MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND

Magic: The Gathering voor Groningen, Friesland en alles daar buiten

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
Wim Schepel en John Hamminga winnen de prereleases Ixalan! **Gefeliciteerd**
Danny wint de donderconstructed Modern op 14 september! **Gefeliciteerd**
Jeroen wint de Donderdraft van 7 september! **Gefeliciteerd!**
Pieter Bruins wint de donderconstructed van 29 september! **Gefeliciteerd**
Gijsbert wint de donderconstructed Modern van 5 oktober! **Gefeliciteerd!!!**
Volg ons, like ons op facebook https://www.facebook.com/magicgrunn

Deel | 

Films

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo feb 05 2012, 09:58

Martijn schreef:
Dwarlorf schreef:
Martijn schreef:

City of lost children 7/10. Van dezelfde makers als delicatessen. Erg leuke film, steampunk setting. Met een hele jonge John Ron Perlman.

Hij was zo jong dat ie zichzelf nog John noemde Razz

Jamaar, jamaar, jamaar........ Crying or Very sad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di feb 07 2012, 07:31

51

3/10

Waarom worden dit soort films op FILM 1 uitgezonden?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo feb 08 2012, 15:03

The Debt

7/10

Het genre is interessant, de uitvoering prima, verwachtingen lagen hoger.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

Aantal berichten : 1701
Leeftijd : 37
Registration date : 23-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Films   do feb 09 2012, 19:29

Mary and Max, grappige, leuke, ontroerende klei animatie. 8/10

Drive, 7,5/10. Lekkere actiefilm

Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

Aantal berichten : 7258
Leeftijd : 116
Registration date : 15-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Films   vr feb 10 2012, 13:32

Films van de afgelopen weken:

Super 8: 8,5/10. Wat een goed afgewerkte film en leuk verhaal, goed geacteerd en goed bedacht verhaal met al die kids. Topfilm.

Dark City 6/10: vond er niet veel aan. Zie idd veel dingen die terugkomen in The Matrix, maar afgezien van het idee "OMG het is allemaal niet echt" vond ik het niet erg amazing.

In Time 6,5/10: okaye film, Justin doet t wel goed maar dat miepie kon ik niet meer zien na een uur met die Bambi-ogen. Verhaal is interessant en heeft een paar leuke filosofische dilemma's en paralellen, maar het verhaal is te pruttig afgewerkt.

Bourne Trilogy 8/10: zoveelste keer dat ik m kijk maar blijft goed en spannend. Ook de minste 2e film is nog steeds top.

The French Connection 7,5/10: goede films, leuke tijd om films uit terug te zien. Goed acteerwerk van Gene Hackmann. Deel 2 aan begonnen maar nog niet verder gekeken.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   za feb 11 2012, 00:09

The Descendants 9/10: Prachtige film, niet overdreven dramatisch, eerder realistisch en daardoor heel sterk. Zit qua muziek en cinematografie ook erg sterk in elkaar. George is fantastisch, z'n dochter nog beter. Echt een aanrader om de komende weken naar toe te gaan, met of zonder vriendin I love you Very Happy
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   za feb 11 2012, 23:25

Lekker film-dagje :')

Constantine 7,5/10: Keanu Reaves is eens niet ontzettend can't-touch-me-zichzelf, maar gewoon gaaf. Ook vet verhaal.

5 centimeters per second 7,8/10: mooie rustige anime, 3 korte verhalen die samen 1 uur van mooie beelden, een lief verhaal en typisch japanse gevoelens (lees: melancholisch-dramatisch verlangend naar toekomsten die hadden kunnen zijn). Zeker de moeite waard als je van anime houdt.

Book of Eli 7/10: Leuk bedacht, Denzel speelt goed en het verhaal is leuk (Fall-Out the Movie haha Very Happy). Zeker wel de moeite van het kijken waard.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di feb 14 2012, 13:29

Scream of the Banshee

2/10 Waarom zenden ze op Film 1 deze sh+t uit?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di feb 14 2012, 13:30

Andre Pannekoek schreef:
Scream of the Banshee

Het is dat of elke twee uur dezelfde film. Very Happy
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di feb 14 2012, 13:38

Dwarlorf schreef:
Andre Pannekoek schreef:
Scream of the Banshee

Het is dat of elke twee uur dezelfde film. Very Happy

Zo erg is het niet, maar het kan beter :p
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

Aantal berichten : 5782
Leeftijd : 36
Registration date : 24-08-06

BerichtOnderwerp: Re: Films   do feb 16 2012, 10:36

Sasha Baron Cohen is weer bezig, moest wel lachen om het allerlaatste stukje Smile

Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma feb 20 2012, 19:59

Muppets 6/10, was het absoluut niet. Te veel zing en dans en een zeeeeeeeer afgezaagd verhaal. Maar het blijven de muppets, daarom een zesje

A Monster in Paris 7,5/10, leuke vermakelijke animatie voor alle leeftijden. Dun verhaal maar leuk om te kijken.

Ronal the Barbarian 8/10, erg fout, jaren 80, duits, hard rock, zwarte humor cheers

Underworld Awekening 6,5/10, meer van hetzelfde.

Whispers in the Darkness 7/10, Fanfilm+ gemaakt door een groep fans van HP Lovecraft.

The Devil's Double 7,5/10, harde pittige film over het leven van een dubbelganger van de zoon van Saddam Houssein

Tower Heist 6,5/10, film met Eddy Murphy die je wel uit kunt kijken.

Hugo, ga ik nu kijken, ben erg benieuwd

Terug naar boven Go down
Onzin
Legendary Creature

Aantal berichten : 647
Registration date : 01-09-06

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma feb 20 2012, 23:46

Die Whispers in the Dark lijkt me wel erg gaaf. De hele sfeer alleen al.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di feb 21 2012, 07:38

Largo Winch 2 6/10

meer van hetzelfde
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   di maa 06 2012, 12:36

Immortals: 7/10. Wel een gave film, lekker over de top geweld en paar mooie special effects. En Griekse mythologie is altijd een plusje Very Happy
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

Aantal berichten : 2204
Leeftijd : 26
Registration date : 27-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Films   di maa 06 2012, 15:10

Donderdag Man on a Ledge gezien. Echt mijn type film. Erg goed verhaal, meesterlijke stukjes. Acteren kon hier en daar wat beter. 7,8

Gisteren The Italian Job gezien. Wel beter geacteerd dan Man on a Ledge, maar het had niet die meesterlijke stukjes tussendoor. 7,6
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   di maa 06 2012, 15:16

Page Eight 7/10

Engelse tv film die mij wel kon vermaken.

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 10:46

John Carter. Gisteren in voorpremiere gezien. Leuke film 10/10
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 10:55

Had laatst al een voorstukje gezien ('Exclusieve 5 minuten preview') toen wij naar Ghostrider gingen. Leek mij inderdaad ook een erg leuke film.

Overigens, nu ik hier toch ben:
Ghostrider: 6,5/10 ik kon mij er wel mee vermaken, maar het niveau was niet echt super.

Monsters: 5/10 Vond hem tegen vallen, weinig monsters gezien. Alleen wat geloop van 2 hoofdpersonen zonder echte chemie die ineens tegen het einde staan te zoenen. Einde was ook lekker vaag, tot ik online las dat het begin het einde is. Tja, toen lette ik nog niet op Razz.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 10:58

Kwebie schreef:
Had laatst al een voorstukje gezien ('Exclusieve 5 minuten preview') toen wij naar Ghostrider gingen. Leek mij inderdaad ook een erg leuke film.

Overigens, nu ik hier toch ben:
Ghostrider: 6,5/10 ik kon mij er wel mee vermaken, maar het niveau was niet echt super.

Monsters: 5/10 Vond hem tegen vallen, weinig monsters gezien. Alleen wat geloop van 2 hoofdpersonen zonder echte chemie die ineens tegen het einde staan te zoenen. Einde was ook lekker vaag, tot ik online las dat het begin het einde is. Tja, toen lette ik nog niet op Razz.

De film is dan ook meer dan leuk. Overigens. Virginia, Virginia!
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 14:17

10/10 voor een film? Dat betekent dus dat het de beste film is die ooit is en zal worden gemaakt. Lijkt mij wat overdreven, maar zo iedereen zijn eigen mening.

@ES: Je ging naar Ghostrider 2 neem ik aan? Mijn broer gaf die film echt een 2 en echt kritisch is hij ook weer niet ;P
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 14:23

Ja, hij was wel te doen. Heb genoeg momenten gelachen namelijk :p. Geen 2 iig... Maar een 6 is Miss wel wat hoog.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 14:33

DeJong schreef:
10/10 voor een film? Dat betekent dus dat het de beste film is die ooit is en zal worden gemaakt. Lijkt mij wat overdreven, maar zo iedereen zijn eigen mening.

@ES: Je ging naar Ghostrider 2 neem ik aan? Mijn broer gaf die film echt een 2 en echt kritisch is hij ook weer niet ;P

Hangt ervan af. Naar mijn inziens kunnen meerdere films een 10 behalen. Ik zou de film zo weer willen zien.
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 15:07

Ik sluit ook niet uit dat meerder films een 10 zouden kunnen halen, ze moeten dan echter wel allemaal exact even goed zijn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 15:26

DeJong schreef:
Ik sluit ook niet uit dat meerder films een 10 zouden kunnen halen, ze moeten dan echter wel allemaal exact even goed zijn.

'Even goed' is subjectief. Films kunnen op verschillende manieren een 10 behalen.

EDIT: Ik vind lang niet alle films dusdanig goed dat ik ze een 10 waardig vind. Een andere film die ik ook erg goed vind is ' A series of unfortunate events'. Ik vind het belangrijk voor dit soort films dat ze je als het ware meezuigen in het verhaal. Een andere erg goede film is het tweede deel van sherlock holmes. Eveneens zeer goed en waarschijnlijk ook wel een 10 waard.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 16:42

Een 10 ? dat betekent dat er niets meer te verbeteren valt. Het script, de acteurs, alles mdaar dan ook alles was perfect. Dat heb ik nog nooit gehad met een film.

Mijn favoriete film is el laberinto del fauno, maar ook daar valt nog wel wat aan op te merken. Film is zeker een 9/10 voor mij.
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 16:43

DeJong schreef:
Het scheelt dat filmbeoordelingen niet subjectief zijn en dat er maar één genre bestaat, anders was het denk ik bijna onmogelijk geweest om te bepalen of twee films exact even goed zijn! Rolling Eyes

Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 18:14

Wow, knap Hennink, je hebt kennis gemaakt met sarcasme en het daarna ook nog zelf toegepast...
Terug naar boven Go down
Hennink
Honey Bunny

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 07 2012, 23:07

DeJong schreef:
Wow, knap Hennink, je hebt kennis gemaakt met sarcasme en het daarna ook nog zelf toegepast...
Ik moet echter diep buigen voor jouw skills, het is duidelijk dat jij geen smilie nodig hebt om dezelfde kwaliteiten ten toon te spreiden! Razz

BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   vr maa 09 2012, 10:04

Grave of the Fireflies: 9/10. Wat een verschrikkelijke en mooie anime. Hij mist misschien de culturele referenties en diepgang van animes zoals Spirited Away, maar het is een prachtig en aangrijpende film die je gewoon gezien moet hebben.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   vr maa 09 2012, 10:05

afterparty05 schreef:
Grave of the Fireflies: 9/10. Wat een verschrikkelijke en mooie anime. Hij mist misschien de culturele referenties en diepgang van animes zoals Spirited Away, maar het is een prachtig en aangrijpende film die je gewoon gezien moet hebben.

In dat geval is Brave of the Fireflies een 8 wat mij betreft.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 14 2012, 08:06

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 14 2012, 09:16

TinTin 6/10. Prima film voor zo een keertje

Chronicle 6,5 /10 Matig en voorspelbaar verhaal. Special effects zijn degelijk
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 14 2012, 09:33

Inception maar weer eens gekeken, die film blijft top. Een 9.5/10 Very Happy Ben benieuwd naar Christopher Nolan's volgende high-budget non-Hollywood film (die dus ws. na The Dark Knight Rises (waar ik overigens ook erg benieuwd naar ben Very Happy) zal komen).
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma maa 19 2012, 09:42

The Devil's Double

Wel aardig, ziet er goed uit, maar had er meer van verwacht. 6,5/10
Terug naar boven Go down
tarzan
Geen Yahtzeemeister

Aantal berichten : 1524
Registration date : 16-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma maa 19 2012, 11:07

Margin Call 8/10: Film die de schaduwzijde van geld, kapitalisme en het bankwezen in beeld brengt. Zeer aardig script en goede acteurs. Je moet er wel tegen kunnen dat op meerdere punten in de film een personage fijntjes uit legt hoe de wereld eigenlijk in elkaar steekt, gelukkig is het cliche gehalte daarvan niet hoog en vond ik een aantal metaforen eigenlijk wel treffend....
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma maa 19 2012, 12:47

Dragonball Evolution: 3/10 Eigenlijk moet je deze rotzooi een 1/10 geven, maar het is en blijft dragonball, dus toch maar 2 puntjes extra.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 21 2012, 08:50

Ironclad

6,5/10

Matig verhaal, de actiescenes zijn knetterhard
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   wo maa 21 2012, 22:50

Up In The Air. 7.5/10

Gebeurt niet vaak dat ik een film niet gezien heb die langer dan een jaar oud is.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   za maa 24 2012, 18:57

Bios met mn vriendin: Descendants, met George Clooney, goede film, hoewel totaal niet mijn type film. 7,5/10
Terug naar boven Go down
DeJong
Sugarclaw

BerichtOnderwerp: Re: Films   za maa 24 2012, 21:23

Quiz: 8/10 Ik houd helemaal niet van Nederlandse films, maar dit was vrij briljant, daarom een hoog cijfer. Eerste helft was wel een 9 waard, 2de helft van de film was wat minder.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo maa 25 2012, 10:42

tarzan schreef:
Margin Call 8/10: Film die de schaduwzijde van geld, kapitalisme en het bankwezen in beeld brengt. Zeer aardig script en goede acteurs. Je moet er wel tegen kunnen dat op meerdere punten in de film een personage fijntjes uit legt hoe de wereld eigenlijk in elkaar steekt, gelukkig is het cliche gehalte daarvan niet hoog en vond ik een aantal metaforen eigenlijk wel treffend....
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo maa 25 2012, 11:30

Ghost Rider: Spirit of Vengeance 5/10, bleah wat weer een meuk

Seeking Justice, 4/1-, tweede Nicolas Cage fout van het weekend

The Hunger Games, 6,5/10, ik begrijp niet waarom deze film zulke hoge recensies heeft gekregen. Flinter dun verhaal, redelijk uitgewerkt maar gaat eigenlijk nergens over.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   ma maa 26 2012, 12:51

Killer Elite.
6/10

Ik had er meer van verwacht en eigelijk weet je het van tevoren met Statham in een hoofdrol.

Robert de Niro, leuk geprobeerd, maar jouw carriere is nu voorbij.

Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Films   do maa 29 2012, 21:41

Eraserhead 8/10. Aanrader voor de mensen die houden van sf/horror beetje cult film. Erg goede film om te zien, net een rare droom

edit: ik weet nu waar hij me aan doet denken en dat zijn de clips van Tool. Zoals ik als zei een rare droom, ik denk nu eerder een nare droom
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Films   do maa 29 2012, 22:21

Nog ff wat achtergrond info:

Though only released at first as a "midnight movie," a number of Hollywood A-list directors saw the film and were impressed by it. John Waters, whose Pink Flamingos and Female Trouble played the same venue, often mentioned Eraserhead as a favorite film, urging viewers to see it. Stanley Kubrick reportedly said the same; this was one of the films he made the cast and crew of The Shining watch to get in the right frame of mind for. Mel Brooks saw it and offered Lynch the chance to direct The Elephant Man; Lynch accepted. George Lucas asked Lynch to direct Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi; Lynch turned it down.
Share this

-----

The mutant baby was apparently created from the embalmed fetus of a calf, although David Lynch has never confirmed this or described how he articulated it. During filming when he watched rushes, he even had the projectionist cover his eyes when takes with the baby were playing, so that no one would know how it was made. After completing the film, Lynch reportedly buried the "Embalmed Calf" in an undisclosed location. At the wrap party, they had a mock wake for it.
Share this

----

The film was created in a piecemeal fashion over 5 years, with many sets rebuilt after being torn down to make way for other work. Through all 5 years, Jack Nance's only request as far as comfort or entertainment went was "a room and a chair," and he kept his hair in the same frizzy style the whole time. The sparse, drawn-out shooting schedule is revealed when at one point, Henry opens a door, and Nance ages 18 months between cuts. 2 years in, cinematographer Herbert Cardwell, 35, died in his sleep. After 4 weeks of searching, Frederick Elmes was chosen to take his place.
Share this

----

Drie keer raden wie er vreemd gaat dromen....

Alle gekheid op een stokje, de film is een waar stukje kunst en kan ik iedereen van 18+ en een gezonde mindset aanraden.
Terug naar boven Go down
Martijn
Spammer

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo apr 01 2012, 11:20

Foute Vrienden, 7.5/10 Wel een indrukwekkende documentaire over een aantal hele foute gasten uit Amsterdam. Hun leven werd over een groot aantal jaren gevolgd. Triest om te zien om sommige mensen aftakelen. Docu heeft best wel wat indruk op me gemaakt maar van de andere kant was deze ook zeer vermakelijk. Als je een keer een uurtje over hebt, kijk hem dan via http://www.documentairenet.nl/review/foute-vrienden/

Mission Impossible - Ghost Protocol, 6,5/10 Ach ja, vermakelijk, beetje simpel en meer van hetzelfde.

The Darkest Hour, 6,5/10, Leuk bedacht, had wel wat kunnen worden maar niet. Slappe karakters.
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo apr 01 2012, 11:33

Idd een stukje van Foute Vrienden gezien, staat ook op m'n watchlist.

Johnny Mnenomic: 5,5/10. Was vast gaaf in z'n eigen tijd, maar nu te gedateerd, te slecht acteerwerk en te slap verhaal met veel fouten, inconsistenties en een omgeving die niet past bij het gevoel wat uit het verhaal moet spreken. Viel me dus tegen, aangezien degene die m aanraadde wel een goede smaak qua films heeft Very Happy

Laatst aangepast door afterparty05 op zo apr 01 2012, 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo apr 01 2012, 11:57

Waarom dan een 6,5?
Terug naar boven Go down
afterparty05
BarbaBAAS

BerichtOnderwerp: Re: Films   zo apr 01 2012, 12:19

Idd, een te hoog cijfer. Heb t ff aangepast: tis iig geen aanrader.
Terug naar boven Go down

Films
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 21Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MAGIC GRONINGEN EN FRIESLAND :: NON-MAGIC :: De Huiskamer-
Ga naar: