MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Allard wint het Vintagetoernooi van 2 december! **Gefeliciteerd**
André Pannekoek wint het Open Gronings Kampioenschap 2017 **Gefeliciteerd!**
Allard wint de FNM Modern van 10 november! **Gefeliciteerd!!!**
Allard wint het legacytoernooi van 4 november! **Gefeliciteerd**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 2 november! **Gefeliciteerd**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Spoilers Dark Ascension

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7276
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:03

Goed, wat anders: Zitten wel weer veel bommetjes in DKA! Vind t een beetje mythic/rare afhankelijk, zit wel veel powerverschil tussen. Dat vond ik minder aan M12 en beter aan INN: je deck is niet rarity-level afhankelijk in Innistrad omdat er wel bommen in zitten, maar die kunnen geen hele game domineren ook vanwege de synergie. In DKA zitten wel weer veel erg sterke bommen die veel verschil maken. Gelukkig is die Beguiler of Wills maar een 1/1 Very Happy

Overigens: wel heel vet dat die Thalia al een cameo maakte op Angelic Destiny Very Happy Very Happy Very Happy Dat soort consistency jokes maken me altijd erg vrolijk Very Happy
Terug naar boven Go down
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 11180
Leeftijd : 117
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:21

Ik ben het eens met Niels en zijn conclusies. Haat beren zijn sideboard kaarten. Gaddock Teeg ziet main play vanwege GSZ. Vanwege zijn legendary status is de kaart niet speelbaar in legacy. Misschien cute als commander.
Terug naar boven Go down
https://magicgroningen.editboard.com
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:37

Jasper schreef:
Ik ben het eens met Niels en zijn conclusies. Haat beren zijn sideboard kaarten. Gaddock Teeg ziet main play vanwege GSZ. Vanwege zijn legendary status is de kaart niet speelbaar in legacy. Misschien cute als commander.

Je bent er weer!! Hooooi! :zwaai: Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:47

@afterparty05 schreef:
@Kwebie schreef:
Volgens mij prima speelbaar in het werewolven deck die groene 1 drop.

Dan heb je nu aan (speelbare) creatures:
1 drops:
Wolfbitten Captive
Reckless Waif

2 drops:
Mayor of Avabruck
Scorned Villager of Gatstaf Shepherd ?

3 drops:
Immerwolf (Die lord)
Daybreak Ranger
Kruin Outlaw

4 drops:
Huntmaster!
Mondronen Shaman of (-> sideboard) Instigator Gang ?

Rood voor removal en groen voor:
Full Moon's Rise, Moonmist en misschien Prey Upon? <- of die 3 counters bij morbid kaart op je kruin outlaw Very Happy

Volgens mij geen onspeelbaar deck iig Smile

Een Ranger's Guile is ook mooi om je Immerwolf te houden omdat ie anders snel gesloopt wordt. En verder idd eea aan removal, sweepers etc. Ik zie het ook wel zitten Very Happy

Je vergeet Hinterland Hermit. Een rode 2 drop die eveneens uitkomt in DKA. Ik denk dat als die goed wordt, je die eerder wil dan Scorned Villager.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:53

Soulblighter schreef:
Je vergeet Hinterland Hermit. Een rode 2 drop die eveneens uitkomt in DKA. Ik denk dat als die goed wordt, je die eerder wil dan Scorned Villager.

Er zullen idd vast nog meer kaarten komen die in het deck passen, dus dat zien we tzt wel. Maar ik vind Scorned Villager helemaal geen slechte kaart als je m combineert met Kessig Wolf Run. Of m gebruikt om een Moonmist te casten na declare blockers zodat je overige drops ook transformen. En als ie flipt na beurt 2 heb je een flinke manaramp met 5 mana, dat is een Immerwolf en een Mayor, of een Huntsman met in de volgende beurt nog een ranger's guile mana open. Ik zie zn nut wel iig.

Edit: Overigens wel dik om 8 lords te spelen in een standard deck (dat doe ik normaal alleen in peasant/pauper met slivers). Een gelfipte instigator gang is overigens ook wel een lord... Hoe meer ik er over nadenk, hoe leuker dit deck wordt Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 11:57

@afterparty05 schreef:
Soulblighter schreef:

Er zullen idd vast nog meer kaarten komen die in het deck passen, dus dat zien we tzt wel. Maar ik vind Scorned Villager helemaal geen slechte kaart als je m combineert met Kessig Wolf Run. Of m gebruikt om een Moonmist te casten na declare blockers zodat je overige drops ook transformen. En als ie flipt na beurt 2 heb je een flinke manaramp met 5 mana, dat is een Immerwolf en een Mayor, of een Huntsman met in de volgende beurt nog een ranger's guile mana open. Ik zie zn nut wel iig.

Ik denk dat hij zeker nuttig is. Ik denk alleen dat die kaart misschien te situational is. Ik wilde dat er niet gelijk bij zeggen, omdat ik nog niet zolang speel en dus logischerwijs minder ervaring heb. Je hebt een kaart nodig om hem nuttig te maken. De vraag is dus hoeveel je er daadwerkelijk aan gaat hebben. Zou je moeten testen. Gevoelsmatig denk ik dat je beter voor een rode 2 drop kan gaan voor extra consistentie in je manacurve.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 13 2012, 12:26

Jasper schreef:

Bedankt voor de morele support. :-) Ik denk dat als ie wel een kans maakt in Legacy, dat dit in Death And Taxes is. Maar ik moet het eerst maar zien.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5789
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   za jan 14 2012, 12:21

Iemand op mtgsalvation kwam met dit vermakelijke achtergrondverhaal over het verdwijnen van Avacyn, inside information?

Sorin: AVACYN! You march your butt down here THIS INSTANT!
Avacyn: What is it, Daddy?
Sorin: Who's this 'Mikaeus' who keeps beseeching you?
Avacyn: Oh, Daddy, he's just some supplicant... I have a lot of them, since I'm, y'know, an ARCHANGEL.
Sorin: Well, you'd better tell that mouthbreathing creep to stop calling, or I'll personally ensure that he and up to two other creatures and/or planeswalkers are worshipping you from inside a COFFIN! Capisce?
Avacyn: UGH! As soon as I'm old enough to gain Flying, I'm SO out of here!

Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   za jan 14 2012, 12:49

Verkeerde topic dit hoort bij 'Hoe vet is dit?'. Tsktsk
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   ma jan 16 2012, 09:55

Mikaeus z'n dode broertje is wel erg vet, leuke "Lord" voor in B/G Birthing Pod Very Happy Very Happy

En die "Lord" voor undying is nuts, warstorm surge op een beatstick voor undying. Sowieso maken ze veel mannetjes met eerdere enchantment-effecten er op. I like it, undying is vet. Vorapede is alleen geen mythic maar een rare qua feel....
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   ma jan 16 2012, 10:26

@afterparty05 schreef:
Mikaeus z'n dode broertje is wel erg vet, leuke "Lord" voor in B/G Birthing Pod Very Happy Very Happy

En die "Lord" voor undying is nuts, warstorm surge op een beatstick voor undying. Sowieso maken ze veel mannetjes met eerdere enchantment-effecten er op. I like it, undying is vet. Vorapede is alleen geen mythic maar een rare qua feel....

Eerder Mikaeus zelf. Hij oogt best goed.
Terug naar boven Go down
lennartL
Krusty, the clown
Krusty, the clown

Aantal berichten : 2509
Leeftijd : 33
Registration date : 19-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   ma jan 16 2012, 19:17

volgens mij kun je als je dat landje actief hebt in limited ook nooit meer verliezen....

Vraag naar de voorwaarden via een PM!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   ma jan 16 2012, 19:27

@lennartL schreef:
volgens mij kun je als je dat landje actief hebt in limited ook nooit meer verliezen....

OMG! Enemy colour activatielandjes..... Hij is idd superbruut. Maar wit-zwart werd al een goed archetype om te draften met die humans en demons die er op feeden. Vette shit, ben benieuwd naar de rest!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:02

Citaat :
Grafdigger's Cage 1
Artifact Rare

Creature cards can't enter the battlefield from graveyards or libraries.
Players can't cast cards in graveyards or libraries.

Zoekbaar met Trinket Mage en...

Anti:
Snapcaster Mage
Birthing Pod
Unburial Rights
De nieuwe mechanic (Undying)
Die nieuwe lich

En dan heb ik het alleen nog over standard, wat te denken van legacy? Heb ik het mis, of gaat deze een gigantische impact hebben op legacy (@Niels?).
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 312
Registration date : 14-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:12

Toen ik die kaart zag kreeg ik een beetje het idee dat dit een standaard sideboard kaart wordt.

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:28

Dit legt iig Dredge op z'n gat, en ik denk dat het ook de hoop op Burning Vengeance decks in Modern kan doen vervliegen. Tis op zich maar 1 kaart, maar kan genoeg kaput machen Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:34

@Kwebie schreef:
En dan heb ik het alleen nog over standard, wat te denken van legacy? Heb ik het mis, of gaat deze een gigantische impact hebben op legacy (@Niels?).

Hangt van je definitie van gigantische impact af. Een aantal decks vind dit natuurlijk niet leuk. Dredge en Reanimator en voor Natural Order is het ook niet zo leuk. Het lijkt me geen metagame verschuivende kaart. (tenzij je metagame uit veel van bovenstaande decks bestaat natuurlijk.) Ik denk dat het wel meevalt tenzij ik nog iets over het hoofd zie.

Het lijkt me wel dat dit iets zegt over het Burning Vengeance deck in Standard, namelijk dat dat een deck wordt om rekening mee te gaan houden. Ik hoop het in ieder geval van harte.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:36

Denk zelf dat het meer tegen Undying (En de interactie met Birthing Pod) gemaakt is, dan tegen Burning Vengeance.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:37

@Kwebie schreef:
Denk zelf dat het meer tegen Undying (En de interactie met Birthing Pod) gemaakt is, dan tegen Burning Vengeance.

Zou ook kunnen, het blijft wel een vervelende kaart in ieder geval :-).

Ikzelf moet eigenlijk wat minder uitspraken doen over standard, hoewel ik het vaak speel houd ik de nieuwste ontwikkelingen niet echt bij.
Terug naar boven Go down
Rob
Brobbe

Aantal berichten : 3534
Registration date : 01-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 09:53

Die kaart lijkt me gemaakt tegen het overpowerde pox.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:02

@Kwebie schreef:

Boh, ik was net blij met m'n Mikaeus in Birthing Pod, keek al uit naar het saccen van een Wurmcoil Engine om een Sheoldred op te halen, en vervolgens een Wurmcoil Engine met +1/+1 counter en twee 3/3 tokens op tafel te leggen die ook nog allemaal +1/+1 krijgen van Mikaeus. Nuts.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:05

Ik vond G/B Birthing Pod er ook al beter uit zien worden. Maar helaas...

Maar vergeet niet,
Birthing Pod heeft wel genoeg antwoorden tegen deze kaart. Denk aan Viridian Corrupter, Acidic Slime etc.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:12

Het gaat een goede sideboard kaart worden in meer dan één format. In het huidige standard is deze artifact voor veel decks een dubbelzijdig zwaard. Het is namelijk de vraag of control (met snapcaster mages) op deze manier een bepaald deck wil neutraliseren.

Humans, weerwolven en vampieren lijken hierdoor de grote winnaars te worden.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:25

Laten we nou niet overdrijven.
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:37

Ik zat net even te kijken naar Feed the Pack. Deze kaart kan volgens mij best leuk worden in combinatie met Tree of Redemption. Jammer alleen dat hij redelijk duur is.

Als een Hollander niets meer heeft te zeiken, zou ik toch even een lijkschouwer naar 'm laten kijken!
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 10:38

@Insanity schreef:
Ik zat net even te kijken naar Feed the Pack. Deze kaart kan volgens mij best leuk worden in combinatie met Tree of Redemption. Jammer alleen dat hij redelijk duur is.

LOL! Maar hij is wel goed in blauw/groen mill yourself oid, om van je 1/6 Fortress Crab 6 wolfjes te maken Very Happy
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   di jan 17 2012, 13:38

Blijkbaar is Ludevic's Abomination getemd door de Skifsang. Heerlijk die overkill kaarten met -13/-0 Very Happy

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 08:57

Vampieren krijgen een 1RB Lord... Wachten is dus op lords voor zombies e.d.. Hoe gaat limited er straks uit zien bij het draften? Draft je alleen de nieuwste set?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 09:28

Nee, draft is 1x Dark Ascension en daarna 2x Innistrad

Die lord is leuk, nu nog de zombie (U/B), human (G/W) en spirit (U/W)
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 09:45

Ik voel me echt een kid in een candy store, man man man wat een lekkere goodies!!!

Eerst die uncommon vampire lord waardoor vampieren draften ineens een hogere slagingskans heeft dan andere tribes waar lords rare zijn (hoewel die weerwolf ook unc was).

Nu die midnight haunting met flashback! OK, tis een sorcery, maar vier beestjes voor 5 mana en kaartvoordeel is bestwel nice!

Ik kijk nu al uit naar de prerelease en drafts Very Happy
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 09:48

@Kwebie schreef:
Ik vond G/B Birthing Pod er ook al beter uit zien worden. Maar helaas...

Maar vergeet niet,
Birthing Pod heeft wel genoeg antwoorden tegen deze kaart. Denk aan Viridian Corrupter, Acidic Slime etc.

Rood splashen kan natuurlijk ook. Dan kan je geen Massacre Wurm meer spelen, maar wel die rode Praetor en wat ancient grudges.
Terug naar boven Go down
Shirrian
Kletskous
Kletskous

Aantal berichten : 291
Leeftijd : 23
Registration date : 03-01-12

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 10:04

Hmmm wel jammer dat de draft maar 1x DA is.... Maar dat mag de pret van de echt vette nieuwe kaarten niet drukken Very Happy
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 10:34

Thought Scour ziet er leuk uit voor een draw kaart. Ik ben eigenlijk benieuwd of ik deze kaart overschat, aangezien ikzelf nogal snel tevreden ben :-P

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 11:31

@Insanity schreef:
Thought Scour ziet er leuk uit voor een draw kaart. Ik ben eigenlijk benieuwd of ik deze kaart overschat, aangezien ikzelf nogal snel tevreden ben :-P

Het is een leuk truukje voor een boneyard wurm of spider spawning oid in een U/G mill-yourself deck idd, zeker door de carddraw is het super. Zitten inderdaad geen drawbacks aan.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 12:06

Oh, die Hellvault is zo NICE! Very Happy

Markov Blademaster loopt trouwens ook extreem snel uit de hand.
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 14:08

Hoe zit het eigenlijk met die blademaster? Hij heeft double strike, dus als je tegenstander geen creatures heeft/kiest niet te verdedigen, en de blademaster heef 1/1, doet hij dan 3 schade?

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   wo jan 18 2012, 14:09

@Insanity schreef:
Hoe zit het eigenlijk met die blademaster? Hij heeft double strike, dus als je tegenstander geen creatures heeft/kiest niet te verdedigen, en de blademaster heef 1/1, doet hij dan 3 schade?

Yessir. En de beurt daarna 7. En de beurt daarna 11 good game jammer dat je geen 4 drops had. Of fijn dat ik m'n nighbird's clutches kon flashbacken Very Happy
Terug naar boven Go down
Bart
Lelijk Konijn

Aantal berichten : 2038
Leeftijd : 32
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   do jan 19 2012, 09:08

Lost in the Woods: Flutkaart, maar wel heerlijke flavour Smile

DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   do jan 19 2012, 17:13

Ik heb wel het idee dat DoJ wat minder goed wordt gemaakt met deze set. Undying, indestructible creatures als Predator Ooze (vink wel een leuk kaartje), zelfs met Hellvault kan je eventueel sneaky doen...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   do jan 19 2012, 17:47

@DeJong schreef:
Ik heb wel het idee dat DoJ wat minder goed wordt gemaakt met deze set. Undying, indestructible creatures als Predator Ooze (vink wel een leuk kaartje), zelfs met Hellvault kan je eventueel sneaky doen...

Aggro gaat het helemaal worden Razz. Feitelijk is het het al, maar merk je daar in Groningen over het algemeen weinig van.
Terug naar boven Go down
Jolmer
Cyclops

Aantal berichten : 1200
Leeftijd : 32
Registration date : 23-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   do jan 19 2012, 18:00

Soulblighter schreef:
@DeJong schreef:

Aggro gaat het helemaal worden Razz. Feitelijk is het het al, maar merk je daar in Groningen over het algemeen weinig van.

Dit baseer jij op?
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Leeftijd : 37
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 00:19

infertigo schreef:
Soulblighter schreef:
@DeJong schreef:

Dit baseer jij op?

Misschien omdat de gp afgelopen weekend, de scg opens en mtgo voor 80+% uit u/w delver aggro, illusions en w/u humans bestaat? Oftewel de meta is hoofdzakelijk moorland decks en anti moorland decks... Wel n btje opletten, he jolmer?Wink
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 00:51

Als je dissipates in je UB Heartless Summoning sideboard stopt vanwege al die White Sun's Zeniths, dan weet je dat je lokale meta geen goede referentie is voor wat er in de rest van de wereld gebeurt Very Happy
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 01:00

Ik zit een beetje te wachten tot ze delver gaan bannen Razz Vind het sowieso een beetje raar dat blauw ongeveer het beste agrodeck deck heeft.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 08:41

@DeJong schreef:
Ik zit een beetje te wachten tot ze delver gaan bannen Razz Vind het sowieso een beetje raar dat blauw ongeveer het beste agrodeck deck heeft.

Als je zit te wachten tot ze delver gaan bannen, dan kan je lang wachten. De reden dat moorland haunt decks zo goed zijn is vanwege moorland haunt. De overige kaarten zijn natuurlijk niet slecht, maar moorland haunt is gewoon erg belangrijk.

@Maarten Klopt. Als je ook fora e.d. leest waar de kaarten besproken worden, dan hebben ze het vaak over die decks. Er komt bovendien een Wb token deck bij (wordt gepushed door Wizard) en dat is wederom aggro. Monogroen is eveneens misschien mogelijk door de komst van enkele sterke groene kaarten met undying en die 1 drop wolf.
Terug naar boven Go down
Insanity
Kletskous
Kletskous

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 10:08

Wow, nieuwe legendary artifact gespoiled. equip, doe schade, flip, volgende beurt weer schade en gewonnen. Wel 7 mana, maar alsnog.

Elbrus, the Binding Blade // ???

Legendary Artifact - Equipment
Equipped creature gets +1/+0.
Whenever equipped creature deals combat damage to a player, transform Elbrus, the Binding Blade.
Equip
////////
Legendary Creature - ???
Flying, trample
Whenever a player dealt combat damage by ~ this turn loses the game, put thirteen +1/+1 counters on ~.
13/13

Laatst aangepast door Insanity op vr jan 20 2012, 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 10:11

Counter Lash voor in EDH!

Counter target spell. You may cast a card from your hand that shares a card type with that spell without paying its mana cost.

Bruut.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 10:56

Dat is echt een typische EDH kaart. Kost 6 mana (4UU), maar is het ook wel waard Very Happy

Die mythic artifact equipment is ook typisch EDH. 7 mana, als hij schade doet flipt hij. Daarna schade doen = win en 13 counters erop! Very Happy
Terug naar boven Go down
Gijs
GMT Champ 2014

Aantal berichten : 1311
Leeftijd : 31
Registration date : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 11:05

Die equipment kon ook nog wel eens nasty worden in Legacy. Dat ie 7 kost maakt niet zo veel uit met Stoneforge Mystic Razz
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   vr jan 20 2012, 11:18

@Gijs schreef:
Die equipment kon ook nog wel eens nasty worden in Legacy. Dat ie 7 kost maakt niet zo veel uit met Stoneforge Mystic Razz
Oeh, niet eens aan gedacht. Erg nice!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Spoilers Dark Ascension   

Terug naar boven Go down

Spoilers Dark Ascension
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zendikar Spoilers
» Spoilers vandaag (17-04-2012)
» Modern Masters 2015 spoilers
» Magic Origins Spoilers
» Spoilers Oath Of The Gatewatch

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: MAGIC ALGEMEEN :: Rumours, nieuws en overig Magic-
Ga naar: