MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   do feb 16 2012, 11:19

Om onze dank voor de Purperen Draak gestalte te geven (persoonlijk ben ik erg blij met de komst van de Purperen Draak, de passie en betrokkenheid vanuit de eigenaren is hartverwarmend) is het misschien leuk om op toernooien een shirt van de PD te dragen. Dit bericht is om te inventariseren wie er allemaal eentje wil aanschaffen (kosten komen voor eigen rekening)
laat hier je naam, de maat van je shirt, en of je een T-shirt, polo of Long Sleeve wilt hebben*. Kleur zal in overleg met de drukkerij bepaald worden, meestal hebben ze shirts liggen van een bepaalde kleur die niet zo goed lopen en dan kan het lekker el cheapo..

1 Hillie
2 Martijn
3 Jasper XXL - T-shirt (biggy)
4
5
6
7
8

* Ik wil dit wel bij een drukkerij gaan regelen, als ze op dat moment niet je gewenste kledingstuk hebben krijg je standaard een T-shirt in de opgegeven maat.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   do feb 16 2012, 15:34

Ik wil er wel graag een Paarse draak op dan. Ik vind dat de PD een mooi logo heeft.
Ik doe iig mee. Ik vind dat de PD de reclame meer dan waard is.
Een T-Shirt of Longsleeve, maatje L.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   do feb 16 2012, 15:41

Doe mee, XL type maakt niks uit
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Leeftijd : 33
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   za feb 18 2012, 11:14

Ik ga dan wel niet naar die toernooien, maar ik ben wel geďnteresseerd in een T-Shirt met de PD erop. Dus als het mogelijk is wil ik er wel 1! Maakt me uit wat voor type. Size XL.

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7276
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   za feb 18 2012, 12:15

Ik wil een glimmend roze draak Very Happy en gewoon t-shirt in L of XL. Leuk idee Jasper! Very Happy
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!   

Terug naar boven Go down

Shirt Purperen Draak voor GP Madrid, GP Lille en daarbuiten!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Do 17e purperen draak
» Peasant (Budget) Winterqualifier 23/12/2011 Purperen Draak
» 21 Mei: Gratis Sealed Deck X610Z Toernooi
» Game day: standard constructed
» U-18 draft @ Purperen Draak

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: