MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Pieter Bruins wint de FNM Modern van 4 augustus! **Gefeliciteerd**
Arjan Boerma wint Legacy op 29 juli **Gefeliciteerd**
Niels wint de dondermodern van 21 juli **Gefeliciteerd!**
Jeroen wint de GTMQ Dubbele draft van 6 augustus! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de donderdraft van 10 augustus! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

No respect for authority whatsover

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 14:02

Andrei had geen DCI?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 14:27

Ik dacht ergens te lezen dat jij niks meer zou posten......
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 24
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 14:52

Soulblighter schreef:
Andrei had geen DCI?

keuzes.....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 15:14

@Andre Pannekoek schreef:

Dan zouden jij en Julius mijn posts moeten missen... dat kan ik jullie niet aan doen.

EDIT: Ik zie overigens op kvdeckmasters dat hij geen DCI nummer heeft opgegeven. Echter is het niet handig om de aanmeldingen, die via dit topic zijn gedaan te vermelden op het kvdeckmasterforum?

Dit moet overigens eveneens nog in dit topic vermeld worden: Judge: Dustin de Leeuw en co
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 15:40

Soulblighter schreef:

Dan zouden jij en Julius mijn posts moeten missen... dat kan ik jullie niet aan doen.

EDIT: Ik zie overigens op kvdeckmasters dat hij geen DCI nummer heeft opgegeven. Echter is het niet handig om de aanmeldingen, die via dit topic zijn gedaan te vermelden op het kvdeckmasterforum?

Dit moet overigens eveneens nog in dit topic vermeld worden: Judge: Dustin de Leeuw en co

Ik ben blij dat je je mening geeft. Ik hoop dat een mod jou gaat verzoeken om eens niet overal random te posten, ik begin me namelijk aan je te ergeren. Gefeliciteerd, je bent de eerste die dat voorrecht heeft hier.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 15:50

Soulblighter schreef:

Ik ben blij dat je je mening geeft. Ik hoop dat een mod jou gaat verzoeken om eens niet overal random te posten, ik begin me namelijk aan je te ergeren. Gefeliciteerd, je bent de eerste die dat voorrecht heeft hier.

Grappig. Ik irriteer mij namelijk al tijden aan jouw berichten en in mindere mate aan die van Julius (hoewel ik ervan uit ga dat het zijn insteek was om mij irriteren). Laten we elkaar maar negeren. Dat lijkt mij het beste voor iedereen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 16:29

Het staat iederen vrij om op dit forum te reageren. Als iemand problemen heeft met (het gedrag van) anderen op dit forum dan kan die dat aan een moderator melden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen meer op het forum zien. Dat geldt in dit geval voor Pannekoek en Julius. Ik vind het jammer dat het zo moet maar ik zal daar vanaf nu strenger mee omgaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 16:37

Dwarlorf schreef:
Het staat iederen vrij om op dit forum te reageren. Als iemand problemen heeft met (het gedrag van) anderen op dit forum dan kan die dat aan een moderator melden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen meer op het forum zien. Dat geldt in dit geval voor Pannekoek en Julius. Ik vind het jammer dat het zo moet maar ik zal daar vanaf nu strenger mee omgaan.

Ik was ook fout Niels. Ik had moeten uitzoeken of mijn stelling juist of onjuist was en niet zo maar moeten reageren. Ik meende dat André een fout had gemaakt met copy/pasten. Dit was, zo bleek later, een onterechte aanname. Dit soort posts komen al gauw als zijnde bemoeizuchtig over. Je krijgt daardoor snel een stempel op je voorhoofd gedrukt. Ik merkte dit ook zeer sterk enkele maanden geleden, toen er steeds vaker gereageerd werd op mijn inschrijvingen. Hierbij werd gereferreerd naar het aantal keren dat ik mij reeds had uitgeschreven in andere topics. Mede hierdoor en andere redenen had ik een verzoek bij jou ingediend. Dit verzoek staat nog steeds.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 16:45

Het trieste is dat je zelfs op zoek bent gegaan naar een fout van me, die er natuurlijk niet is. Buiten het feit dat het me voor jou niet relevant lijkt of die persoon wel of geen DCInummer heeft vraag ik me af waarom je in vredesnaam er ook nog over moet beginnen. Ik heb aan Martijn Bos beloofd om dit soort zaken voor hem bij te houden, ik heb geen behoefte aan jouw op- en aanmerkingen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 16:53

Jongens dit is genoeg, spreek elkaar maar op een toernooi verder aan.
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 24
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 17:21

Patrick, voor meer informatie kan je contact opnemen met mijn advocaat: 0906-5483.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: No respect for authority whatsover   do mei 10 2012, 17:34

Dit geneuzel verplaatst vanwege negatieve beeldvorming mbt PTQ Seattle topic.
Terug naar boven Go down

No respect for authority whatsover
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: