MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic the gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Peter Bonthuis wint de modern fnm van 19 mei **Gefeliciteerd**

Deel | 

Gatecrash spoilers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5754
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 11:57

André Pannekoek schreef:
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de set in zijn geheel? (ik heb het niet over limited)
Heb je mtgsalvation niet gechecked? Het stikt van de mensen die Gatecrash de slechtste set sinds Saviors of Kamigawa, of zelfs sinds Homelands noemen. De eerste bewering is twijfelachtig, de tweede is ronduit belachelijk, maar deze set heeft op het eerste gezicht inderdaad beduidend minder money rares dan Return to Ravnica. De value zit in de shocklands en een enkele mythic, en daarvan zijn er ook nog een paar twijfelachtig hoog in waarde (planeswalkers (as usual sinds Jace 2.0), Aurelia's Fury (elk deck speelt tegenwoordig creature, en je moet de damage dividen... dividen!), Duskmantle Seer ("Ooh!" zei het aggro deck, "Bedankt voor de gratis Bob! Don't mind if I keep on beating down with these new cards you gave me!").

BarbaBAAS

Aantal berichten : 7219
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:04

Ik zie zo snel geen kaarten die het formaat gigantisch gaan openbreken of alles op z'n kop gooien. Ik zie veel sideboardkaarten die heel goed bestaande strategieën beter maken (Frontline Medic en Boros Charm tegen Control/Bonfire, Skullcrack voor mono rood, illness in the ranks voor tegen dark naya etc), maar ik vind de set niet de amazingness hebben die ik bij RtR had.

Overigens denk ik dat de set Limited echt ontzettend leuk is. Er zijn best wat bommen maar ook veel goede strategieën (een prachtig evolve-deck zonder bombrares kickt snoeihard ass denk ik), en ik vind dat de guild-mechanics ook erg goed aansluiten op hun naastgelegen guildmechanics (cipher en extort zijn erg leuk samen, maar evolve kan goed gebruikmaken van de truukjes van bloodrush). Kortom, Limited lijkt me vet en de komende 4 maanden standard lijken me niet de meest awesome.

Maar ik moet de spoiler nog maar even heel rustig lezen want er zitten vast nog wat kaarten in die gebroken kunnen worden. Eerst maar een 4-color Cloudshift deck bouwen Very Happy
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:32

@afterparty05 schreef:
[...] ik vind dat de guild-mechanics ook erg goed aansluiten op hun naastgelegen guildmechanics (cipher en extort zijn erg leuk samen, maar evolve kan goed gebruikmaken van de truukjes van bloodrush) [...]
Cipher triggert alleen op combat damage, dus gaat niet zo goed samen met extort als je dacht gok ik. Gruul heeft qua mechanics de beste match met zijn buren, evolve gaat goed samen met de grote beesten en batallion is perfect, want je ben enorm combat oriented. Simic is ook wel aardig, de grote beesten van Gruul triggeren uiteraard weer de evolve, en je hebt een bak aan evasion (trample / flying / unblockable) voor cipher. Boros ziet er voor limited het best uit denk ik, strakke curve en rares die je vrijwel zonder uitzondering graag zou openen op de prerelease.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:34

@Hennink schreef:
André Pannekoek schreef:
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de set in zijn geheel? (ik heb het niet over limited)
Heb je mtgsalvation niet gechecked? Het stikt van de mensen die Gatecrash de slechtste set sinds Saviors of Kamigawa, of zelfs sinds Homelands noemen. De eerste bewering is twijfelachtig, de tweede is ronduit belachelijk, maar deze set heeft op het eerste gezicht inderdaad beduidend minder money rares dan Return to Ravnica. De value zit in de shocklands en een enkele mythic, en daarvan zijn er ook nog een paar twijfelachtig hoog in waarde (planeswalkers (as usual sinds Jace 2.0), Aurelia's Fury (elk deck speelt tegenwoordig creature, en je moet de damage dividen... dividen!), Duskmantle Seer ("Ooh!" zei het aggro deck, "Bedankt voor de gratis Bob! Don't mind if I keep on beating down with these new cards you gave me!").

Nee Martijn, ik lees dat soort zaken niet omdat ik toch echt vanuit mijn eigen mening uit ga. Limited geeft wel weer veel leuks, dus daar ga ik dan ook voor Razz
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:47

André Pannekoek schreef:
@Hennink schreef:
André Pannekoek schreef:

Nee Martijn, ik lees dat soort zaken niet omdat ik toch echt vanuit mijn eigen mening uit ga. Limited geeft wel weer veel leuks, dus daar ga ik dan ook voor Razz
Het één sluit het ander niet uit? Anyway, qua limited sluit ik me bij je aan, dat zier er interessant uit. Maar dat is uiteraard slechts mijn mening Wink

Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 36
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:54

@Hennink schreef:
De value zit in de shocklands en een enkele mythic, en daarvan zijn er ook nog een paar twijfelachtig hoog in waarde (planeswalkers (as usual sinds Jace 2.0), Aurelia's Fury (elk deck speelt tegenwoordig creature, en je moet de damage dividen... dividen!), Duskmantle Seer ("Ooh!" zei het aggro deck, "Bedankt voor de gratis Bob! Don't mind if I keep on beating down with these new cards you gave me!").

Vergeet je Prime Speaker Zegana hier niet? Toch simpelweg de beste kaart uit de set?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 12:56

@tarzan schreef:
@Hennink schreef:
De value zit in de shocklands en een enkele mythic, en daarvan zijn er ook nog een paar twijfelachtig hoog in waarde (planeswalkers (as usual sinds Jace 2.0), Aurelia's Fury (elk deck speelt tegenwoordig creature, en je moet de damage dividen... dividen!), Duskmantle Seer ("Ooh!" zei het aggro deck, "Bedankt voor de gratis Bob! Don't mind if I keep on beating down with these new cards you gave me!").

Vergeet je Prime Speaker Zegana hier niet? Toch simpelweg de beste kaart uit de set?

Hij heeft iig veel potentie, vooral wanneer jouw Thragtusk er nog ligt Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 13:14

Zij vervangt zonder problemen garruk, primal hunter. Ik vind t een topkaart.

@Martijn: zeer zeker wel dat het werkt. Als je cipher speelt en je creature connect, dan mag je de kaart casten zonder de mana cost te betalen. Dat triggert extort, want die zegt whenever you cast a spell. Dus dat werkt erg lekker samen.
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

Aantal berichten : 948
Leeftijd : 30
Registration date : 09-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 14:18

@tarzan schreef:

Mwah denk je dat echt? Vergelijk eens met Garruk, Primal Hunter. Hogere CMC, veel meer variatie in wat het doet omdat het volledig afhankelijk is van je bord + evt removal van je tegenstander, en minder flexibiliteit. de kaart ziet er awesome uit, maar of het echt goed gaat zijn betwijfel ik heel erg.

Edit: bij nader inzien, het werkt wel awesome met Restoration Angel natuurlijk. Hoewel een Bant shell nog steeds liever Revelations speelt dan deze kaart denk ik. Misschien dat er een Bant shell mogelijk is wat meer midrange is.

Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 14:27

@tarzan schreef:
@Hennink schreef:

Zeker vergeet ik die niet, dat is denk ik één van de mythics die wel wat waard gaat zijn in de toekomst, in tegenstelling tot de genoemde mythics die in mijn ogen overrated zijn en dus op zijn minst omlaag gaan in prijs.

@afterparty05 schreef:
Zij vervangt zonder problemen garruk, primal hunter. Ik vind t een topkaart.

@Martijn: zeer zeker wel dat het werkt. Als je cipher speelt en je creature connect, dan mag je de kaart casten zonder de mana cost te betalen. Dat triggert extort, want die zegt whenever you cast a spell. Dus dat werkt erg lekker samen.
Oh ja! Sorry, ik zat de andere kant op te redeneren, extort dealt geen combat damage en triggert dus cipher niet. Maar inderdaad, andersom gaat het perfect samen, want cipher kopiën triggeren uiteraard extort wel.

Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 14:49

@Hennink schreef:
...De value zit in de shocklands en een enkele mythic, en daarvan zijn er ook nog een paar twijfelachtig hoog in waarde (planeswalkers (as usual sinds Jace 2.0), Aurelia's Fury (elk deck speelt tegenwoordig creature, en je moet de damage dividen... dividen!), Duskmantle Seer ("Ooh!" zei het aggro deck, "Bedankt voor de gratis Bob! Don't mind if I keep on beating down with these new cards you gave me!").

Naja, het verbaast me niet zo hoor.
fury roept natuurlijk gewoon:"tap al je beesten, rest op je hoofd, alfa for the win"
Of zelfs "counter target bonfire/terminus/random miracle."

Niemand weet echt raad met de seer, dus houden ze hem angstig hoog in prijs.
Gideon gaat wel dalen, das de grootste hype kaart momenteel.
Als er zoveel rites decks blijven zal lazav ook wel wat geen doen denk ik...

Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 32
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 14:52

Ik denk dat Rites decks dood gaan bloeden de komende paar maanden. Er zijn zo goed als geen fatties bij gekomen (de cyclops daargelaten) en er zijn voor rites geen nieuwe enablers gekomen zoals in RtR waar Grisly Salvage bijvoorbeeld alles een stuk beter maakte.

Verder ben ik persoonlijk nogal teleurgesteld in de set. Limited ziet het er wel leuk uit, maar verder...

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 15:13

De volgende lijst even gebrouwen, lijkt me echt insane om mee te spelen. Bant Blink:

4x Avacyn's Pilgrim
4x Geist of Saint Traft
2x Borderland Ranger
4x Huntmaster of the Fells
4x Restoration Angel
4x Thragtusk
3x Zegana, Prime Speaker
2x Dead-Eye Navigator

4x Farseek
3x Boros Charm
3x Cloudshift

4x Temple Garden
4x Breeding Pool
4x Hallowed Fountain
4x Rootbound Crag
1x Steam Vents
1x Sacred Foundry
1x Island
1x Plains
1x Mountain
1x Forest
2x Kessig Wolf Run
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 15:54

@afterparty05 schreef:
De volgende lijst even gebrouwen, lijkt me echt insane om mee te spelen. Bant Blink:

4x Avacyn's Pilgrim
4x Geist of Saint Traft
2x Borderland Ranger
4x Huntmaster of the Fells
4x Restoration Angel
4x Thragtusk
3x Zegana, Prime Speaker
2x Dead-Eye Navigator

4x Farseek
3x Boros Charm
3x Cloudshift

4x Temple Garden
4x Breeding Pool
4x Hallowed Fountain
4x Rootbound Crag
1x Steam Vents
1x Sacred Foundry
1x Island
1x Plains
1x Mountain
1x Forest
2x Kessig Wolf Run

Lijkt me een redelijk onmogelijke manabase enne wat doet geist of saint-traft in deze lijst? Heb volgens mij echt tien keer liever een borderland ranger....
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:02

@tarzan schreef:

Lijkt me een redelijk onmogelijke manabase enne wat doet geist of saint-traft in deze lijst? Heb volgens mij echt tien keer liever een borderland ranger....
Hahaha ja de manabase is belachelijk slecht. Het deck wil ook veel te veel. Maar al die ETB triggers cyclops cyclops cyclops

Een serieuzere lijst zou een UWR aggro lijst met geist, angels en boros charms kunnen zijn. Of gewoon een Bant deck met een rode splash, en geen geists idd Very Happy Maar toch, if only Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:07

@Insanity schreef:
Ik denk dat Rites decks dood gaan bloeden de komende paar maanden. Er zijn zo goed als geen fatties bij gekomen (de cyclops daargelaten) en er zijn voor rites geen nieuwe enablers gekomen zoals in RtR waar Grisly Salvage bijvoorbeeld alles een stuk beter maakte.

Verder ben ik persoonlijk nogal teleurgesteld in de set. Limited ziet het er wel leuk uit, maar verder...

okee, het heeft er niks bij gekregen,
het verliest ook niets, en de algehele consensus is dat GTC een poepset is, dus echt nieuwe decks zullen er ook niet zijn.
Waarom zou rites dan minder goed worden?

@bantblink: schop rood eruit?
Selesnya charm voor removal, centaur healer voor lifegain (als het moet).
misschien een paar master biomancers, om al je mannen nog dikker te maken... te cute?

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:13

Ja en dan die 4-mana carddraw evolve man. En dan Increasing Savagery er bij spelen Very Happy Maar rood er uit kan wel, alleen Boros Charm is zo goed tegen sweepers (en random wins Very Happy)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:15

@afterparty05 schreef:
Ja en dan die 4-mana carddraw evolve man. En dan Increasing Savagery er bij spelen Very Happy Maar rood er uit kan wel, alleen Boros Charm is zo goed tegen sweepers (en random wins Very Happy)

Rootborn Defenses is dan beter Chris, 1 mana meer, maar1 kleur minder, tevens kan het een extra beest opleveren.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:16

Was vergeten een doos te bestellen, maar heb er nu niet eens zoveel spijt van... :\
Wel zin om deze set te draften Smile
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:18

André Pannekoek schreef:
@afterparty05 schreef:

Rootborn Defenses is dan beter Chris, 1 mana meer, maar1 kleur minder, tevens kan het een extra beest opleveren.

Dat is waar, goed plan Very Happy
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 16:58

Vraag is: ben je zo bang voor Supreme Verdict? Het is maar 1 kaart... Je kan toch gewoon een threat of 2 neerleggen met een Wolf Run en dan de rest achterhouden? Gewoon niet overcommitten, hoef je ook niet bang te zijn voor Verdict.

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 17:02

Dat is ook zo, dat kan het deck wel aan. Gelijk even alles aangepast voor een mooi nieuw en beter blink deck met superleuke synergieen enzooow! Vooral de twee-mana eindeloze blink draw (je geist-honored monk wordt steeds groter dus je blijft kaarten pakken van je fathom mage) lijkt me leuk Very Happy

4x Avacyn's Pilgrim
4x Centaur Healer
2x Fathom Mage
4x Restoration Angel
4x Thragtusk
2x Geist-Honored Monk
4x Prime Speaker Zegana
2x Deadeye Navigator

4x Farseek
3x Sphinx's Revelation
3x Cloudshift

4x Temple Garden
4x Breeding Pool
4x Hallowed Fountain
3x Gavony Township
4x Cavern of Soul
3x Glacial Fortress
2x Hinterland Harbor

Sideboard:
Rootborn Defenses
3x Aetherize
4x Supreme Verdict
4x Rhox Faithmender
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 17:20

Revelation zou ik niet spelen in deze lijst. Je gaat veel uittappen, en als je beesten gaat achterhouden dan hoef je sowieso al niet te rapen. Rood voor Wolf Run lijkt me wel een goede nog, zeker als je toch al van plan bent om Farseek te spelen. Het probleem van je Township plan is dat het je vaak wel laat overcommitten en je ineens beesten hebt die je wil beschermen (namelijk veel in geïnvesteerd), Wolf Run maakt ieder beest dat je neergooit gelijk een lethal threat.

Verder ben ik geen fan van Verdict op side. Tegen RDW/dirty red etc. gewoon je curve verlagen met een paar Smiters en dergelijke kaarten, dan zit je wel goed volgens mij.

Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   di jan 22 2013, 17:25

Curve van dat deck ligt wel insane hoog...

De set valt mij ook vrij tegen, ook al zie ik wel heel veel casual goodies. Ik denk persoonlijk dat Obzedat de beste kaart is uit de set.

De Primespeaker ben ik geen fan van, maar dat is ook voornamelijk omdat die in een redelijk creature heavy deck gespeeld moet worden (en als je dat eenmaal hebt is ze volgens mij wel vrij goed)
Terug naar boven Go down
Melle
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 325
Leeftijd : 28
Registration date : 26-11-12

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 11:56

Misschien een domme vraag, maar hoe werkt het eigenlijk met cipher en double strike? Geld double strike als 2 keer combat damage en word cipher daardoor 2 keer geactiveerd?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 11:56

yup
Terug naar boven Go down
dipian
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 269
Leeftijd : 125
Registration date : 26-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 13:11

Zag daarnet een mooie interactie met Corpsejack Menace en Prime Speaker Zegana. In een woord vies.

Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 32
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 13:41

Dat is inderdaad wel grappig, sowieso is die kaart met Evolve wel leuk. Of het standaard waardig zal zijn denk ik echter niet Smile

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 18:23

@Insanity schreef:
Dat is inderdaad wel grappig, sowieso is die kaart met Evolve wel leuk. Of het standaard waardig zal zijn denk ik echter niet Smile

Zul je net zien dat er iemand met een Corpsejack Menace, Zegana en Primordial Hydra deck bezig is die jouw in beurt 5 voor 20/20 trample schopt Very Happy
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2469
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 18:50

@Onzin schreef:
@Insanity schreef:

Zul je net zien dat er iemand met een Corpsejack Menace, Zegana en Primordial Hydra deck bezig is die jouw in beurt 5 voor 20/20 trample schopt Very Happy

Met een inquisitor's flail erop!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 19:22

En met Lifelink! En met die Orzhov Guildmage!
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 845
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 19:37

Wat zijn nu eigenlijk de guild promos die iedereen in zijn deck heeft van het weekend??
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 19:40

Dimir: Consuming Aberation
Orzhov: Treasury Thrull
Simic: Fathom Mage
Boros: Foundry Champion
Gruul: Rubblehulk
Terug naar boven Go down
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   wo jan 23 2013, 19:43

de plaatjes:
http://mtg-realm.blogspot.de/2013/01/gatecrash-promos.html
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   do jan 24 2013, 10:43

@dipian schreef:
Zag daarnet een mooie interactie met Corpsejack Menace en Prime Speaker Zegana. In een woord vies.
Eindelijk een reden om mijn eerste BUG Commander deck te bouwen! Mimeoplasm, here I come!

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Gatecrash spoilers   do jan 24 2013, 11:15

Mij ook, zie het volgende topic voor een prachtig leuk Standard Deck! [Standard] Heartless Bugs

Ik hoor heel graag commentaar er over Very Happy
Terug naar boven Go down

Gatecrash spoilers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Return to Ravnica en Gatecrash en de 3e set.
» Zendikar Spoilers
» Spoilers vandaag (17-04-2012)
» GP's 2013. Wie gaat mee waarheen?
» Modern Masters 2015 spoilers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: