MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
Andrι Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 11:42

Ik zie het gewoon als verkooptactiek. Op straat wordt je ook aangesproken, je krijgt ook reclamefolders in de bus, en je kunt dus ook gebeld worden. Geen van die drie vormen van adverteren verplicht jou tot iets. Ik vind eerlijk gezegd het aangeklampt worden op straat irritanter dan gebeld worden, maar ik heb kennelijk een heel goede "ik wil niet gestoord worden" blik ontwikkelt, want meestal wordt ik door die pipo's genegeerd. Ik zag gisteren wel iemand die een Voetbal International abonnement aan probeerde te smeren aan een vrouw, dat vond ik dan wel weer vermakelijk (ik weet, ik weet, stereotypering van mijn kant, maar daarom niet minder vermakelijk Smile)

Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 37
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 11:47

@Hennink schreef:
Ik zag gisteren wel iemand die een Voetbal International abonnement aan probeerde te smeren aan een vrouw, dat vond ik dan wel weer vermakelijk (ik weet, ik weet, stereotypering van mijn kant, maar daarom niet minder vermakelijk Smile)

De directie-secretaresse op mijn werk heeft een 42"-TV en een eredivisie-live abbo....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 11:51

Als je gebeld wordt gewoon aangeven dat je geen tijd hebt, maar graag het privenummer van de telemarketeer wilt hebben zodat je op een ander moment kunt terug bellen.

oei privenummers zijn prive ? Wie had dat nou gedacht...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 12:10

Bekende van mij werd gebeld door de postcodeloterij, gaf aan dat hij onderweg was naar het gemeentehuis voor schuldhulp (Wat niet waar was overigens) en is sindsdien nooit meer gebeld door welke instantie dan ook :-)

En @Hennink:
1 van de eerste dingen die je leert als straatverkoper, is dat je juist moet verkopen aan degenen waarvan je het het minst verwacht. Vrouwen kun je heel makkelijk de VI verkopen (Voor uw man) en mannen kun je daarentegen heel makkelijk de televizier (of i.d.) verkopen (U de programma's, uw vrouw de artikelen). Wink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 12:10

@Hennink schreef:
Ik zie het gewoon als verkooptactiek. Op straat wordt je ook aangesproken, je krijgt ook reclamefolders in de bus, en je kunt dus ook gebeld worden. Geen van die drie vormen van adverteren verplicht jou tot iets. Ik vind eerlijk gezegd het aangeklampt worden op straat irritanter dan gebeld worden, maar ik heb kennelijk een heel goede "ik wil niet gestoord worden" blik ontwikkelt, want meestal wordt ik door die pipo's genegeerd. Ik zag gisteren wel iemand die een Voetbal International abonnement aan probeerde te smeren aan een vrouw, dat vond ik dan wel weer vermakelijk (ik weet, ik weet, stereotypering van mijn kant, maar daarom niet minder vermakelijk Smile)

Straatverkopers vind ik ook irritant maar daar heb ik in ieder geval nog de keuze om weg te kijken of niet te reageren, die hebben mn gegevens ook verder niet. Mijn telefoonnummer is niet de openbare ruimte.
Laatst nog zo'n muts op straat tegen me: ....maar je weet helemaal niet wat ik wil vragen. Ik ben er maar niet verder op ingegaan ik wou haar onschuld en haar dag niet verpesten.

@Kwebie schreef:
Bekende van mij werd gebeld door de postcodeloterij, gaf aan dat hij onderweg was naar het gemeentehuis voor schuldhulp (Wat niet waar was overigens) en is sindsdien nooit meer gebeld door welke instantie dan ook :-)

En dat is slim? Dan sta je te boek als wanbetaler. Als ze die gegevens weer doorverkopen ben je helemaal de lul. Toen ik jaren geleden in 1 huis woonde met een huisgenote met ontzettend veel schulden kon ik ineens geen nieuw telefoonabonnement afsluiten. Moest ik er eerst nog weer een boze brief achteraan sturen voordat dat geregeld was.

Tegenwoordig heben we nog mazzel dat niet alle bedrijven en instanties aan elkaar gekoppeld zijn maar dat zal in de toekomst gaan veranderen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 12:19

Dan moeten ze je registreren als wanbetaler, maar dat kunnen ze niet zonder daadwerkelijk te kunnen bewijzen dat je schulden hebt Smile.

Is al 2a3 jaar geleden, volgens mij heeft hij er nog nooit problemen door gekregen. (2 maand geleden nog een huisje gekocht en hypotheek afgesloten. Krijg je niet als je wanbetaler bent).
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 12:24

Goed oke, wanbetaler met BKR registratie niet maar je weet nooit welke invloed het kan hebben. Ik zou persoonlijk echt uitkijken met dat soort uitspraken.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 13:41

@tarzan schreef:
@Hennink schreef:
Ik zag gisteren wel iemand die een Voetbal International abonnement aan probeerde te smeren aan een vrouw, dat vond ik dan wel weer vermakelijk (ik weet, ik weet, stereotypering van mijn kant, maar daarom niet minder vermakelijk Smile)

De directie-secretaresse op mijn werk heeft een 42"-TV en een eredivisie-live abbo....
Zoals ik al zei, stereotypering. Ik heb ook een vrouwelijke collega met een FC Groningen jaarkaart Smile

Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 25
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 14:56

Dwarlorf schreef:
@Hennink schreef:

Straatverkopers vind ik ook irritant maar daar heb ik in ieder geval nog de keuze om weg te kijken of niet te reageren, die hebben mn gegevens ook verder niet. Mijn telefoonnummer is niet de openbare ruimte.
Laatst nog zo'n muts op straat tegen me: ....maar je weet helemaal niet wat ik wil vragen. Ik ben er maar niet verder op ingegaan ik wou haar onschuld en haar dag niet verpesten.

@Kwebie schreef:

En dat is slim? Dan sta je te boek als wanbetaler. Als ze die gegevens weer doorverkopen ben je helemaal de lul. Toen ik jaren geleden in 1 huis woonde met een huisgenote met ontzettend veel schulden kon ik ineens geen nieuw telefoonabonnement afsluiten. Moest ik er eerst nog weer een boze brief achteraan sturen voordat dat geregeld was.

Tegenwoordig heben we nog mazzel dat niet alle bedrijven en instanties aan elkaar gekoppeld zijn maar dat zal in de toekomst gaan veranderen.

Niels slecht nieuws voor je : http://www.zerohedge.com/news/%E2%80%9Cwe-are-far-turnkey-totalitarian-state-big-brother-goes-live-september-2013
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7276
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 15:19

Volgens mij hebben ze daar iets te vaak Digital Fortress van Dan Brown gelezen. Het vertoont wel ERG veel gelijkenissen Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 15:51

Waar is de rest van 'Het grote Whine topic'?

Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1703
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 17:46

Jasper B schreef:

Zal wel weer een keer opgeschoond zijn. Zou niet de eerste keer zijn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 17:54

@Martijn schreef:
Jasper B schreef:

Dat is een vicieuze cirkel. We whinen over het feit dat een deel van het grote whine topic verdwenen is en als gevolg daarvan moet er weer een deel verdwijnen...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 20:51

@Martijn schreef:
Jasper B schreef:

Het is een complot, die ellendige amerikanen ook met hun geheime datacenter in Utah. Ze hebben gewoon de boel opgeslagen en daarna gewist. Dat of er zit een autoschoonmaakfunctie op het forum.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 21:12

Volgens mij is die mogelijkheid aanwezig, mits een mod die aanzet..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 21:44

Gezocht maar niet gevonden.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 21 2012, 22:41

Sukkels op Cockatrice die denken dat als je een Heartless Steel Hellkite aanvalt en damage laat doen, en ik vervolgens 6 tap om z'n Wurmcoil Engine op te blazen, gaan lopen ranten dat dat niet kan omdat hij maar 5 damage heeft gedaan en ik dus niet iets op kan blazen van 6, dat ik maar terug moet komen als ik de regels ken, en me uit het spel kicken :') Internet.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 23 2012, 09:35

A!aaaaarghhhhg muziek vergeten mee te nemen. 2 uur treinen zonder vertier.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 23 2012, 09:58

Arme tiny. Ik heb de hele dag oordopjes in en struin Youtube af :-)

Nu Cranberries, straks Nirvana, daarna wie weet...
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2509
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo maa 25 2012, 06:21

De treinvebinding tussen Zwolle en Amersfoort ligt er nog steeds uit, dat wordt dus weer via Deventer naar Utrecht vandaag... Suspect

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 26 2012, 12:52

Lekker, zo'n vulling die er uit valt....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 28 2012, 19:31

We hebben dan wel zoveel keuzevrijheid, jammer dat je er niets aan hebt vanwege een overload aan onzinnige gegevens zodat je geen relevante informatie kan vinden. De meeste FAQ's zijn ook zo slecht in elkaar gezet.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 28 2012, 20:32

Dwarlorf schreef:
We hebben dan wel zoveel keuzevrijheid, jammer dat je er niets aan hebt vanwege een overload aan onzinnige gegevens zodat je geen relevante informatie kan vinden. De meeste FAQ's zijn ook zo slecht in elkaar gezet.

Goed kunnen zoeken is ook een kunst Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 30 2012, 09:38

Spierpijn! Geen zin in de fitnessschool? Ga je plafond schilderen!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 30 2012, 10:22

Dwarlorf schreef:
Spierpijn! Geen zin in de fitnessschool? Ga je plafond schilderen!

Vanavond wel fnmen gozert
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 30 2012, 10:30

Ja een beetje ontspanning kan idd geen kwaad.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   zo apr 01 2012, 22:05

Wekker die om 05:00 gaat, om 05:30 in de auto en dan nu pas thuis zijn van het werk Crying or Very sad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma apr 02 2012, 11:24

Heerlijk die koppijn..
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:13

Belastingdienst die mijn teruggave op een verkeerd rekeningnummer overmaakt omdat hun computer een 8 voor een 0 aanziet.... Allemaal gedoe met terug draaien en weet ik veel wat. En dat allemaal omdat ik 2x mijn rekeningnummer moest opsturen omdat ze zo sloom zijn met hun administratie. Zucht.
Terug naar boven Go down
Jeroen
GMT Champ 2013

Aantal berichten : 1032
Leeftijd : 28
Registration date : 01-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:20

Hoezo krijg je dat nu al terug dan? Moest eergister pas ingevuld zijn toch?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:31

2010 Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:36

Tegenbod krijgen dat hoger ligt dan je het wou. Nu kunnen we niet mooi halverwege zitten maar moet de hypotheek een stukje omhoog. Zucht. Hopelijk krijg ik ze nog wat verder omlaag dan ze willen en hoef ik na wat gesteggel maar €2.000 boven m'n (zelf-gestelde) max te zitten. Duimen dus Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:46

@afterparty05 schreef:
Tegenbod krijgen dat hoger ligt dan je het wou. Nu kunnen we niet mooi halverwege zitten maar moet de hypotheek een stukje omhoog. Zucht. Hopelijk krijg ik ze nog wat verder omlaag dan ze willen en hoef ik na wat gesteggel maar €2.000 boven m'n (zelf-gestelde) max te zitten. Duimen dus Very Happy

Waarom ga je boven jouw max zitten?
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   di apr 03 2012, 15:52

Huis kost €225k. Ik kan een veel hogere hypotheek krijgen, maar als ik kijk naar de maandlasten dan is €205k ideaal. Beginbod was €195k, met overdrachtsdatum vrij inzicht verkoper (maakt ons niets uit, hun veel, dus dat is aardig van mij en is een mooi onderhandelingspunt). Nu is het minimumbedrag dat ze willen €215k. Daarmee komen we nooit meer op de €205k. Dus moet ik ze nu zover krijgen dat ze eerst zakken naar €210, en daarna nog een klein stukje om samen uit te komen op €207k. Dan zit ik dus €2k boven het bedrag dat ik idealiter wilde betalen, maar dat kost me €20 per maand meer, en dat kan ik heus wel missen om het huis te krijgen. Dat argument ga ik echter niet blijven gebruiken om mezelf richting €210k of €215k te praten. Vandaar dat ik dus zeg: een eenmalige toegift van €2k boven mn max vind ik best, maar verder dan dat gaat het niet. En anders gaan we weer verder kijken naar een ander mooi huis Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 07:35

Wellicht een verkeerde keuze gemaakt hebben die nu backfired (denk ik)
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 07:46

@Andre Pannekoek schreef:

Als je er maar van leert en het niet al te veel impact heeft. Ben wel benieuwd.

Edit nogr ff mijn eigen whine. Om 6 uur in de trein stappen in Grunn. Als enige in een hele coupe zitten. Vervolgens komt er nog 1 persoon binnen en die gaat precies voor me zitten. Veel last van zijn gekuch, gehoest, niet stil kunnen zitten. Gelukkig is ie na een half uurtje in slaap gevallen, helaas voor hem stoot ik nu af en toe tegen zijn stoel aan of druk ff extra op het tafeltje Very Happy

Laatst aangepast door Martijn op wo apr 04 2012, 07:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 07:49

@Martijn schreef:

Nooit te oud om te leren, gedane zaken kunnen niet worden teruggedraaid.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 07:50

@Martijn schreef:

True en zaken waar je geen invloed op kunt uitoefenen moet je je eigenlijk ook niet druk om maken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 07:51

@Martijn schreef:
@Martijn schreef:

True en zaken waar je geen invloed op kunt uitoefenen moet je je eigenlijk ook niet druk om maken.

Niet druk om maken is iets te makkelijk. Dat lukt de een wat makkelijker dan de ander, ik ben ook maar een mens lol.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:13

@Martijn schreef:
@Martijn schreef:

Niet druk om maken is iets te makkelijk. Dat lukt de een wat makkelijker dan de ander, ik ben ook maar een mens lol.

[evil-mode]Hmmm de standaard om iets mens te noemen wordt ook elk jaar verlaagd [/evil-mode] Twisted Evil

Ik hoop dat de het geen verkeerde keuze is geweest en als dat het wel is dat de back-fire niet al te groot is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:17

Even serieus: Ik hoop dat het meevalt. Vaak zijn er dingen waar je je ernstig zorgen om maakt en dan achteraf blijken mee te vallen. Je vraagt je dan af. Was dit het?

Laatst aangepast door Soulblighter op wo apr 04 2012, 15:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:21

Soulblighter schreef:

Even serieus: Ik hoop dat het meevalt. Vaak zijn er dingen waar je je ernstig zorgen om maakt en dan achteraf blijken mee te vallen. Je vraagt je dan af. Was dit het?

Misschien lijkt het wel mee te vallen juist omdat je je zorgen hebt gemaakt. Als je je geen zorgen had gemaakt had het wel kunnen voelen als een grotere tegenslag.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:33

Dr Phil en Oprah, bedankt!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:50

@Martijn schreef:
Soulblighter schreef:

Misschien lijkt het wel mee te vallen juist omdat je je zorgen hebt gemaakt. Als je je geen zorgen had gemaakt had het wel kunnen voelen als een grotere tegenslag.

Dat is inderdaad een goede. Eigenlijk zou je je dus altijd zorgen moeten maken, zodat alles meevalt. Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:54

Naarmate je ouder wordt, komen andere problemen vanzelf
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:54

Pancakes: sterkte, en van foute keuzes leer je. Gelukkig heb je een grote slagkracht Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 08:56

@afterparty05 schreef:
Pancakes: sterkte, en van foute keuzes leer je. Gelukkig heb je een grote slagkracht Very Happy

Ik praat niet meer over slagkracht, ik praat vandaag de dag over incasseringsvermogen Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 09:21

Soulblighter schreef:
Eigenlijk zou je je dus altijd zorgen moeten maken, zodat alles meevalt. Razz

Don't.

Trust me on that one.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 09:32

"Men lijdt het meest, voor het lijden dat men vreest." En zo is het maar net.
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 25
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo apr 04 2012, 12:13

Soulblighter schreef:

Je had achteraf niet het bed moeten delen met Wytse?

DAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUQQQQ ?!?!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   

Terug naar boven Go down

Het grote whine topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic