MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Het grote whine topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 10:32

@Afterparty05, dat was hem, waar heb je die gevonden?

Het is vooral de datamining die me stoort.

@lennartL schreef:
het is altijd nog jouw keus als consument of je hiermee akkoord gaat of niet.

Dat argument hoor je vaker maar in feite heb je als consument geen keuze aangezien iedere verzekeraar dat bijhoudt.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 10:41

Anti datamining is een hobby van mij geworden.. ik gebruik de bonuskaart van de Oude drogisterij, Airmiles van mijn ouders, e-mailadressen die niet bestaan etc etc.. niet uit rancune, maar omdat ik vind dat het ze geen zak aangaat.

Gemiddeld sta je geregisteerd met je persoonlijke gegevens bij 800+ instanties. Hoe graag ik ook zou willen dat het niet zo was, terugdraaien is praktisch onmogelijk.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 10:47

Ik betaal zoveel mogelijk cash. Bonuskaarten en andere aanbiedingen of online registraties waar je je gegevens moet invullen doe ik niet aan mee. Of die kutvragen aan de kassa of ze je adres mogen noteren. NEE! Aan de andere kant besef ik me dat het een vrijwel onmogelijke zaak is. Ik probeer er enigzins pragmatisch mee om te gaan.

Het probleem is dat als je het wil terugdraaien (voor zover mogelijk) je jezelf bekend moet maken en dan hebben ze je gegevens sowieso al te pakken.

Het ergste vind ik de uitwisseling van je gegevens tussen bedrijven. Dat maakt dat je geen controle meer hebt over waar je ingeschreven staat.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 10:51

Ik vraag bij de Albert Heyn altijd of ze hun eigen bonuskaart willen invoeren. Elk kassa-meisje heeft een eigen nummer voor dit soort gevallen.

Zo hoef ik geen bonuskaart bij mij te hebben en kan ik toch gebruik maken van de bonus Smile.
Voor de rest heb ik geen bonuskaarten in mijn portemonnee. De enige kaart die van een bedrijf is, is van de pathe. En dan ook alleen voor de films. Drinken 'smokkel' ik altijd zelf wel mee naar binnen. (Kan wel korting krijgen bij de kassa's via mijn pas, maar dat is nog altijd duurder dan de supermarkt)/
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 10:54

Ik kom zowieso niet bij de AH, veel te duur. Daarom hebben ze ook zoveel bonusartikelen, de bonusprijs is de normale prijs.

Over je misbruik van je privacy gesproken trouwens: Hoe zeer ik ook een oplossing voor het beschreven probleem zou zien. Privacy gaat voor.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/3221299/2012/03/07/Kabinet-schendt-privacy-miljoenen-huishoudens.dhtml
Terug naar boven Go down
Robert
Wannabe
Wannabe

Aantal berichten : 190
Leeftijd : 34
Registration date : 13-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 11:05

Het is echt van de zotte. Wat ik niet goed begrijp is waar de miljoenen Nederlanders zijn waarvan de loongegevens zijn doorgegeven. Je wordt toch gewoon genaaid waar je bij staat?

En die hele regeling mbt tot het scheefhuren slaat ook totaal nergens op. Pure symptoombestrijding. Scheefhuren is een van de symptomen van een totaal mislukt woningbeleid in NL niet een van de oorzaken ervan.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7277
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 11:15

Dwarlorf schreef:
dat was hem, waar heb je die gevonden?

Journalistieke website achter login. Dus idd niet te googlen.

@lennartL schreef:
het is altijd nog jouw keus als consument of je hiermee akkoord gaat of niet.

Als alle bedrijven en masse (want toegang tot dezelfde informatie) besluiten dezelfde betalingsrestricties op hele postcodes te gooien, heb je als consument dus geen keuze, want er zijn geen alternatieven. En dat vind ik eng: dat grote bedrijven dus genoeg macht hebben om te bepalen dat jij maar lekker een creditcard moet nemen anders kan je geen boekje kopen. Als dit op basis van persoonlijke informatie zou zijn: best, iemand kan idd niet kredietwaardig zijn. Maar iemand afschrijven omdat deze in een bepaalde postcode woont is geen statistiek, maar discriminatie. Je behandelt iemand namelijk anders aan de hand van een niet specifiek toe te wijzen attribuut, dus iets waar iemand niets aan kan doen (zoals huidskleur). Het argument dat je dit doet omdat in een bepaalde postcode meer wanbetalers zijn is narig, want je kan nooit bewijzen dat dit voor deze persoon ook geldt. En dan moet je ethisch gezien dus tot de conclusie komen dat je het niet moet doen. Maar die conclusie trekken bedrijven niet: die gaan gewoon door omwille van hun portemonnee.
Als je dit voorbeeld zou maken met huidskleur zou je duidelijk worden dat het discriminatie is: iemand moet meer betalen omdat ie zwart is. Dat kan niet. En daarom vind ik het schofterig gedrag, want je bedrijft geen statistiek maar beperkt de mogelijkheden van mensen op basis van geagreggeerde data die al dan niet van toepassing zijn op de mensen zelf, zonder dat je het kan controleren.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 11:59

En weer weg..

Laatst aangepast door afterparty05 op wo maa 07 2012, 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2509
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 15:50

met de telefoon naast de computer zitten te wachten op een telefoontje of je de afsluitende toets van je interne opleiding op werk gehaald hebt of niet... ik heb nooit examen van de middelbare school gedaan, maar ik kan me nu goed voorstellen hoe die mensen zich voelden....

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 25
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 17:08

Chris wist je dat ik ook bij de illuminatie zit, dus pas ff op wat je allemaal zegt he !!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 18:16

Julius schreef:
Chris wist je dat ik ook bij de illuminatie zit, dus pas ff op wat je allemaal zegt he !!

Een van de leukste quotes uit de matrix is toch wel de volgende: "Ignorance is bliss". Dat vat jouw reply goed samen.
Terug naar boven Go down
BaasJuul
Topper
Topper

Aantal berichten : 837
Leeftijd : 25
Registration date : 07-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 18:24

haterrrrrrrrrrrrr
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1703
Leeftijd : 37
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 19:36

@afterparty05 schreef:
@Robert schreef:
Het is echt van de zotte. Wat ik niet goed begrijp is waar de miljoenen Nederlanders zijn waarvan de loongegevens zijn doorgegeven. Je wordt toch gewoon genaaid waar je bij staat?

En die hele regeling mbt tot het scheefhuren slaat ook totaal nergens op. Pure symptoombestrijding. Scheefhuren is een van de symptomen van een totaal mislukt woningbeleid in NL niet een van de oorzaken ervan.

Ik had dit niet eens door. Net gelezen op nu.nl. Ik ben echt ziedend. Dat de overheid zo massaal zonder enige reden (want wet is nog niet goedgekeurd) de privacy schendt van miljoenen mensen. En volgend jaar maar de kas spekken van de woningbouw, want dan moeten we maar een huis kopen. Nee bedankt, het bevalt me uitstekend en ik lever ook nog sociale voordelen op voor mijn omgeving. Bah bah bah.

Blijkbaar beschouwd de Belastingdienst het meer of minder verdienen dan 43000 niet als een privacy gegeven. Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden wanneer dit wordt doorgegeven. Van de andere kant wanneer je naar CBS gaat dan kun je bijna dezelfde gegevens achterhalen alleen kun je het niet herleiden tot een exact adres. Ik ben benieuwd hoe gegevens bevraagd zijn en of resultaten te herleiden zijn naar individuen. Het laatste vermoed ik van wel omdat men mensen die meer dan 43000 euro verdienen een huurverhoging van 5% willen geven. Dit vind ik echt absurd. Je huurt een object waarvoor een bedrag geldt, het zou niet uit moeten maken wie het huurt.

edit: lees net dat het om sociale huur gaat. Dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 19:57

Ja schandalig dat je succesvol durft te zijn. Verhuizen met die hap.
Als je nu je baan kwijt raakt mag je dan ook 5% minder huur betalen?

Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 20:41

Jasper B schreef:

Nee, dan wordt je uit je huis getrapt omdat je de huur niet meer kunt betalen Surprised
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 21:50

Jasper B schreef:

Kijk, dit vat precies samen hoe ik er over denk Very Happy Dankjewel Jasper Very Happy
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 22:16

@afterparty05 schreef:
Jasper B schreef:

Kijk, dit vat precies samen hoe ik er over denk Very Happy Dankjewel Jasper Very Happy

Schandalig dat sociale huur bezet wordt door een groep waarvoor dit niet is bestemd. bounce
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   wo maa 07 2012, 22:26

@Martijn schreef:
@afterparty05 schreef:
Jasper B schreef:

Schandalig dat sociale huur bezet wordt door een groep waarvoor dit niet is bestemd. bounce

Op zich mee eens , maar je kunt ook moeilijk iemand uit zn huis zetten omdat ie meer is gaan verdienen. Dan ga je je als overheid nog meer bemoeien met hoe mensen hun leven indelen. Het is zoals Robert zegt, de huizenmarkt in Nederland is gewoon door en door rot. Zorg maar dat er goede alternatieven zijn voor diegenen die nu tussen de sociale lagerwal en het grootverdienersschip vallen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 07:53

Nog steeds spierpijn van dinsdag.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 09:25

Dwarlorf schreef:
Nog steeds spierpijn van dinsdag.

idem
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 09:45

Wat hebben jullie gedaan dan?
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 09:59

Blokuur turnen 's ochtends vroeg op dinsdag, inclusief een tijd in handstand blijven staan en ringzwaaien. Mijn schouders en bovenrug zitten nog steeds helemaal vast
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 10:07

NELIS!!! geef mij mijn navelpluis terug.. vergeet niet dat ik de verkeerde persoon ben om z'n account te verkloten.. ik kan dat 10 keer erger dan jij
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 10:08

Ik ben zo geschrokken van mijn gewicht dat ik zowel bovenlichaam als onderlichaam heb getraint. Dat houdt in:

Standaard rugoefeningen die ik altijd doe (maar in geen tijden meer heb gedaan):
3x12 Superman
3x8 Straight Leg Bridge

Onderlichaam en core:
3x12 Baby Cobra's
3x12 Lunges (per been)
3x12 Schaatssprong
3x12 Shoulder press machine (10 kg)
3x12 Lower back machine (25 kg)

Bovenlichaam:
3x12 Dumbell Flys (9.5 kg)
3x12 Dumbell Chest Press (12 kg)
3x12 Dumbell Biceps (12 kg)
3x10 Dumbell Triceps (8,5)

Cardio:
15 minuten Cross Trainer (145-150 spins p/m)
10 minuten Arm Cycling Machine (100 spins p/m)
10 Loopband (10 km/u)

Jasper B schreef:
NELIS!!! geef mij mijn navelpluis terug.. vergeet niet dat ik de verkeerde persoon ben om z'n account te verkloten.. ik kan dat 10 keer erger dan jij
Aahh, ik vond het juist zo schattig. Crying or Very sad
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 10:51

Jasper B schreef:
Ik vind het toch wel mooi dat je er (terecht overigens) automatisch van uit gaat dat Nelis hier achter zat Very Happy

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   do maa 08 2012, 11:02

Ik maak m'n reputatie weer waar. The king of the self-fulfilling prophecy strikes once again!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 09 2012, 01:01

Ik kan niet slapen
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   vr maa 09 2012, 01:33

ik moet eigenlijk proberen te gaan slapen Very Happy
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:10

Net lezen dat Steffen v/d Veen de PTQ in Utrecht heeft gewonnen met monowhite life main deck surgical extraction.... Ik heb over zn schouder meegekeken in ronde 5 toen ie tegen een RUG manaramp/primal command/meloku deck speelde en ik kan alleen maar zeggen dat ie daar bijzonder matig spel liet zien: steffen heeft een surgical in hand, 30+ levens en een 6/6 flying lifelink, tegenstander speelt een karoo en gaat EOT discarden en zegt discard copperline gorge. Steffen zegt expliciet de gy te willen bekijken. Nadat steffen heeft aangevallen en gepast is het weer aan RUG die dubbel firespout wil spelen, steffen is confused en wil eigenlijk prio tussen de twee firespout maar er wordt 'm uitgelegd dat dat niet kan. Als nu nog niet obvious is dat ie een surgical in hand heeft dan weet ik het niet meer... toch gaat zn tegenstander primal command + witness probeer primal command terug halen.....
Game 2 houd steffen een hand met 2 comes-into-play tapped land, 3 plains, 1 figure en 1 ranger of eos -> lijkt me toch een obvious mulligan? Enfin steffen pakt alleen maar spells bij en zn tegenstander blijft lang op 2 land steken. Een bepaalde beurt surgical extract hij een mysty rainforest die zn tegenstander (still on 3 lands) probeert terug te halen met een witness, en ziet een hand met 5+ mana spells en een lightning bolt. Steffen staat op 18, heeft 2 martyr of sands in hand en 4 andere witte kaarten en een serra ascendant in play. Speelt martyr 1 en dat mag. Activeert deze vervolgens en natuurlijk komt er de bolt op de ascendant voordat er genoeg levens gegained kan worden om m 6/6 te maken. Als hij echter eerst zn 2e martyr had gespeelt alvorens er 1 te saccen had dit nooit gekund! Natuurlijk wint hij deze game wel gewoon.

Ik vind het nogal verbluffend dat ie de ptq heeft weten te winnen.....
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:13

better lucky than good?

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:32

Deze matchup had ik graag gehad, goedzo steffen, gain maar 21 levens....
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:34

ja, en dan had jij in de halve finale gezeten en had Maarten gezien dat er nog gerechtigheid in magic bestaat....

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:49

Of het is net die ene ronde waar zijn aandacht wat verslapt was. 1 slechte ronde zegt toch niets over de rest van de rondes? Als je er over nadenkt wordt er binnen de magicscene wel snel geoordeeld over iemands skill.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 10:51

Dwarlorf schreef:
Of het is net die ene ronde waar zijn aandacht wat verslapt was. 1 slechte ronde zegt toch niets over de rest van de rondes? Als je er over nadenkt wordt er binnen de magicscene wel snel geoordeeld over iemands skill.
.

Dat klopt Niels, echter is het op de lange termijn wel duidelijk wie het wel en niet kan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 11:01

@Andre Pannekoek schreef:
Dwarlorf schreef:
.

Dat klopt Niels, echter is het op de lange termijn wel duidelijk wie het wel en niet kan.

Mee eens, maar dat doet dan nog steeds niets af de prestatie van dat moment. Als je impliceert dat een bepaalde overwinning niet gerechtvaardigd is is dat niet alleen beledigend voor de persoon in kwestie maar ook voor zijn tegenstanders. Sad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 11:04

Dwarlorf schreef:
Dwarlorf schreef:
.

Mee eens, maar dat doet dan nog steeds niets af de prestatie van dat moment. Als je impliceert dat een bepaalde overwinning niet gerechtvaardigd is is dat niet alleen beledigend voor de persoon in kwestie maar ook voor zijn tegenstanders. Sad

Hoe kom je nu weer op dit onderwerp Nelis
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 11:23

Nelis refereert denk ik aan de post van Maarten over Steffen. maargoed, het kan toch zijn dat Maarten dingen ziet die beter hadden gekund en daar kan hij dan toch zijn (ongezouten) mening over geven? Als het berust op werkelijke misplays waar ik in dit geval niet aan twijfel lijkt mij daar niets mis mee toch?

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat het een beetje zonde is van de (negatieve) energie om daarop te letten, maar als je er zelf een paar keer uitgescrewd bent in hetzelfde toernooi zoals bij Maarten het geval was kan ik mij wel goed voorstellen dat je je aan zulke dingen gaat ergeren.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 11:27

Het was allemaal Maarten's schuld. Het kwam allemaal naar boven toen ik dacht aan Consecrated Sphinx en Lingering Souls. Razz

@lennartL schreef:
Nelis refereert denk ik aan de post van Maarten over Steffen.
Ohja.

@lennartL schreef:
maargoed, het kan toch zijn dat Maarten dingen ziet die beter hadden gekund en daar kan hij dan toch zijn (ongezouten) mening over geven? Als het berust op werkelijke misplays waar ik in dit geval niet aan twijfel lijkt mij daar niets mis mee toch?

Dat kan en dan is de conclusie dus dat de finalewinst niet gerechtvaardigd is?

Laatst aangepast door Dwarlorf op ma maa 12 2012, 11:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 11:29

Dwarlorf schreef:
Het was allemaal Maarten's schuld. Het kwam allemaal naar boven toen ik dacht aan Consecrated Sphinx en Lingering Souls. Razz

@lennartL schreef:
Ohja.

Ik was idd blij dat hij uittapte voor die sphinx Razz
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 12:17

Dwarlorf schreef:

@lennartL schreef:
Ohja.

Ik was idd blij dat hij uittapte voor die sphinx Razz

Akkoord, mijn plays tegen Andre op de FNM waren verre van optimaal. Ik speelde niet scherp en verloor daarom ook (hetzij nipt). Valt genoeg lering uit die partij te trekken (iig voor mij) , maar dat terzijde....

Soms is dit spelletje dat we spelen genadeloos in het afstraffen van (kleine) fouten en soms lijk je overal mee weg te komen en houd je tegenstander ook nog eens een onspeelbare one-lander in de deciding game. Enfin, dat is een fenomeen dat iedereen wel kent en waar het soms moeilijk mee leren omgaan is. Daarom dat we ook wel vaak kunnen spreken van een haat-liefde verhouding met magic (Rage-quit much?).

Mijn ervaringen van zondag waren een beetje mixed. Ik ging er met (te) hoge verwachtingen heen, speelde de eerste 3 ronden (naar eigen beleving) erg scherp (maar had ook twee goede matchups). Verlies ronde 3 nipt, krijg ronde 4 een bad(vermoedelijk) matchup (en mull into oblivion hielp ook niet). En dan lig je al uit het toernooi....dan krijg je toch gewoon zin om voor kalimero te spelen?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 12:25

@tarzan schreef:
.dan krijg je toch gewoon zin om voor kalimero te spelen?

Dat mag hoor, ik ken het gevoel. Maar we hebben je nu weer gewoon met beide voetjes terug op de grond. Razz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 12:29

Maarten, ik herken het gevoel wel, maar het hangt in mijn ogen er van af hoe je er mee om gaat. Ook wanneer ik verlies blijf ik lachen,zelden zal ik geirriteerd raken na een loss.
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:12

zelden zal ik geirriteerd raken na een loss.

[inkoppertje] dan moet je er eerst eens één krijgen [/inkoppertje]

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:14

@Shard schreef:

Het gebeurd wel eens hoor
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:37

OGK 2012? :-)
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:43

@Kwebie schreef:

Weet ik nog niet, wie weet ga ik daar wel 12-0
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:49

Oeps... 2011 dus Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:51

@Shard schreef:

Bij deze.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 13:53

Dwarlorf schreef:
@Shard schreef:

Bij deze.

Zak in de .... Xxx
Terug naar boven Go down
Shard
Manascrewdriver

Aantal berichten : 1280
Leeftijd : 35
Registration date : 27-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   ma maa 12 2012, 16:04

@Kwebie schreef:

Perfect voorbeeld van een mindfart hebben, en daardoor het toernooi mislopen. Ik kan mezelf nog steeds wel voor mn kop slaan, maar ragen, nee, dat nou ook weer niet. (om maar even de eerdere discussie aan te halen)

BerichtOnderwerp: Re: Het grote whine topic   

Terug naar boven Go down

Het grote whine topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 20Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote whine topic
» Het grote niet-whine topic.
» Het grote Dwarlorf topic