MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Offtopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 08:05

wat Lennart zegt :p

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je 4-0-1 bent gegaan met dit deck, maar wel gefeliciteerd!!
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2509
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 10:02

zou ik standard dan toch snappen?

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 10:21

@lennartL schreef:

Of wij beide niet ....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 10:43

André Pannekoek schreef:
wat Lennart zegt :p

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je 4-0-1 bent gegaan met dit deck, maar wel gefeliciteerd!!

@lennartL schreef:

André Pannekoek schreef:
@lennartL schreef:

Of wij beide niet ....

Jongens, is dit echt nodig? Niet iedereen heeft evenveel inzicht in het spelletje en dat soort opmerkingen komen niet echt sympathiek over en kan als zeer vervelend ervaren worden. Geef gewoon constructief advies en laat het daar bij. Er is ruimte genoeg in het onzin forum om te ouwehoeren.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 11:42

@lennartL schreef:
het was meer een sneer naar mezelf, maargoed... ik denk dat je het ook anders kunt uitleggen... tis maar hoe je het opvat.

Ja, maar Niels vat dit blijkbaar negatief op.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Offtopic   do aug 09 2012, 13:37

André Pannekoek schreef:
@lennartL schreef:
het was meer een sneer naar mezelf, maargoed... ik denk dat je het ook anders kunt uitleggen... tis maar hoe je het opvat.

Ik heb er klachten over gehad. Vooral jouw opmerking werd niet gewaardeerd.
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 1032
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 13:51

Kan ik me wel iets bij voorstellen...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 18:00

Dwarlorf schreef:
André Pannekoek schreef:
@lennartL schreef:

Ik heb er klachten over gehad. Vooral jouw opmerking werd niet gewaardeerd.

Over welke opmerking hebben we het nu? Wat een gejank zeg en dan blijkbaar ook nog van meerdere personen? (klachten is meervoud). Desbetreffende personen kunnen mij toch ook pmmen?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 18:50

Het was een klacht van 1 persoon over 2 posts, vandaar het gebruik van het woord 'klachten'.

Een ging over een off-topic post in Johnnys ruilpagina die ik al verwijderd heb.

De andere ging specifiek over:

André Pannekoek schreef:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je 4-0-1 bent gegaan met dit deck

De desbetreffende persoon had je ook kunnen pm'en maar vond het blijkbaar prettiger om het volgens de regels te doen.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 19:13

Ach, moet er om zoiets gezeurd worden? Ik had ook kunnen zeggen dat ik het een pile vind. Wat een geneuzel. Ik zal vanaf nu ook gaan zeiken wanneer er ergens iets staat wat me niet aan staat.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 19:23

Ik vind het ook typerend dat er bij mij iedere keer een aparte thread moet worden aangemaakt om me nog ff op de vingers te tikken. Lekker anoniem zeuren om niks en Niels zet me wel ff te kakken o het forum. Bah. Stuur mij dan ook een pm en verwijder de berichten die je niet aanstaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 19:39

André Pannekoek schreef:
Ach, moet er om zoiets gezeurd worden? Ik had ook kunnen zeggen dat ik het een pile vind. Wat een geneuzel. Ik zal vanaf nu ook gaan zeiken wanneer er ergens iets staat wat me niet aan staat.

Je kunt je ook afvragen hoe je op iemand over komt en of je niet op een andere manier kan reageren dan 'wat een pile' of 'dat je hiermee eerste bent geworden'. Het is wel een beetje typerend dat je alleen maar dat soort manieren kan bedenken om te reageren.

André Pannekoek schreef:
Ik vind het ook typerend dat er bij mij iedere keer een aparte thread moet worden aangemaakt om me nog ff op de vingers te tikken. Lekker anoniem zeuren om niks en Niels zet me wel ff te kakken o het forum. Bah. Stuur mij dan ook een pm en verwijder de berichten die je niet aanstaan.

De laatste keer dat ik wat van je verwijderde was de wereld te klein. Als ik er een apart topic van maak zodat het duidelijk is wat er gebeurt zodat men (in dit geval jij) er op kan reageren dat is dat om jou te kakken te zetten. Als ik een PM stuur dan ben ik niet in het openbaar bezig. Ik heb ze alle drie voorbij zien komen, het is altijd verkeerd. En elke keer moet je er weer een discussie van maken.

Maar goed vanaf nu verwijder ik gewoon alles wat me niet aan staat en gaat er een slot op elke discussie die daaruit voortvloeit.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 19:57

Goed bezig Niels! Dat van die vorige keer ging natuurlijk nergens over met NicoG en Graveborn, verwacht je nu echt dat je me daar mee om de oren moet slaan Niels? Ik ga zo naar de Bios, tot morgen, ik neem dan jouw 2 cavern of souls mee.

Groet Andre
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   do aug 09 2012, 20:03

André Pannekoek schreef:
Goed bezig Niels! Dat van die vorige keer ging natuurlijk nergens over met NicoG en Graveborn, verwacht je nu echt dat je me daar mee om de oren moet slaan Niels? Ik ga zo naar de Bios, tot morgen, ik neem dan jouw 2 cavern of souls mee.

Groet Andre

Om maar aan te geven dat het moderatorschap niet zo makkelijk is en dat ik me ook wel eens afvraag wat ik er nu weer mee aan moet. Het is nu wel in ieder geval voor iedereen duidelijk in wat voor positie wij moderators soms verkeren.

Veel plezier in de bios en tot morgen dan.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Offtopic   

Terug naar boven Go down

Offtopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: