MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 13:33

Is misschien handiger om maar 1 spoiler topic te maken ipv 5 verschillende. Daarom maak er dus nog maar 1.... Als nou een Moderator er 1 topic van maakt is het allemaal wat duidelijker.

Citaat :
Cathars' Crusade 3WW
Enchantment

Whenever a creature enters the battlefield under your control, put a +1/+1 counter on each creature you control.

Deze is ook best wel vies :p Lingering Souls erna en je hebt twee 3/3 flyers en 2 5/5 flyers Razz Maarja, ik denk niet datie heel veel play gaat zien in Standard.

Citaat :
Arcane Melee 4U
Enchantment

Instant and sorcery spells cost 2 less to cast.

Beetje duur, maar wel lachen met de ult van Tamiyo Razz

Citaat :
Ghostly Flicker 2U
Instant

Exile two target artifacts, creatures and/or lands you control, then return those cards to the battlefield under your control.

Heel erg cool!

Citaat :
Bonfire of the Damned XXR
Sorcery

Bonfire of the Damned deals X damage to target player and each creature he or she controls.
Miracle XR (You may cast this card for its miracle cost when you draw it if it's the first

Matigjes

Citaat :
Descendants' Path 2G
Enchantment

At the beginning of your upkeep, reveal the top card of your library. If it's a creature card that shares a creature type with a creature you control, you can cast this card without paying its mana cost. Otherwise, put it at the bottom of your library.

Hier wordt de Casual speler in mij blij van Very Happy

Citaat :
Bruna, Light of Alabaster 3WWU
Legendary Creature - Angel

Flying, vigilance
Whenever Bruna, Light of Alabaster attacks or blocks, you may attach to it any number of Auras on the battlefield and you may put onto the battlefield attached to it any number of Aura cards that could enchant it from your graveyard and/or hand.

Wel cool, maar weet niet goed wat ik er van moet vinden. Zoveel goede aura's zijn er niet. Wel leuk om met Mythic Conscription te spelen, als je dan Eldrazi Conscription trekt, cheat je hem met deze in het spel Razz

Citaat :
Gisela, Blade of Goldnight 4WWR

Flying, first strike
If a source would deal damage to an opponent or a permanent an opponent controls, that source deals double that damage to that player or permanent instead.
If a source would deal damage to you or a permanent you control, prevent half that damage, rounded up.

Cool, maar te duur.

Citaat :
Sigarda, Host of Herons 2GWW

Flying, hexproof
Spells and abilities your opponents control can't cause you to sacrifice permanents

Best okay volgens mij. Vriendje van Thrun Wink

Citaat :
Desolate Lighthouse
Land

Add 1 to your mana pool.
1UR tap: Draw a card, then discard a card

Burning Vengeance wilde men toch spelen?

Ik vind de set tot nu toe erg cool Smile

Laatst aangepast door DeJong op vr apr 13 2012, 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 15:11

Die aura-engel is toch wit/blauw? En niet wit/zwart?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 15:59

Whoops, das mijn fout Razz
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 16:03

Volgens mij is het compleet niet overzichtelijk om alle spoilers in één topic te gooien, dan ga je namelijk allemaal enorm door elkaar praten over verschillende kaarten en ben je binnen de kortste keren kwijt waar het over gaat. Plus dat opmerkingen over één kaart ondersneeuwen onder de opmerkingen van een andere kaart. Laat maar lekker uit elkaar, ons forum kan dat technisch prima aan ;-)

Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 16:06

Nu moet ik gaan onthouden op welke dag een kaart is gespoilered om het juiste topic te vinden....

Mjah, het zal wel
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]   vr apr 13 2012, 16:37

DeJong schreef:
Nu moet ik gaan onthouden op welke dag een kaart is gespoilered om het juiste topic te vinden....

Mjah, het zal wel
Dan is de oplossing niet om de topics samen te gooien maar om de naam van de (belangrijkste) kaarten in de topic titel op te nemen.

Avacyn Restored Spoilers [Cathars' Crusade, Arcane Melee]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» AVACYN RESTORED Set Review door Conley Woods en LSV
» Zendikar Spoilers
» Spoilers vandaag (17-04-2012)
» Dimitri - Want: Weerwolfjes, Have: Veel AVR/M13/R2R/GC rares
» Modern Masters 2015 spoilers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: