MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote niet-whine topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do aug 08 2013, 09:24

Dwarlorf schreef:
Weet je wat ik nou echt hatelijk vind? Dat je een klantenservicenummer belt en dan eerst 3 keuzes moet maken voordat je te horen krijgt dat ze niet open zijn en dat je het later weer moet proberen. Pure geldklopperij.

Maar het was het waard. Die twee telefoontjes schelen me voor het komende jaar €48 euro op internetkosten.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 12:27

Tops en Flops van Warschau

Tops
- Het gezelschap. Prima mengeling van karakters, speelstijlen, humor en interesses. Volgende keer weer?
- Het huis, prima ruimte en bijna alles aanwezig. Wel twee dagen moeten wachten op internet
- Hard Rock Café. Wat een toetjes. Sugar Claw strikes again. We mochten zelf muziek aanvragen via de iPad, "en hier is Frank Sinatra". Wel grappig dat andere klanten zaten te kijken met een 'Wat gebeurt hier nou ?" blik
- Het weer. Heel warm en heeeel veel regen op vrijdag. Was wel lekker qua afwisseling
- GP, 98e plek is een prima resultaat
- Mijn beebles verzameling kunnen uitbreiden met artist proofs en een tekening op mijn playmat
- Prijs van eten en drinken. Voor een paar euro's kun je je lekker vol vreten
- Beide sideevents gewonnen (M14 draft en MM draft) en de M14 draft in het huis ook gewonnen
- Twee keer wezen zwemmen in een groot complex met 7 glijbanen met lichtjes in de tunnel.

Flops
- 20 euro voor een M14 sideevent draft.. really??
- Taxichauffeur die 300 zloty vroeg (+/- 75 euro) terwijl het ongeveer (€ 7,50) mocht kosten.
- Airo in het huis, die ontbrak
- Polen in general. Niet altijd even vriendelijk en de meesten kunnen geen Engels.
- Regen op vrijdag. Het was lekker qua afwisseling, maar er viel wel 20 CM in een uur tijd ofzo, mijn voeten verdwenen in het water.
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Schepijs
Pro Player

Aantal berichten : 1723
Leeftijd : 30
Registration date : 30-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 12:37

(y) Like, en als antwoord: Ja moeten we nog eens doen. Dan neem ik denk ik ook zwemkleren mee Razz
Terug naar boven Go down
Desmond
Judge
Judge

Aantal berichten : 1815
Leeftijd : 28
Registration date : 20-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 12:52

Ik ga zeker weer mee als we nog eens een weekje boeken! Het was echt awesome.Very Happy 
De regen van vrijdag was echt veel, maar inderdaad heerlijk voor het weekend erna.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 12:57

Klinkt als een leuk weekje weg!
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 13:09

Vond het ook awesome, zou zeker weer meegaan. Had voor op een iets beter persoonlijk resultaat gehoopt, maar je kun niet alles hebben i guess Smile
Terug naar boven Go down
Eriror
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 99
Leeftijd : 25
Registration date : 09-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 13:52

Ben zeker voor nog een keer. Smile Was een prima ervaring, niet alleen qua magic. Bedankt voor de toffe week jongens!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 16:56

Er achter komen dat Suits S03 al 4 afleveringen geleden gestart is.. an afternoon well spent.
Terug naar boven Go down
Pim
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 192
Leeftijd : 29
Registration date : 29-03-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 17:54

Vanavond komt e05 op tv, morgen te downloaden Wink
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 18:31

Het was idd een fantastische week! Erg genoten van alle mensen die mee waren. Toch het gevoel gekregen dat ik een paar mensen weer wat beter heb leren kennen.
Hoogtepunt voor mij was uiteraard woensdag avond, zo'n 10 minuten nadat het hoofdgerecht was afgeruimd. Op magic gebied waren er helaas niet heel veel hoogtepunten ("oeh, piece of candy!"), maar ik vond het mooi om te zien dat nadat ik eindelijk tot een Esper lijst was gekomen ik nog wel 2 mensen met me mee kreeg.
Voornamelijk heel erg veel gelachen en heel veel foute opmerkingen gemaakt en gehoord Razz

Ow en voor de mensen die mij kennen: Binnen 2 uur 2 keer mijn tas vergeten Laughing 
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2473
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 19:43

Als ik dit allemaal zo hoor ben ik blij dat het alweer bijna tijd is voor Antwerpen! mooi dat iedereen het leuk gehad heeft!

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 20:32

@DeJong schreef:

Ow en voor de mensen die mij kennen: Binnen 2 uur 2 keer mijn tas vergeten Laughing 
Je moet er even bij zeggen dat de eerste keer al na de douane was...
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 13 2013, 20:40

Jasper schreef:
@DeJong schreef:

Je moet er even bij zeggen dat de eerste keer al pas na de douane was...
Zo. Ik had hem ook al in het appartement kunnen laten liggen Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za aug 17 2013, 21:44

4-0 in de Magic Online Judge Open... Geen idee hoe, matige pool Very Happy
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za aug 17 2013, 21:45

@Kwebie schreef:
4-0 in de Magic Online Judge Open... Geen idee hoe, matige pool Very Happy
Je lijkt de FC wel. Oh wacht.....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za aug 17 2013, 21:47

Die heb ik in de rust uitgezet... daar werd ik heel ongelukkig van Smile

Edit:
En de MODO crew heeft het evenement niet als Phantom maar als normaal sealed gezet. Iedereen mag zijn boosters dus houden!
Her en der al foil Hydra's gehoord/gezien. Ik moet het doen met een Xantrid Necromancer...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za aug 17 2013, 22:40

Make it 5-0 Smile(En daarmee 1 van de weinigen met een promo Ratchet Bomb op Magic Online)

Deck + Pool: (Boarde altijd -1 Swamp -1 Child of Night +1 Plains +1 Act of Treason OF Pitchburn Devils. In ronde 4 heb ik naar een URw deck geboarded.)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo aug 18 2013, 12:57

14 euro uitbespaard dankzij 4e in de rij! Smile
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7236
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 20 2013, 09:55

Woei, Judge Reward Sneak Attack gewonnen op KV met m'n bijdrage voor de decks van het World Magic Cup Team! Awesomesauce!! Very Happy
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 20 2013, 09:56

Gefeliciteerd :p
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 20 2013, 12:00

Awesomesauce!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 08:51

Vanochtend voor het eerst op de eigen weegschaal onder de 90 kg (= gezond BMI)! Hopelijk volgende week op de sportschool ook! En nu vasthouden.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:09

Netjes hoor.. dat wil ik ook wel
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:11

Dat kan, dan moet je je eetpatroon en voedselinname aanpassen en wat vaker sporten dan die ene keer per week squash. Very Happy 
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:13

Jasper schreef:
Een gezond BMI of onder de 90 kilo? (ik wil beide)

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:24

Goed gedaan Niels, consistent er aan werken pays off!! Very Happy

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:25

André Pannekoek schreef:
Jasper schreef:
Een gezond BMI of onder de 90 kilo? (ik wil beide)

Nou kijk hier maar wat je maximale gewicht is voor een gezond BMI is. http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/bmi_berekenen/ Ik denk dat jij er onder de 90 kilo nog niet bent.

Laatst aangepast door Dwarlorf op wo aug 21 2013, 09:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:25

Eind 2012 woog ik 108 kilo.. ik let iig een stuk meer op mijn suiker inname en sport nu, al is het maar 1 keer per week. In die 8,5 maand tijd ben ik 10 kg kwijt geraakt. De toewijding die jij hebt Niels ontbreekt bij mij maar ik voel me een stuk fitter dan voorheen..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:35

Jasper schreef:
Eind 2012 woog ik 108 kilo.. ik let iig een stuk meer op mijn suiker inname en sport nu, al is het maar 1 keer per week. In die 8,5 maand tijd ben ik 10 kg kwijt geraakt. De toewijding die jij hebt Niels ontbreekt bij mij maar ik voel me een stuk fitter dan voorheen..
108??? Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Ik weeg nu 109...
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:42

108.. ik schrok er zelf ook van
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 09:51

Jasper schreef:
Dat is ook netjes. Vooral dat je je fitter voelt. Zoveel sporten als ik doe kost idd nogal veel toewijding (om nog maar niet te spreken van de toewijding op het gebied van voedsel). In jouw geval is het nog wel wat moelijker  omdat je werkt. Ik weet ook niet of het me op deze manier gelukt was als ik een baan had gehad. Maar ik denk dat als je nog wat meer op je calorie inname zou letten (zonder extra te sporten) dat je nog wel betere resultaten kan krijgen.

Wat je zou kunnen doen is je BMR (Basic Metabolic Rate) uit rekenen. Dat is in feite de hoeveelheid calorieen die je nodig hebt om je lichaam te voeden. Dit is afhankelijk van gewicht, lengte, leeftijd en hoe actief je bent. http://www.netonline.be/lifestyle/bmr.asp . Als je daar 500 kcal onder gaat zitten val je af. (En als je er boven zit kom je aan. Veel mensen zitten er boven.)

Om inzicht te krijgen van de kcal die je op een dag binnen krijgt en hoeveel je nodig hebt om die 500kCal minder te eten kan je terecht op https://www.dieetinzicht.nl/. Zowieso wel aardig om eens een paar dagen in te vullen omdat je dan een aardig beeld krijgt van de kcalorien die je binnen krijgt. Dat ga je ook veel bewuster om met je voeding en leer je je een beter eetpatroon aan te meten.

En onthoudt: There are no unrealistic goals, only unrealistic deadlines. Very Happy 

Het feit dat ik zo snel ben afgevallen is omdat ik zo'n 500 kCal onder mijn BMR zit. Ik neem daarmee in feite geen rekening met mijn sportieve activiteiten. Dit betekent wel dat het voor mij van nog groter belang is dat ik de juiste voedingsstoffen tot me neem. Daarom ben ik ook zo fanatiek op mijn eten en zeur ik nog wel eens over de heoveelheid troep die ik anderen naar binnen zie werken. Maar ook voor mij is het af en toe lastig. De afgelopen 2/3 maanden heb ik ook meer gesnoept (fris, chocola, af en toe een biertje) maar nu ben ik weer op de goede weg.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 10:02

Jasper schreef:
108.. ik schrok er zelf ook van
Op mijn dieptepunt woog ik 133, daar schrik ik nu van, nu ik er bij nadenk. Ik heb jou iig nooitdik gevonden.

Nu willen we allemaal weten hoeveel Kwebie weegt Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 10:41

Hahahahhahaa lol @ pancakes Very Happy

Nuttige links Nelis, ga er eens naar kijken. Woog vorig jaar 99 kilo, na m'n galblaas operatie zat ik op 89, nu weer naar 91. Maar wil voor juni 2014 naar de 80 kilo, want ik schijn dan een dag te hebben dat ik er goed uit moet zien :') Misschien toch maar eens beginnen aan de sportschool want ik sport echt veel te weinig (en vind er ook geen klap aan als ik eerlijk ben).

Het koolhydraatvrije dieet van Marina werkte voor haar heel goed, zij is echt heel veel afgevallen het afgelopen jaar en zich er vooral veel gezonder door gaan voelen. Daar kan ik niet aan tippen, maar ik merk ook dat ik toch wel koolhydraten nodig heb. Een dieet zonder koolhydraten consequent volgen lukt mij echt nooit, te veel sugarcraving Very Happy Maar als je het vol kan houden kan je daar echt heel snel heel veel mee kwijtraken.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 10:49

Discipline is mij op dit gebied ook vreemd. Toch ga ik in het najaar met mijn vriendinnetje naar de sportschool, een tijdje daarna doe ik ook de sigaretten de deur uit.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 10:57

Ik ben van mening dat je koolhydraten niet moet skippen omdat je lichaam ze simpelweg nodig heeft. Zijn belangrijke bouwstenen. Ik heb een poosje wat minder koolhydraten gegeten en meer eiwitten maar dat was absoluut te weinig voor mijn behoefte bij het sporten. Ik voelde me echt slap. En minder koolhydraten betekent bij mij idd ook veel sugar craving. Wellicht dat minder koolhydraten bij een minder intensief sportregime uit kan maar ik ben toch bang voor een jojo effect. De beste verhouding is ongeveer; eiwit 30%, koolhydraten 50% en vet 20% maar dit verschilt per persoon. Is toch een beetje uitproberen wat het beste bevalt.

Wat trouwens ook goed helpt is voor elke maaltijd een halve liter water drinken. En wat ik nog vergeten was te melden is dat je het beste om de 2,5 / 3u kan eten. Zo blijft je verbranding op gang.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 10:58

André Pannekoek schreef:
Discipline is mij op dit gebied ook vreemd. Toch ga ik in het najaar met mijn vriendinnetje naar de sportschool, een tijdje daarna doe ik ook de sigaretten de deur uit.
Waarom niet meteen (sporten en roken)? Gewoon doen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 11:09

Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
Ik ben momenteel gestressed, de huisarts raadde het mij af.. Eerst relaxen, dan sporten en dan roken. Had ook met mijn stofwisseling te maken.
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

Aantal berichten : 948
Registration date : 09-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 11:16

André Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
Ik ben momenteel gestressed, de huisarts raadde het mij af.. Eerst relaxen, dan sporten en dan roken. Had ook met mijn stofwisseling te maken.
Wat? Een huisarts die je afraadt te stoppen met roken en te beginnen met sporten omdat je gestresst bent?
Stoppen met roken kan ik wel inkomen als je echt heel erg gestresst bent, maar sporten helpt juist enorm tegen stress.

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 11:29

Sepp, ik denk dat een huisarts zelf wel het beste weet wat ie moet adviseren Razz Een vriend van me werd het ook geadviseerd, hij was net van de alcohol af en wou ook stoppen met roken. "Wacht daar maar even mee, eerst dit goed doen" was het antwoord. Lijkt me prima.

Dat sporten goed helpt tegen stress ben ik overigens wel met je eens, toen ik overspannen thuis zat heb ik die hometrainer echt afgebeuld omdat dat het enige was wat nog een beetje wou. Maar als Pancakes het advies krijgt om het niet te doen, dan is daar vast een reden voor Very Happy

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 11:47

@Sepp schreef:
André Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
Wat? Een huisarts die je afraadt te stoppen met roken en te beginnen met sporten omdat je gestresst bent?
Stoppen met roken kan ik wel inkomen als je echt heel erg gestresst bent, maar sporten helpt juist enorm tegen stress.
Stoppen met roken moet je op dat gebied los zien van sporten.

Aangezien ik niet zo lekker in mijn velletje zit (zat naar het blijkt tegen burnout aan) en ik wilde stoppen met roken, heeft de arts mij dat afgeraden om meteen te stoppen. Ik moet eerst tot rust komen. Aangezien stoppen, beginnen, stoppen, beginnen met roken slechter voor je is dan doorroken...

Ook ga ik in september/oktober beginnen met sporten. Wanneer ik dan ook meteen stop met roken, krijgt mijn momenteel nogal fragiele weerstand nogal een klap. Dus dat kan ik beter eerst afbouwen. Het schijnt dat de stofwisseling dan ergh veel te verduren krijgt.

Ondertussen heb ik ook al 4 weken een licht verlamde linkerkant aan mijn linkerhand (constante "slapende voet prikkels", wel bruikbaar, maar niet best),
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

Aantal berichten : 948
Registration date : 09-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 12:23

Linkerkant als in pink/ringvinger kant? Dan heb je mogelijk een bekneld zittende Nervus Ulnaris. Zeker even mee naar een arts gaan.

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   wo aug 21 2013, 12:37

Correct, al geweest, kan lang duren, voor zover het over gaat..
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   za aug 24 2013, 00:34

Vriendinnetjes die €1000 van de offerte van de trouw- en eetlocatie af weten te kletsen. Wat kan ze dat eng goed. We moeten maar nooit scheiden want dan hou ik geen cent over. Wel lekker (gratis) proefgegeten dus we hebben een locatie en buikpijn (van het eten dus Very Happy).

Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 646
Leeftijd : 37
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   zo aug 25 2013, 22:53

Hardgelopen vandaag, eerste hardloopwedstrijd 10 kilometer in 46:32 best tevreden, volgende keer iets eerder beginnen met trainen en niet een paar week van te voren.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   ma aug 26 2013, 19:17

Moi weer de hele week, dus maar een weekendje Kurhaus pakken met mijn vrouwtje !! Afzien!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 27 2013, 09:00

Dit is een hele heldere en duidelijke site voor (beginnende) sporters: http://simplesciencefitness.com/
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 27 2013, 11:45

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   di aug 27 2013, 20:26

Dwarlorf schreef:
Vanochtend voor het eerst op de eigen weegschaal onder de 90 kg (= gezond BMI)! Hopelijk volgende week op de sportschool ook!
BOOYAKASHAAA!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   do aug 29 2013, 12:00

SCGMobile eindelijk voor Android. Gedownload en ingelogd met mijn account. Krijg ik een extra maand premium omdat ik hun support.

Altijd fijn dat soort geschenkjes Smile
Terug naar boven Go down
JosV
Topper
Topper

Aantal berichten : 666
Leeftijd : 34
Registration date : 06-01-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote niet-whine topic.   vr aug 30 2013, 10:12

Gisteren voor het eerst in 1,5 jaar weer standaard gespeeld (voor het eerst sinds maanden uberhaubt magic gespeeld) Met een mooi resultaat =)

Het grote niet-whine topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote niet-whine topic.
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote Raadsel topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: