van me is ernstig ziek geraakt, zit al meer dan een jaar ziek thuis. En die moest de revalidatie fysio gewoon zelf betalen toen de aanvullende verzekering het niet meer dekte.

André Pannekoek schreef:
Ik zie dagelijks gevallen voorbijkomen waaruit blijkt dat men onderverzekerd/niet verzekerd is. Het is slechts een kwestie van welk risico je zelf wil nemen en wat je wil betalen om het risico op een verzekeraar af te wentelen.

Wat is jouw ervaring dan met onderverzekeringen. Heb je zo een idee op welke gebieden dit vooral van toepassing is?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 15:32

Dwarlorf schreef:
@afterparty05 schreef:

Dat moet haast wel want een vriend van me is ernstig ziek geraakt, zit al meer dan een jaar ziek thuis. En die moest de revalidatie fysio gewoon zelf betalen toen de aanvullende verzekering het niet meer dekte.

André Pannekoek schreef:

Wat is jouw ervaring dan met onderverzekeringen. Heb je zo een idee op welke gebieden dit vooral van toepassing is?

Onderverzekering vooral bij auto en inboedel. Bij zorgkosten klaagt iedereen dat men zoveel zelf moet betalen terwijl ze de goedkoopste polis zonder extra dekkingen en aanvullingen nemen.
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 889
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 15:53

Ik krijg geld toe op mijn zorgverzekering haha:P
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 04 2013, 15:57

@Jeroen schreef:
Ik krijg geld toe op mijn zorgverzekering haha:P

Ik niet, ik vredien te veel
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo maa 10 2013, 11:38

Sneeuw. Sad
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo maa 10 2013, 15:33

Bejaarden. .... Veel bejaarden ahhhhhh
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 09:39

Bij aanvaarden van mijn huurwoning ben ik uitgeschreven bij Woningnet maar dat is me er niet bij verteld.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 09:49

Dwarlorf schreef:
Bij aanvaarden van mijn huurwoning ben ik uitgeschreven bij Woningnet maar dat is me er niet bij verteld.

Heb je verhuisplannen?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 09:54

André Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:

Heb je verhuisplannen?

Niet direct maar je weet niet wat de toekomst brengt. En dit geintje kost me gewoon 18 punten!
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 14:14

Dwarlorf schreef:

Maar dat is gewoon standaard, als het goed is staat het ook op de website.
Dus je moet je weer herinschrijven. That's it.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 14:25

@Onzin schreef:
Dwarlorf schreef:

Maar dat is gewoon standaard, als het goed is staat het ook op de website.
Dus je moet je weer herinschrijven. That's it.

Tja, het zal vast wel ergens staan. Er is mij bij het aanvaarden van de woning gezegd dat ik nu een halve punt extra spaar omdat ik een sociale huurwoning heb. Als je dat meldt dan impliceert dat op zijn minst de noodzaak om mij ook te vertellen dat ik wordt uitgeschreven en me opnieuw moet inschrijven. En het is ook nog een keer geldklopperij omdat ik dan weer opnieuw geld moet betalen terwijl ik 2 maanden daarvoor al voor het hele jaar had betaald. Daar komt nog bij dat ik de woning niet via woningnet heb geregeld maar rechtstreeks via de website van Nijestee, ik vond het al flauw dat ik al opgespaarde punten moest inleveren. Dus dat maakt het voor mij extra zuur.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 17:13

Je hebt toch een huis? Je kon toch binnen het sociale huurwoningsysteem een fijn huis regelen? Wat is dan het probleem? Ja het kost je punten, dat is alleen zodat er wat doorstroom is en bestaande sociale huurders niet van huisje naar huisje hoppen met hun hoge aantal punten. Lijkt mij goed bedacht Very Happy
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 17:45

@afterparty05 schreef:
Je hebt toch een huis? Je kon toch binnen het sociale huurwoningsysteem een fijn huis regelen? Wat is dan het probleem? Ja het kost je punten, dat is alleen zodat er wat doorstroom is en bestaande sociale huurders niet van huisje naar huisje hoppen met hun hoge aantal punten. Lijkt mij goed bedacht Very Happy

Klopt daar is het voor bedoeld, en mensen die al inderdaad bij de sociale woningbouw ingeschreven zijn krijgen inderdaad iedere maand 1,5 punt. Dus die kunnen (omdat ze al klant zijn) eventueel sneller doorstromen.

Ikzelf heb er bewust voor gekozen dat ik niet perse verder hoef door te stromen, en heb mij niet opnieuw ingeschreven. Dat is een keuze, als Niels idd verder wil doorstromen naar een betere/mooiere/uitstekende woning. Dan moet je weer opnieuw inschrijven. Ik ben het met je eens dat wanneer je net 2 maanden daarvoor hebt verlengd dat die kosten eventueel vervallen of verminderen.
Tja het leven gaat niet over rozen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 18:12

@afterparty05 schreef:

Ik snap dat je je punten kwijt bent als je een woning aanvaard via woningnet, het 'probleem' is dat je je kunt afvragen (en dat doe ik dus) wat dan nog het nut is van het aanbieden van sociale huurhuizen buiten woningnet om. Ik ben er blij om daar niet van anders had ik over 5 jaar nog niets gehad. Ik heb daar ook niet zoveel moeite mee in tegenstelling tot het feit dat ik dubbel moet betalen om ingeschreven te 'blijven' en dat ik niet geinformeerd wordt door zoiets belangrijks als een automatische uitschrijving.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 11 2013, 22:16

Dat is idd lelijk maar het gebeurd altijd. Toen wij bij gods gratie een nieuw huis kregen omdat de drugsdelende bovenbuurman ons bedreigde waren we ook onze punten kwijt :') blijkbaar gebeurt dat altijd als je iets nieuws krijgt van een bij woningnet aangesloten organisatie.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 12 2013, 14:51

Paupers die mensen afsnijden, uit gaan schelden omdat ze denken de verkeersregels te kennen (not), en vervolgens gaan schreeuwen, bedreigen en zeggen hun mes te willen gaan pakken uit de auto. Terwijl hun schaapvriendin er bij zit te kijken op de passagiersstoel. Soms wou je dat je standaard een boksbeugel om had ofzo.
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 889
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 12 2013, 15:36

Ongelofelijk idd.
Was weer gezellig...Smile
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 12 2013, 21:08

http://www.nu.nl/binnenland/3367401/leeuwarden-kampt-met-watertekort.html

En dan GVD alleen maar bier en whisky in huis... Dat wordt dronken vanavond.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 15 2013, 21:51

Zo! Na n reistijd van slechts 4u (!) zijn we ook in Utrecht....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo maa 17 2013, 19:32

Ik kan niet bowlen heb ik gemerkt.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

Aantal berichten : 1071
Registration date : 02-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 25 2013, 20:43

Burning tree emmisary. Dat ze die kaart snel gaan bannen. Of ze noemen t spel gewoon kwartetten. Blegh. Hoe kunnen ze zulke kaarten bedenken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 25 2013, 20:53

@Meddle schreef:
Burning tree emmisary. Dat ze die kaart snel gaan bannen. Of ze noemen t spel gewoon kwartetten. Blegh. Hoe kunnen ze zulke kaarten bedenken.

Om jou te pesten natuurlijk. :-P
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 25 2013, 21:09

Ik vind m bonkers en zie m in Legacy verschijnen Very Happy En Modern ook zeer binnenkort. Topkaart Very Happy
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 25 2013, 23:46

Wat vind je top aan die kaart? Je vind t kaarten leuk waarbij helemaal geen skill komt kijken?
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 26 2013, 08:57

Nee, ik vind t idee van manamorphose op een stokje hilarisch, en heel sterk. En hoewel er geen skill bij komt kijken om m te casten is een haatdeck bouwen ertegen best leuk Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 26 2013, 09:07

@afterparty05 schreef:
Nee, ik vind t idee van manamorphose op een stokje hilarisch, en heel sterk. En hoewel er geen skill bij komt kijken om m te casten is een haatdeck bouwen ertegen best leuk Very Happy

Manamorphose is iets totaal anders.
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 26 2013, 09:16

er is niet veel haat tegen champion buurt 1 en buurt 2 drie van die dingen en een mayor oid
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 26 2013, 09:40

@Meddle schreef:
er is niet veel haat tegen champion buurt 1 en buurt 2 drie van die dingen en een mayor oid

Pillar
Searing spear
Rolling temblor
Centaur Healer en daarna verdict??
Scoopen....
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3483
Leeftijd : 32
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di maa 26 2013, 10:55

zombie apocalypse..
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 06 2013, 21:49

4-0-1 gaan in de swiss (8-1 in games) en als nummer 1 T8 ingaan, om vervolgens de kwartfinale 2-1 te verliezen en met 5 boosters te eindigen waar ook nog eens geen reet in zit.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Archangel
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 103
Leeftijd : 45
Registration date : 17-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   za apr 13 2013, 16:26

Ik wil me graag inschrijven voor de pre release omdat dit vanaf 12 april zou kunnen maar het topic zit nog op slot Ram hoofd tegen muur
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 16 2013, 11:55

Wie kan mij verklaren waarom cosmetische producten (en nog veel meer producten) in Duitsland zoveel goedkoper zijn dan hier in Nederland? Ter voorbeeld:

Rexona Deo Man: €2.63 (NL) en €1.29 (DLD)
Got2B Fibre Gum (gel): €6.80 (NL) en €3.45 (DLD)
Fructis shampoo: €3.04 (NL) en €1.39 (DLD)
Dove men douchegel: €3.55 (NL) en €1.45 (DLD)

Het enige dat in prijs enigzins vergelijkbaar is, is Fructis Gel: €3.04 (NL) en 2.75 (DLD)

Het prijsverschil in mijn onderzoek (op basis van alle spulletjes die ik heb gekocht) is afgerond letterlijk 100%.

Zulke grote verschillen kunnen toch niet alleen maar met transportkosten en een kleinere afzetmarkt te maken hebben? Het enige dat ik kan verzinnen is dat nederlandse bedrijven hogere kosten hebben door regelgeving (brandveiligheid, arbo kosten oid).De BTW in Duitsland is ook gewoon 19%. De gemiddelde (bruto) loonkosten in Nederland en Duitsland zijn ook vergelijkbaar.

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Earnings_in_the_business_economy_(average_gross_annual_earnings_of_full-time_employees)_(1)_(EUR).png&filetimestamp=20111118123743
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 16 2013, 12:20

Vraag en aanbod. Duitsers zijn allemaal stinkend en overzorgd. Bij zo weinig vraag gaat de prijs vanzelf omlaag :')
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 16 2013, 16:22

.DeuceDeuce schreef:
Wie kan mij verklaren waarom cosmetische producten (en nog veel meer producten) in Duitsland zoveel goedkoper zijn dan hier in Nederland? Ter voorbeeld:

Rexona Deo Man: €2.63 (NL) en €1.29 (DLD)
Got2B Fibre Gum (gel): €6.80 (NL) en €3.45 (DLD)
Fructis shampoo: €3.04 (NL) en €1.39 (DLD)
Dove men douchegel: €3.55 (NL) en €1.45 (DLD)

Het enige dat in prijs enigzins vergelijkbaar is, is Fructis Gel: €3.04 (NL) en 2.75 (DLD)

Het prijsverschil in mijn onderzoek (op basis van alle spulletjes die ik heb gekocht) is afgerond letterlijk 100%.

Zulke grote verschillen kunnen toch niet alleen maar met transportkosten en een kleinere afzetmarkt te maken hebben? Het enige dat ik kan verzinnen is dat nederlandse bedrijven hogere kosten hebben door regelgeving (brandveiligheid, arbo kosten oid).De BTW in Duitsland is ook gewoon 19%. De gemiddelde (bruto) loonkosten in Nederland en Duitsland zijn ook vergelijkbaar.

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Earnings_in_the_business_economy_(average_gross_annual_earnings_of_full-time_employees)_(1)_(EUR).png&filetimestamp=20111118123743

Dit zijn dan wel verschillen in de cosmetica, waarom die er zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat verse groente en chips bijvoorbeeld veel duurder is.
Voor een zak Lays Chips betaal je in Duitsland €2,+ Pringels was tegen de 2,5 euro. Voor een krop sla wordt je al gauw opgelicht voor 1,80 en paprika,s waren rond de 5 euro per kilo. Zelfs tomaten en prei zijn daar duur. Alleen champignons (wat technisch gezien weer geen verse groente is, maar okee) kwamen in de buurt van de nederlandse prijs.

Ik denk dat je je onderzoek moet uitbreiden.... ik ben benieuwd of het dan veel goedkoper is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 16 2013, 16:43

Volgens mij zijn dat de uitzonderingen want eten is in Duitsland over het algemeen niet duur. Drank ook niet bijvoorbeeld en uit eten gaan al helemaal niet. Maar ik zal eens kijken of ik daar (ooit) nog eens een onderzoekje naar kan doen.

ps Volgens mij is €5 voor een kilo paprika's vergelijkbaar hoor. Ik heb vandaag een paprika gekocht van 90 cent oid en die is minder dan 200 gram in gewicht.

Dit is wel aardig: http://eten-en-drinken.infonu.nl/buitenlands/76277-boodschappen-doen-in-duitsland.html

Maar dan nog wat verklaart dan zo'n prijsverschil.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 16 2013, 17:54

Vlees is in Duitsland veel goedkoper, net zoals drank..
Terug naar boven Go down
Melle
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 325
Leeftijd : 29
Registration date : 26-11-12

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do apr 18 2013, 09:18

Kan niet naar de pre-releases :/
Word al de 3e pre-release die ik moet missen. Alhoewel ik die van gtc in wenen heb meegemaakt, maar dat telt niet.
Terug naar boven Go down
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do apr 18 2013, 23:01

André Pannekoek schreef:
Vlees is in Duitsland veel goedkoper, net zoals drank..

Klopt en iets als koffie is bijvoorbeeld weer duurder.
Terug naar boven Go down
Melle
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 09:39

De week word beter en beter!

Baas komt binnen.
"Hey Melle, wat is het hier warm he?"
"Oh ja, je word vanaf juni/juli ook overbodig."

*zucht*
Terug naar boven Go down
Shirrian
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 291
Leeftijd : 23
Registration date : 03-01-12

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 09:56

@Melle schreef:

Baas komt binnen.

*zucht*

Kut man! Nou gelijk aan het solliciteren lijkt me?

Terug naar boven Go down
Melle
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 10:03

@Shirrian schreef:
@Melle schreef:

Baas komt binnen.

*zucht*

Ja, klopt.. Maar wat een zooi zeg, zit net een paar maanden op deze functie. Kan ik weer op zoek.. Vakantieplannen weg, verhuisplannen weg..

Laatst aangepast door Melle op vr apr 19 2013, 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Shirrian
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 291
Leeftijd : 23
Registration date : 03-01-12

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 10:16

@Melle schreef:
@Shirrian schreef:
@Melle schreef:

Baas komt binnen.

*zucht*

Ja, klopt.. Maar wat een kutzooi zeg, zit net een paar maanden op deze functie. Kan ik weer op zoek.. Vakantieplannen verneukt, verhuisplannen verneukt..

Ken het verschijnsel....

Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 10:17

Ik snap je frustratie Melle, maar mind your language..
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Melle
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr apr 19 2013, 10:23

Je hebt gelijk, excuses!
Terug naar boven Go down

Het grote whine topic