MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Danny wint het moderntoernooi van 11 januari! **Gefeliciteerd**
Jelmer wint de donderconstructed van 4 januari! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Contest Maand Juli

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   di jul 31 2012, 23:03

Deze kaart combineert leuk met hellbent. Voorbeeld van een kaart met hellbent:
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   di jul 31 2012, 23:11

@ Morphling: Me likey! Als deze kaart er echt was, had ik een speelset besteld en een deck eromheen gebouwd Smile Zoveel potentieel ^^
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7291
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   di jul 31 2012, 23:34

Mijn inzending voor deze contest:

Werkt niet alleen uitstekend met:

Maar ook met bijvoorbeeld:
en

Of met:
Terug naar boven Go down
Sebas
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 205
Leeftijd : 30
Registration date : 02-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 00:12

Mijn inzending :p

Combineert vrij goed met bijvoorbeeld:

of een van dezen:

Laatst aangepast door Sebas op wo aug 01 2012, 00:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 27
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 00:21

Contest gesloten. Sebas heeft geluk, ik laat zijn inzendig nog meetellen, ook al is hij technisch gezien te laat! Razz

Ik zal proberen deze week een winnaar aan te wijzen Smile
Terug naar boven Go down
Michel
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 37
Registration date : 21-09-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 00:25

Twee kaart killer combo? Op beurt drie heb je gewonnen. Minimaal Razz
Terug naar boven Go down
Zuan
N00b
N00b

Aantal berichten : 12
Leeftijd : 23
Registration date : 17-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 01:04

@Michel schreef:

Twee kaart killer combo? Op beurt drie heb je gewonnen. Minimaal Razz

En als millen niet werkt, kun je altijd dit doen:

Beurt 0:

Beurt 1:

Beurt 2 & 3: die dingen :p

Yay, card knowledge <3
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 01:06

ergo, Underworld dreams?
Terug naar boven Go down
Zuan
N00b
N00b

Aantal berichten : 12
Leeftijd : 23
Registration date : 17-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 01 2012, 01:08

Well, you could also go turn 1 Dark Ritual into Underworld Dreams, yeah.

But thats a lot less fun. xD
Terug naar boven Go down
Michel
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   zo aug 12 2012, 17:56

Heb je er al eens over nagedacht?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 15 2012, 18:06

Ik heb nog geen tijd gehad want ik ben niet thuis, maar aan het eind van deze week dan ben ik eindelijk klaar met alle tenniskampen. Dan ga ik de tijd zoeken om alles te beoordelen!
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 20 2012, 17:23

Ik ben begonnen met het beoordelen. Ik ben echter tegen een regel issue aangelopen die ik even moet checken, dus jullie zullen nog even moeten wachten Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 20 2012, 17:57

Hmmm.. wiens kaart zou dat zijn :p
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 20 2012, 20:28

Niet die van jou Razz
Terug naar boven Go down
Michel
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 20 2012, 20:36

Is het erg relevant dan? Smile
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 20 2012, 20:37

Perhaps, perhaps Razz
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 27 2012, 18:48

Morgen wordt de uitslag bekend gemaakt! Spannend!
Terug naar boven Go down
Michel
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   ma aug 27 2012, 20:19

De spanning was er al een weekje vanaf ofzo Razz
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 11:41

@Bart schreef:
[/URL]

Erg mooie entry! Sundial is inderdaad een niet heel erg overweldigende kaart, maar doet nog wel iets zelf. De Enchantment is opzichzelf best okay. Met haste oid wordt hij vrij goed, maar dan moet je wel veel witte mana hebben! Me likes!

Jasper B schreef:
Mijn entry

Gaat volgens mij wel redelijk samen met

In het begin dacht ik: Deze kaart is echt veel te goed! Maar na een tijdje zag ik ook in dat er natuurlijk veel betere kaarten combo's zijn in Magic. Helaas doet de enchantment opzichzelf helemaal niks en heeft specifieke GY kaarten nodig om nuttig te zijn. Dat kost wat punten.

@Shard schreef:

Een beurt skippen voor een paar counters leek me prima gabalanceerd, tel daarbij op dat weerwolven nooit van de grond zijn gekomen als deckidee, ondanks het bestaan van kaarten als moonmist en immerwolf maakt deze kaart matigjes at best.

Maar! Voor een magere 2 zwarte mana maak je je bloodline keeper toch wel heel diek! Is het win-more...misschien

Ik snap hier echt helemaal niks van. Ik zie niet helemaal waar je 2 zwarte mana betaalt om een Bloodline Keeper dik te maken? Okay, hij wordt 6/6 als hij transformeert, maar voor de rest zie ik het niet helemaal geloof ik. Ook snap ik het beurt skippen verhaal niet helemaal, aangezien je niet zelf perse niks moet casten om je beesten te laten flippen.
Jammergenoeg heeft ook deze enchantment het probleem dat hij op zichzelf helemaal niks doet.

Bob schreef:
Mijn entry:

Ik vind hem erg leuk. Steamflogger Boss vroeg natuurlijk al een lange tijd om een kaart mee te maken. Kopiëer een Boss en je krijgt er in totaal 3 5/3 haste mannen. Het probleem is alleen: Heb je 2x deze man en een Boss dan heb je oneindig veel oneindig sterke mannetjes.... Dat is toch wel heel erg diek! :p

@Michel schreef:

Werkt overduidelijk goed samen met Spikes en consorten (e.g., Spike Weaver, Spike Feeder etc.) (Let op: de Spike Abilities kunnen zichzelf targeten, dus een Spike Feeder met dit ding ernaast, betaal 2 mana om een +1/+1 counter van de Feeder op zichzelf te zetten, voor undying en dus 6 leven. Booya! Dat is al een stuk beter dan die flavorful Goat Shed!). Hij werkt toevallig ook goed met je favoriet Leech Bonder Smile

Hij werkt inderdaad erg goed met Spike Feeder, maar helaas iets te goed. Als de Soulrender ligt en je speelt een Spike Feeder krijgt hij automatisch undying (Hij entered als een 0/0 en dan komen er 2 +1/+1 counters op die hem gelijk undying geeft). Je haalt de counters eraf, hij komt terug met de undying trigger en krijgt gelijk weer undying, ergo je hebt oneindig veel levens. Iets te goed.

@Zuan schreef:
Hier is mijn entry. Smile

Deze 5 mana stomper is lastig te spelen, en zal maar weinig bieden voor zijn kost,
maar combineerd met andere creatures, met meer kleuren om het makkelijker te maken, wordt dit al snel een eng beest.

Een beest dat erg goed hier samen mee werkt in één van mijn nieuwe favoriete kaarten, en overigens de General van mijn nieuwste EDH deck;

Horde of Notions!

Aangezien Entity een Elemental is kan hij ook nog eens uit de Graveyard gespeeld worden door Horde!
Sure sounds like awesome kitchentable synergy to me! Very Happy

Ik vind hem erg nice! Als je het vergelijkt met een Fusion Elemental die dezelfde Mana Cost heeft is het slechts een 2/2 man. Gooi er wat naast en hij kan heel dik worden. Hij wordt heel dik met allemaal effecten, maar is wel zeer vatbaar voor removal (Sloop een andere 5 kleuren man, blok de 2/2 Entity of Nature?). Het is alleen jammer dat Horde of Notions op zichzelf ook al aardig wat kan.

@Morphling schreef:

Deze kaart combineert leuk met hellbent. Voorbeeld van een kaart met hellbent:

Het is een leuke kaart die erg veel lijkt op Bottled Cloister. Het heeft als voordeel dat je gewoon nog steeds instants kan spelen en inderdaad mechanics als Hellbent een stukje beter worden, maar je mist de extra kaart. Ik vind hem alleen erg duur voor een kaart met dit effect. Wordt de artifact gesloopt ben je wel je hele hand kwijt en wil je hem kunnen verdedigen kan je hem pas laat in het spel neerleggen. Verder spreekt het me niet echt aan dat deze kaart op zichzelf ook helemaal niks doet.

@afterparty05 schreef:
Mijn inzending voor deze contest:

Om er niet te veel woorden aan vuil te maken: Timevault/Temple Bell

@Sebas schreef:

Mijn inzending :p

Hij is leuk! Zeker goed voor de keukentafel om eens op een andere manier mana te creëren, maar vergelijk het met een lotus cobra bijvoorbeeld en dan is hij wel vrij underwhelming, zelfs met alle shuffle effecten. Voor de rest is het maar een 1/2 voor 3 mana. Volgens mij had deze rustig 1 of 2 mana mogen zijn.

Zo, dat brengt ons bij de winnaar. Het is lastig, want er zitten best wat leuek inzendingen tussen. De kandidaten zijn Bart, Zuan en Sebas. Sebas valt dan als eerste af omdat ik zijn vrouwtje toch net niet sterk genoeg vind. De winnar van de contest is dan *tromgeroffel*

Spoiler:

Hij heeft zich het beste aan de opdracht van de contest gehouden met gebalanceerde kaarten die elkaar echt duidelijk beter maken zonder dat de kaarten zelf al erg goed waren van zichzelf.

Nu is er wel een probleem, want ik weet niet of hij nog wel mee doet aan Prereleases Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 11:48

Gratis releases vast wel :p
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2039
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 12:39

Awesome! Blij dat iemand m'n kaart ook leuk vond.

Wanneer is de prerelease? We zijn inmiddels verhuisd, dus wellicht heb ik weer tijd Smile

DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 12:42

Stuur maar een PM met welke prerelease je mee wil doen, dan regelen we dat Smile
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 118
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 13:11

Bart gefeliciteerd.. uiteraard ben ik het er niet mee eens.. Very Happy
SugarClaw bedankt voor de contest!
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 13:28

@DeJong schreef:

@Shard schreef:

Een beurt skippen voor een paar counters leek me prima gabalanceerd, tel daarbij op dat weerwolven nooit van de grond zijn gekomen als deckidee, ondanks het bestaan van kaarten als moonmist en immerwolf maakt deze kaart matigjes at best.

Maar! Voor een magere 2 zwarte mana maak je je bloodline keeper toch wel heel diek! Is het win-more...misschien

Ik snap hier echt helemaal niks van. Ik zie niet helemaal waar je 2 zwarte mana betaalt om een Bloodline Keeper dik te maken? Okay, hij wordt 6/6 als hij transformeert, maar voor de rest zie ik het niet helemaal geloof ik. Ook snap ik het beurt skippen verhaal niet helemaal, aangezien je niet zelf perse niks moet casten om je beesten te laten flippen.
Jammergenoeg heeft ook deze enchantment het probleem dat hij op zichzelf helemaal niks doet.

Allereerst:
gatherer rulings schreef:
•9/22/2011: Activating Bloodline Keeper's last ability multiple times will cause it to transform into Lord of Lineage, then back again, and so on.

Het beurt skippen verhaal refereerde naar de kaart in een willekeurig weerwolven deck, los van enige combo. Een van de voorwaarden was dat je kaart an sich underpowered moest zijn, dat leek hij me wel te zijn.

BarbaBAAS

Aantal berichten : 7291
Leeftijd : 117
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 13:30

Ik ben het ook niet eens met de uitslag: mijn kaart is helemaal niet overpowered want hij doet op zichzelf niks :')

Maar serieus: bedankt voor de contest, ik vond zelf Jasper z'n inzending echt de nootjes maar ik gun het Bart van harte!
Terug naar boven Go down
Michel
Beginner
Beginner

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 14:40

"Hij werkt inderdaad erg goed met Spike Feeder, maar helaas iets te goed. Als de Soulrender ligt en je speelt een Spike Feeder krijgt hij automatisch undying (Hij entered als een 0/0 en dan komen er 2 +1/+1 counters op die hem gelijk undying geeft). Je haalt de counters eraf, hij komt terug met de undying trigger en krijgt gelijk weer undying, ergo je hebt oneindig veel levens. Iets te goed."

Je ruling klopt niet helemaal, ze enteren namelijk niet het spel als 0/0, dan zouden ze namelijk direct weer richting graveyard gaan Smile

Helaas ziet het spel wel de counters er op komen en triggert de Soulrender wel, daar heb ik even over heen gekeken - had ik ook wel kunnen weten, Doubling Season werkt tenslotte ook. Oeps. Het was in ieder geval niet het idee achter de kaart om direct zo undying te geven, haha Smile
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   wo aug 29 2012, 15:18

@Shard schreef:
@DeJong schreef:

@Shard schreef:

Allereerst:
gatherer rulings schreef:
•9/22/2011: Activating Bloodline Keeper's last ability multiple times will cause it to transform into Lord of Lineage, then back again, and so on.

Het beurt skippen verhaal refereerde naar de kaart in een willekeurig weerwolven deck, los van enige combo. Een van de voorwaarden was dat je kaart an sich underpowered moest zijn, dat leek hij me wel te zijn.

Dat van die Bloodline Keeper is nu duidelijk. Maar je weerwolven kunnen ook prima flippen als je tegenstander niks doet, dus het skippen van een beurt is totaal geen sprake van.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Contest Maand Juli   

Terug naar boven Go down

Contest Maand Juli
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Contest 27-07 t/m 17-08-2007
» PTQ Philadelphia 23 juli Amsterdam
» Donderconstructed 16 juli: Modern
» 4 Juli Highlander T2 Emmen
» Contest 01/04 tot en met 15/04

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Contests en creatief met Magic-
Ga naar: