MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Stand GMC

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Stand GMC   di feb 07 2012, 12:10

De laatste stand van de GMC dateert van 22-01 en bevat een aantal fouten. nadien zijn er verschillende toernooien geweest (FNM, peasant, twee prereleases, twee release parties, GMT, 2 sideevents) die nog niet verwerkt zijn. Hoe langer hier mee gewacht wordt hoe meer werk het gaat worden en hoe minder interessant mensen het gaan vinden om actief aan hun rating te werken.

Het verzoek van een speler om dit zsm op te pakken en een correcte standings te posten.

greetzzz
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 12:18

Welke fouten? Na de opmerking van Desmond heb ik de boel weer aangepast. Chris zou dit oppakken, als hij dit leest dan hoor ik graag of hij dat nog steeds van plan is. Anders pak ik het wel weer op (met de risico's van dien).
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7259
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 12:42

Ik zou het overpakken en ga dit zeker doen. Ik ben voornemens na elk weekend een nieuwe lijst te posten. Ik had dit graag gisteravond gedaan maar zat tot 20.00 op werk dus was een beetje gaar. Vanavond zou ik tijd moeten hebben om allereerst de excelsheet om te gooien (teveel handmatige dingen), en daarna alle nieuwe standings te verwerken. Hopelijk is er morgenavond, en anders uiterlijk woensdag, een update!! SPANNUUUUND Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 12:45

Ik vind het ook spannend, ben benieuwd wie er op nr 1 staat
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 12:51

ikke
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 13:31

afterparty05 schreef:
Ik zou het overpakken en ga dit zeker doen. Ik ben voornemens na elk weekend een nieuwe lijst te posten. Ik had dit graag gisteravond gedaan maar zat tot 20.00 op werk dus was een beetje gaar. Vanavond zou ik tijd moeten hebben om allereerst de excelsheet om te gooien (teveel handmatige dingen), en daarna alle nieuwe standings te verwerken. Hopelijk is er morgenavond, en anders uiterlijk woensdag, een update!! SPANNUUUUND Very Happy

Zou je mij die excelsheet kunnen mailen? Ik ben wel benieuwd hoe je dat uiteindelijk hebt aangepakt.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 13:51

Ik ben er gelijk maar ff mee aan de slag gegaan. Wat zijn de regels voor judgepunten?

Ik begreep 2/3e van het max aantal punten voor de judge, maar heb een paar vragen:

- Tellen deze mee voor de GMC?
- Krijgt PD ook deze punten en tellen deze ook mee voor de GMC?
- Wanneer is iemand anders dan PD judge geweest?
- Hoe zit het met de side-events van zondag?
- Hoe zit het met de GPT top-8 en Ravnica Draft?

Weer ff genoeg vragen voor nu Very Happy

En Niels, ik zal m wel naar je mailen als ik klaar ben. Als het goed is hoef ik straks alleen maar de standen in te laden en gaat de rest automatisch, behalve het toevoegen van nieuwe deelnemers.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 15:21

afterparty05 schreef:
Ik ben er gelijk maar ff mee aan de slag gegaan. Wat zijn de regels voor judgepunten?

Ik begreep 2/3e van het max aantal punten voor de judge, maar heb een paar vragen:

- Tellen deze mee voor de GMC? Ja, wat moet je anders met punten die niet meetellen? Oorspronkelijk is afgesproken maximaal 1 toernooi per judge per dag. Indien een judge zelf meespeelt dan vervalt deze regeling.

- Krijgt PD ook deze punten en tellen deze ook mee voor de GMC? Als Martijn Judge was op een FNM, NKQ of wat dan ook en zelf niet mee speelde dan: Ja

- Wanneer is iemand anders dan PD judge geweest? GPT was Desmond, Prerelease in het denksportcentrum was Desmond, GMT was ikke. Volgens mij is dat het. Even goed opletten of de judge zelf niet op de standings voorkomt, dan gaan die punten namelijk voor.

- Hoe zit het met de side-events van zondag? Martijn was judge voor deze events. Het standard event deed hij zelf mee, dus deze punten tellen voor hem, de draft deed hij niet mee dus 2/3 gaat ook naar hem. Beide tellen in dit geval dubbel mee vanwege de multiplier 2x.

- Hoe zit het met de GPT top-8 en Ravnica Draft? Top 8 telt niet mee ook niet voor Desmond , Ravnica Draft wel.

UIteraard stammen deze regels uit de tijd dat ik nog organiser was en het staat het huidige team van organisers vrij om de regels waaronder de GMC opereert te wijzigen. Daar heb ik verder geen invloed op en dan wil ik ook niet

greetzz
Terug naar boven Go down
Sepp
Topper
Topper

Aantal berichten : 950
Leeftijd : 30
Registration date : 09-12-11

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 15:30

ES is ook nog judge geweest bij de eerste prerelease toch?

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 15:54

Sepp schreef:
ES is ook nog judge geweest bij de eerste prerelease toch?
Klopt, die gegevens staan trouwens ook in de excelsheet die ik Chris gemailed heb.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 15:59

Zo, nuttige dag op het werk :') Heb een volautomatische sheet gemaakt waarin de standings kunnen worden geplakt, ff checken of er nieuwe namen bij staan (zit een check in), vierkantscontrole op het totaal aantal punten en overwinningen, duidelijke judge-sheet die automatisch meegenomen wordt, en een automatisch gegenereerde standingslijst. Nieuwe standings zouden dus met een minuutje een nieuw overzicht moeten geven.

2 puntjes van aandacht:

1. Graag de standings aan blijven leveren in het formaat van nu zodat er geen handmatig werk aan te pas hoeft te komen Very Happy

2. Mag ik toegang tot de post van Jasper zodat ik de nieuwe lijst toe kan voegen? Of zal ik zelf een nieuwe post maken die sticky wordt? Either way is fine, maar als ik het altijd naar Niels of iemand anders moet mailen dan lijkt het me vrij veel gekloot, dus vandaar dat direct access wel handig is Very Happy
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:04

Ik kan het beter hier posten dan in de losse topics: Hoe zit het met Peasant en Modern toernooien die zijn geweest? Indien PD is Martijn de judge? Indien Oude Drogisterij is wie de judge??
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:08

afterparty05 schreef:

2. Mag ik toegang tot de post van Jasper zodat ik de nieuwe lijst toe kan voegen? Of zal ik zelf een nieuwe post maken die sticky wordt? Either way is fine, maar als ik het altijd naar Niels of iemand anders moet mailen dan lijkt het me vrij veel gekloot, dus vandaar dat direct access wel handig is Very Happy

Heb je het al geprobeerd? Ik had je volgens mij al eerder toegang gegeven maar mss dat dit is fout gegaan.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:09

voglens mij is het zo dat toernooien in de OUde Drogisterij altijd de organisator zelf meespeelt.. Inde PD is praktisch altijd Martijn, echter kan het geen kwaad dat bij het posten van de standings de judge apart vermeld wordt.

greetz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:11

Top, dan ben ik compleet. Bedankt voor de ondersteuning met mijn n00b-vraagjes. Spanneeeeend Very Happy
Terug naar boven Go down
Meddle
Pro Player

Aantal berichten : 1071
Leeftijd : 34
Registration date : 02-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:27

ALS Martijn 2/3 van de punten krijgt voor alle toernooien in de pd, dan wil ik hem alvast feliciteren met zijn plaatsing voor het eindtoernooi van volgend jaar. Wink
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:30

Meddle schreef:
ALS Martijn 2/3 van de punten krijgt voor alle toernooien in de pd, dan wil ik hem alvast feliciteren met zijn plaatsing voor het eindtoernooi van volgend jaar. Wink

Jasper zei gisteren dat hij zich niet op deze manier wilde plaatsen als self-imposed restriction, dus wellicht wil Martijn dat ook. Maar hij heeft idd al 52 punten van het judgen Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:30

Meddle schreef:

Martijn organiseert de GMT volgend jaar.. zijn ranking is volgens mij puur om aan te tonen dat hij meer punten heeft dan Elderik.. Very Happy
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:31

Bragging rights..... Like a boss!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:35

Jasper B schreef:
Meddle schreef:
Martijn organiseert de GMT volgend jaar.. zijn ranking is volgens mij puur om aan te tonen dat hij meer punten heeft dan Elderik.. Very Happy
Dat begreep ik ook inderdaad! Smile
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 16:38

Ik weet gewoon al de top 3 Very Happy Very Happy

Tis wel verrassend kan ik jullie vertellen!!!!!!!

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   di feb 07 2012, 17:07

Standings zijn up in het niet-sticky topic. Wordt nog geregeld met rechten ed ivm updaten.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3515
Leeftijd : 33
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 08:29

Very Happy Ziet er netjes uit
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 08:41

Idd. Mooi en snel geregeld Chris. Complimenten!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 09:16

Idd, een beetje gezeik en hij gaat meteen aan de slag Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 09:24

Zo gaat dat hier op werk ook :') Very Happy

Ik zal de sheet nog even naar Niels mailen, daar vroeg ie om. Kan hij hier lopen vertellen hoe mooi het in elkaar zit Very Happy Maar bedankt voor de complimenten, wil graag helpen waar ik kan Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 11:11

afterparty05 schreef:
Standings zijn up in het niet-sticky topic. Wordt nog geregeld met rechten ed ivm updaten.

Je zou het nu zelf moeten kunnen. Zo, nee dan weet ik het ook niet meer. Dan moet Hennink er maar eens naar gaan kijken.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 12:05

Dwarlorf schreef:
afterparty05 schreef:

Je zou het nu zelf moeten kunnen. Zo, nee dan weet ik het ook niet meer. Dan moet Hennink er maar eens naar gaan kijken.

Werkt, heb m sticky gemaakt. Verwijder jij de andere van de PD die er stond? Die mag dus weg. Kan het nu update, dus verwacht vanaf nu regelmatige updates! Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Stand GMC   wo feb 08 2012, 12:07

Kan je hem ook zelf locken? (Zelfde principe als sticky) Dat zou helemaal mooi zijn.
Terug naar boven Go down

Stand GMC
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stand: actie nieuwe spelers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: