MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Jasper Boelens wint de donderdraft van 22 juni **Gefeliciteerd**
Christiaan van Harten wint de modern fnm van 16 juni **Gefeliciteerd**
Ferrick van Dongen wint de donderdraft van 8 juni **Gefeliciteerd**
Jeroen Hillemans wint de dondermodern van 1 juni **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn
Jelmer Koopmans wint de donderdraft van 25 mei **Gefeliciteerd!**

Deel | 

Avacyn restored, derde set in het Innistrad block

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 09:20

Magic's May 2012 set, code-named "Roll," is called Avacyn Restored. Although it's the third set of the Innistrad block, it will be a large set. This means that Innistrad Block Constructed will be composed of all three sets, but Avacyn Restored will be drafted by itself. Sealed events will use six Avacyn Restored booster packs.

Lekker grote set.. soort Rise of the Eldrazi lijkt het wel
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5754
Leeftijd : 35
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 09:25

Meh, hebben ze de opdracht gekregen om weer meer kaarten in een block te proppen of zo? Ik ben wel blij dat het weer goed komt met Innistrad, raus mit die Vampiere!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 09:39

Waarschijnlijk moesten ze flink wat kaarten toegevoegen aan de oorspronkelijke set om het powerlevel van andere kaarten wat recht te trekken.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7219
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 09:43

Ik ben zooooo benieuwd naar Avacyn zelf. Ik verwacht echt een soort Emrakul Very Happy Overigens denk ik dat die demon ook erg vet wordt, maar over een half jaar weten we meer... Overigens: betekent dit dat er geen INN-DKA-AVR drafts komen?
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 10:05

Jasper schreef:
Magic's May 2012 set, code-named "Roll," is called Avacyn Restored. Although it's the third set of the Innistrad block, it will be a large set. This means that Innistrad Block Constructed will be composed of all three sets, but Avacyn Restored will be drafted by itself. Sealed events will use six Avacyn Restored booster packs.
Lezen is tech Razz

GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1310
Leeftijd : 30
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 10:08

Veelbelovend, als het net zo'n awesome drafformat als Rise word ben ik wel happy Panda Razz. Maar denk niet dat we voorlopig (if ever) weer een creature als Emrakul zien, was wel een beetje to much als je het mij vraagt. Ik gok meer in de richting van niveau Iona (ook nasty, vooral in EDH Smile).
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 10:18

@Hennink schreef:
Jasper schreef:
Lezen is tech Razz

Just wanted to be sure Very Happy
Terug naar boven Go down
Warlord1981NL
Topper
Topper

Aantal berichten : 821
Leeftijd : 36
Registration date : 23-02-11

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 12:07

Cool plaatje bij die aankondiging: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/arcana/864

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 12:49

@Warlord1981NL schreef:
Cool plaatje bij die aankondiging: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/arcana/864

*Plaatje*

En daar hebben we Avacyn Very Happy Very Happy Very Happy

Doet me gelijk denken aan de White Queen:

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 15:04

Gerucht gaat dat de derde set een nieuwe planeswalker zal hebben. Kans is dus erg groot dat het gaat om Avacyn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 15:28

Soulblighter schreef:
Gerucht gaat dat de derde set een nieuwe planeswalker zal hebben. Kans is dus erg groot dat het gaat om Avacyn.

Iedere set heeft een "nieuwe' planeswalker voor zover ik me kan herinneren.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 15:32

Ik kan me nog het pre-Lorwyn tijdperk herinneren, toen planeswalkers alleen nog als reminder op lelijke undervalued 2-drops bestonden. Ik kan me zelfs nog de tijd herinneren dat planeswalkers almachtige wezens waren die te goed waren om in een kaart gevat te kunnen worden.

Edit: Wat gebeurt er bij jou met die quotes? Ik hoef alleen maar op Edit en Verzenden te drukken en het gaat goed, zonder dat ik iets gewijzigd heb in je post. Super wazig...

Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Avacyn restored, derde set in het Innistrad block   do dec 15 2011, 16:27

iPhone crap vermoed ik
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com

Avacyn restored, derde set in het Innistrad block
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» AVACYN RESTORED Set Review door Conley Woods en LSV
» Block Constructed
» Innistrad draft rules
» Dimitri - Want: Weerwolfjes, Have: Veel AVR/M13/R2R/GC rares
» Eerste 7 Innistrad kaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: