MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

NicoG Ruildraad geouwehoer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   za jun 02 2012, 23:59

Mooi verwoord Martijn. Ik denk dat je in de goede richting zit. Zal ik ook wat pms van Graveborn hier neer zetten?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 00:30

Andre Pannekoek schreef:
Mooi verwoord Martijn. Ik denk dat je in de goede richting zit. Zal ik ook wat pms van Graveborn hier neer zetten?
graag! Smile
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 00:40

Andre Pannekoek schreef:
Ik geloof niet dat het daar beter van wordt. Zoals gezegd moet hij met die vete tegen jou stoppen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren als jij het vuur niet laat doven.

@Kwebie: Serieus? Stop poking this shit with a stick!

@Jasper: I know. Die mogelijkheid is er inderdaad. Het maakt me niet zo veel uit of iemand zich anders voordoet dan hij is als dat verder geen overlast veroorzaakt. De posts van NicoG hebben tot dusverre geen overlast veroorzaakt, op het mooie Pannekoek lied na wellicht, dus ik zie geen reden voor een ban. De post van graveborn hebben wel overlast bezorgd, ongeacht wat zijn intenties zijn, vandaar mijn waarschuwing hierboven.

Verder beperkt het hele gedoe zich op dit moment tot één topic, dit topic. Ik vertrouw er op dat iedereen die niet voor dit gedoe op het forum komt op basis van de titel het toch moet lukken om dit topic te omzeilen in plaats van te happen. Never feed the trolls, you know.

N00b
N00b

Aantal berichten : 25
Leeftijd : 45
Registration date : 11-05-12

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 18:18

@graveborn: Het is geen welles-nietes spel, maar bijvoorbeeld het quoten van mijn mod pm en het continu mensen uitdagen om tegen NicoG te spelen (ongeacht de intentie) doen vermoeden dat jij wel denkt dat het een wedstrijd is. Dat is het dus niet. Stop in ieder geval met het provoceren van Pannekoek, want deze vete is uit de hand aan het lopen (en jij gaat hem niet winnen).

natuurlijk is het spel wat je uiteindelijk wil winnen, hier in brabant noemen ze dat dan een wedstrijd.. Als je kaarten koopt wil je er ook mee spelen en zul je dus mee "moeten" doen aan een toernooi, of een duel aangaan.
natuurlijk is moeten dwang en zo bedoel ik het dan ook niet.

Is het dan zo moeilijk om eens een keer tegen nico te spelen???
Als je niets meer hoeft te bewijzen, speel dan gewoon voor de lol ook dan is het een duel wat een van de twee spelers wint de andere veliest. net als in een wedstrijd.

de tekst : (en jij gaat hem niet winnen) ligt natuurlijk wel aan het type duel. Ik heb geen vestand van magic (tenminste niet veel). Ik heb andere soorten van duels die ik WEL win.

Ik hoop dan ook van harte dat er spelers in groningen het duel met nico wel aan willen gaan, ik steun hem daarin. Net als bij een wedstrijd van psv tegen groningen. Noemen ze hier supporters. De ene keer wint psv (6-0 in eindhoven) de andere keer winnen jullie (3-0 en de enige zege na de winterstop van jullie) beide teams doen ervaring op wat nico ook nodig heeft.

oproep voor alle spelers in groningen. geef nico ervaring door een "spel" aan te gaan. Nico weet dat hij lang niet alle kaarten kent, en kan zeer goed tegen zijn "verlies"
ik weet zeker dat nico het positieve uit een verloren wedstrijd (spel haalt namelijk ervaring en kaartkennis. GUN HEM DIE KANS
Terug naar boven Go down
graveborn
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 18:19

als jij dat wil moet je dat vooral doen
Terug naar boven Go down
graveborn
N00b
N00b

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 18:21

Die twee lijken wel minnaars joh, volgens mij wil Graveborn een heel persoonlijk toernooitje organiseren. Over pannenkoeken in onderbroeken gesproken

mag niet van de wet, maar als hij even oud was zou ik dat best willen (dat van die minnaars dan, die pannekoek laat maar zitten)
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3514
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 18:24

Weet wanneer je op moet houden graveborn. Verdere insinuaties in deze toon leveren je een ban op.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   zo jun 03 2012, 18:45

Het wordt steeds grappiger, waarom gooit een mod ze niet allebei van het forum af? Probleem opgelost.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 07:57

Okay, ik heb geprobeerd me hier zo lang mogelijk buiten te houden, maar toch maar even my two cents.

Nico is een jongen die een aantal keer in de winkel is geweest, samen met zijn ouders en broertje Luc. Al die keren kwam de hele familie mij sympathiek en redelijk voor. Nu lijkt het zo te zijn dat Nico door zijn vriendschap met Graveborn persona non grata is geworden. Dat vind ik jammer.

Ik heb de posts van Nico gelezen en heb daar niets zien staan wat niet door de beugel kan. De flame-posts komen voor zover ik dat kan zien vooral van Graveborn en de mensen die de discussie met hem/haar zijn aangegaan.

Terugdenkend aan de eerste weken dat ik op dit forum zat, weet ik dat de community erg hecht en zelfs bedreigend gesloten kan overkomen. Trust me on that! Als ik als volwassen man dat al lastig vind, wat kun je dan verwachten van een jongen van Nico's leeftijd? Geef hem een kans!

Wat betreft Graveborn... zou het kunnen dat het een pokemon-vriend van Nico uit Brabant is? In dat geval, wat is jullie inschatting van zijn/haar leeftijd? Is dat de moeite van een ruzie waard? Verder, de mods en/of beheerders moeten een IP-check kunnen uitvoeren, waarmee meteen duidelijk is of Graveborn en NicoG hetzelfde adres gebruiken. Dan is die discussie ook meteen duidelijk!

Anyway, ik zou het waarderen als jullie de account NicoG een kans gaven, omdat die volgens mij echt van Nico is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 08:06

Martijn, alles leuk lief en aardig, maar hun houding is vanaf de eerste t/m hun laatste post al bout. Voor mijn part worden ze er af getrapt, probleem opgelost.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 09:23

Purperen Draak schreef:
Okay, ik heb geprobeerd me hier zo lang mogelijk buiten te houden, maar toch maar even my two cents.

Nico is een jongen die een aantal keer in de winkel is geweest, samen met zijn ouders en broertje Luc. Al die keren kwam de hele familie mij sympathiek en redelijk voor. Nu lijkt het zo te zijn dat Nico door zijn vriendschap met Graveborn persona non grata is geworden. Dat vind ik jammer.

Ik heb de posts van Nico gelezen en heb daar niets zien staan wat niet door de beugel kan. De flame-posts komen voor zover ik dat kan zien vooral van Graveborn en de mensen die de discussie met hem/haar zijn aangegaan.

Terugdenkend aan de eerste weken dat ik op dit forum zat, weet ik dat de community erg hecht en zelfs bedreigend gesloten kan overkomen. Trust me on that! Als ik als volwassen man dat al lastig vind, wat kun je dan verwachten van een jongen van Nico's leeftijd? Geef hem een kans!

Wat betreft Graveborn... zou het kunnen dat het een pokemon-vriend van Nico uit Brabant is? In dat geval, wat is jullie inschatting van zijn/haar leeftijd? Is dat de moeite van een ruzie waard? Verder, de mods en/of beheerders moeten een IP-check kunnen uitvoeren, waarmee meteen duidelijk is of Graveborn en NicoG hetzelfde adres gebruiken. Dan is die discussie ook meteen duidelijk!

Anyway, ik zou het waarderen als jullie de account NicoG een kans gaven, omdat die volgens mij echt van Nico is.

Hallo Martijn,

Ik geef je gelijk dat Nico zich redelijk netjes gedragen heeft. Het grote Pannekoeklied was wel grappig als het op zichzelf had gestaan. Ik denk ook niet dat het onbegrip van de forumleden zich specifiek op Nico richt, maar meer op Graveborn. Deze persoon is alleen maar bezig te provoceren en tegen de schenen te trappen, en ook nog eens op een bijzonder irritante manier. Als het wel blijkt dat het hier om 1 persoon gaat, dan heeft deze some serious issues.

Wat het forum betreft qua hechtheid klopt dat zeker. Toen ik het forum opgericht had, dacht ik met 20 leden wel klaar te zijn. Er waren 20 mannen die in Groningen een potje magic speelden en via het forum hun afspraken beter konden stroomlijnen. Dat zijn er ondertussen een stuk meer geworden. Het (nabije) verleden heeft aangetoond dat aansluiting vinden helemaal niet moeilijk hoeft te zijn. Je hoeft niet eens normaal te zijn :-) Wel hebben wij een aantal (onbeschreven) regels over fatsoen en de manier waarop wij elkaar behandelen. Als je je hier niet aan wilt/kunt conformeren dan kan de situatie ontstaan zoals nu het geval met Graveborn. Zelfs na herhaaldelijk verzoek aan hem/haar zich netjes te gedragen blijkt het omgekeerde de realiteit. Dan is er simpelweg geen plek meer voor hem/haar op dit forum. Wegwezen dus! en wat mij betreft definitief.

greetzz

Terug naar boven Go down
Morphling
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 343
Leeftijd : 155
Registration date : 10-05-12

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 09:47

Purperen Draak schreef:

Ik sluit mij hierbij aan. Ik vind niet dat Nico het slachtoffer moet worden van een (onnodig) uit de hand gelopen discussie. Over Graveborn wil ik het dan weer niet hebben. Die discussie is doodlopend en de kans is aanzienlijk dat hij/zij hier weer op in zou gaan. Daar heb ik geen behoefte aan (Chris zei het al, verspilde energie enzo).

"de community erg hecht en zelfs bedreigend gesloten kan overkomen"

Dit is een understatement.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 09:48

Mooi geschreven Jasper. Ik heb ook niet echt een negatief gevoel bij NicoG, hoewel hij niet het handje boven het hoofd hoeft te houden van Graveborn. Graveborn mag wat mij betreft verwijderd worden van dit forum.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2495
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 13:10

Morphling schreef:

Ik heb dit nooit zo ervaren, in tegendeel! toen ik weer met magic begon ben ik met open armen ontvangen door de hele community in Groningen, waar ik heel blij mee ben.

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 13:28

lennartL schreef:
Morphling schreef:

Ik heb dit nooit zo ervaren, in tegendeel! toen ik weer met magic begon ben ik met open armen ontvangen door de hele community in Groningen, waar ik heel blij mee ben.

Ik denk dat het van instelling icm hoe je overkomt te maken heeft.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 19:13

afscheid,

Mijn vader heeft besloten dat ik voorlopig niet meer op het forum mag typen. Hij weet hoe de groep is waaruit graveborn komt. Hij is bang dat die jongens hier naar toe komen!!!
Ik hoop wel dat ik toch nog normaal kan spelen in de pd, all had ik agelopen vrijdag geen zin vanwege het gedoe hier. Mijn vader heeft een mail gestuurd naar Martijn en net gebeld met de PD.
Tot op heden heeft hij geen duidelijk antwoord gehad zegt hij. Ik hoop dan wel dat iemand hem dat antwoord geeft. Zodat ik uiteindelijk een keer mee kan doen aan een toernooi (of met graveborn deck of een ander nieuw deck.

niels heeft ons telefoonnummer!

mijn vader vindt wel dat als graveborn gestraft word, pannekoek ook gestraft moet worden (2 vechten => 2 schuldig) (ps dit moest ik typen van mijn vader en is ook telefonisch doorgegeven aan de pd)

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 20:08

Zoals al eerder gezegd, ik heb alle postjes van Nico gelezen en ik zie absoluut niet in waarom Nico geband zou moeten worden. Eigenlijk vind ik het zelfs triest dat er nu een jonge speler door zijn ouders van het forum gehaald wordt, omdat allerlei mensen over hem in discussie gaan, zoals Andre Pannekoek en Graveborn. Heb zwaar de neiging de briljante clip "Leave Britney alone" maar weer eens te kijken Very Happy

deze crap dus

Anyway, ik hen de vader van Nico al een mail gestuurd en ook contact gehad met Hennink en Dwarlorf. Het getuigt van respect en volwassenheid de zaak nu even te laten rusten. Sterker nog, het was nog veel volwassener geweest als dat al eerder gebeurd was Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: NicoG Ruildraad geouwehoer   ma jun 04 2012, 20:27

Ik flikker hem meteen dicht. Ik heb het gehad met alles.
Terug naar boven Go down

NicoG Ruildraad geouwehoer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Walters ruildraad - Jace, Vryn's Prodigy / Jace, Telepath Unbound promo te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: